Stadionverboden nav Parma uit

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Joho » 05-12-2006 17:59

Lieve Cross,

Waar staat dat ik jou veroordeel tot wangedrag???

Waar beschuldig ik mensen die ik niet ken????

Ik geef alleen aan dat ik bepplad gedrag van een hele kleine groep niet zo geweldig vindt. Dat mag ik toch hopelijk wel vinden?

En voor de duidelijkheid: Ik vind NN en het stavak een geweldig initiatief en een absolute verbetering.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor cross » 05-12-2006 18:04

hier dus

Joho schreef:
jaja je eigen wangedrag afschuiven op slecht beleid
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor DE ZUID » 05-12-2006 18:31

ik denk dat dit je hele probleem ook is arnoud.. jou wil = wet
wat een ander allemaal zegt is niet waar.. nee wat jij zegt dat is het juiste verhaal.


Ik denk dat Arnoud de mening van veel H'veensupporters weergeeft, Cross.

En ik noem op het Forum ook geen namen dus vind ik het noemen van Gonzo uiterst onbehoorlijk. Per PB kan het over namen gaan, niet op deze wijze


Das een nickname, Arnie!!

Hou toch es op met zeiken en ga gewoon achter je club staan. dat Heerenveen een ietwat rare manier er op na gezien de SV's die uitgedeeld worden, kan meningeen, als die goed nadenkt, zich wel vinden met dit SV. Alleen de lengte misschien niet.

BTW, hebben de heren die een SV gekregen hebben ook een leuke boete gehad?? Zo nee, dan is het verbod niet landelijk.[/quote]
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Arnoud » 05-12-2006 18:34

Das een nickname, Arnie!!

Daar heb je an sich gelijk in Zuidje, maar de meeste mensen kennen hem alleen maar onder die naam. Ik wed dat heel veel mensen geen idee hebben hoe hij werkelijk heet.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor idaho » 05-12-2006 19:29

ik volg dit topic nu al een tijdje maar ik denk dat arnound nu de plank voledig mis slaat
door dit ingezonden stuk is heerenveen in een kwaad daglicht gekomen
dit is juist wat heerenveen probeert te verkomen ongeacht wat er daar in parma heeft afgespeelt
vanuit heerenveen is er geen pers bericht uit gegaan over de stadion verboden
en men wilde ook niet reageren op het eerdere artikel in de krant
puur om het negatieve uit de wereld te houden
Avatar gebruiker
idaho
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 26-10-2006 13:11
Woonplaats: de jouwer

Berichtdoor Squerrel » 05-12-2006 19:53

Dat heerenveen hiermee in het kwaad daglicht wordt gesteld weet ik niet en dat kan me ook eigenlijk niet zo heel veel schelen.

Het stukje deugd in ieder geval van geen kant aangezien het de waarheid van de almachtige heer Ross is en niet de waarheid zoals hij werkelijk is en dat is dan weer een beetje jammer. Wat ik ook jammer vind is dat je (arnoud) wel reageert op een futiliteit (wat nou wel of niet de echte naam van G is) welke de Zuid post maar niet reageert op de, overigens prima, post van sch-united.

Dat de LC het plaats snap ik wel, hoe meer troubles er zijn bij Heerenveen hoe mooier ze het vinden.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor the rockII » 05-12-2006 20:03

Valt dit ingezonden stuk ook niet onder provocatie? Beetje jammer en zielig om dit naar de krant te sturen. Gooi nog maar wat olie op het vuur, maar Arnoud kennende geniet hij wel van al deze aandacht voor zijn mening en standpunten.

Ik wordt zo langzamerhand wel zo gvd moe van dit geneuzel. Er is nagenoeg niet gebeurt in Parma. Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal bij het voetbal, maar ook in de kroeg, in de feesttent, op het terras, thuis en wellicht zelfs bij het korfbal. Heerenveen probeert haar imago terecht te behouden, maar maakt hierin enkele fouten. Fouten die voor een groot deel voor rekening komen van niet capabele en oneerlijke medewerkers en een politiekors die maar wat graag spreekt in termen van verharding en problemen. Dit laatste om de Fte van haar korps te behouden dan wel uit te breiden. Want ja: voetbalgeweld dat telt en daar kun je mee aankomen bij je landelijke contacten.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor EB » 05-12-2006 21:44

Of het handig is om dit via een ingezonden brief te communiceren weet ik niet, maar met de strekking van het verhaal ben ik het wel eens.

Het grote meningsverschil hier gaat om het feit of er nou iets gebeurd is in Parma of niet.
Laat ik de zaken die ik gezien heb eens op een rijtje zetten en oordeel zelf:
1. Al voor de wedstrijd wordt een man die rustig op de tribune zit, bezocht door een drietal vrij agressieve personen. In eerste instantie wordt er alleen gediscussieerd, dit wordt steeds heftiger (doordat de een van de drie begint te schreeuwen en de persoon die zit hier niet op reageert) en tot besluit gooit een van de drie een glas bier over de persoon op de tribune.
2. In de rust moeten achter de tribune een aantal stewards een aantal mensen uit elkaar houden, waarbij de emoties ook weer redelijk hoog oplopen en worden twee mensen door minimaal drie anderen vastgehouden om erger te voorkomen.
3. Al vaker vermeld: Heerenveen komt op achterstand en er ontstaat een opstootje omdat een aantal mensen met anti GJ spreekkoren begint. Vervolgens komt een aantal mensen (waaronder de drie uit punt 1) de tribune overvliegen om zich in deze "feestvreugde" te mengen. Een aantal mensen moeten wederom in bedwang gehouden worden.
4. Bij het verlaten van het stadion vindt een aantal mensen het nodig om de Italiaanse bewakers aan te vallen en ontstaat een nieuw opstootje. Ditmaal tussen de bewakers en een aantal "fans".

Nogmaals, ik heb alleen beschreven wat ik persoonlijk gezien heb. Aanleidingen voor deze opstootjes weet ik niet. Ik heb ongetwijfeld niet alles gezien, dus aanvullingen zijn welkom.
EB
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 02-12-2006 00:17

Berichtdoor cross » 05-12-2006 22:08

volgens mij ben jij bij een andere wedstrijd geweest.
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Gekko » 06-12-2006 08:24

Bij die wedstrijd (die van EB) was ik ook. Wij hebben met 2-1 verloren. En jullie?
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 06-12-2006 08:25

Herhaling van zetten. Tijd voor een slotje.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron