Heerenveensupporters en uitwedstrijden

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Wat is er fout bij Roda dan?
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

feanfans schreef:Vaag figuur die Paaltjens. Af doen op van alles en iedereen maar nooit met feiten komen. Kenny Steppe kan bijvoorbeeld niks goed doen. Er is iets gebeurd in een sauna met oa Henrique maar hoe en wat, met wie, wil meneer niet zeggen. Nu dit weer. Er is dus blijkbaar eens iets voorgevallen maar er toch om heen blijven draaien om maar niet te vertellen wat er nu precies is gebeurd. Dan ook nog zoiets, dat is ook weleens vaker gevraagd door iemand anders. Waarom noem je jezelf naar een dichter uit Leeuwarden? :roll:

Wat kan ik slecht tegen zo'n iemand zeg!
Zeg gewoon waar het op staat en zeg anders niks.
Ik ben volgens mij heel duidelijk geweest. Over Steppe en ook over het sauna-verhaal. Ik voel er alleen weinig voor -en dat is mijn goed recht- om mij hier te moeten verantwoorden. Nogmaals: het verhaal Steppe is overduidelijk en controleerbaar. Dat er daarin mensen mij niet serieus namen en meteen begonnen te zeveren over "bron, bron", so be it.
En wat maakt het nou uit als ik me noem naar een dichter uit Leeuwarden? Dat doet denk ik niet zo ter zake.
.
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Snap je dan niet dat je hier niet gewenst bent? Jammer dat je laatst toen we na willem2 bij het stadion waren jezelf niet even voorstelde.. maffe
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Gekko schreef:Als je even belt met de afdeling Ticketing of Jan Wind, dan gaat er een wreld aan maatwerkmogelijkheden open. Zelfs Oude Wetering is dan bespreekbaar. Nieuwe niet, nee dat klopt.
Ik weet niet of ik dit aan mezelf te danken heb, maar ik mag in ieder geval niet omwisselen bij het uitvak. Weet niet wat Wietze nu zit te zeuren, maar bij deze wedstrijd is het verplicht om perse omtewisselen bij het Shell station. Iemand anders die het wel voor mekaar heeft gekregen?

Maar het is natuurlijk ook heel gewoon. Wij Heerenveen hooilgans kunnen absolut niet op EV naar Den Haag. Moet je voorstellen, die 20 man van vorig jaar weer gewoon in hun uppie door Den Haag. Gekke werk.....
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

bdb schreef:Wat is er fout bij Roda dan?
Mijn eigen ervaring 2 jaar geleden.
Wedstrijd was afgelopen en we moesten 3 kwartier in het uitvak wachten in de kou. Eenmaal aangekomen bij de auto was het geen enkel probleem verder om weg te komen. Had dus ook wel direct na de wedstrijd gekund.
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Vrijwel elke uitwedstrijd waar ik heen ga moet je eigenlijk altijd wachten na afloop. Soms is het slechts 5 minuutjes, soms 3 kwartier.
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

Kan iemand mij vertellen wat de leukste/best bezochte uitwedstrijden zijn? Op FC Groningen na dan.
Ik ben van plan om vanaf dit jaar ook jaarlijks uitwedstrijden mee te gaan pakken, maar heb geen inzicht in wat de leuke reizen zijn.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Sparta uit moet ook geweldig zijn, heb ik me door iemand laten vertellen...
Eigen vervoer, kaartje van de Kruidvat met de trein naar Rotterdam, dan in de tram en naar het stadion. Ben van plan volgende keer ook mee te gaan, jammer dat de wedstrijd dit seizoen al is geweest...
.-
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Twente (lekkere stadionsnack) en Az (vrij dichtbij en leuk uitvakkie) zijn ook leuke potjes om te bezoeken.
SCH
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Aan te raden: NEC (goed uitvak), Sparta (mooi stadion/uitvak en leuke club), Feyenoord (prachtig stadion), AZ (goed uitvak, dichtbij), VVV (speciaal ouderwets stadion met apart uitvak, zeker geen 13 in een dozijn. Broodje bokworst is daar wel geinig... krijg je een worst die 4x zo lang als het broodje is.). Verder zijn uitwedstrijden naar Heracles, Utrecht en Twente ook niet verkeerd.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

VVV zeker een aanrader en echt bier ;) Jammer dat het dit seizoen door de week valt.

Heracles ook niet verkeerd. Utrecht een belachelijke behandeling van het uitpubliek en een zwaar belachelijke auto combi.
Alle ballen op Henkie!
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

oké bedankt voor de aanraders in elk geval.
Venlo zat ik zelf al aan te denken, vooral vanwege de Koel. Maar het is op zo'n verrotte doordeweekse dag, waardoor ik toch twijfel. In het geval van deze wedstrijd lokt 'ie me nu alleen als er genoeg anderen meegaan. Maar daar is nog niks over bekend zeker??
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

http://www.feanfan.nl/index.php?id=34&a ... richt=3029 zo te lezen krijgt feanfan niet eens een bus vol.. Dus dan zal het animo zeker niet veel zijn denk ik.

De kuip is ook zeker aan te raden als is het helemaal geweldig als je een stampvol uitvak hebt dan heb je het benedenste vak er ook bij. Nu zit je boven.
Alle ballen op Henkie!
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

Oké thanks. Nou ik zal het wel eens rustig overzien allemaal.
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

xander schreef:http://www.feanfan.nl/index.php?id=34&a ... richt=3029 zo te lezen krijgt feanfan niet eens een bus vol.. Dus dan zal het animo zeker niet veel zijn denk ik.

De kuip is ook zeker aan te raden als is het helemaal geweldig als je een stampvol uitvak hebt dan heb je het benedenste vak er ook bij. Nu zit je boven.
dat is dit seizoen toch de laatste (uit)wedstrijd? Lijkt me wel vet om met een bomvol uitvak aftesluiten, het onderste uitvak dus.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

xander schreef:http://www.feanfan.nl/index.php?id=34&a ... richt=3029 zo te lezen krijgt feanfan niet eens een bus vol.. Dus dan zal het animo zeker niet veel zijn denk ik.

''Overigens zullen kaarten alleen via de supportersclub te koop zijn en dus niet via de TicketBox-verkooppunten. Een kaart kost € 23,- per stuk.''

Geldt zeker alleen voor de bus ?
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

sch4-live schreef:
''Overigens zullen kaarten alleen via de supportersclub te koop zijn en dus niet via de TicketBox-verkooppunten. Een kaart kost € 23,- per stuk.''

Geldt zeker alleen voor de bus ?
ja, althans, via de online verkoop kan je wel gewoon kaarten voor EV en voor bus kopen.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

bdb schreef:dat is dit seizoen toch de laatste (uit)wedstrijd? Lijkt me wel vet om met een bomvol uitvak aftesluiten, het onderste uitvak dus.
Ja klopt. Het is de laatste. Ik hoop dat we in die wedstrijd nog ergens voor strijden. Dan gaan we zeker naar de Kuip. Mocht het een wedstrijd worden dat zowel Heerenveen als Feijenoord al uitgespeeld zijn, dan pak ik deze wedstrijd volgend seizoen wel mee.
Hopelijk gaan we 2 weken achter elkaar naar de Kuip. De bekerfinale is een week eerder :lol:
Laat ik nu maar weer ophouden met deze onzin. Het is nog realitischer dat we er nog een topverdediger bij krijgen.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Mellius schreef:Verder zijn uitwedstrijden naar Heracles, Utrecht ook niet verkeerd.
Misschien qua sfeer en de gratis broodjes maar ik vind nou niet dat deze 2 een geweldig uitvak hebben. Utrecht achter dat klote net en ook heracles zit je in een hoek weg gestopt.
Gebruikersavatar
longa
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 20-03-2009 14:21
Locatie: Doetinchem

Bericht door longa »

Gaan er hier dan nog mensen naar VVV uit? Lijkt me niet dat er veel mensen op deze wedstrijd afkomen doordat het door de weeks is.

Mooie uitwedstrijd was ook Graafschap-uit, helaas zitten ze dit jaar niet in de eredivisie maar hopelijk volgend jaar weer. Iedereen hier in de omgeving is voor de Graafschap dus dat maakte het nog extra mooi natuurlijk.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

de Graafschap-uit is inderdaad wel een leuke uitwedstrijd, maar van dat uitvak daar word ik ook niet echt blij.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Currahee schreef: Misschien qua sfeer en de gratis broodjes maar ik vind nou niet dat deze 2 een geweldig uitvak hebben. Utrecht achter dat klote net en ook heracles zit je in een hoek weg gestopt.
Dat is persoonlijk uiteraard. In vergelijking met de eerder genoemde uitwedstrijden zijn ze idd minder. Stadion van Utrecht vind ik wel wat hebben en Heracles heeft een klein uitvak, waardoor het sfeervoller is.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Mellius schreef:
Ik vind dat je opzich een goed uitzicht hebt op het veld in Almelo, mits je niet helemaal tegen de wand aan staat. Bij het trappetje kun je het spel prima volgen.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Fanatic 4-ever schreef:Ik vind dat je opzich een goed uitzicht hebt op het veld in Almelo, mits je niet helemaal tegen de wand aan staat. Bij het trappetje kun je het spel prima volgen.
Op het trappetje staat toch vaak de capo? :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

en voor de capo was het uitzicht op het veld toch altijd slecht;)
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Voor de wedstrijd tegen ADO kan je een dagkaart kopen als thuissupporter. Dit houd volgens mij in dat er geen club-card verplichting is.

Alleen moeten wij wel weer gaan omwisselen ergens in de buurt van Amsterdam? Kom op! Vorig jaar zat er 25 man in het uitvak....

Volgens mij is er ook niet echt spraken van rivaliteit tussen beide teams.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

heerenveenfan1000 schreef:Alleen moeten wij wel weer gaan omwisselen ergens in de buurt van Amsterdam? Kom op! Vorig jaar zat er 25 man in het uitvak....

Volgens mij is er ook niet echt spraken van rivaliteit tussen beide teams.
Bij ADO is er voor alle bezoekende clubs een verplichte buscombi. Dit heeft te maken met overlast voor de bewoners van de nieuwbouwwijk die er achter ligt. Zij kunnen, in geval van eigen vervoer, nauwelijks nog de wijk inkomen. Overigens handig gebouwd :? aangezien de wijk er eerder lag dan het stadion.
Dat wij met eigen vervoer mogen komen heeft te maken met het feit dat wij ons zo goed gedragen. Maar misschien ook wel met het bezoekersaantal van vorig jaar :?:
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

eyenoord brengt geen kaarten in de verkoop voor de wedstrijd RKC Waalwijk – Feyenoord op donderdag 4 februari aanstaande. De club heeft hiertoe besloten na een ‘stemming’ onder 1.600 Diamond- en Goldcardhouders. Tot en met zondagavond 23.59 uur konden deze uitkaarthouders een fictieve reservering maken voor de wedstrijd. Slechts 235 supporters maakten van deze gelegenheid gebruik. Feyenoord had bepaald dat pas bij minimaal 300 reserveringen zou worden overgegaan tot het in de verkoop brengen van deze wedstrijd. Dat aantal is dus niet gehaald.

Direct nadat bekend werd dat voor deze wedstrijd een verplichte buscombiregeling voor Feyenoord-supporters zou gelden tekende Feyenoord bezwaar aan bij de burgemeester van Waalwijk. De club kan zich niet vinden in de argumenten hiervoor. De Gemeente Waalwijk liet Feyenoord vervolgens weten niet op het ingenomen standpunt te willen terugkomen.

Feyenoord verkeerde vervolgens in dubio. Bij het niet organiseren van de verkoop van deze wedstrijd zou het een groep supporters, die de wedstrijd onder alle omstandigheden wil bezoeken, deze mogelijkheid niet bieden. Besloten werd onder de Diamond- (400) en Goldcardhouders (1.200) een stemming te houden. Zij waren tot en met zondag in de gelegenheid tegen een bedrag van € 0,01 een kaart te reserveren.

‘Van de 1600 mensen die een kaart konden reserveren, hebben slechts 235 mensen van deze mogelijkheid gebruik gemaakt’, zegt algemeen directeur Eric Gudde. ‘Dit terwijl we uit ervaring weten dat onder normale omstandigheden alle 680 beschikbare kaarten in mum van tijd zouden zijn uitverkocht. Zo’n 85% van de meest trouwe aanhang van Feyenoord heeft dus een duidelijk signaal afgegeven, door niet in de tekenen om deze wedstrijd te bezoeken nu er sprake is van een verplichte buscombi.’

Gudde: ‘Feyenoord is geen tegenstander van verplicht combivervoer per bus voor supporters. Maar er dient dan wel voldoende grondslag voor te zijn. Onze supporters gedragen zich zeker bij nationale uitwedstrijden al jarenlang goed. Je zou dan verwachten dat bij uitwedstrijden versoepeling van het regime het gevolg is. Het tegenovergestelde blijkt waar. Steeds vaker worden we als club geconfronteerd met aanvullende maatregelen die de bewegingsvrijheid beperken van onze supporters. Goed gedrag is vanzelfsprekend en hoeft dus niet eens beloond te worden. Maar de ontwikkeling die nu gaande is baart ons zorgen. Verplicht supportersvervoer is een aanvullende veiligheidsmaatregel, die alleen zou moeten worden ingezet wanneer de absolute noodzaak daarvoor aanwezig is’.

Nu Feyenoord geen kaarten in de verkoop brengt voor de uitwedstrijd tegen RKC, doet de club een dringend beroep op haar supporters om niet te proberen via andere kanalen toch kaarten te bemachtigen.


kijk dit vind ik nou top gedrag van een club.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ultras'01 schreef:kijk dit vind ik nou top gedrag van een club.
Ik niet. Die "topclub" is dus blijkbaar blind voor de problemen die hun supporters meebrengen. Bij elke uitwedstrijd van Feyenoord is er altijd wel wat aan de hand. Ik kan me helemaal voorstellen dat burgemeesters van andere club dit soort supporters weren. Je wil na een wedstrijd toch graag je stad heel terug zien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Alsof er hier in het centrum tegen Feyenoord ook maar iets is gesloopt..... En om Rkc- Feyenoord nou als risicowedstrijd te zien.. NEE!
SCH
Plaats reactie