Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor AMF » 14-09-2010 23:55

Door de wet kunnen burgemeesters en het Openbaar Ministerie preventief extra maatregelen nemen tegen mensen die herhaaldelijk ernstige overlast hebben gegeven.


Één van de 500 bronnen als je even zoekt: NOS

Goed hè. Nieuwsartikelen lezen?

Laten we eerst eens afwachten wat die voetbalwet in de praktijk gaat doen voor we premature conclusies gaan spuwen.
AMF
Selectiespeler
 
Berichten: 190
Geregistreerd op: 05-10-2009 16:05
Woonplaats: Utrecht

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-09-2010 08:53

Ik las overal dat de voetbalwet een werkelijk fantastisch middel is in Engeland, en daar moet je je bij elk sv tijdens wedstrijden op het bureau melden. Bovendien kan het herhaaldelijk gedrag zijn als hij het weer doet.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Muck » 15-09-2010 09:05

Fanatic 4-ever schreef:Zal wel een van die omhooggevallen Boonstra's zijn. Godzijdank staan die niet bij het NN-vak. Triest dat een steward zo ingrijpt (bij notabene een oude man), die vent moet zich schamen. Greep er niemand in die daar ook stonden?


Ik heb zelf 8 jaar als steward bij SC Heerenveen gewerkt. Daar waren duidelijke instructies voor: Geen toeschouwers op de trappen, die voetbal staan te kijken. Als je al besluit om eerder weg te gaan, maar op de trap blijft staan om nog even de corner of penalty te bekijken, dan werden deze personen gesommeerd om door te lopen. Eerst verbaal, daarna met fysiek contact, dwz rustig naar beneden begeleiden. Want wat krijg je? Meneer 1 gaat op de trap staan, meneer 2 ook. Meneer 3 wil er wel langs maar kan er niet langs. Vervolgens heb dat het onderste gedeelte trap op de tribune vol staat met mensen die niet naar beneden kunnen en het uitzicht belemmeren van de mensen die de wedstrijd wél gewoon uit zien.

Dit is gewoon een maatregel om mensen op de tribune te houden, aangezien ze met het eerder weggaan, min of meer overlast veroorzaken. De hekken op slot houden tot na de wedstrijd mag vanuit veiligheidsoverwegingen niet. En er zijn er ook genoeg, die iets eerder weggaan vanwege buitengewone omstandigheden.

En wat is in deze context een 'oude man'? Een man van de 73, die zwak ter been is? Of een 59-jarige uit de kluiten gewassen vrachtwagenchauffeur? Ik zou beiden sommeren om door te lopen, meestal was verbaal genoeg of door achter hun aan te lopen en te pushen dat ze door moesten lopen. Mooie commentaren kreeg je dan: "Laat me dit toch nog even uitzien!"
Waarop ik reageerde: "Dat had je op je stoel moeten blijven zitten......"
De reactie: "Ik wil wel op tijd thuis zijn voor Studio Sport"
Standaardreactie: "Dan kun je dit ook wel op de tv zien....."
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-09-2010 19:18

Ik snap je punt, maar je gaat bij een penalty toch niet iemand zomaar hardhandig wegwerken? En ga asjeblieft niet zeggen dat een steward dat niet zomaar doet, want ik kan je zo meerdere voorbeelden geven waarin dat wel is gebeurd.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat iedereen zomaar op de trapopgangen etc. gaat staan, maar dit is wel erg overdreven. Was er trouwens echt niemand die het voor die man opnam?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Ebiede » 16-09-2010 07:58

Fanatic 4-ever schreef:Was er trouwens echt niemand die het voor die man opnam?


Nee tuurlijk niet.. De vent wil naar huis en gaat doodleuk in het pad/zicht staan van mensen die wel blijven. Flikker dan lekker op.

Ik heb het stuk geplaatst en het een oude vent genoemd.. Daarmee bedoelde ik niet een kreupele 70+. Maar iemand van een jaar 0f 66..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Calimero » 16-09-2010 08:23

Ebiede schreef:Ik heb het stuk geplaatst en het een oude vent genoemd.. Daarmee bedoelde ik niet een kreupele 70+. Maar iemand van een jaar 0f 66..


