Heerenveensupporters en uitwedstrijden

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveensupporters en uitwedstrijden

Berichtdoor xander » 28-02-2007 16:55

Ik zit vandaag wat op verschillende foto sites van clubs te zien. En daar heb ik een mooi beeld gekregen van hoe snel het aantal uitsupporters is gedaald bij SC-Heerenveen. Waar zijn al die mensen die tot seizoen 2003 massaal naar uitwedstrijden gaan gebleven?? En waarom zouden deze mensen niet meer gaan?? Het stadion is sinds 2003 als maar groter geworden maar het aantal uitsupporters niet.. Weten sommigen misschien niet hoe je naar een uitwedstrijd van SC-Heerenveen kunt?? Kortom wat houd je nog tegen om niet naar een uitduel van Heerenveen te gaan? Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden als je de onderstaande foto's hebt gezien. Ik ben best geschrokken dat het zo snel berg afwaards is gegaan hier en daar las ik wel dat het aantal bezoekers dat naar uitwedstrijden gaat was gedaald maar dat het zo erg is :shock:

Hier het :shock: beeld:

SEIZOEN 2000-2001
Afbeelding

SEIZOEN 2001-2002
Afbeelding

SEIZOEN 2002-2003
Afbeelding

SEIZOEN 2003-2004
Afbeelding

SEIZOEN 2004-2005
Afbeelding
Amstelcup
Afbeelding

SEIZOEN 2005-2006
Afbeelding

SEIZOEN 2006-2007
Afbeelding

SEIZOEN 2007-2008
Afbeelding

SEIZOEN 2008-2009
Afbeelding

SEIZOEN 2009-2010
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xander op 11-10-2010 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Jeroen » 28-02-2007 16:57

Invoer van de uitregistratie.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor sf-NN » 28-02-2007 17:00

Ja je hebt gelijk, het is echt triest wat er aan uitsuporters mee gaat, Ik denk dat er meer reclame voor moet worden gemaakt...

Ik ben er zelf trouwens wel regelmatig.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor xander » 28-02-2007 17:01

Jeroen schreef:Invoer van de uitregistratie.


Maar hoe zit dat dan bij andere clubs?? Die nemen wel veel uitsupporters mee misschien wat minder dan vroeger maar dan nog. Waar ligt het probleem dan met de uitregistratie? Snappen heerenveen supporters niet hoe je uitregistratie aan kan vragen? Of willen ze niet mee werken aan uitregistratie.. Ik sta er echt van steld van hoe snel het aantal supporters naar uitwedsrtijden inneens is gedaalt.

Wat moet er gebeuren om het aantal supporters naar uitduels weer te verhogen?

Overigens lees net de Feanfan die is geloof ik al bezig met het promoten van uitwedstrijden :) een man verteld in het boekje een positief verhaal over een uitwedstrijd. En een beetje over de gang van zaken hoe het gaat met een uitwedstrijd.. Misschien wil de Feanfan de drempel om naar een uitwedstrijd te gaan wat lager te maken.
Laatst bijgewerkt door xander op 28-02-2007 17:25, in het totaal 3 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Janneman » 28-02-2007 17:03

Ik heb dit zelf al eens eerder aangegeven maar de sfeer naar een uitwedstrijd is niet altijd prettig. Dit ligt uhm niet aan de Heerenveen-supprters maar meer aan het tuig dat je onderweg vaak staat op te wachtten. :huh:

Ook heb ik niet iemand direct die met me mee wil en ben zelf het type dat ook niet zmaar gaat... ja ik weet tis zwak :oops:

Verder kan ik vaak op zaterdag niet omdat ik dan zelf een wedstrijd moet leiden. 8)

Ik weet het, aan alle drie punten valt wat te doen. De laatse dan misschien niet maar de andere twee moet je gewoon even overheen. Ik denk dat ik misschien wel weer van plan ben om mee te gaan, mits ik iemand vind die mee gaat. Ik hoop dat dit ongeveer een antwoord was wat jij bedoelde Xander :?: :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor SCH-P.O.T.N. » 28-02-2007 17:13

Waar ligt dan dat hele probleem met die uitregistratie?
Als je niks verkeerd doet en niks uitspookt is er toch niks ergs aan?
En er zijn trouwens wel 7000 mensen met een uitregistratie, dus dat is niet zo'n probleem.
Waarom gaan er dan maar +/- 150 mensen mee naar een uitwedstrijd?

@ Janneman: dat je alleen bent maakt niks uit joh, als je een beetje zelfvertrouwen hebt spreek je toch gewoon iemand van je leeftijd aan en maak je een praatje.
En ik vermaak me ook wel alleen trouwens.
Al ben ik dat niet zo vaak!
SCH-P.O.T.N.
Selectiespeler
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: 12-01-2006 18:09

Berichtdoor paparazzi » 28-02-2007 17:17

Heerenveen supporters worden inderdaad daarin van slechte informatie voorzien. Het werd mij pijnlijk duidelijk toen ik onlangs met een paar Belgische vrienden naar een uitwedstrijd van Heerenveen wilden gaan [roda jc].

Deze mensen hadden geen cc van Heerenveen, en daarom natuurlijk ook geen uitregistratie.
Er is toen telefonich contact gelegd met zowel Roda als Heerenveen. En wat schetste onze verbazing;
"Beide clubs hadden geen passend antwoord op de vraag hoe zij naar die wedstrijd konden gaan. !!

Via omwegen heb ik ze toen uiteindelijk het stadion in gekregen maar dat was niet volgens de 'normale' regels.

a] Kortom , er moet veel en veel meer duidelijkheid worden verschaft over hoe men naar een uitwedstrijd kan gaan.
b] Aan reclame schort het ook naar mijn mening.
c] De uitregistratie in combinatie met de cc moet worden afgeschaft. De normale man moet weer gewoon een kaartje kunnen kopen. M.a.w. , tijd voor de voetbalwet!


Er wordt nog weleens vergeten dat toen Heerenveen in de top van de eerste divisie speelde , de club was met de meeste uit-supporters destijds....en dat is echt nog niet zo ontzettend lang geleden!
Clubs waar wij op visite moesten wreven zich enkele dagen voor de wedstrijd al in de handen voor de komst van de Heerenveen-supporters. Wij hebben toen de recettes van menig clubs vaak opgevijzeld....of zijn we dit al vergeten??
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 28-02-2007 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Janneman » 28-02-2007 17:18

SCH-P.O.T.N. schreef:Waar ligt dan dat hele probleem met die uitregistratie?
Als je niks verkeerd doet en niks uitspookt is er toch niks ergs aan?
En er zijn trouwens wel 7000 mensen met een uitregistratie, dus dat is niet zo'n probleem.
Waarom gaan er dan maar +/- 150 mensen mee naar een uitwedstrijd?

@ Janneman: dat je alleen bent maakt niks uit joh, als je een beetje zelfvertrouwen hebt spreek je toch gewoon iemand van je leeftijd aan en maak je een praatje.
En ik vermaak me ook wel alleen trouwens.
Al ben ik dat niet zo vaak!


Hahahahaha, gaan we met zn 2een hehehehe, ben jij niet alleen en ik ook niet :wink: , nee joh is gewoon eens een keer doen maar als je met wat meer bekenden gaat is et echt wel een stuk gezelliger dan alleen!! :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Strukeduker » 28-02-2007 17:35

Het is inderdaad in maar een paar jaar tijd enorm gedaald, 4 seizoenen geleden gingen er nog een 7tal bussen naar Rotterdam, afgelopen keer maar 2. En bij de rest van de wedstrijden is het vaak maar 1 of 2. Met de uitzonderingen daargelaten, alhoewel volgens mij is alleen Groningen maar uitzondering.

Maar waar de reden ligt.. waarschijnlijk is die uitregistratie de grootste reden, tegenvallende resultaten kon het vorig seizoen en het seizoen daarvoor niet zijn..

Maar nu heb ik weer een paar zover gekregen om mee te gaan.. zijn er nu al geen buskaarten meer te krijgen voor Ajax..

En wat betreft het alleen meegaan.. ik zou het gewoon een keer proberen (spreek uit ervaring) en volgens mij ga je dan wel vaker mee!! :mrgreen:
Strukeduker
Selectiespeler
 
Berichten: 227
Geregistreerd op: 18-11-2004 21:00
Woonplaats: Drylts!

