Diep teleurgesteld... maar nu opgelucht!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Diep teleurgesteld... maar nu opgelucht!

Bericht door Beetle »

Ik denk dat ik maar eens een mail ga schrijven aan Koos Formsma.

Wat wil het geval.
Nu de verbouwing aan de noordzijde zijn voltooiing nadert, is ook duidelijk geworden hoe de vork in de steel zit met betrekking tot vak 9, waar ik zit. Het eerste seizoen in het stadion zat ik daar aangezien ik het kompas verkeerd had staan. De meest luidruchtige supporters zaten in het oude stadion aan de noordzijde en in het oude stadion had ik ook een seizoenkaart voor die noordzijde. In het nieuwe stadion bleek de boel volledig omgedraaid te zijn. Ik heb het seizoen daar dus gezeten maar ben een jaar later verhuisd naar vak 24. Daar heb ik dik tien jaar gezeten maar moest toen weer verhuizen toen dat vak ingericht werd als gastenvak.

Nu zit ik weer op 9. Maar voor hoe lang ik daar zitten zal blijven is niet duidelijk. Ik ben zeer tevreden met mijn plek. Vandaag (26 januari 2007) werden de nieuw gebouwde business seats boven vak 9 voor het eerst benut. Ik had de hoop dat de kantine die onder die nieuwe ruimtes werd gebouwd een algemene kantine zou worden. Kwam weer eens bedrogen uit. Ook die is voor de elite fans...

Nu wil het geval dat er een hoop business kaart houders verspreid zitten over het hele stadion. Wat ik verwacht en vrees is dat de huidige seizoenkaart houders op 9 zullen worden weggepest en gedwongen te verhuizen om plaats te maken voor OSSH-ers. Ik heb totaal geen zin om weer te verhuizen. Straks als er bij vak 30 een zelfde operatie zal plaatsvinden begint die zelfde ellende van voren af aan.

Nu wil ik wel eens duidelijkheid van de club hebben wat de plannen zijn met de huidige seizoenkaarhouders van vak 9....
Laatst gewijzigd door Beetle op 23-02-2007 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
JeroenDeBoer
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 27-01-2004 17:08

Bericht door JeroenDeBoer »

Beetle schreef:Wat ik verwacht en vrees is dat de huidige seizoenkaart houders op 9 zullen worden weggepest en gedwongen te verhuizen om plaats te maken voor OSSH-ers. Ik heb totaal geen zin om weer te verhuizen.
Ik zit al vanaf wedstrijd 1 in Vak 9. Voor een flinke afkoopsom kunnen ze me daar weg krijgen, anders niet.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ane Lenstra schreef:Volgens mij is de verbouwing nog geregelt door van der Velde en hoeft Formsma daar alleen maar wat op te letten.

Toch blijft het lullig dat je elke keer moet vertrekken. Maar geloof me, op Zuid is het zicht erg mooi en de sfeer zo af en toe ook!
Een mail is verzonden naar de club met een verzoek voor meer informatie. Van der Velde heeft niets meer te doen met de dagelijkse leiding. Daar is Formsma nu voor verantwoordelijk. En sinds de verbouwing is het zicht overal prima. Ook voor de OSSH-leden.
Wéér uit!!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Kijk, dat stel ik op prijs. Een antwoord binnen 24 uur!
Geachte heer Beetle ( ;) ),

Wij hebben uw schrijven vandaag, 23 februari, ontvangen.
In uw brief spreekt u uw bezorgdheid uit dat u de toegangskaarten in vak 9 de komende jaren wel fors zullen worden verhoogd.
In de afgelopen jaren zijn de prijzen voor hoek 9 vanaf seizoen 02/03 t/m 06/07 over 4 jaar met ca 9 % verhoogd. Van
€ 135,-- t/m € 148,--. Deze prijsverhoging volgt ongeveer de ontwikkeling van de cpi index. De prijsstelling voor deze hoekplaatsen is een van de laagste in de Eredivisie. Het komende seizoen zal de aanpassing weer in de lijn liggen die wij de afgelopen jaren gevolgd hebben. Ook kunnen wij uw vrees (en de beren die u ziet) wegnemen daar er geen enkel plan is om de mensen die in hoek 9 zitten er de komende jaren weg te krijgen. In hoek 9 zijn 2 arrangementzalen gemaakt en 11 zakenloges. Groepen die een arrangement willen boeken, wat wij al jaren aanbieden,
hebben de mogelijkheid in combinatie met eten een avondje Heerenveen te beleven. Dit zijn voetbalverenigingen, zakenclubs, personeelsverenigingen en bedrijven die daar gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Henk Hoekstra

(Directeur)
Kortom:
Jammer dat de kantine niet gebruikt wordt voor de fans die er zitten maar de toekomst voor de fans die er normaal ook zitten is gewaarborgd. En dat is ook wat waard!
Wéér uit!!!!
Plaats reactie