Dat maakt het inderdaad een stuk minder erg. ;) :roll:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Ebiede » 16-09-2010 09:00

Ongelooflijk, jaren wordt er gemekerd over mensen die eerder weggaan en dat daar nooit iets aan wordt gedaan. Wordt er een keer ingegrepen, is het weer niet goed. Niet te begrijpen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Muck » 16-09-2010 09:06

Fanatic 4-ever schreef:Ik snap je punt, maar je gaat bij een penalty toch niet iemand zomaar hardhandig wegwerken? En ga asjeblieft niet zeggen dat een steward dat niet zomaar doet, want ik kan je zo meerdere voorbeelden geven waarin dat wel is gebeurd.


Eerst verbaal, daarna lichamelijk contact (je pakt iemand gewoon beet en begeleid hem naar beneden) en als ze dan nog niet luisteren, willen begrijpen of moeilijk doen, had je toestemming om zo'n persoon iets harder aan te pakken. Of ie nou 14 jaar is of 66 jaar. Op de trap=doorlopen.

Mensen belemmeren het zicht van de toeschouwers die wel blijven zitten. Prima maatregel. En diegenen het er niet mee eens zijn, gaan maar tijdens de rust naar huis.

Vreemd dat men er nu over valt. Ik ben al 13 jaar geen steward meer......dit bestaat dus al zeker 15 jaar, volgens mij zelfs vanaf de opening van het nieuwe stadion.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Squerrel » 16-09-2010 10:11

Ebiede schreef:Daarmee bedoelde ik niet een kreupele 70+. Maar iemand van een jaar 0f 66..


:lol: Tja dat verschil is natuurlijk overduidelijk :?
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor 1983 » 16-09-2010 10:31

Muck schreef: Prima maatregel. En diegenen het er niet mee eens zijn, gaan maar tijdens de rust naar huis.

Ik vindt het helemaal geen prima maatregel. Zeker niet in dit geval als er 1 man op de opgang staat. Hoeveel mensen belemmerd hij daar precies het zicht mee? Bovendien als er een penalty wordt genomen dan ga je toch sowieso staan neem ik aan? :? Dan Heb je totaal geen last van die man. Ik vindt het de bekrompenheid ten top. Regels zijn regels :| Doe jij nooit eens iets wat niet mag? Kijk, als er hele groepen op die opgang gaan staan, oké logisch dat daar dan wat aan gedaan wordt. Maar 1 man, kom op he. Laat die man daar even de penalty afkijken en stuur hem dan weg.
Ik ben ook tegen mensen die eerder weggaan, laat dat duidelijk zijn, maar dit vindt ik zwaar overdreven. Er waren ook mensen die gewoon doorliepen en de penalty niet hebben afgewacht, die vindt ik nog veel erger dan deze man die in elk geval de paenalty nog wou zien.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Muck » 16-09-2010 12:16

Superfries1983 schreef:
Muck schreef: Prima maatregel. En diegenen het er niet mee eens zijn, gaan maar tijdens de rust naar huis.

Ik vindt het helemaal geen prima maatregel. Zeker niet in dit geval als er 1 man op de opgang staat. Hoeveel mensen belemmerd hij daar precies het zicht mee? Bovendien als er een penalty wordt genomen dan ga je toch sowieso staan neem ik aan? :? Dan Heb je totaal geen last van die man. Ik vindt het de bekrompenheid ten top. Regels zijn regels :| Doe jij nooit eens iets wat niet mag? Kijk, als er hele groepen op die opgang gaan staan, oké logisch dat daar dan wat aan gedaan wordt. Maar 1 man, kom op he. Laat die man daar even de penalty afkijken en stuur hem dan weg.
Ik ben ook tegen mensen die eerder weggaan, laat dat duidelijk zijn, maar dit vindt ik zwaar overdreven. Er waren ook mensen die gewoon doorliepen en de penalty niet hebben afgewacht, die vindt ik nog veel erger dan deze man die in elk geval de paenalty nog wou zien.


Ho, wacht even. Voordat we langs elkaar lullen. Als er 1(!) persoon op die penalty wacht, geen probleem. Dan laat ik hem die penalty wel even zien. Maar als er een situatie zou ontstaan, dat daar een opstopping ontstaat, zou ik hem hebben bevelen om door te lopen.

Je hebt 2 soorten 'eerder-weggaanders':
De mensen die besluiten om naar huis te gaan en ook meteen naar huis gaan, omdat ze niet in de file/drukte willen komen, een verjaardag hebben. die besluiten weg te gaan en weten dat ze dan ook niks meer kunnen zien.
De 2e groep is de groep, die eerder 'weggaat' en de wedstrijd uit gaat kijken op de trap, om een voorsprong te hebben. Of elke 10-15 seconden een tree nemen, met de opmerking: "Ja, maar, ik loop toch?"

Als je voetbal wilt zien, blijf je op je plek zitten. Waarom wél bij het voetbal, doen ze dat in de bioscoop of in het theater ook?
Sowieso, het naar beneden lopen op de tribunetrap wekt al veel ergernis en gezichtsbelemmering bij de zittende supporters.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 16-09-2010 12:20

Ebiede schreef:
Fanatic 4-ever schreef:Was er trouwens echt niemand die het voor die man opnam?


Nee tuurlijk niet.. De vent wil naar huis en gaat doodleuk in het pad/zicht staan van mensen die wel blijven. Flikker dan lekker op.


Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Als hij op de trap gaat staan om die penal te kijken vanwege de spanning vind ik dat prima. Als hij sowieso al weg wou is het wat anders.

Maar dan nog is dat geen reden voor een steward om hardhandig in te grijpen. Als een andere supporter zoiets gedaan had kon hij gerust op een sv rekenen...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor 1983 » 16-09-2010 12:28

Muck schreef:Ho, wacht even. Voordat we langs elkaar lullen. Als er 1(!) persoon op die penalty wacht, geen probleem. Dan laat ik hem die penalty wel even zien. Maar als er een situatie zou ontstaan, dat daar een opstopping ontstaat, zou ik hem hebben bevelen om door te lopen.

Oké, duidelijk. Het ging mij meer om deze ene man. Ik begrijp het dat als hele groepen op de opgang gaan staan dat daar wat aan gedaan wordt. Maar dat deze ene man van de trap af werd gezet vind ik overdreven. Ook al is die vent natuurlijk een enorme sjap dat hij eerder weggaat.

Muck schreef:Als je voetbal wilt zien, blijf je op je plek zitten.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, in principe zit die man in kwestie dus ook gewoon fout door eerder weg te gaan. Maar dan nog blijf ik het overdreven vinden van de steward om hem daar hardhandig weg te sturen. Zeker als daar niet een hele groep stond.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Lardy » 16-09-2010 12:31

Fanatic 4-ever schreef:Maar dan nog is dat geen reden voor een steward om hardhandig in te grijpen. Als een andere supporter zoiets gedaan had kon hij gerust op een sv rekenen...


Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij hardhandig. Maar ik krijg het idee, als ik jouw posts zo lees, dat je denkt dat ze die man gaan slaan of schoppen en horizontaal afvoeren.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Jeroen » 16-09-2010 13:10

Jarenlang op rij 1 gezeten, ben het volledig met Muck eens in deze. Die langzame weglopers zijn het ergst. Bovendien kan 1 enkele treuzelaar het zicht voor de halve eerste rij al verpesten. Aanpakken die lui..
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor JD » 16-09-2010 17:19

Lardy schreef:
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij hardhandig. Maar ik krijg het idee, als ik jouw posts zo lees, dat je denkt dat ze die man gaan slaan of schoppen en horizontaal afvoeren.


Mischien komt dit vanwege eigen ervaringen met het optreden van die gasten.
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor steward » 27-09-2010 18:53

Superfries1983 schreef:Ik vindt het helemaal geen prima maatregel. Zeker niet in dit geval als er 1 man op de opgang staat. Hoeveel mensen belemmerd hij daar precies het zicht mee? Bovendien als er een penalty wordt genomen dan ga je toch sowieso staan neem ik aan? :? Dan Heb je totaal geen last van die man. Ik vindt het de bekrompenheid ten top.


Als er één schaap over de dam is..................... staan er de volgende wedstrijd 10 van die akelige gasten die zo nodig de file voor willen zijn. Voetbal zien = zitten en anders doorlopen, ik erger me dood aan die gasten.
Leafer dea as Cambuur supporter
steward
Selectiespeler
 
Berichten: 243
Geregistreerd op: 29-09-2005 08:43
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor 1983 » 27-09-2010 19:01

steward schreef:Voetbal zien = zitten en anders doorlopen, ik erger me dood aan die gasten.

Of staan :wink: (heb ikzelf meer mee). Maar je hebt gelijk hoor, mensen die (om reden van file ontlopen) eerder weggaan zitten zelf fout en moeten niet het zicht voor anderen belemmeren. Alleen in het geval van deze man vondt ik het een beetje overdreven dat hij hardhandig weg werd gewerkt.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Flying Tilster » 27-09-2010 21:35

Superfries1983 schreef:
steward schreef:Voetbal zien = zitten en anders doorlopen, ik erger me dood aan die gasten.

Of staan :wink: (heb ikzelf meer mee). Maar je hebt gelijk hoor, mensen die (om reden van file ontlopen) eerder weggaan zitten zelf fout en moeten niet het zicht voor anderen belemmeren. Alleen in het geval van deze man vondt ik het een beetje overdreven dat hij hardhandig weg werd gewerkt.


Om de file te ontlopen, kun je ook na de wedstrijd een half uurtje in FunPlaza wat gaan drinken. Als je dan naar je auto loopt is de meeste drukte wel weg :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor 1983 » 27-09-2010 21:40

Flying Tilster schreef:Om de file te ontlopen, kun je ook na de wedstrijd een half uurtje in FunPlaza wat gaan drinken. Als je dan naar je auto loopt is de meeste drukte wel weg :mrgreen:

Precies, of elders in Heerenveen. Maar de mensen moeten blijkbaar op tijd bij de vrouw zijn of zo en laten daarom maar de laatste vijf minuten (of langer) schieten. Dat laatste stukje van de wedstrijd interesseerd ze blijkbaar niet genoeg om daarvoor langer te blijven hangen. Ik vraag me dan altijd af of die mensen die zo denken de rest van de wedstrijd eigenlijk wel interesseerd.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor geert. » 28-09-2010 11:42

Bij mij was er een vrouw die 3 keer voor mijn neus langs liep: ze kwam 5 minuten te laat, ging in de 40ste minuut al naar beneden en vervolgens 5 minuten voor het einde weg. Daar word ik zo strontziek van :S
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor sch4-live » 28-09-2010 15:31

geert. schreef:Bij mij was er een vrouw die 3 keer voor mijn neus langs liep: ze kwam 5 minuten te laat, ging in de 40ste minuut al naar beneden en vervolgens 5 minuten voor het einde weg. Daar word ik zo strontziek van :S


Zeker niets van gezegd, misschien er eens wat tegen zeggen dat ze het dan begrijpen...
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Boegyman (NL) » 30-09-2010 20:58

Ach ja....sommige mensen zijn ook een beetje simpel. Schuin achter mij zit een gozer die tegen mensen die 5 minuten eerder weggaan begint te zingen "En laat je club maar in de steek....". Nog geen minuut later loopt hij zelf weg.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Jurjenv » 01-10-2010 08:41

Boegyman (NL) schreef:Ach ja....sommige mensen zijn ook een beetje simpel. Schuin achter mij zit een gozer die tegen mensen die 5 minuten eerder weggaan begint te zingen "En laat je club maar in de steek....". Nog geen minuut later loopt hij zelf weg.


Dat weten die andere mensen dan weer niet :lol:
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries88' » 06-10-2010 15:58

Ingezonden brief in de LC vandaag:
Afbeelding
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-10-2010 16:05

Weer iemand die het niet snapt........

Het gaat om de wil van de spelers. Niet om het maken van fouten. Als ik op mijn werk fouten maak doordat ik de kantjes er van afloop dan vind ik het prima daar op aangesproken te worden. Dan word ik misschien weer wat actiever.

Dit team moet eens passie tonen. Jans zie het ook al na zondag. Het mag wel wat alerter en feller allemaal.
Laatst bijgewerkt door Heerenveen rules op 06-10-2010 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor 1983 » 06-10-2010 16:31

Tijdens de wedstrijd je eigen spelers uitfluiten is meer iets voor Ajax-supporters, daar ben ik ook tegen. Maar na zo'n wedstrijd als afgelopen zondag vind ik dat ze het mogen horen wat wij er van vonden. Ik snap niet wat men daar tegen heeft. Wat een gezeur ook, tijdens de wedstrijd krijgen ze toch genoeg steun? Als ze dan na afloop van zo'n dramatische wedstrijd een fluitconcertje krijgen, daar moeten ze maar tegen kunnen als profs. De volgende wedstrijd krijgen ze gewoon weer volop steun. Hoe moeten we ook anders laten blijken dat we het slecht vonden en dat we meer inzet en zo verwachten? Als we iedere keer maar kritiekloos staan te klappen, ook bij nederlagen, zoals een aantal zouden willen krijgen de spelers en technische staf nog de indruk dat ze het goed hebben gedaan of dat het ons de supporters allemaal onverschillig laat. Dat is ook niet de bedoeling lijkt me.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Royce_SCH » 06-10-2010 17:23

Gewoon een brief ingezonden door ons bestuur.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Criz » 06-10-2010 17:44

Kunnen ze dan geen creatievere naam bedenken dan Hans de boer? :lol:
Avatar gebruiker
Criz
Wereldspeler
 
Berichten: 1071
Geregistreerd op: 09-08-2004 13:01

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor diepFries » 06-10-2010 17:58

Heerenveen rules schreef:Weer iemand die het niet snapt........

Het gaat om de wil van de spelers. Niet om het maken van fouten. Als ik op mijn werk fouten maak doordat ik de kantjes er van afloop dan vind ik het prima daar op aangesproken te worden. Dan wordt ik misschien weer wat actiever.

Dit team moet eens passie tonen. Jans zie het ook al na zondag. Het mag wel wat alerter en feller allemaal.

Ik vind dat toch iets te kort door de bocht. Met name je "Weer iemand die het niet snapt........". Uiteraard mag/moet je als supporter ook kritisch kunnen zijn op je club. Juist dat kan ze scherp houden.

Aan de andere kant is er dan de vraag, zijn ze inderdaad zo laks/gemakkelijk "omdat het kan en de gemiddelde supporter het wel slikt" of lijkt het allemaal laks/gemakkelijk omdat dit de aard (of onkunde) van het beestje is? Neem nu een Sibon, kon je aan hem nu echt zien wanneer hij er vol voor ging of rustig wat meehobbelde? Ik had er de grootste moeite mee..

Hoewel het afgelopen zondag gaande de tweede helft een gigantische zaadpot werd, had ik niet het idee dat men het niet probeerde. Een combinatie van gebrek aan zelfvertrouwen (angst voor nederlaag), gebrek aan een leider op het veld, 'het weer' (zoals Jans aangaf..) of misschien ook wel gewoon een gebrek aan een specifieke kwaliteit zorgde ervoor dat de wedstrijd als een nachtkaars uitging. De eerste 60 minuten waren echter heel behoorlijk en als we toen 2- of 3-0 voor hadden gestaan, dan had ADO echt niet mogen klagen en hadden we de wedstrijd 'gewoon' gewonnen. Het is dan wat gemakkelijk om te concluderen dat 'ze niet willen' en ze maar uit te fluiten. Van dat laatste ben ik persoonlijk sowieso geen voorstander, er zijn mijns inziens wel 'fatsoenlijker' manieren om kritiek te leveren.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten