Arrestatie(s) na sfeeractie

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Frisian Viking schreef:Ik weet niet wat er gebeurd is, maar volgens mij is het verboden om dat soort dingen vast te houden in het stadion. Persoonlijk vind ik het wat kinderachtig, want het is wel sfeerverhogend, maar het mag niet. Dat diegene dan geboeid en al af wordt gevoerd dan is dat wel wat overdreven. Hoewel ik dus ook niet weet hoe diegene zich gedragen heeft hierbij.
Dit staat een paar berichten hierboven gepost, Frisian...! :frown:
giny
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 18-11-2005 15:27
Locatie: Heerenveen

Bericht door giny »

Verbaasd zit ik dit allemaal te lezen en ben eigenlijk ook wel n beetje boos maar dat doet er niet toe. Wat ik mij afvraag als Makkum8 een sv krijgt wat gaan die mensen doen die die rookbom het stadion hebben binnengebracht. Nemen zij hun verantwoordelijkheid daar voor op?

En ja Makkum8 had ook niet veel keus he. Het was stikken in de rook of dat ding vasthouden denk dat wegschoppen ook te gevaarlijk was.

Denk en weet ook heel goed dat het voortaan veel beter is dit in overleg met de club te doen maar hoop in eerste instantie dat de verantwoordelijke mensen ok nu hun verantwoording op zich nemen
supporter voor alle dagen...... behalve de play offs
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Makkum8 schreef:Zo, eindelijk tijd gevonden om mijn eigen zegje te kunnen doen wat mij gisteravond is overkomen.

Ik heb bij aanvang van de wedstrijd een rookpot opgepakt die in een gangpad stond. De rook waaide precies in mijn gezicht iets wat ik niet prettig vond. Ik besloot deze dan maar op te pakken en in de hand te houden tot dat de rook bom leeg was. Ik heb deze pertinent niet onder het megadoek gehouden. Ik dacht (hoe naief kun je zijn) dat het een gecoordineerde sfeeractie van SC Heerenveen was.

Na de wedstrijd werd ik door een lange blonde steward aangesproken op het feit dat ze beelden van mij hadden met vuurwerk. Mij werd verzocht om mee naar beneden te gaan. Ik heb hier zonder problemen te maken gehoor aangegeven. Ik heb mijn seizoenskaart afgeven als blijk van goede wil. Ik werd voorgesteld aan 2 politieagenten in burger. Zij vertelden mij dat ik gearresteerd zou worden voor het "vuurwerkincident". Ik werd meegenomen naar een hoek ergens in de passage achter de noordtribune. Ik werd gefoullieerd en daarna geboeid. Tot dusver verliep alles heel fatsoenlijk. Dat veranderde snel toen zij mij eenmaal geboeid hadden. Ik werk hardhandig tegen een ruwe, gestucte muur gedrukt. Hierdoor heb ik een aantal schaafwonden opgelopen in mijn gezicht. Ik verzocht de 2 politie agenten om mij alstublieft niet meer met mijn gezicht tegen deze muur te drukken. De enige reactie die hierop volgde was dat ik wederom hardhandig met mijn hoofd tegen de muur werd gedrukt. Dit werd nog 2 keer herhaald waarnaar ik buitenwesten ben geraakt. Na korte tijd kwam ik bij en werd ik als een zware misdadiger afgevoerd naar het dichts bij gelegen politiebureau.

Hier werd een procesverbaal opgemaakt van het incident. Ik heb in mijn verklaring aangegeven dat de politie buitensporig veel geweld heeft toegepast tegen mij terwijl ik geboeid tegen de muur stond. Ik vond dat deze twee (jonge) politieagenten erg nerveus en onervaren overkwamen. Ze konden bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijk handboeien om doen (mijn vriendin kan dit beter :lol:) , ik kreeg ze namelijk los. Ik had het idee dat ze net van school afkwamen of dat ze nog in opleiding waren.

Na de hele situatie in alle rust te hebben overdacht heb ik besloten om morgen aangifte van mishandeling te gaan doen bij de politie. Ik zal mij juridisch laten informeren wat ik kan doen tegen dit (in mijn ogen) buitensporige politiegeweld.

Nogmaals, ik ben dom en naief geweest door die rookpot vast te houden. Het is niet mijn bedoeling om voor gevaarlijke situaties te zorgen (wat er ook niet is gebeurd). Ook is het niet mijn bedoeling geweest om de club in discrediet te brengen.

Dat was mijn kant van het verhaal. De steun van medesupporters doet me goed, al kan ik de kritische geluiden ook goed begrijpen.

groet,

Makkum8

Makkum, wat is de exacte reden dat je aangehouden bent? Is dit puur het feit dat je vuurwerk in je handen hebt gehad?

Als dit zo is vind ik het zeer kwalijk en de verantwoordelijkheid van de activiteitencommissie van NN. Nu wordt er een welwillende en fatsoenlijke fan gestraft als gevolg van het risico dat de activiteitencommissie neemt. Zij kiezen voor vuurwerk in het vak, terwijl ze weten dat het verboden is. Ik vind dat onverantwoordelijkheid van zo'n commissie, omdat ze handelen namens alle NN-fans! Let wel; ik vind dat de activiteitencommissie heel veel goed werk doet, maar in dit geval benadeel je je eigen leden. Hopelijk denken ze daar in de toekomst aan!

Verder hoop ik dat Makkum een beetje gespaard wordt. Een stadionverbod voor dit incident zou wel heel zwaar zijn.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ongelofelijk zeg, dat je buiten westen bent geraakt doordat je hoofd 3x tegen de muur aan werd gebeukt?! Je raakt niet zomaar buiten westen dus er zal wel aardig wat gebeurt zijn, Als ik jou was zou ik ook aangifte gedaan hebben.. Misschien zijn er nog wat getuigen?
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Met al die beveiligingscameras in het stadion is vast ook wel in beeld wie de rookbom wel heeft aangestoken. Deze persoon is bezig een grotere groep in diskrediet te brengen.

Misschien een beetje dom van mij, maar ik zie het verband niet tussen een rookbom en een sfeeraktie.

De rode fakkels geven tenminste wel sfeer, van de rookbom krijg je alleen maar zere ogen en een pijnlijke strot van, met als gevolg dat de eerste pilsjes ook niet lekker smaken.

Kortom wat deze jongen is overkomen had mij ook kunnen overkomen, wees blij dat hij de rookbom niet weggegooid heeft.
Laatst gewijzigd door g11 op 29-10-2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Ik ben aangehouden vanwege het vasthouden van vuurwerk. Verder kan en mag ik er inhoudelijk niks meer over vertellen.

Ik vind wel dat degenen die het "vuurwerk" meegenomen hebben zich niet hoeven te verantwoorden zolang de instanties hen niet op het spoor zijn.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Mars schreef:
Als dit zo is vind ik het zeer kwalijk en de verantwoordelijkheid van de activiteitencommissie van NN. Nu wordt er een welwillende en fatsoenlijke fan gestraft als gevolg van het risico dat de activiteitencommissie neemt. Zij kiezen voor vuurwerk in het vak, terwijl ze weten dat het verboden is. Ik vind dat onverantwoordelijkheid van zo'n commissie, omdat ze handelen namens alle NN-fans! Let wel; ik vind dat de activiteitencommissie heel veel goed werk doet, maar in dit geval benadeel je je eigen leden. Hopelijk denken ze daar in de toekomst aan!

Verder hoop ik dat Makkum een beetje gespaard wordt. Een stadionverbod voor dit incident zou wel heel zwaar zijn.
Zeg jij nou dat dit een gecoördineerde actie is van Nieuw-Noord? Dit kan toch door iedereen zijn gedaan? De sfeercommissie weet dat dit verboden is en zal dit dan ook juist niet doen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Makkum8 schreef:Ik ben aangehouden vanwege het vasthouden van vuurwerk. Verder kan en mag ik er inhoudelijk niks meer over vertellen.

Ik vind wel dat degenen die het "vuurwerk" meegenomen hebben zich niet hoeven te verantwoorden zolang de instanties hen niet op het spoor zijn.
Mijn advies aan jou is om aangifte te doen tegen de agent (en) die volgens jou buitensporig geweld jegens jou zonder dat daar reden toe was hebben gebruikt.
Vervolgens zal er waarschijnlijk proces verbaal zijn opgemaakt zijn tegen jou. Mijn advies; niet betalen!! voor laten komen!Hiermee maak je namelijk meer kans dat je zaak inhoudelijk ook zal worden behandelt.
Neem een advocaat in handen daar er waarschijnlijk genoeg getuigen bij zijn geweest. Grote kans op een sepo...succes!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

montana schreef:Zeg jij nou dat dit een gecoördineerde actie is van Nieuw-Noord? Dit kan toch door iedereen zijn gedaan? De sfeercommissie weet dat dit verboden is en zal dit dan ook juist niet doen.
Tja, daar zit ook wat in. Ik ging er eigenlijk van uit dat het onderdeel was van de sfeeractie voorafgaand aan de wedstrijd. Vandaar dat ik er vanuit ging dat het vanuit NN kwam. Maar misschien heb je inderdaad gelijk en is er gewoon iemand die de rookbom meegenomen heeft.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

g11 schreef: Misschien een beetje dom van mij, maar ik zie het verband niet tussen een rookbom en een sfeeraktie.

De rode fakkels geven tenminste wel sfeer, van de rookbom krijg je alleen maar zere ogen en een pijnlijke strot van, met als gevolg dat de eerste pilsjes ook niet lekker smaken.

Kortom wat deze jongen is overkomen had mij ook kunnen overkomen, wees blij dat hij de rookbom niet weggegooid heeft.
Daar kwam nog bij dat er een fles of iets dergelijks door de rookbom in de fik vloog. Toch niet echt handig in een vak waar 1000 man dicht op elkaar gepropt staan.
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Na de hele situatie in alle rust te hebben overdacht heb ik besloten om morgen aangifte van mishandeling te gaan doen bij de politie. Ik zal mij juridisch laten informeren wat ik kan doen tegen dit (in mijn ogen) buitensporige politiegeweld.
Goede zaak om hier aangifte van te doen. Natuurlijk belachelijk dat ze je zo behandelen na zoon ''overtreding''
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

paparazzi schreef: Mijn advies aan jou is om aangifte te doen tegen de agent (en) die volgens jou buitensporig geweld jegens jou zonder dat daar reden toe was hebben gebruikt.
Vervolgens zal er waarschijnlijk proces verbaal zijn opgemaakt zijn tegen jou. Mijn advies; niet betalen!! voor laten komen!Hiermee maak je namelijk meer kans dat je zaak inhoudelijk ook zal worden behandelt.
Neem een advocaat in handen daar er waarschijnlijk genoeg getuigen bij zijn geweest. Grote kans op een sepo...succes!
Denk er wel om dat wanneer je een eventuele zaak verliest je ook een strafblad hebt. Wanneer je een voorstel krijgt via het OM is dit (waarschijnlijk) niet het geval. Niet dat ik je de put in wil praten, maar er is altijd een risico dat je een zaak verliest waardoor het eventueel niet meer mogelijk is om een bewijs van goed gedrag te krijgen. Redelijk lastig wanneer je bijvoorbeeld in de financiele sector werkzaam bent.

Als ik jou was zou ik alles eerst even uit laten zoeken door een advocaat of een kennis met juridische know how, het laatste dat je wilt is dat je door zo iets lulligs een strafblad oploopt. Dat zou je later nog wel eens duur kunnen komen te staan.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Wanneer je een voorstel krijgt via het OM is dit (waarschijnlijk) niet het geval.
Een boete moet je zien als een schikkingsvoorstel. Ook als je betaalt, krijg je net zo goed een strafblad als wanneer je de zaak laat voorkomen. Toch? Verschil is alleen dat je bij betaling een heleboel gedoe en kosten (voor de staat) bespaart, daarom doen ze je in niet al te ingewikkelde zaken een schikkingsvoorstel.

Of het echt verstandig is, is maar de vraag. Het OM moet je schuld aantonen, dat is het grote verschil. Gezien het feit dat je zelf al een bekennende verklaring hebt afgelegd en en het feit dat er videobeelden zijn, zal de bewijsvoering niet moeilijk zijn.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Bel de broertjes Anker even. Dat wordt in ieder geval lachen.
Afbeelding
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ja, wat een lol. Vraag dan wel of ze het pro deo doen, want anders draai je zelf voor de kosten op.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Daar kwam nog bij dat er een fles of iets dergelijks door de rookbom in de fik vloog. Toch niet echt handig in een vak waar 1000 man dicht op elkaar gepropt staan.
Laat ik toch maar even duidelijk zijn. Ik heb de rookpot vastgehouden tot dat deze geheel leeg was. Dit ook mede uit het veiligheidsoogpunt. Er waren veel meer rookpotten in het vak.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Misschien heb ik het helemaal mis, maar zo'n rookpot vlamt niet o.i.d. dus hoe kan zo'n fles dan in de fik gaan? Bij een fakkel kan ik me dat voorstellen, maar bij een rookbom niet.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Een uitleg: De broertjes Anker zijn mensen met een Heerenveen-hart, maar aan de andere kant absoluut onafhankelijk. Als ze het een goeie zaak vinden dan zullen ze het aanpakken. En ach....ze zullen een SCH-supporter toch niet meteen een acceptgiro toesturen voor een beetje juridisch advies? :P

En anders spreek je ze eens aan in het Feanplaza. Gooi er eerst even een paar BB'tjes in.
Afbeelding
superfries1 en 2
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 11-10-2005 19:38

Bericht door superfries1 en 2 »

gvd, dit slaat togh nergens op. het was gewoon onderdeel van de sfeeractie teminste zo valt het te zien op de foto's op deze site. ik was er zelf niet bij maar ik denk dat de politie behoorlijk fout zat om geweld te gebruiken. ik zag hier dat er geweld is gebruikt tegen degene die de rookbom vast hield, moet dat nou :urgs: ?
Laatst gewijzigd door superfries1 en 2 op 29-10-2006 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Forza schreef:Een boete moet je zien als een schikkingsvoorstel. Ook als je betaalt, krijg je net zo goed een strafblad als wanneer je de zaak laat voorkomen. Toch? Verschil is alleen dat je bij betaling een heleboel gedoe en kosten (voor de staat) bespaart, daarom doen ze je in niet al te ingewikkelde zaken een schikkingsvoorstel.
Nee, dat is dus niet altijd het geval ... helaas ken ik de wet niet goed genoeg om te kunnen bepalen waar het omslagpunt ligt tussen een overtreding en een misdrijf (volgens mij krijg je alleen voor een misdrijf een strafblad). In ieder geval is het niet altijd de beste keus om iets voor te laten komen, ook al weet je dat je gelijk hebt. Alleen al om het risico dat die gene die gelijk heeft niet altijd een rechtzaak wint.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

superfries1 en 2 schreef:gvd, dit slaat togh nergens op. het was gewoon onderdeel van de sfeeractie teminste zo valt het te zien op de foto's op deze site. ik was er zelf niet bij maar ik denk dat de politie behoorlijk fout zat. ik hoor hier al van geweld tgen degene die de rookbom vast hield, moet dat nou :urgs: ?
Daar heeft de politie niks mee te maken of het bij de sfeeractie hoort, of niet. Het is wettelijk verboden en er moet tegen opgetreden worden, ondanks dat ze nu een persoon pakten die niks kwaads in de zin had.
Het 2e gedeelte van je verhaal, kan ik me meer in vinden.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Makkum8 sucses.hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en alles met een sisser zal aflopen.