Berichtdoor BasVak11 » 28-02-2007 17:49

meer reclame en promotie voor uitwedstrijden.. in het ALS wordt alleen maar gezegd: de volgende thuiswedstrijd is dan en dan... moet er vaker gezegd worden dat er nog kaarten te krijgen zijn voor uitwedstrijden e.d. verder weet ik niet hoe het in het verleden was, maar een dagje uitwedstrijd vind ik meestal wel redelijk duur, dus ga ook vrij weinig...

wat ik me trouwens bedenk, misschien zijn er wel stuk minder uitsupporters doordat er meer seizoenkaarthouders zijn... misschien dat voorheen, toen de wachtlijst nog gigantisch was, mensen hun kans grepen om een wedstrijd van heerenveen bij te wonen door naar een uitwedstrijd te gaan... die reden is dan weg als je al 17 thuiswedstrijden kan bezoeken...
BasVak11
Nieuw talent
 
Berichten: 71
Geregistreerd op: 21-01-2006 22:34

Berichtdoor Surhuisterveen » 28-02-2007 18:08

Goed topic Xander. Toen ik 1 van de eerste keer mee ging, gingen er nog 13 bussen naar eindhoven (!). De aantallen zijn drastisch verminderd.
Oorzakken zijn:
- Er wordt geen reclame voor gemaakt
- Uitregistratie: een maat van me heeft toen tegen ajax uit 25 kaarten geregeld. Sinds de uitregistratie is dat al minder makkelijk.
- Geld, een kaartje kost je al snel 20 euro (zo'n 45 gulden)
- Spel, afgelopen jaren is het wedstrijdniveau er ook niet beter op geworden
- TV, wedstrijden zijn via internet, sport1 te bekijken.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor cross » 28-02-2007 18:10

de kosten van een kaartje. gemiddeld 20 euro.. weinig uitwedstrijden worden gewonnen dat zal ook me spelen.. de sfeer is slecht. enz..
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Theo » 28-02-2007 18:24

Er zijn genoeg oplossingen voor dit problemen, maar het wordt steeds moeilijker gemaakt met al die *** regels en pasjes. 15 jaar geleden, zonder al die fuck regels gingen er 800 man mee naar bijvoorbeeld Haarlem of zo. Nu met die regels gaan er nog geen eens 400 mee naar Ajax. Zelfs tegen Groningen was het uitduel nog nooit zo laat uitverkocht als dit jaar. Verder werden overige oorzakken hierboven al genoemd.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Berichtdoor Lasse4evah » 28-02-2007 18:34

Ik ga sinds een jaar mee naar uitwedstrijden, nog niet allemaal maar toch al redelijk veel! ik denk dat het komt dat veel mensen thuis blijven vanwege het kosten plaatje. Bij veel andere clubs worden soms bijvooorbeeld 1 a 2 keer per jaar de kosten voor eeen deel vergoed voor de bus reis, als heerenven dit zou doen dan zouden er al meer mensen mee gaan en dan kunnen ze er eens aan 'ruiken' en als ze het leuk vinden gaan ze vaker mee. ik ging voor de eerste keer naar een uitwedstrijd en vond het geweldig ook al verloren we van heracles met 0-1 dus het is gewoon wat overtuiging dat mensen nodig hebben. en ja die uitregistratie, is niet heel veel gedoe maar sommige mensen zullen er moeite mee hebben dat ze zijn geregistreerd.
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Berichtdoor xander » 28-02-2007 19:17

Als ik het zo lees moet het aan de prijs liggen dus.. Ik persoonlijk vindt bijvoorbeeld 25€ best goedkoop voor een combi kaartje.. Reis zelf maar naar adam en dan nog een kaartje kope zit je toch al snel op 40€. Maar weet iemand of de prijzen de laatste 3 jaar zo dramatisch zijn gestegen dan?

Overigens de slechte sfeer daar ben ik het mee eens maar dat kan haast alleen maar beter worden als er meer mensen mee gaan dus denk het eens anders het is een goede sfeer als ik ook mee ga en dan maar hopen dat meer mensen dat denken en dan wordt de sfeer vanzelf weer beter ;)
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Superfries88' » 28-02-2007 19:23

Sinds vorig seizoen bezoek ik af en toe uitwedstrijden. Sta sindsdien op 6 wedstrijden en Alkmaar staat voor dit seizoen nog op de planning. Op den duur probeer ik nog meer duels te bezoeken. Maar qua aantal bezoekers van uitduels valt het inderdaad tegen.

Groningen is de enige uitwedstrijd die uitverkocht raakt en dan nog met moeite ook. Dat is bijzonder jammer. Natuurlijk heeft dit zo zijn redenen. Denk aan de uitregistratie, de prijzen en kwaliteit uitvakken (lees: netten).

Reclame maken voor uitwedstrijden zou al kunnen helpen. De stadionspeaker kan zoiets doen, maar je kunt natuurlijk ook een folder maken en laten uitdelen. Of misschien juist een aantal laten bedrukken en ophangen aan de palen van de vakken. Ik herinner me dat de Cross Side op de website (bestaat niet meer geloof ik) nog een aantal mooie voorbeelden had staan. O.a. van uitduels naar Cambuur en de Eagles. Zoiets zou nu ook best kunnen helpen m.i.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Frisian4life » 28-02-2007 19:37

Ik ben dit seizoen alleen nog maar naar ADO en Feyenoord geweest, ik ga zondag ook naar Ajax trouwens.
In de seizoenen daarvoor ben ik naar Twente, PSV en Ajax geweest.
Ik ben van plan volgend jaar véél méér naar uitwedstrijden te gaan, even een paar vrienden vragen of ze mee willen.
Ik hoorde trouwens dat ze bij Twente (kan ook een andere club zijn) een seizoenkaart voor uitwedstrijden hebben met véél korting.
Ik zou als het voor een redelijke prijs is toch echt wel na gaan denken over de aanschaf van zo'n kaart.
Nog meer mensen? anders kunnen we misschien een brief naar Heerenveen sturen voor zo'n seizoenkaart?
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Berichtdoor xander » 28-02-2007 19:46

Frisian4life schreef:Ik hoorde trouwens dat ze bij Twente (kan ook een andere club zijn) een seizoenkaart voor uitwedstrijden hebben met véél korting.
Ik zou als het voor een redelijke prijs is toch echt wel na gaan denken over de aanschaf van zo'n kaart.
Nog meer mensen? anders kunnen we misschien een brief naar Heerenveen sturen voor zo'n seizoenkaart?

Zoiets moet ook bij heerenveen bestaan 17 halen 10 betalen weet niet hoe dit zit maar dit heb ik hier en daar in de loop der jaren wel wat over op gevangen.. Dit is ook weer iets vaags mocht het bestaan waarom promoot de club dit dan weer niet.

Superfries88' schreef: kwaliteit uitvakken (lees: netten).

Dit kan geen reden zijn lijkt mij in 2001 hingen er ook al netten bij de meeste clubs en toen gingen er nog steeds grote groepen naar uitwedstrijden.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-02-2007 19:46

Kan het misschien ook tijdgebrek zijn ?
Als je een avondje NAC, RKC, Feyenoord ( Zuiden des lands ) gaat de bus rond 16.30 weg. Als je dan zelf andere verplichtingen hebt ( voetbal bij eigen club ) moet je keuzes maken. Ook op zondagsochtend voetballen mensen of gaan naar de kerk of moeten op visite. Misschien is zondag ook wel de enige "uitslaäpdag" dus waarom zou je 08.00 uur van bed gaan als je dat ook om 12.00 uur kunt doen.

Maar waarom het vroeger beter was dan nu, weet ik ook niet.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 28-02-2007 19:49

Ik bezoek links en rechts een uitwedstrijd. Bovendien kan ik alleen op zondag, en soms op vrijdag.

Als ik niet ga kan ik niet, of ik heb er geen geld voor over. Ben ook maar een armlastige student :wink: Wat soms ook meespeelt is het waardeloze spel van Heerenveen, want heb niet altijd zin om een middag weg te gooien voor een drama-pot.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor Superfries88' » 28-02-2007 19:55

xander schreef:
Superfries88' schreef: kwaliteit uitvakken (lees: netten).

Dit kan geen reden zijn lijkt mij in 2001 hingen er ook al netten bij de meeste clubs en toen gingen er nog steeds grote groepen naar uitwedstrijden.


Die netten hangen er misschien al jaren, maar het is wel één van de reden denk ik. De staat van een aantal uitvaken is iig geen reden om heen te gaan. Natuurlijk is het niet dé reden, dat is voornamelijk de prijs van een kaartje en uitregistratie.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor mechielz » 28-02-2007 19:59

'Vroeger' waren er minder regels.
Bijvoorbeeld geen ticketbox waar je een clubcard voor moest hebben. Je belde gewoon de supclup en je gaf de namen door met wie je in de bus ging zitten. Kaarten voor eigen vervoer kon je vaak gewoon kopen bij het uitvak en je had ook niet te maken met de verplichte uitregistratie.
Het is ook steeds duurder geworden allemaal. Zo herinner ik mij nog een uitwedstrijd van een jaar of 6 geleden naar roda jc in de Amstel Cup waar je voor 10 gulden (was een actie, vanuit de club!) met de bus heen kon. Afgelopen zaterdag was de prijs € 22,05 dat is omgerekend 48,60 gulden dat is een stijging van 386%
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor E.D. » 28-02-2007 20:16

En......er wordt een anti-beleid gevoerd door het bestuur!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Surhuisterveen » 28-02-2007 20:42

Ik kan me nog een uitspraak van van Hintum in de VI herinneren. Toen de kaartjes nog goedkoop waren zei hij in de VI: 'In Nederland zijn de kaartjes erg goedkoop in vergelijking met Engeland'. Ik heb het toen wat in de gaten gehouden en de prijzen zijn toen al gestaag omhoog gegaan.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Janneman » 28-02-2007 20:52

Voorheen betaalde je een schijntje voor een uitwedstrijd, het was toen nog, als ik het goed onthouden heb, iets van 18 gulden :!: :!: Kun je zien hoe hoog de kaartjes zijn geworden, het is een vorm van leegmelken geworden en de gek geeft het ervoor. Ik vind zo'n actie van Twente goed want als je zo'n kaart koopt moet je eigenlijk toch gaan anders is het zonde van de kaart....

Maar Xander, niet getreurd, ik ga toch maar weer eens mee, ik probeer dus dan wel mee te gaan naar Sparta. :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor xander » 28-02-2007 21:09

janneman schreef:Kaartjes zijn vanaf wanneer en waar verkrijgbaar? (voorheen kreeg je deze in een bus)
En de uitregistratie met pasfoto is voldoende? En voor een kaartje te bemachtigen volstaat toch een seizoenskaart? (sowwy voor al de vragen) :oops:


Dit is denk ik het hele probleem mensen weten het niet hoe het moet ;)

Uitregistratie met pasfoto is voldoende.. Om een kaartje te bemacchtigen heb je je seizoenskaart of clubkaart nodig. Bij de ticketbox lezen ze met een scan de code van je kaart.

:arrow: Ga naar http://www.sc-heerenveen.nl

:arrow: Klik op Ticketing

:arrow: Zoek de wedstrijd op waar je heen wilt en klik daar op ;)

:arrow: Zie wanneer de verkoop start

:arrow: Ren naar de Ticket box met een club kaart of seizoenskaart die uitregistratie heeft.

:arrow: Vraag de verkoopster om een kaartje voor de desbetreffende wedstrijd.

:arrow: Geef hierbij wel aan als je combi of ev wil combi is met de bus all inn ev is met eigen vervoer en dus alleen wedstrijd kaartje.

:arrow: Je krijgt kaartje en checkt op http://www.feanfan.nl hoe laat de bus vertrekt als je met de bus gaat ;)

Simpel toch :wink: :wink:
Laatst bijgewerkt door xander op 28-02-2007 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor forza heerenveen » 28-02-2007 21:20

ik denk dat het heeft te maken met
- clubliefde,er zijn veel supporters die alleen naar thuiswedstrijden willen/gaan omdat ze dat al genoeg vinden.
-leeftijd supporters, heerenveen heeft vrij veel oude supporters en die willen niet naar uitwedstrijden.
- kosten ,veel mensen vinden de prijs te hoog.
-tijdgebrek,veel mensen denken of hebben er geen tijd voor

en mischien vergeet ik er nog wel een paar
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Berichtdoor sf-NN » 28-02-2007 21:32

Ik denk toch dat het voornamelijk aan de uitregistratie licht trouwens, veel mensen willen wel maar 'ach dan moet je uitregistratie regelen nou dat doe ik een andere keer wel'.
sf-NN
Basisspeler
 
Berichten: 519
Geregistreerd op: 11-03-2006 14:58

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 28-02-2007 21:39

Ik denk dat er vanuit de club meer moet worden gesponsord, soms zie je toch ook bij andere clubs dat er een sponsors wordt gezocht voor de kosten(correct me if I'm wrong)
Ik zelf ga bijna nooit naar uitwedstrijden omdat ik simpelweg geen vervoer heb,om naast de thuiswedstrijden ook nog in heerenveen te komen.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor forza heerenveen » 28-02-2007 21:41

wat heerenveen4ever zegt over het vervoer NAAR heerenveen,daar zit ik ook vaak mee
meestal brengen mijn ouders mij wel,maar die beginne nu ook al minder entheusiast te worden daarover
Avatar gebruiker
forza heerenveen
Basisspeler
 
Berichten: 645
Geregistreerd op: 20-04-2006 20:06
Woonplaats: reduzum

Volgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 7 gasten