Univé spandoek-actie

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Univé spandoek-actie

Bericht door Korneev »

Heb net gebeld met SCH en gevraagd waar de spandoeken zijn, welke door Univé zijn gebruikt voor een commercial. Het blijkt dat de mensen van de commercial-crew de adres-kaartees van de spandoeken hebben getrokken ... dus nu weten ze bij SCH niet wie ze moeten bellen... Maar alle doekjes zijn af te halen bij het stadion (vraag ff naar mevrouw Derwig, erg behulpzaam!).

De commercial wordt trouwens vanaf het weekeinde van 10 december uitgezonden, voor en na de wedstrijden op Talpa!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik hoop voor iedereen die zijn spandoek gaat ophalen dat het niet dezelfde behandeling heeft ondergaan als het doek van de Steenwijk Suburbian Army. Ik heb van de eigenaar ervan gehoord dat het eigenlijk nog nauwelijks bruikbaar is. Vies en gekreukeld.
Hij mag het dan wel op kosten van Univé laten opknappen, maar de tijd die hij daar in moet steken wordt natuurlijk niet vergoed. Kwalijke zaak - hopelijk is het niet het geval met alle doeken. Mijn doekje had ik maar niet afgegeven - ik werk alleen mee aan commercials als ik er goed voor betaald wordt :D
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Kwestie van goed verzekeren...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Te triest voor woorden zeg. Zo ga je niet om met de spullen van een ander waar je ook nog eens zelf nadrukkelijk om hebt gevraagd.

Een schadevergoeding lijkt mij niet meer dan terecht - en dan niet alleen de materiële schade natuurlijk. Want zoals Arnoud al zegt; de tijd die het kost om zo'n doek opnieuw te maken mag je ook best meetellen.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

LC.nl
'Grootste shirt' ontvreemd in Abe Lenstra-stadion

Gepubliceerd op 30 december 2006, 20:32
Laatst bijgewerkt op 30 december 2006, 20:38

HEERENVEEN - Tijdens de wedstrijd SC Heerenveen-FC Utrecht (om 19.30 uur begonnen, ruststand 0-0) is het grote shirt van de supportersclub van SC Heerenveen ontvreemd. ,,Het grootste shirt ter wereld is onder onze ogen gewoon uit het vak meegenomen'', aldus een ontdane Jaap Jongedijk, voorzitter van de supportersclub van Heerenveen.

Jongedijk gaat aangifte doen bij de politie, ,,want het gaat hier niet om een dingetje van een paar honderd euro.'' Het shirt meet 16 bij 12,5 meter en is volgens Jongedijk het grootste clubshirt ter wereld. Het hing in vak 27. ,,Er kwamen jongens naar de beheerder van het shirt en zij zeiden dat ze het mee mochten nemen van de club en de sponsor.''

Jongedijk en de clubleiding vermoeden dat het om een oudejaarsstunt gaat. ,,Oldeberkoop'', wist Jan Wind, veiligheidscoordinator van Heerenveen. ,,Die hadden een plan B nadat ze betrapt waren met het beeld van Bonfire.''
Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Ook een leuke prestatie...zo'n shirt een beetje ongezien meenemen.
Maar dat ze hem zomaar meekrijgen..begrijp ik ook niet zo snel.
En als het een oudejaarsstunt is...dan vind ik het wel een beste stunt.
Koekje erbij?
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Mischien duikt ie wel op bij poenkt en zn vriendjes.En letterlijk onder hun ogen meegenomen lijkt me toch niet zo letterlijk dat ze het konden zien???Dan vlieg je er toch gelijk boven op?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Koekje schreef: En als het een oudejaarsstunt is...dan vind ik het wel een beste stunt.
Ik mag hopen dat het een oudejaarsstunt is en daar ga ik wel vanuit. Anders is het erg triest.....
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
lewis 12
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 04-02-2006 14:46
Locatie: oosterwolde

Bericht door lewis 12 »

Heb 3 man zien lopen met het shirt netjes opgevouwen onder de arm. Ze liepen lachend met het shirt en een houten kistje weer naar boven in vak 427. Zal dus wel om een oudejaarsstunt gaan. Lijkt me niet dat je zo'n groot shirt als collectors item op je slaapkamer gaat hangen! :wink:
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Nee precies, wat moeten ze er anders mee, je kunt het anders ook nooit meer gebruiken. Hoop dat het om een oudejaarsstunt gaat! Vond het een superactie van Zuid. :o
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Linda05
Nieuw talent
Berichten: 125
Lid geworden op: 10-09-2005 16:27

Bericht door Linda05 »

Politie weet oudejaarsstunt Walibi niet te waarderen
Dertien mannen uit het Friese Oldeberkoop zijn opgepakt vanwege 'ontvoering' van de mascotte van pretpark Walibi in Biddinghuizen.
'Grootste shirt' ontvreemd in Abe Lenstra-stadion'
Jongedijk en de clubleiding vermoeden dat het om een oudejaarsstunt gaat. ,,Oldeberkoop'', wist Jan Wind, veiligheidscoordinator van Heerenveen. ,,Die hadden een plan B nadat ze betrapt waren met het beeld van Bonfire.''

Resultaat

Was dit misschien de bedoeling?

Afbeelding

Of zou het toch een vroege stunt zijn van Groningen....
Gebruikersavatar
feanfantsje
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 02-12-2006 18:56
Locatie: Te dicht bij DKV

Bericht door feanfantsje »

Afbeelding
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
Feanfanlion
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 19-10-2006 22:32
Locatie: Meppel

Bericht door Feanfanlion »

lewis 12 schreef:Heb 3 man zien lopen met het shirt netjes opgevouwen onder de arm. Ze liepen lachend met het shirt en een houten kistje weer naar boven in vak 427. Zal dus wel om een oudejaarsstunt gaan. Lijkt me niet dat je zo'n groot shirt als collectors item op je slaapkamer gaat hangen! :wink:
Waren dat niet de leden van het sfeerteam zelf??
Nog meer sfeer in Vak 426/427!!
Come on and sing for Heerenveen
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Mooi swikje deun dat je zoiets niet merkt! duidelijk dat hansrob zijn ogen niet open heeft
net stinne, mar winne!
Linda05
Nieuw talent
Berichten: 125
Lid geworden op: 10-09-2005 16:27

Bericht door Linda05 »

Hij is weer terecht mensen (drachten e.o.), goede reclame voor Unive :wink:

Afbeelding

bron: waldnet.nl
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ben er vanochtend op weg naar huis nog langsgereden idd.

De folgeren is lang zo actief niet meer als voorgaande jaren, maar toch elk jaar nog een mooie stunt.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Jammer dat 'hun plek' op de Folgeren verdwenen is. Goede actie. Iets meer alertheid van de supportersclub is wel nodig.
Zaterdag wel aardige actie van ze gezien.

Tot in 2007.
SCH
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Afbeelding

Vette knipoog naar de transfers van Huntelaar en Samaras.

Afbeelding

Univé?

Súrhusterfeanfans schreef:Jammer dat 'hun plek' op de Folgeren verdwenen is. Goede actie. Iets meer alertheid van de supportersclub is wel nodig.
Zaterdag wel aardige actie van ze gezien.

Tot in 2007.
Als ik die foto's zie staat dit allemaal opgesteld op dezelfde plek waar het altijd al stond. Alleen hotel Vreewijk is verdwenen uit van de achtergrond.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Een actie waar alle partijen vanaf wisten.... (kan haast niet anders)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Als ik die foto's zie staat dit allemaal opgesteld op dezelfde plek waar het altijd al stond. Alleen hotel Vreewijk is verdwenen uit van de achtergrond.
Klopt. Dit was het hotel waar die lui altijd zaten. In de toekomst komen er 34 appartementen te staan.
Leuk shirtje trouwens.
SCH
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Het grootste shirt ter wereld is toch het oude shirt van Cammie? :wink:
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

1920 schreef:Een actie waar alle partijen vanaf wisten.... (kan haast niet anders)
Klopt, maar dat is daar niks nieuws, denk maar aan de magneetzweeftrein bijvoorbeeld...
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Afbeelding

Ik meende dat Feanfan het grootste shirt ter wereld had maar dit van Riverplate is toch net wat groter :|
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Hansrob ... ff mailtje richting Univé en de vlaggencentrale lijkt me zo :mrgreen:
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Het leek me al sterk dat het 'mega'-shirt van Heerenveen het grootste shirt ter wereld is, ik shirts van die afmetingen ook wel bij andere clubs gezien. Ik snap dan ook niet wie eeen fabel dat dit het grootste shirt ter wereld betreft de wereld in helpt. Pas als je daadwerkelijk het grootste shirt ter wereld hebt, mag je spreken van een stunt. Nu is het een aardig shirt voor Feanfans, maar meer ook niet.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Even terugkomen op de eerste 4 posts. E.e.a. is keurig opgelost en het nieuwe spandoek is inmiddels binnen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Even een vraag, is de reclame met die spandoeken al eens ergens uitgezonden?
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Volgens mij was het de commercial met Abe in het nieuwe ALS. Hij is wel een keer vertoond in het stadion op de tv heb ik hem nog niet gezien...
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

het schijnt dat de reclame vrijdag 8 dec op tv was voor of tijdens de rust toen de wedstrijd live was op RTL en toen heb ik ook vaag iets voor bij zien komen op het scherm in het stadion

maar verder heb ik hem ook nog nooit gezien, had wel gedacht dat die een keer voor of tijdens de wedstrijden op tien tezien zou zijn maar blijkbaar dus niet..

mischien zien we hem vrijdag weer op het scherm..
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Volgens mij is nog niet uitgezonden nee. Zonde. Heb 'm al wel een keer in het stadion gezien, en het kippenvel stond me direct op de armen. Abe in het ALS, het zag er fantastisch uit.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie