Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Romano for president schreef:Maar dat je blijkbaar alleen je team steunt als er goed gespeeld wordt lijkt nergens op.
Dat zei ik niet, maar enige nuance mag wel..

De spelers tonen al anderhalf jaar geen inzet, dan zal ik zeker de longen uit mijn lijf schreeuwen. Gelukkig reageert ons publiek op de situatie op het veld.

En wordt er bijvoorbeeld niet net als bij NAC of Utrecht bij een achterstand vrolijk door gezongen en op een trommel geramd.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Romano for president schreef: Natuurlijk is het spel dramatisch in vergelijking met de afgelopen 10 jaar. Maar dat je blijkbaar alleen je team steunt als er goed gespeeld wordt lijkt nergens op.
Ik wil best achter de ploeg gaan staan, ook al spelen ze slecht. Maar ze moeten dan wel inzet tonen, en niet apatisch ongeintresseerd over het veld hobbelen. Dat is hetzelfde als geld aan een collecte geven, terwijl je weet dat de man met de bus het opzuipt in het plaatselijke café.
Op naar het volgende seizoen....
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Ik vind het vrij lastig op te brengen om de hele wedstrijd te zingen, terwijl er zo´n zooitje op het veld staat....
Gebruikersavatar
McReo
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 07-11-2008 17:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door McReo »

Wat een klote zooi, hoe moeten we nou nog sfeer maken als je dit te zien krijgt?!
Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gearard schreef:Dat is toch inherent aan zo'n seizoen?
Mee eens, maar het blijkt gewoon dat het echte fanatisme er dus blijkbaar niet is. Als het slecht draait dan laten we het massaal afweten. Gisteren als dieptepunt. Wat dat betreft zijn we wel verwend. Wel achter de ploeg staan als het loopt, niet als het niet loopt.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Heerenveen rules schreef:
Mee eens, maar het blijkt gewoon dat het echte fanatisme er dus blijkbaar niet is. Als het slecht draait dan laten we het massaal afweten. Gisteren als dieptepunt. Wat dat betreft zijn we wel verwend. Wel achter de ploeg staan als het loopt, niet als het niet loopt.
Ben ik niet met je eens. Moet je voor de gein een wedstrijd van Feyenoord van afgelopen seizoen (tijdperk Verbeek) bekijken. Dan is het zo geroemde legioen ook tam.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

ItFean82 schreef:Dat is hetzelfde als geld aan een collecte geven, terwijl je weet dat de man met de bus het opzuipt in het plaatselijke café.

Oh.. daar was dus die collecte op NN voor.. :lol:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Kwam dit tegen bij footballculture:

http://vodpod.com/watch/3114858-youtube-coreo-7-hq

Vet hoor
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

SpongeBob schreef:
Oh.. daar was dus die collecte op NN voor.. :lol:

Waar was die collecte nu eigenlijk voor bedoelt ?
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Podium3 schreef:
Waar was die collecte nu eigenlijk voor bedoelt ?
Het bestuur van NN wou eens gezellig opstap, maar het geld was op. Vandaar de collecte... :lol:

Als je het briefje gelezen had, had je kunnen lezen dat het voor sfeeracties zou zijn...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

SpongeBob schreef: Het bestuur van NN wou eens gezellig opstap, maar het geld was op. Vandaar de collecte... :lol:

Als je het briefje gelezen had, had je kunnen lezen dat het voor sfeeracties zou zijn...

Dank, ik heb wel netjes gegeven. Maar waarvoor wist ik niet ;)
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Het publiek in het ALS is ziek, doodziek.
Als ik, zoals afgelopen zaterdag, weer eens naar dat staanvak zie, snap ik niet dat dat als sfeervak door moet gaan.
Binnenin het vak staan misschien een 200 man wat te schreeuwen en de rest staat er apatisch bij.
Met als gevolg dat de sfeer in het ALS met de minuut slechter wordt.
Trek je in de omringende vakken je mond open, wordt je ook nog kwaad aangekeken.
Ik snap ook wel, het voetbal is klote, de spelers strijden er ook niet meer voor, maar je komt toch je cluppie ondersteunen?
Afgelopen zaterdag was daar nix van te merken, in het gehele stadion niet trouwens.
Zou het publiek het dan ook gewoon maar accepteren, dat de spelers volgevreten vedettes zijn?
Waarom komen we eigenlijk nog elke week?
dat de spelers niet willen, allá, maar als publiek zijnde moet je je daarboven zetten.
Want wij zijn tenslotte wel Heerenveen.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

DE ZUID schreef:Als ik, zoals afgelopen zaterdag, weer eens naar dat staanvak zie, snap ik niet dat dat als sfeervak door moet gaan.
Binnenin het vak staan misschien een 200 man wat te schreeuwen en de rest staat er apatisch bij.
Met als gevolg dat de sfeer in het ALS met de minuut slechter wordt.
Volgens mij moet je het laatste eerder de andere vakken aanrekenen, niet de mensen in het staanvak die niet 'schreeuwen'. Aan de andere kant, als de mensen in het vak alleen maar zouden schreeuwen dan zou ik me kunnen indenken dat mensen in andere vakken daar hoofdschuddend naar zouden gaan zitten kijken...
Ok.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Wel goed lezen, Piet, want ik probeerde zaterdag ook weer eens mijn muil open te trekken en je wordt echt voor gek verkllard.
Ga toch zitten man, hou die vreet, enz enz.
Het bioscoopplubliekgehalte wordt met de week erger.
Ik geloof dat ik tegen NEC maar voorzichtig ssssst ga roepen als NN weer eens inzet.
Misschien heeft dat meer effect.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik zit nu wat sfeerfilmpjes te kijken, om kippenvel van te krijgen! .. Jammer dat dat nu een stuk minder is, gezien ongeveer 2 jaar geleden.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De sfeer in ons stadion is verbonden met hoe een wedstrijd verloopt. Zaterdag was er geen beleving in de ploeg en in de wedstrijd dus was het rond het veld ook gelaten. De ploeg heeft ook geen wisselwerking met het publiek dus kan ook het effect van de 12e man die de ploeg over een dood punt heen trekt, niet meer functioneren. Ooit was dit wel zo. Dan kon een wedsrid kantelen omdat er een vonk oversloeg van tribune naar veld.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

we mogen ook niet teveel zingen anders krijgen we een sv van ome yme. die wil juist dat we stil zijn en hem gehoorzamen.
ik erger mij al weken aan het bestuur en elftal. en wij betalen trouwens genoeg voor een sk en wat zie je er voor terug,helemaal noppes niks.
Gebruikersavatar
Heelo
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-04-2009 16:26

Bericht door Heelo »

Wat vinden jullie van de huidige goaltune? En wat kan er eventueel verbeterd worden? En moet er misschien een andere komen?

Brand los!
”Als je goed genoeg bent, dan ben je ook oud genoeg.” Everse
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat van nu is knap waardeloos. eerst die stomme boot al en daarna ook een dom muziekje.
Doe het oude maar weer, die van Ole ole ole ole. Komen er ook weer herinneringen boven van van de leukere jaren
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

De huidige goaltune is ,net als Heerenveen dit seizoen, het lachertje van de competitie. Doe mij maar iets waar de fans ook aan mee kunnen brullen. Iets dat voor sfeer zorgt. Ole ole ole ole vond ik altijd wel mooi. Ook omdat dat een deel van ons clublied is.

Dit vind ik geweldig om te zien:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Royce_SCH schreef:
Dit vind ik geweldig om te zien:
Zeker vet.
Corruption is everywhere, fight it!
Allrounder
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 02-01-2007 19:34

Bericht door Allrounder »

Hij zit er in, hij zit er in!!
Van Voldendam :mrgreen:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Waar ze ooit de tune in gebruik hadden van Heerenveen (het beroemde olé, olé, olé, juich en zing enz.). Wel apart.
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

zoals twente vorig jaar hadden, weet niet of ze dat nu nog hebben, de dale cavaste
Wij zijn HEERENVEEN
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ultras'01 schreef:zoals twente vorig jaar hadden, weet niet of ze dat nu nog hebben, de dale cavaste
Bedoel je niet de Dale Cavese? .. :roll: Good old 'ole ole' is inderdaad nog steeds for the win.
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Allrounder schreef:Hij zit er in, hij zit er in!!
Van Voldendam :mrgreen:
Haha! Die vond ik wel grappig eerlijk gezegd :lol:.
APPELSCHA
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Royce_SCH schreef:De huidige goaltune is ,net als Heerenveen dit seizoen, het lachertje van de competitie.
Gelukkig horen we die niet zo heel vaak :roll:
Persoonlijk heb ik niets met dit soort moderniteiten, ik heb geen tune nodig om bij een goal uit mijn dak te gaan.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Er is in Nederland wat mij betreft maar één goaltune die iets toevoegt: de Hermes Houseband bij Feyenoord. Verder is het inderdaad overbodig, en vaak zelfs zeer irritant.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Die van Twente vorig jaar was mooi, The Saints are coming van Greenday.
Op naar het volgende seizoen....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Die van Feyenoord geeft ook echt sfeer mee, een geweldige meezinger. The saints are coming vind ik dan persoonlijk weer wat minder.. Je zou eigenlijk iets herkenbaars moeten hebben.

Zoals Liberte veel gebruikt wordt, vind het persoonlijk ook een echte sfeer-goaltune.
Plaats reactie