Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor SCH-P.O.T.N. » 10-03-2007 23:06

'Blij voor jou dat je weer lekker uit je dak gegaan bent met het springen. Is jou hele weekend is waarschijnlijk weer goed.'

Beetje kansloze opmerking.
Waaruit haal jij dat ik als een gek heb lopen springen?
Oke ik heb gesprongen, maar dat was ook tijdens Jalalala liedjes.
Heb je er iets op tegen dat ik/wij (NN) fanatiek ben/zijn?
Zo klinkt het namelijk wel.

Luister anders nu even de samenvatting.
SCH-P.O.T.N.
Selectiespeler
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: 12-01-2006 18:09

Berichtdoor g11 » 10-03-2007 23:13

SCH-P.O.T.N. schreef:'Blij voor jou dat je weer lekker uit je dak gegaan bent met het springen. Is jou hele weekend is waarschijnlijk weer goed.'

Beetje kansloze opmerking.
Waaruit haal jij dat ik als een gek heb lopen springen?
Oke ik heb gesprongen, maar dat was ook tijdens Jalalala liedjes.
Heb je er iets op tegen dat ik/wij (NN) fanatiek ben/zijn?
Zo klinkt het namelijk wel.

Luister anders nu even de samenvatting.


Samenvatting zegt niks over de sfeer in het stadion.

Jaren terug de bekerwedstrijde Heerenveen-Feyenoord. 87e minuut zwaar tegen de verhouding in, R. Blinker 0-1.
Eerste kans voor Feyeoord in de wedstrijd. In het stadion heeft niemand de hele wedstrijd het Feyenoordpubliek gehoord. In de samenvatting wist E ten A te melden dat het een verdiende overwinning voor Feyenoord was. Terwijl tijdens de samenvatting allen het Feyenoord publiek te horen was.

Blijkbaar was jij tijdens die wedstrijd niet in het stadion.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Janneman » 10-03-2007 23:24

SCH-P.O.T.N. schreef:Klopt met de sfeer is niks mis mee.
De hele 1e helft niet.
En hoevaak hebben we gesprongen? Juist ja, 1 keer massaal.
En ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar we hebben, tenminste naar mijn mening, 90 minuten de ploeg aangemoedigt.
De 1e helft was het goed, de 2e helft wat minder..
En liederen over spelers zijn bijna niet gezongen, maar daar was een reden voor.
Ze werkten namelijk niet. Alleen Gianni en Petter werkten dus zij verdienden het zeker om te worden toegezongen.

Je kan wel zien dat jij niet in het stadion bent geweest :urgs:


Sfeer was eerst redelijk maar toen Heerenveen het publiek kon gebruiken begon iedereen te fluiten, dus het publiek, op de goewillende supporters na, was vanavond weer fantatisch :grmbl:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor wald pyk » 10-03-2007 23:25

Hoe kun je nu commentaar geven over sfeer tijdens een wedstrijd als thuis tv zit te kijken G11?Ik zelf was er ook niet bij,maar als tijdens de samenvating van talpa kijk en luister is wel een redelijk sfeertje.
Het is wel lekker makkelijk om van uit je luie stoel commentaar te geven.Volgende zelf maar naar het stadion om het goede voorbeeld tegeven G11?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Jeroen » 11-03-2007 03:50

g11 wat een ongelofelijke zeikerd ben jij zeg. Heb jou vanavond niet op 1 positieve post kunnen betrappen. Hoe kan je met (volgens jou) zulk dramatisch voetbal als vandaag nou een kolkend sfeertje verwachten in het stadion?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Wiggs » 11-03-2007 10:03

Ik heb ze de eerste helft op tv duidelijk gehoord,niks mis mee
Als je dan kijkt naar de 2de helft qua voetbal kan ik me enigzins indenken dat mensen
puur uit frustratie van het getoonde spel langzaam wegzakken
Sfeer in een stadion hangt volgens mij ook samen met het getoonde spel op het veld
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-03-2007 10:30

g11 schreef:Door omstandigheden niet aanwezig in het stadion maar voor de buis.

Kwa sfeer de eerste 20 minuten niks op aan te merken.

Blijkbaar kost het springen bij de meeste mensen zoveel energie, dat er daarna nog net een liedje over groningen uitgeperst kon worden, en dat de accu daarna volledig leeg was.

Liedjes over eigen spelers zijn niet meer gehoord, behalve over een kleintje Niklas.

Misschien een idee om een trampoline aan te schaffen, zodat jullie in de rust op de middenstip een competitie kunnen houden wie het hoogste springt.

Blijkbaar is het springen het enigste waarvoor jullie naar het stadion komen.
Eigen club aanmoedigen, nee laat maar.

Overigens vond de commentator het ook erg vreemd dat het zo stil werd in het stadion.


Jammer dat je er niet was met je positieve instelling, had jij het publiek lekker op kunnen zwepen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 11-03-2007 11:30

Jeroen schreef:Hoe kan je met (volgens jou) zulk dramatisch voetbal als vandaag nou een kolkend sfeertje verwachten in het stadion?


Ik heb gisteravond even op het NN vak gelet, omdat er toch zo af en toe opmerkingen worden geplaatst over de sfeer(makers).

Het valt op dat vanaf het begin (FF daarbuiten gelaten), de helft van het NN gewoon niet meedoet, vanaf de voorkant bekeken is het de linkerkant die bijna niet meedoet met de sfeermakers.

Misschien is het wel eens het proberen waard om verbaal contact met Zuid te maken, gezamelijk zingen lukt niet omdat de afstand te groot is en daardoor het zingen niet synchroon gaat, het gezang bloedt daardoor dood.

Ten slotte is een Kolkend sfeertje een utopie, daar je het op Oost en West niet voorelkaar krijgt om (behalve met vlaggetjes en waves) mee te doen.

En ach de sfeer is gemiddeld genomen gelijk aan die van de afgelopen 20 jaar, toen werden sfeermomenten ook al afgewisseld met stille periode's, eigenlijk niets nieuws.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ItFean82 » 11-03-2007 11:31

g11 schreef:Door omstandigheden niet aanwezig in het stadion maar voor de buis.

Kwa sfeer de eerste 20 minuten niks op aan te merken.

Blijkbaar kost het springen bij de meeste mensen zoveel energie, dat er daarna nog net een liedje over groningen uitgeperst kon worden, en dat de accu daarna volledig leeg was.

Liedjes over eigen spelers zijn niet meer gehoord, behalve over een kleintje Niklas.

Misschien een idee om een trampoline aan te schaffen, zodat jullie in de rust op de middenstip een competitie kunnen houden wie het hoogste springt.

Blijkbaar is het springen het enigste waarvoor jullie naar het stadion komen.
Eigen club aanmoedigen, nee laat maar.

Overigens vond de commentator het ook erg vreemd dat het zo stil werd in het stadion.


Het wekelijkse zeuren op NN is ook weer begonnen hoor. Wat weer het jammere eraan is dat de persoon in kwestie thuis op de bank zit met een glas bier en een zak chips en vervolgens achter zijn PC stapt en iedereen wel even zal vertellen hoe je de sfeer moet maken. Ik weet niet wat je ermee wil bereiken G11 maar misschien moet je de volgende wedstrijd gewoon eens een keer meedoen. Misschien wordt de sfeer dan wel beter in het stadion. Als het om sfeer draait dan krijgt altijd NN de zwarte piet toegespeeld, terwijl dat deel van de aanhang tenminste probeert om sfeer te maken. Het overige deel wordt gevrijwaard van kritiek omdat ze niet in het sfeervak staan. Dus wat je doet is de mensen die wat proberen te doen aanvallen en de mensen die al jaren niks doen te verdedigen. Misschien moet je een plan gaan bedenken om de rest van het stadion mee te krijgen ipv makkelijk het NN vak af te branden. Het motto is toch met z'n allen achter Heerenveen G11? Of moet volgens jou NN voor de sfeer zorgen zodat de rest een goeie sfeer heeft en rustig kan kijken?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 11-03-2007 13:01

Ik sta zelf in nieuw noord maar begin me steeds meer te ergeren.

Waarom nog elke week dat liedje van "wie niet springt is voor die club uit akkrum-noord" ja het is de rivaal, maar die rivaal is niets meer dan een veredelde amateurclub, dus alleen al het uitspreken van die naam in ons stadion is veel te veel eer voor hen. Over het anti-groningen dkv.. enz. nummer wil ik het niet hebben want die is te triest voor woorden.

Bijna alle liedjes zijn van een hoog lalala niveau en moeten een hossana sfeer creeëren, maar gezien het wedstrijdbeeld is het niet gek dat het niet aanslaat. Logisch gevolg is dat de sfeer dan doodbloed na een minuut of 20. Misschien moeten de oldskool heerenveen nummers maar vaker gezongen worden. Heel simpel, maar daar zit tenminste nog iets van emotie in.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor SCH-P.O.T.N. » 11-03-2007 13:09

Over Dkv hoeft van mij ook niet meer te worden gezongen.
1 keer 'En wie niet springt..' is wel genoeg maar deze discussie hebben we al gehad.
Over Groningen is alleen gezongen toen de tussenstanden werden getoond en we zagen dat ze achter stonden, lijkt mij meer dan logisch dat er dan word gezongen over onze buren.

En nummers zonder Jalalala slaan gewoon niet zo goed aan.
Dat zie je wel aan 'We zijn DE trots van het noorden'.
Terwijl dat toch wel een mooi lied is.

Probeer anders zelf een lied te bedenken, heb ik ook gedaan over Jong a pin alleen nog geen reacties op gehad :crying:
SCH-P.O.T.N.
Selectiespeler
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: 12-01-2006 18:09

Berichtdoor Janneman » 11-03-2007 14:25

Ik vind dat er best wel door de welwillende supporters hun best wordt gedaan maar vaak komt de song niet helemaal door bij iedereen. Misschien is het een idee wat songs op paier te zetten en rond te delen zodat iedereen wel de kans krijgt om mee te zingen en ach liederen over dkv hou je al is het niet echt toepasselijk. Over Groningen zingen is niets mis mee zolang je ook achter de eigen ploeg blijft staan.

Wat betreft de thuisblijvers over sfeer, die kun je niet vanachter je PC of TV polsen. Dus in plaats van af te geven kan je beter komen en helpen een leuke sfeer in het ALS te krijgen.

En er was iemand die vond dat NN werd aangevallen maar dat valt gerust mee, jullie bijdrage is altijd goed t.o.v. de ploeg dus nix aantrekken van de zeikerds die dit nie vinden :!: :!: :upto:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor g11 » 11-03-2007 14:48

Jeroen schreef:g11 wat een ongelofelijke zeikerd ben jij zeg. Heb jou vanavond niet op 1 positieve post kunnen betrappen. Hoe kan je met (volgens jou) zulk dramatisch voetbal als vandaag nou een kolkend sfeertje verwachten in het stadion?


Volgens mij heb ik gemeld dat er de eerste twintig minuten een goede sfeer was.

Helaas moet er dan weer zonodig gesprongen worden, en vooral de naam genoemd worden van een club waar we twintig jaar geleden nog een concurrent van waren.

Na deze geweldige aktie, was blijkbaar de energie op, en hoefde men de eigen club blijkbaar niet meer aan te moedigen. Ik ga altijd voor Heerenveen naar het stadion, en hoef al helemaal niet mee te zingen met liedjes die over andere clubs gaan.

Dat Talpa in de samenvatting weer eens met het geluid aan het mixen is geweest, doet hier niet aan af.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor g11 » 11-03-2007 14:54

wald pyk schreef:Hoe kun je nu commentaar geven over sfeer tijdens een wedstrijd als thuis tv zit te kijken G11?Ik zelf was er ook niet bij,maar als tijdens de samenvating van talpa kijk en luister is wel een redelijk sfeertje.
Het is wel lekker makkelijk om van uit je luie stoel commentaar te geven.Volgende zelf maar naar het stadion om het goede voorbeeld tegeven G11?


Voor de volledigheid: Heb een abotje bij Tele2, die zend niet alleen de beelden rechtstreeks uit, maar als extra service heb je er ook nog stereo geluid bij.

Eerste twintig minuten goede sfeer, daarna erg lauwtjes.

Gelukkig zit ik 99 van de 100 wedstrijden gewoon in het stadion, en ben dan vaak ook iets later met mijn reacties.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Il prima Capo! » 11-03-2007 15:10

Je bent gewoon een zielige zeikerd. Mensen die maar lopen af te geven op de sfeer zijn dezelfde personen die hun bek dicht houden als ze zelf in het stadion zijn. De mensen die de rest proberen aan te zetten tot het maken van sfeer zijn op één hand te tellen.

De sfeer was kut. Het gehalte anti-liederen was niet storend (één keer iets over Grunn, waar aanleiding voor was en één keer iets over Cambuur). Gezeur om niks dus.

Dat lied over het feit dat we Cambuur, Grunn en Vitesse haten komt van mij wel iets te vaak voor. Alleen wordt dat na de tweede keer maar door een paar man meegezongen.

Probleem blijft dat we na hooguit tien minuten door onze liederen heen zijn. Niemand probeert ook iets nieuws. Vorig jaar was dat nog wel zo. Bovendien blijft het een probleem dat we te ver van het veld zitten. Vorig jaar was de sfeer bij zulk soort wedstrijden namelijk nog wel aardig goed.
Il prima Capo!
Selectiespeler
 
Berichten: 425
Geregistreerd op: 06-02-2006 17:14

Berichtdoor Edmanian Devil » 11-03-2007 15:53

Il prima Capo! schreef:Niemand probeert ook iets nieuws.

Er zijn genoeg mensen die iets nieuws beginnen, alleen wordt er meestal meteen weer overheen gezongen. Weet niet wat daarvan de reden is: heeft men niet door dat er iets nieuws gezongen wordt of wordt er doelbewust doorheen gezongen?
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor sch4life » 11-03-2007 15:55

Probleem blijft dat we na hooguit tien minuten door onze liederen heen zijn. Niemand probeert ook iets nieuws. Vorig jaar was dat nog wel zo. Bovendien blijft het een probleem dat we te ver van het veld zitten. Vorig jaar was de sfeer bij zulk soort wedstrijden namelijk nog wel aardig goed.


1. Er worden wel degelijk nieuwe liederen ingezet, alleen deze worden niet opgepakt door de overige 300 fanatieke supporters van NN..

2. Dan hadden we toch voor optie C moeten kiezen toen we konden kiezen waar het nieuwe NN vak geplaatst zou worden .. nu vindt de club het ook wel best zo .. geen gedonder met zichtlijnen e.d.
Partidario Fanático!!!
Avatar gebruiker
sch4life
Selectiespeler
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 08-01-2005 16:51
Woonplaats: ijlst

Berichtdoor g11 » 11-03-2007 16:24

[quote="Il prima Capo!"]Je bent gewoon een zielige zeikerd. quote]

Als Verbeek zoals zo vaak dit jaar op de persconferentie verkondigd dat hij goed voetbal heeft gezien, is het merendeel van de forumbezoekers het daar niet mee eens.

Zijn dat dan ook allemaal zielige zeikerds.????

Een andere mening hebben mag gelukkig nog steeds in ons land.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Collettivo » 11-03-2007 17:20

Ik word een beetje gek van die constante discussie over de sfeer in het ALS. Ik ben van mening dat de sfeer de afgelopen jaren en zeker de laatste 2 jaar met grote sprongen vooruit is gegaan. Met de komst van het :stan: vak (eerst in vak 10 en later in vak 412) kun je merken dat er aan een goede sfeer in het ALS gewerkt wordt. Regelmatig hebben we mooie en originele tifo acties en de vocale ondersteuning is de afgelopen 2 jaar ook verbeterd. Absoluut hulde voor Nieuw Noord!!

Als ik dit vergelijk met een paar jaar geleden en ook het begin van het nieuwe ALS stadion dan zie ik n positieve vooruitgang. In het begin was het alleen een klein groepje (zo'n 50 tot 100 man) in Vak 27 dat een beetje zong maar voor de rest was het stil op Zuid en in het stadion (en ik kan het weten ik zat in Vak 25 en was geregeld 1 van de weinig die nog een beetje meezong). Nu zit ik in vak 12 en ik kan merken dat de sfeer steeds meer overslaat op de andere vakken dan alleen het Nieuw Noord vak.

Het lijkt er echter op of er hier op het forum mensen zijn die echt een kolkend stadion verwachten zoals in menig Engels of Italiaans stadion. Tot diegene wil ik alleen maar dit zeggen. Ten eerste wij zijn Friezen. Een volk van doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Verwacht dus niet een stadion wat constant springt, zingt en in beweging is. Zo zijn wij niet! En ten tweede heeft Nieuw Noord sinds 2 jaar de beschikking over een eigen vak. Je kunt niet verwachten dat dit direct door zal werken in de rest van het stadion, wat ook nog steeds verbouwd en uitgebreid wordt (waardoor er nieuwe bezoekers komen). Hier gaan gewoon een aantal jaren overheen.

Wees blij met de sfeer die er is, sinds de komst van Nieuw Noord, en probeer hier een positief steentje aan bij te dragen door Nieuw Noord te ondersteunen in plaats van steeds maar commentaar te leveren.
Avatar gebruiker
Collettivo
Nieuw talent
 
Berichten: 130
Geregistreerd op: 16-01-2006 21:29
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Edmanian Devil » 11-03-2007 17:50

Hulde! Kan me helemaal vinden in de post van Collettivo. Ook mij viel zaterdag op dat met name het deel van de oost-tribune dat tegen Noord aanschurkt, toch regelmatig op z'n minst meeklapt. Het verschil met (nog maar!) twee jaar geleden is enorm. En wie regelmatig in andere stadions in ons land komt, weet dat we het helemaal zo gek nog niet doen. Het enige waarover ik persoonlijk echt ontevreden ben, is het deel NN dat consequent niet meezingt.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 11-03-2007 18:01

Het zingen ligt natuurlijk ook aan de wedstrijd. Zoals gisteren de ploeg was in de tweede helft niet vooruit te branden, en er werden meerdere kansen verprutst. Dan is het ook wel logisch dat de sfeer minder is. Heb ook het idee dat sommige mensen de utopie hebben dat er bij bepaalde clubs ongeacht de stand 90 minuten massaal wordt gezongen en dat zit bij ons ook wel even lukt. Ik had 5 jaar geleden uberhaupt nooit gedacht dat er nu een goede sfeer in het ALS zou zijn.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-03-2007 19:00

Ik heb gisteren aan de kant van het vul je vak gestaan in het NN-vak en daar zingen 9 van de 10 mensen gewoon niet mee. Ik heb me daar dood aan geergerd en ook een paar keer geroepen dat ze in een sfeervak stonden. Ik snap dat het moeilijk is daar wat aan te doen, maar ik vind dat je niet thuishoort in een sfeervak als je 90 min. lang wat doods de wedstrijd staat te bekijken......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor kukkel » 12-03-2007 10:56

maar ik vind dat je niet thuishoort in een sfeervak als je 90 min. lang wat doods de wedstrijd staat te bekijken......


heb je de wedstrijd gezien?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor SpongeBob » 12-03-2007 11:18

Edmanian Devil schreef: Het enige waarover ik persoonlijk echt ontevreden ben, is het deel NN dat consequent niet meezingt.


Maat wat zou je daaraan willen doen dan?
Met alle respect hoor, maar je kunt deze mensen moeilijk de toegang tot het NN vak ontzeggen.. Wat mij opvalt dat er nogal wat gezinnetjes (incl. kleine kiddo's) en ouwe lui tussen staan die 0,0 aan de sfeer meedragen...
Erg jammer, maar hier doen we dus helemaal niets aan. Of heeft iemand nog een goede suggestie?
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor oldtimer » 12-03-2007 13:30

Het valt me ( ik zit vlak onder NN ) elke keer weer op hoe ontzettend weinig BEWEGING er op de rest van de tribunes te zien is. Een grote amorphe massa. Dat je weinig van die kant HOORT heeft natuurlijk ook te maken met het door NN ( misschien niet massaal, maar toch ) geproduceerde geluid op enkele meters afstand.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor SpongeBob » 12-03-2007 14:51

Ach ja... logisch als je bedenkt dat we de club zijn waar de gemiddelde leeftijd het hoogste ligt (kwa bezoekers) van de hele ere devisie...

jammer, maar we doen dus niks aan dit probleem. En helemaal al niet gezien de vergrijzing die eraan zit te komen... dus laat die 3e (grijze) ring maar zitten :wink:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Booijstra » 12-03-2007 16:40

Ach ja... logisch als je bedenkt dat we de club zijn waar de gemiddelde leeftijd het hoogste ligt (kwa bezoekers) van de hele ere devisie...

jammer, maar we doen dus niks aan dit probleem. En helemaal al niet gezien de vergrijzing die eraan zit te komen... dus laat die 3e (grijze) ring maar zitten


Heb je daar cijfers van? Ik denk dat SCH een club is met ook een van de grootste Junior- fan clubs van Nederland. Ik denk dat die de gemiddelde leeftijd al aardig naar beneden halen.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 12-03-2007 16:46

Die hebben geen seizoenkaart. Ik denk dat wij zeker wel de hoogste gemiddelde leeftijd aan seizoenkaarthouders hebben. Maar is dat erg? Het is blijkbaar erg leuk om tot in lengte van dagen bij onze club te komen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Booijstra » 12-03-2007 16:58

Ik vind het juist positief. Het wil zeggen dat het voetbal nog gelieft is bij een breed publiek. Veel oudere mensen komen niet meer naar de stadions vanwege drukte, supporters geweld etc. Dat ze weinig lawaai maken, tja maar ze zijn tenminste wel trouw. Ik verwacht dat het overgrote deel van dit forum over 60 jaar (of minder :wink: ) nog steeds op de tribune zit. Dat zal bij SCH nu eenmaal altijd zo blijven.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor chrissie » 12-03-2007 17:40

Booijstra schreef:
Heb je daar cijfers van? Ik denk dat SCH een club is met ook een van de grootste Junior- fan clubs van Nederland. Ik denk dat die de gemiddelde leeftijd al aardig naar beneden halen.


Ha,ha ik denk dat Jeroen gelijk heeft, die hebben niet allemaal een sk.
Als je weet dat men bij de geboorte al lid kan worden, kan dit aantal idd snel oplopen.
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron