Favorijtje

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

scheerenveen05
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 04-08-2005 21:11
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

Helemaal met currahee eens clubs als RKC heb ik ook helemaal niets mee sfeerloze een saaie clubs. Dan zie ik veel liever een club met een mooi stadion en veel meer sfeer zoals bijvoorbeeld Groningen. Maar ja zoals hiervoor is gezegd dat is ieder zijn eigen smaak.
scheerenveen
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Dat weet ik wel maar ging me meer om de reden van die persoonlijke smaak. Misschien formuleer ik het wat raar. Maar het valt me gewoon op dat veel mensen groningen zo laag hebben en ik DENK dat dat als reden heeft omdat het groningen is. Dat vroeg ik me gewoon even af. :wink:
scheerenveen05
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 04-08-2005 21:11
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

Ja inderdaad Groningen is eigenlijk nooit echt onze rivaal geweest maar sinds cambuur weg is is dit zo gegroeid en ik denk dat dit vooral komt door de media etc. die het altijd erg overdrijft als wij tegen Groningen spelen(kampioenschap van het noorden etc.). En mensen laten zich daar in meevoeren en zo is het denk ik ontstaan dat veel heerenveen supporters Groningen niet echt hoog hebben zitten al is het eigenlijk nergens op gebaseerd :P
scheerenveen
Gebruikersavatar
Johanvdw
Nieuw talent
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-03-2007 10:14
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Bericht door Johanvdw »

Als je op het groningenforum kijkt en je kijt bij: meest gehaatte clubs. Is het bijna allemaal Heerenveen en kutfriezen. Als je dat zo eens leest begint je mening over de supporters wel te veranderen. De Supporters zijn kut maar de club zelf is een mooie club met een goede trainer en een mooi stadion
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

mijn top 3 favorieten

1. SC Heerenveen

op gepaste afstand:
2. Heracles Almelo
3. Sparta Rotterdam

ik heb verder weinig met Roda JC

voor de rest ben ik voor iemand...als het h'veen goed uitkomt...en anders kijk ik wel hoe men bui is ofzo :wink:
Plaats reactie