Poll: Wie rookt?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wie van jullie rookt?

Ja. Ik kan niet zonder peuk kijken.
50
21%
Nee. Ik bekijk de wedstrijden rookvrij.
189
79%
 
Totaal aantal stemmen: 239

Gebruikersavatar
A.A.P
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 09-01-2008 18:55

Bericht door A.A.P »

De mensen die zonodig willen roken moeten maar in een apart vak of nog beter buiten het stadion roken. Gewoon niet roken als andere mensen er last van hebben. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is :roll: Het is super vervelend als je in de rook zit van andere mensen. Ik bedoel in sommige vakken mag je niet gaan staan als het spannend wordt, maar in iemand anders rook zitten 'mag' wel. Terwijl dat ongezond is. 8)
A.A.P!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

A.A.P schreef:De mensen die zonodig willen roken moeten maar in een apart vak of nog beter buiten het stadion roken. Gewoon niet roken als andere mensen er last van hebben. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is :roll: Het is super vervelend als je in de rook zit van andere mensen. Ik bedoel in sommige vakken mag je niet gaan staan als het spannend wordt, maar in iemand anders rook zitten 'mag' wel. Terwijl dat ongezond is. 8)
Dan krijg je dus een half NieuwNoord vak die rookt en een rookvrij NieuwNoord vak om maar een voorbeeld te noemen.
Een rookvrij vak kan wel maar een rook vak nee.
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

Ach in een stadion zal het altijd in iemand's gezicht worden geblazen. Er zijn mensen die zich hier aan irriteren, waar ik best in kan komen. Nu ga ik ff heel erg oud klinken, maar vroegah rookte iedereen en hoorde je niemand klagen. Tot een paar jaar geleden roken er telkens minder mensen (nog steeds klaagt niemand), en nu anno 2007/2008 flikkeren ze overal rookverboden neer, en opeens hoor je uit elke hoek klaaggeluiden komen. Bedenk dan dat roken in bijvoorbeeld een discotheek 1 groot voordeel heeft. Door de bedwelmende rookgeur wordt de af en toe ranzige lichaamsgeur van bepaalde bezoekers gefilterd. Dit is een stuk prettiger voor de medemens! Zo ook in een stadion. I rest my case.
Partidario Fanático!!!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

sch4life schreef:Bedenk dan dat roken in bijvoorbeeld een discotheek 1 groot voordeel heeft. Door de bedwelmende rookgeur wordt de af en toe ranzige lichaamsgeur van bepaalde bezoekers gefilterd. Dit is een stuk prettiger voor de medemens! Zo ook in een stadion. I rest my case.
Vergelijking discotheek - stadion gaat natuurlijk volledig mank in deze context...!
Hoewel de sigarettengeur onmiskenbaar bijdraagt aan het stadiongevoel, hoop ik van harte dat er per 1 juli in het stadion niet meer gerookt mag worden. Alle discussies over zeurpieten, aanstellerij, accepteren etc. terzijde geschoven: als er achter mij iemand zit met een peuk in de hand en die rook waait mijn kant op, dan heb ik daar last van en dat wil ik gewoon niet. Punt. Ik kom naar het stadion om voetbal te kijken en niet om mezelf te ergeren aan de vieze sigarettenwalm van mijn buurman. Als ik gedurende de wedstrijd winden en boeren laat, dan vindt mijn buurman dat vast ook niet echt leuk... :P
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Grappig, bier drinken mag niet meer omdat enkele supporters geklaagd hebben. Als er nou over het roken wordt geklaagd, wordt het dan ook verboden?? Ook hier kunnen mensen hinder van ondervinden..
Eala Frisia!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

elp schreef:Grappig, bier drinken mag niet meer omdat enkele supporters geklaagd hebben. Als er nou over het roken wordt geklaagd, wordt het dan ook verboden?? Ook hier kunnen mensen hinder van ondervinden..
Ik denk het wel, iedere klacht komende van een toeschouwer wordt serieus genomen hebben we met zijn alles kunnen ontdekken.
Bedankt Torcida:-)
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Afgelopen zaterdag heb ik gerookt en er viel wat bier uit mijn glas (lees plastic beker). Voor me zat een vader met zijn zoontje. Klagen over de rook, terecht, klagen over dat beetje bier wat hij over hem heen kreeg, terecht, maar over drie weken niet zeuren dat zijn ouders in scheiding liggen, hé!!

Vrouwlief: Zijn jullie bij het voetballen geweest??
Manlief : Ja hoor!
Vrouwlief: Ik geloof er nix van. Waarom stinkt Bertje dan naar sigarettenrook en bier??


Whahahahahahahahahahahaha
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
A.A.P
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 09-01-2008 18:55

Bericht door A.A.P »

Dom verhaal hierboven. Ik wil gewoon niet in de rook van een ander zitten, klaar. Het stinkt en het is ongezond.
A.A.P!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

A.A.P schreef:Dom verhaal hierboven. Ik wil gewoon niet in de rook van een ander zitten, klaar. Het stinkt en het is ongezond.
Bij deze genoteerd!
Bedankt Torcida:-)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Omdat het andere Roken topic op slot zit.
Ik hoorde van verschillende mensen dat roken in het stadion nu ook verboden is, volgens mij klopt dit niet, ik heb er iig ook niks over gehoord.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Lipton schreef:Omdat het andere Roken topic op slot zit.
Ik hoorde van verschillende mensen dat roken in het stadion nu ook verboden is, volgens mij klopt dit niet, ik heb er iig ook niks over gehoord.
Alleen in de omloop, neem ik tenminsten aan.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Lipton schreef:Omdat het andere Roken topic op slot zit.
Ik hoorde van verschillende mensen dat roken in het stadion nu ook verboden is, volgens mij klopt dit niet, ik heb er iig ook niks over gehoord.
Ik zag het net ook in het artikelen van het LC. Om mij heen werd echter gewoon gerookt.

(off topic: weet iemand of flesjes/blikjes drinken dit seizoen ook verboden zijn? Normaliter mocht je deze gewoon naar binnen meenemen maar nu stond er een flinke rij flesjes bij de poortjes...)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

massan schreef: (off topic: weet iemand of flesjes/blikjes drinken dit seizoen ook verboden zijn? Normaliter mocht je deze gewoon naar binnen meenemen maar nu stond er een flinke rij flesjes bij de poortjes...)
Meestal koop ik voor de wedstrijd een flesje en neem dat mee op de tribune om de keel te smeren, maar je kreeg nu alleen nog drinken mee in zo'n kartonnen beker.
Geen flesjes meer dus.
Anti anti. :)
Plaats reactie