Heerenveensupporters en uitwedstrijden

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

BlueWhiteDynamite
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-09-2007 21:23

Bericht door BlueWhiteDynamite »

Venderwel schreef:Was die aklege sirene ook nog aanwezig in Utrecht? Dat alleen al doet mij er nooit weer komen!
niet gehoord iig
kwam waarschijnlijk door het uitverkochte uitvak :roll:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Mellius schreef:Sfeer was idd matig, maarjah wat wil je ook met zo'n laag aantal fanatieke supporters.

Mede door het scoreverloop uiteindelijk toch nog een leuke sfeervolle dag gehad. Van te voren onverwacht. En dat zijn de mooiste!
Het daar zijn is toch al de grootste vorm van fanatisme?
Spijt heb je morgen maar!
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Ik heb even een vraagje..

Ik ga vandaag een uitgeristratie aanvragen.. en als ik met de bus mee wil, dan moet je lid zijn van de supportersclub Feanfan.. als ik dat heb gedaan, kan ik dan gewoon gratis met de bus, als ik een buscombi heb gekocht?
Ik wil graag alles geregelt hebben zodat ik 20 dec naar Groningen kan.. want heb niet zin zoals gister ook in de arena in een ''thuis''vak te gaan zitten!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ja gewoon uitregistratie met seizoenskaart/clubcard en wanneer je dan lid van Feanfan bent dan hoef je niets te betalen in de bus. Maar wanneer je alleen naar Groningen uit gaat kun je beter niet lid worden want dan hoef je meestal niets te betalen, wanneer je alleen lid wordt om die 10 euro extra in de bus.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Een lidmaatschap van Feanfan kost je 20 euro per jaar. Hiervoor krijg je een aantal dingen. O.a. gratis met de bus mee naar uitwedstrijden en het supportersblad feanfan.

Als je zonder lidmaatschap met de bus mee gaat moet je 10 euro bij betalen dus als je maar 1 uitwedstrijd per jaar bezoekt moet je jezelf afvragen of je wel lid wilt worden. Finanacieel gezien kan het dan dus niet uit.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Volgens mij bij Grunn uit is dat niet zo.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Kom op, we gaan met zijn allen naar GRUNN!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

DE ZUID schreef:Kom op, we gaan met zijn allen naar GRUNN!
Ga je mee?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Als supporter van Heerenveen of als supporter van GRUNN?????

Nee, want ik wil niet geregistreerd worden. Ik wil zelf beslissen als ik op zondagmiddag naar het voetbal ga, een kaartje koop en zelf bepaal waar ik ga zitten. Ik heb het wel gehad, als vee te worden behandeld.
Dus blijft ZUIDje lekker op zondag, zaterdag en vrijdag thuis bij uitwedstrijden.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

DE ZUID schreef:Ik heb het wel gehad, als vee te worden behandeld. Dus blijft ZUIDje lekker op zondag, zaterdag en vrijdag thuis bij uitwedstrijden.
Dus heb je de bekerfinale ook niet mee gemaakt in Rotterdam?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Daar had je geen uitregistratie voor nodig. Dus daar zal hij wel bij geweest zijn.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

feanfans schreef:Daar had je geen uitregistratie voor nodig. Dus daar zal hij wel bij geweest zijn.
Klopt, maar het was wel een combi.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Helaas dit seizoen ook nog niet 1 keer in competitieverband meegeweest. Dit door weekenddiensten van het werk.
De uitwedstrijden in Mechelen, Riga en Berlijn wel bezocht.
SCH
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Dus heb je de bekerfinale ook niet mee gemaakt in Rotterdam?
De wedstrijd van het jaar moet je niet missen, vind ik, ook al was ik het niet eens met de verplichte combi. Maar je bent het wel met me eens dat het een logistiekdrama was, hetgeen betekent dat ik de volgende keer pas.
Dit vond ik dus een enorme stomme opmerking, Royce.
Het gaat gewoon om het principe.
Royce, jij hebt zaterdagavond een feestje, maar je hebt ook een kaartje gekocht voor de uitwedstrijd naar Feyenoord.
Kom je me toch met een vette kater zondagmorgen uit bed!
Ja, en dan?? Twee en een half uur in zo'n veredelde touringcar zitten en lekker op de tribune zitten uitwaaien of bedenk je je toch maar en kruipt terug je nest in?
Terwijl als je niet die registratie of verplichte combi had, je op de wedstrijddag zelf kunt beslissen of je er naar toe gaat.
Duidelijk zooooooooooooo?
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Groningen wil je toch altijd bij zijn! Dus op de dag zelf bepalen tsja...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Dat gevit op elkaar continue over wel of niet naar uitwedstrijden gaan. Ik ga in ieder geval (bijna) nooit naar uitwedstrijden toe, want ik heb thuis ook nog mensen zitten die het wel eens prettig vinden om een weekend samen te zijn.

Laat elkaar toch verdomd een keer in hun waarde alvorens hier op elkaar af te geven.
Supporters die naar uitwedstrijden gaan.. geweldig. Maar laat degenen die niet gaan ook in hun waarde.
Er is wel iets meer in het leven dan sc Heerenveen alleen!!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Het is geen gevit, vliegende tilster, maar een constatering. Als jij vanmiddag in Almelo had willen zijn, wees blij dat je er niet was, dan had je eigenlijk voor het weekend al moeten beslissen of je er heen wou.
Is dat niet wat krom?
Ik had gister een feestje, strondlazarus, niet in staat om naar Almelo te reizen, wel een kaartje.
Ja, zeggen anderen dan, das stom, mot je niet zoveel zuipen.
Prima, maar als het gezellie is, ga ik me niet anders gedragen.
Dus, geld weg.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Het duurt nog even, vandaar dat ik er geen topic voor open, maar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag is na jaren van buscombi's nu een autocombi. Goede zaak!
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Hielke schreef:Het duurt nog even, vandaar dat ik er geen topic voor open, maar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag is na jaren van buscombi's nu een autocombi. Goede zaak!
Ook als dit betekent dat je, als je uit Zuid-Holland komt, je omwisselbiljet moet omwisselen langs de A7 bij Lelystad? Dat is nog een heel eind hoor! :mrgreen:
Ok.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als je even belt met de afdeling Ticketing of Jan Wind, dan gaat er een wreld aan maatwerkmogelijkheden open. Zelfs Oude Wetering is dan bespreekbaar. Nieuwe niet, nee dat klopt.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Omwisselen is gelukkig niet bij Lelystad, maar langs de A4 (Den Ruygen Hoek). Zo ongeveer bij mij voor de deur, dus jullie zijn alvast uitgenodigd! :wink:
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Flying Tilster schreef:Dat gevit op elkaar continue over wel of niet naar uitwedstrijden gaan. Ik ga in ieder geval (bijna) nooit naar uitwedstrijden toe, want ik heb thuis ook nog mensen zitten die het wel eens prettig vinden om een weekend samen te zijn.

Laat elkaar toch verdomd een keer in hun waarde alvorens hier op elkaar af te geven.
Supporters die naar uitwedstrijden gaan.. geweldig. Maar laat degenen die niet gaan ook in hun waarde.
Er is wel iets meer in het leven dan sc Heerenveen alleen!!
Goeie reactie! Hulde! Ik ga wel eens naar uitwedstrijden, maar niet in een of andere uitkooi. Ik regel dan wel wat anders. Ik heb er wel eens gestaan, in die uitkooi, maar een aantal lieden die daar ook stonden konden zich niet gedragen...helaas. Dan sta je er als club weer mooi treurig op, want je wordt er wel met zijn allen op aangekeken. Dat geldt overigens niet voor alle mensen die daar stonden, laat dat eventjes duidelijk zijn. Best aardig dus, een uitwedstrijd, maar in die kooi zul je me niet meer zien.
.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Welke uitwedstrijd was dat, Pietje Paaltjens? Ik kom zeer regelmatig in die 'kooien', maar kan me zo snel even niet voor de geest halen waar jij op doelt.
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Dat doet niet zo ter zake Hielke, maar het is gelukkig alweer een tijdje geleden. Da's maar goed ook, anders zou het aantal sv's wellicht het huidige (lage) aantal wel overstijgen.
.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Het mag dan niet terzake doen, maar omdat je er zo specifiek de nadruk op legt in je post was ik benieuwd naar de details. Ook wek je, wellicht onbedoeld, de suggestie dat een uitwedstrijd van Heerenveen gelijkstaat aan (mede-)supporters die zich misdragen. Dat is niet mijn beeld van de werkelijkheid. Allesbehalve zelfs.

(Voor de duidelijkheid: het uittrekken van een shirt vind ik geen misdraging.)
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Hielke schreef:Het mag dan niet terzake doen, maar omdat je er zo specifiek de nadruk op legt in je post was ik benieuwd naar de details. Ook wek je, wellicht onbedoeld, de suggestie dat een uitwedstrijd van Heerenveen gelijkstaat aan (mede-)supporters die zich misdragen. Dat is niet mijn beeld van de werkelijkheid. Allesbehalve zelfs.
Die indruk heb ik niet bedoeld te wekken en ook niet gewekt wat mij betreft. Dat zou ook niet logisch zijn, want dan zou ik mij -als ik uitga van jouw theorie- ook tot de supporters rekenen die zich misdragen. Ik ben het met je eens dat het ook niet mijn beeld van de werkelijkheid is; bijna altijd gaat het goed en is de sfeer -voor zover ik dat kan bekijken als ik in het stadion zit- prima. Wat dat betreft ben ik het dan ook met je eens. Ik heb het over één negatieve ervaring waarvan ik getuige was. Een incident dus. Niks meer en niks minder.
.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Pietje Paaltjens schreef:Ik heb het over één negatieve ervaring waarvan ik getuige was. Een incident dus. Niks meer en niks minder.
Waarom begin je er dan over te zeiken? Het enige waar jij goed bent, is supportertje pesten. Jij kan zo bij onze directie aansluiten. Je noemt nou één Akkefietje op die jij in al die tijd als supporter van Heerenveen hebt meegemaakt. Misschien wordt het hoog tijd dat jij Eredivisie Live aanschaft.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Royce_SCH schreef:Waarom begin je er dan over te zeiken? Het enige waar jij goed bent, is supportertje pesten. Jij kan zo bij onze directie aansluiten. Je noemt nou één Akkefietje op die jij in al die tijd als supporter van Heerenveen hebt meegemaakt. Misschien wordt het hoog tijd dat jij Eredivisie Live aanschaft.
Vaag figuur die Paaltjens. Af doen op van alles en iedereen maar nooit met feiten komen. Kenny Steppe kan bijvoorbeeld niks goed doen. Er is iets gebeurd in een sauna met oa Henrique maar hoe en wat, met wie, wil meneer niet zeggen. Nu dit weer. Er is dus blijkbaar eens iets voorgevallen maar er toch om heen blijven draaien om maar niet te vertellen wat er nu precies is gebeurd. Dan ook nog zoiets, dat is ook weleens vaker gevraagd door iemand anders. Waarom noem je jezelf naar een dichter uit Leeuwarden? :roll:

Wat kan ik slecht tegen zo'n iemand zeg!
Zeg gewoon waar het op staat en zeg anders niks.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Pietje Paaltjens schreef:Ik ga wel eens naar uitwedstrijden, maar niet in een of andere uitkooi. Ik regel dan wel wat anders. Ik heb er wel eens gestaan, in die uitkooi, maar een aantal lieden die daar ook stonden konden zich niet gedragen...helaas.
Mocht ik naar een uitwedstrijd gaan, dan ga ik voor mijn cluppie heen. En als dat dan één of andere "kooi" is dat zij dan zo.
Maar dat zou mij niet tegenhouden. Net als de ArenA. Ook ik vind het meer een schaatsstadion dan een voetbalstadion, maar als sc Heerenveen daar zou moeten spelen ga ik heen om mijn cluppie te zien en dan interesseert mij het geen fluit hoe het stadion er ook uitziet.

Het is balen dat als je naar een uitwedstrijd gaat net wat lieden treft die rotzooi trappen. Maar daardoor laat je je toch niet tegenhouden? Het gros van de supporters die meegaan komt om een leuke pot voetbal te zien (en te balen als het faliekant misgaat, maar zeker niet om rotzooi te trappen)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Sommige kooien zijn best aardig hoor. Zo zag ik ooit dat het bij Haarlem mogelijk was om 'vanuit de kooi' een pizzabezorger te bellen die vervolgens keurig een pizza bezorgde.

Maar als ik de keuze heb tussen (naar mijn mening) schandalig behandeld te worden in het uitvak bij Roda of elders in het stadion te zitten, dan neem ik liever plaats op een andere tribune. Er zijn grenzen.
Ok.
Plaats reactie