Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Hakansson schreef:Ik kan wel degelijk aangeven dat er een gedeelte van nieuwnoord niet voor het voetbal komt, heb laatst bij een uitdwedtrijd diverse supporters stoeltje aan het slopen waren????
Type dit nog eens in leesbaar Nederlands en vertel dan precies wat je bedoeld.
Wat heeft NN met uitwedstrijden te maken?
Anti anti. :)
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Even een reactie van mij, ik reageer hier niet vaak op omdat ik nooit in het stadion zit:

Vaak is sfeer een relatief begrip. De ene vind dat sfeer de ander weer iets anders. Als er op het veld gestreden word voor elke meter dan krijg je het publiek meer mee. Ik ben bij twee wedstrijden geweest een aantal jaar geleden. En ik merkte een wereld van verschil. De ene wedstrijd was die tegen National Bukarest. Toen moest Heerenveen, was er strijd op het veld en dat sloeg over op het publiek. Dat was trouwens ook 1 van de eerste wedstrijden van NN. Daar kan het ook aan gelegen hebben.

Tegen De Graafschap was de tweede wedstrijd. Toen zongen de Graafschap supporters ons eruit.
Dus het verschilt per wedstrijd.

En dan is er nog een verklaarbare reden. De mensen die sfeer willen maken zitten vaak op Noord. Dus de mensen die er alleen voor het voetbal zijn zitten in de rest van het stadion. Dat is ook niet erg bevorderlijk voor de algemene sfeer. Hier op het forum is er ook duidelijk een tweestrijd gaande tussen NN-ers en een ander deel van het publiek. Terwijl je samen toch Heerenveen supporter bent.
Tenminste, zo denk ik erover.

Groeten,
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Freezeman schreef: Type dit nog eens in leesbaar Nederlands en vertel dan precies wat je bedoeld.
Wat heeft NN met uitwedstrijden te maken?
damn!Ik ben bang dat hij bedoelt dat diegene die de stoeltjes sloopten op NN stonden dus een gedeelte van NN komt niet voor het voetbal.Hoe bedoel je over een kam scheren.Wisten jullie dat er een gedeelte is van vak 16 die snorren hebben.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

ja is jullie mening ik zeg ook niet dat die oude lullen slecht zijn zeg alleen dat ze nie meezingen en gaan jullie zeuren over ja dan had jij niet naar heerenveen gekund daar heb ik het niet over ik heb het over dat die mensen ook maar wat naar voren staren ik wil gewoon es wat meer sfeer in de ALS
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

dan ben jij net zo'n iemand als al die andere Oude lullen die wat voor hun uitkijken en denken dat ze zonder te zingen achter hun club staan dus je wilt beweren dat die mensen die in nieuwnoord staan niet voor het voetbal komen nou jammer voor jou maar die komen voor SFEER EN VOETBAL dus dat kan allebei.
Dit is wat je zei...

En hier geef je aan dat ik dan niet achter Heerenveen zou staan. Als reactie hierop geven mensen aan dat sommige mensen in het verleden al genoeg achter Heerenveen hebben gestaan en dat iemand zoals jij (die naar ik vermoed net komt kijken) oordeelt dat ik dan niet achter Heerenveen zou staan..
feanfanhannes schreef:ja is jullie mening ik zeg ook niet dat die oude lullen slecht zijn zeg alleen dat ze nie meezingen en gaan jullie zeuren over ja dan had jij niet naar heerenveen gekund daar heb ik het niet over ik heb het over dat die mensen ook maar wat naar voren staren ik wil gewoon es wat meer sfeer in de ALS
En volgens mij trek je hier alles uit zijn verband.

TIP: Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Eric schreef:Wat heb je het zwaar he..
Nou, als dat het algemene sfeertje wat wordt hier heb ik liever dat je dan niks zegt. Wie dus niet op NN zit is een ouwe lul en is niet voor Heerenveen maar komt daar alleen maar saai te doen en verder niets. Kan je toch echt beter stoelletjes gaan slopen, club in discrediet brengen en er wel bij horen!! :huh:

Laatst kreeg ik een priveberichtje van iemand die beweerde dat er maar 2000 tot 3000 echte supporters in het ALS zaten, dat de overige 23.000 nepsupporters zijn. Volgens hem hoorde ik daar ook bij, want ik zat niet in zijn vak, het NN-vak. :grmbl:

Dus eigenlijk bedoelen deze peronen dus dat wij, als niet NN-vakzitters (ben er zelfs lid van), beter kunnen opdonderen en dat we toch niets toevoegen!!! Kijk en daar wordt ik toch zo ziek van, wij doen ook ons best, zitten dan (nog) niet in het NN-vak maar worden wel voor alles uitgemaakt. :grmbl:

Wie zijn zij dat zij bepalen of we wel fanatiek genoeg zijn en geen nep-supporters!!! Ik hoop niet dat zij bepalen wie erin het NN-vak komen want anders komt er niemand meer in!! Per slot van rekening zijn de andere 23.000 toch nep-supporters volgens onze hele slimme kenners!!! :grmbl: :grmbl: :grmbl:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

janneman schreef:Nou, als dat het algemene sfeertje wat wordt hier heb ik liever dat je dan niks zegt. Wie dus niet op NN zit is een ouwe lul en is niet voor Heerenveen maar komt daar alleen maar saai te doen en verder niets. Kan je toch echt beter stoelletjes gaan slopen, club in discrediet brengen en er wel bij horen!! :huh:
Overdrijf je niet een beetje nu? Hoeveel kapotte stoeltjes heb je gezien? Heb je deze personen gevraagd of ze bij NN horen? Hebben deze jongens de opdracht van NN gekregen dit te doen? Vertegenwoordigen zij de gemiddelde NN'er?
Je geeft aan dat je wat ouder bent, dan heb je toch inmiddels ook wel geleerd dat over 1 kam scheren niet altijd de juiste manier is?
janneman schreef:Laatst kreeg ik een priveberichtje van iemand die beweerde dat er maar 2000 tot 3000 echte supporters in het ALS zaten, dat de overige 23.000 nepsupporters zijn. Volgens hem hoorde ik daar ook bij, want ik zat niet in zijn vak, het NN-vak. :grmbl:
Tja, ook op NN staan jongetjes die het nog niet helemaal door hebben, vind dit soort berichten ook triest, maar vertegenwoordigen zij nu heel NN?

Verschil in beleving blijft toch bestaan in het stadion, daarom is er een NN-vak, zodat wij op onze manier achter de ploeg kunnen staan en de rest van het stadion op hun manier. Wat ik wel jammer blijf vinden is dat bij ieder incidentje en bij ieder fout nummer meteen heel NN hierop aangesproken wordt. Dit is in mijn ogen ook wel heel erg triest. NN probeert op een positieve manier achter de ploeg te staan en de ploeg naar voren te schreeuwen. Soms laten we ook eens een negatief geluid horen, jammer dat dit dan meteen vermeld moet worden. Probeer nu eens gewoon op een positieve manier naar elkaar te kijken en niet alleen je best te doen de slechte dingen er uit te pikken( dit geldt ook voor reacties van NN'ers richting de rest)!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Even voor de duidelijkheid, je hoord mij niet zeggen dat ik zeg dat dit moet van NN en dat dit door NN wordt opgedragen. Ik geef alleen aan wat anderen zeggen en haal hier mijn voorzichtige conclussies uit. Ik ben zelf lid van NN maar hoor dat er velen staan die dit doen zonder daar een plekje (kaart) voor te hebben!! En vaak komt het (helaas) voor dat dit om de rottigheid en erbij horen hoort ipv de ploeg te ondersteunen. De goede supporters lijden hier onder of course. Dit is iets, wat de andere supporters dus ook graag doen die er niet zitten/ staan en wel willen!!

Wat dat berichtje betrefd heb er 1 uitgehaald, maar deze onverlaat stuurde er veel meer (stuk of 16) Heb hem verteld dat we allemaal hetzelfde nastreven maar dat kon volgens deze persoon niet en dan ben je een klein kind om maar een voorbeeld te noemen!!

Ik persoonlijk ben blij met het NN-vak en vereniging, het brengt sfeer en uitstraling in het stadion. ( leuke acties) Ook ik wil daar graag wel deel van uitmaken omdat het in vak 27 heel passief is meestal!! Ik ben zelfs lid geworden van NN omdat me dit aanspreekt en ooit eens in het vak te mogen komen. Waarom zou ik dan NN gaan afkraken, ik citeer alleen anderen en wil hier NN niet bijafzeiken!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Janneman, het NN-vak is een staanvak zonder stoeltjes. Hoe kom je erbij dat er stoeltjes gesloopt worden for fucks sake???
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Jeroen schreef:Janneman, het NN-vak is een staanvak zonder stoeltjes. Hoe kom je erbij dat er stoeltjes gesloopt worden for fucks sake???
Tijdens een uitwedstrijd misschien Jeroen en ik weet dat er geen stoelletjes in het NN-vak zijn :upto: Maar nu wil ik niet alles op die stoelletjes toespitsen, het gaat mij meer om de manier waarop sommigen de supporters buiten het NN-vak behandelen. Niet om die paar die dit met humor doen maar meer diegene die echt verwerpelijke dingen zeggen/ noemen!!

We willen allemaal dat Heerenveen door de sfeer en acties een 12de man achter zich krijgt, maar dit schijnt ondanks alle goede bedoelingen niet zo vlot te lukken.( is geen verwijt) Ik waardeer juist de positieve acties van NN maar heb het gevoel dat dit niet begrepen wordt door de rest van het stadion!! En dat is zo jammer!! :urgs:

Ik denk dat alle upporters, die echt Heerenveen verder willen helpen daar in het NN-vak thuishoren!! En niet supporters die daar alleen staan om het staan en erbij willen horen. Hoe meer mensen achter de club en daar gaan staan, des te beter kan de sfeer ook worden. Ik hoop ook dat dit slaagt!! :mrgreen:

VRAAG: als je lid bent van NN mag je dan in het vak staan of moet je daar een speciale seizoenskaart voor hebben? :huh:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je moet gewoon een seizoenkaart bij de club kopen.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Jeroen schreef:Je moet gewoon een seizoenkaart bij de club kopen.
Van het NN-vak neem ik aan? Want een seizoenskaart heb ik al jaren maar dan van vak 27, er bestaat toch ook nog zoiets als een wachtlijst? Is deze klein of groot? :frown:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ook dat zal je bij de afdeling ticketing van de club moeten vragen. Vraag gewoon een verhuizing van vak 27 naar vak NN aan.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

janneman schreef:..... Ik ben zelf lid van NN maar hoor dat er velen staan die dit doen zonder daar een plekje (kaart) voor te hebben!! .....
Je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.
De laatste tijd (na Parma uit) wordt voor de wedstrijd iedereen gefouilleerd en gecontroleerd op zijn plaats bewijs, dus dat fabeltje kan de wereld wel uit.
Anti anti. :)
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Freezeman schreef: Je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.
De laatste tijd (na Parma uit) wordt voor de wedstrijd iedereen gefouilleerd en gecontroleerd op zijn plaats bewijs, dus dat fabeltje kan de wereld wel uit.
Er zijn nog andere foefjes voor :mrgreen:
En ik word niet gefouilleerd.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ik werd Zaterdag ook niet gefouilleerd ? (ik zie er dus niet zo eng uit) :lol:
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Freezeman schreef: Je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.
De laatste tijd (na Parma uit) wordt voor de wedstrijd iedereen gefouilleerd en gecontroleerd op zijn plaats bewijs, dus dat fabeltje kan de wereld wel uit.


Kijk, dat bedoel ik nou, het gebeurt dus niet goed of maar half. Als men een echte bijdrage aan de sfeer leverd kan ik stiekume fans in NN wel waarderen en komt het de sfeer te goed. Maar zodra dit niet het geval is is dat flink kl..e!!

:grmbl: Ook is het niet goed te praten ten opzichte van diegenen die er wel graag in willen maar op de wachtlijst staan!! :frown: Dus ja, nog stenger fouilleren of een andere methode dus want het helpt niet....
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Ik vind dat mensen niet kunnen eisen van elkaardat ze gaan zingen of wat dan ook.Ik sta ook op NN maar ik zing lang niet altijd mee.Ik vind het fijn om te staan.Tuurlijk is het mooi dat iedereen altijd helemaal uit zn plaat gaat maar zo als het hier gezegd word lijkt het wel een verreiste.Je kunt toch niet altijd negentig minuten zingen en gek doen.De westrijd moet er zich voor lenen en wat niet meer.Nogmaals ik begrijp het goed en ik ben er niet vies van maar ik ga voor een leuke pot voetbal en wat sociale contacten naar het voetbal.Zingen is mooi meegenomen maar niet het belangerijkste.Het komt zo als het komt.Maak je niet druk man.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

kukkel schreef:Ik vind dat mensen niet kunnen eisen van elkaardat ze gaan zingen of wat dan ook.Ik sta ook op NN maar ik zing lang niet altijd mee.Ik vind het fijn om te staan.Tuurlijk is het mooi dat iedereen altijd helemaal uit zn plaat gaat maar zo als het hier gezegd word lijkt het wel een verreiste.Je kunt toch niet altijd negentig minuten zingen en gek doen.De westrijd moet er zich voor lenen en wat niet meer.Nogmaals ik begrijp het goed en ik ben er niet vies van maar ik ga voor een leuke pot voetbal en wat sociale contacten naar het voetbal.Zingen is mooi meegenomen maar niet het belangerijkste.Het komt zo als het komt.Maak je niet druk man.
Kijk, daar ben ik het wel weer met je eens. Het is geen must om te zingen want je kan een ander niet verplichten hier tot. Maar vaak kan het de ploeg over het dooie punt helpen in een wedstrijd. Maar hoe vaak zie je niet dat de meestte supporters meezingen of "waven" als het al 2 of 3-0 voor Heerenveen staat!! Kijk, dat vind ik zielig, wat als het goed gaat durven ze wel maar als het slecht gaat zitten ze alleen maar te zeiken. :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

De sfeer was vandaag slecht, ondanks mooie tifo acties en meerdere pogingen slagen vak 427 en NN er niet in om het hele stadion mee te krijgen. Das erg jammer, ik persoonlijk heb me flink geergerd aan mn buren want die zaten alleen maar te zeuren en te zeiken gedurende wedstrijd. Het wordt eens tijd misschien om de koppen nog meer bij elkander te steken en maar meer leuke ideeen verzinnen, want dit lukt JAMMER genoeg ook niet. :crying: :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wat wil je nu eigenlijk? Denk je dat de mensen die nu niet in NN staan of een plekje in 427 hebben wel sfeer maken als we 'iets' verzinnen?

We zullen het hiermee moeten doen. Als het allemaal goud is wat er blinkt, zal de ondersteuning door de rest beter zijn; als het zoals nu loopt hebben die mensen daar geen enkele behoefte aan.

Ruk, klote, belachelijk, maar helaas wel de situatie.

Ik denk dat we ons in NN eerst maar eens druk moeten maken om de mensen die daar staan en hun mond amper of niet opentrekken.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

janneman schreef:De sfeer was vandaag slecht, ondanks mooie tifo acties en meerdere pogingen slagen vak 427 en NN er niet in om het hele stadion mee te krijgen. Das erg jammer, ik persoonlijk heb me flink geergerd aan mn buren want die zaten alleen maar te zeuren en te zeiken gedurende wedstrijd. Het wordt eens tijd misschien om de koppen nog meer bij elkander te steken en maar meer leuke ideeen verzinnen, want dit lukt JAMMER genoeg ook niet. :crying: :urgs:
We moeten eerst maar eens heel nieuwnoord mee krijgen want dat is al moelijk genoeg :?
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Niels schreef:Wat wil je nu eigenlijk? Denk je dat de mensen die nu niet in NN staan of een plekje in 427 hebben wel sfeer maken als we 'iets' verzinnen?

We zullen het hiermee moeten doen. Als het allemaal goud is wat er blinkt, zal de ondersteuning door de rest beter zijn; als het zoals nu loopt hebben die mensen daar geen enkele behoefte aan.

Ruk, klote, belachelijk, maar helaas wel de situatie.

Ik denk dat we ons in NN eerst maar eens druk moeten maken om de mensen die daar staan en hun mond amper of niet opentrekken.


Zoek dan wel enthousiaste mensen en stop die dan in het NN vak en probeer de andere, niet meezingende eruit te werken. Is dat een idee?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Dat zal denk ik wel wat moelijker gaan dan jij denkt.. Anders was jou idee vast al gebeurt ;)
Alle ballen op Henkie!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

janneman schreef:De sfeer was vandaag slecht, ondanks mooie tifo acties en meerdere pogingen slagen vak 427 en NN er niet in om het hele stadion mee te krijgen. Das erg jammer, ik persoonlijk heb me flink geergerd aan mn buren want die zaten alleen maar te zeuren en te zeiken gedurende wedstrijd. Het wordt eens tijd misschien om de koppen nog meer bij elkander te steken en maar meer leuke ideeen verzinnen, want dit lukt JAMMER genoeg ook niet. :crying: :urgs:
wil ik weleens weten waar jij dan zit janneman?
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Zat vandaag ook in Zuid

En moet zeggen dat ik me niet verveeld heb
Bij tijd en wijlen hoorde ik ze zingen vanuit noord(en dat terwijl ik naast het uitvak zat)
Ook op zuid met name in de 2de helft luidruchtig gehoord
Samen met die prachtige tifo actie op NN(heb zuid niet kunnen zien)
Een leuke vermaak in de 2de helft,was het waar ik zat zeer sfeervol en ik was niet de enige die dat zei
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Ik vond de sfeer in het NN vak niet verkeerd gisteren. Het kan natuurlijk altijd beter. Maar gezien het feit dat het een "zondagmiddag" wedstrijd was en dat we meer dan de helft van de wedstrijd achter stonden vond ik het redelijk. Ik heb mijn stembanden behoorlijk op z'n flikker gegeven. Jammer is het dat van de 1000 man er hooguit 300 man echt fanatiek zijn. De overige 700 man kan beter een bioscoopbon kopen i.p.v. een seizoenskaart voor NN..........
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Door omstandigheden niet aanwezig in het stadion maar voor de buis.

Kwa sfeer de eerste 20 minuten niks op aan te merken.

Blijkbaar kost het springen bij de meeste mensen zoveel energie, dat er daarna nog net een liedje over groningen uitgeperst kon worden, en dat de accu daarna volledig leeg was.

Liedjes over eigen spelers zijn niet meer gehoord, behalve over een kleintje Niklas.

Misschien een idee om een trampoline aan te schaffen, zodat jullie in de rust op de middenstip een competitie kunnen houden wie het hoogste springt.

Blijkbaar is het springen het enigste waarvoor jullie naar het stadion komen.
Eigen club aanmoedigen, nee laat maar.

Overigens vond de commentator het ook erg vreemd dat het zo stil werd in het stadion.
Ik pas hier niet
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Klopt met de sfeer is niks mis mee.
De hele 1e helft niet.
En hoevaak hebben we gesprongen? Juist ja, 1 keer massaal.
En ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar we hebben, tenminste naar mijn mening, 90 minuten de ploeg aangemoedigt.
De 1e helft was het goed, de 2e helft wat minder..
En liederen over spelers zijn bijna niet gezongen, maar daar was een reden voor.
Ze werkten namelijk niet. Alleen Gianni en Petter werkten dus zij verdienden het zeker om te worden toegezongen.

Je kan wel zien dat jij niet in het stadion bent geweest :urgs:
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

SCH-P.O.T.N. schreef:Klopt met de sfeer is niks mis mee.
De hele 1e helft niet.
En hoevaak hebben we gesprongen? Juist ja, 1 keer massaal.
En ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar we hebben, tenminste naar mijn mening, 90 minuten de ploeg aangemoedigt.
De 1e helft was het goed, de 2e helft wat minder..

Je kan wel zien dat jij niet in het stadion bent geweest :urgs:
Kan twee oorzaken hebben dat er na een minuut of 35 geen publiek meer te horen was op de tv:

- Publiek zwaar nahijgend maar innig voldaan na een potje springen, maar wel buiten adem

- na 35 minuten zijn de microfoons verplaatst.

Klonk in ieder geval dramatisch stil.

Blij voor jou dat je weer lekker uit je dak gegaan bent met het springen. Is jou hele weekend is waarschijnlijk weer goed.
Ik pas hier niet
Plaats reactie