Ik meende dat NN/sfeercomissie vaak genoeg heeft op geroepen geen vuurwerk mee te nemen naar het stadion.Gewoon weg omdat verboden is.Ik hoop dat die gene die het vuurwerk het stadion heeft binnen gebracht zijn/haar verantwoording neemt.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Makkum8 schreef: Laat ik toch maar even duidelijk zijn. Ik heb de rookpot vastgehouden tot dat deze geheel leeg was. Dit ook mede uit het veiligheidsoogpunt. Er waren veel meer rookpotten in het vak.
Dan hebben we het hier duidelijk over een andere situatie. Sorry daarvoor en succes er verder mee.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Tuulrijk is het voor makkum niet leuk wat er is gebeurd, maar waarom moet degene die het vuurwerk heeft meegenomen zijn verantwoording nemen. Je gaat jezelf toch niet melden van ik heb het afgestoken?
Verder gaf het een mooi effect. Hoe meer vuurwerk, hoe beter.
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Makkum8 wat jij zei over de jonge agenten rond de voetbalwedstrijden. Dit zijn meestal agenten in opleiding. Toevallig staat een vriend van mij ook geregeld in een stadion. (laatst nog bij DKV bijvoorbeeld) en ook weleens bij Heerenveen. Ik neem aan dat je de pech hebt gehad dat je waarschijnlijk zulke mensen hebt getroffen. Ik zou zeker aangifte doen in jou geval en volgens mij sta je redelijk sterk. Zolang ze geen beelden hebben dat je daadwerkelijk die rookpot aan hebt gestoken (wat je naar jou woorden ook niet hebt gedaan) kunnen ze geen proces verbaal tegen je opmaken!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Forza schreef: Een boete moet je zien als een schikkingsvoorstel. Ook als je betaalt, krijg je net zo goed een strafblad als wanneer je de zaak laat voorkomen. Toch?
Onjuist! Een schikkingsvoorstel staat los van een veroordeling. Pas wanneer er een zaak tegen jou is uitgesproken, dan wordt deze bijgeschreven in je zgn strafdossier.
Wil je er dus zeker zijn van dat je geen aantekening op een strafblad krijgt moet je het schikkingsvoorstel betalen.
Je kunt echter ook de zaak laten voorkomen, en met behulp van een advocaat proberen je straf zo beperkt mogelijk te houden danwel te laten seponeren.

In jouw geval denk ik dat het een kan worden afgewogen tegen het ander. M.a.w ; Jij hebt een rookbommetje vastgehouden , maar de politie heeft jou te hard aangepakt.
Je kunt het vergelijken met dat iemand jou een klap geeft en jij geeft er een terug."
Een officier van Justitie hanteert in dit soort gevallen regelmatig de Sepo toe. Dit om zodoende tijd en geld te besparen t.a.v. de gehele rechtssgang, en de zaak niet voor te laten komen dus te seponeren.

Neem hier je voordeel mee zou ik zeggen, en leg het tenminste voor bij een advocaat!! In vele gevallen is zo`n eerste gesprek gratis.
Tot een verzamelinkomen van 20.000 Euro per Jaar heb je max een eigen bijdrage van zo`n 400 Euro om een advocaat te nemen. Bij een verzamelinkomen tot 18000 , hoef je vaak al niet meer dan 150 euro`s te betalen aan advocaatkosten.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Maar nu even wat anders waarom wordt hier altijd bij heerenveen zo erg over dit soort zaken geluld terwijl ze bij ajax/ twente bijna wekelijks fakkels en rook hebben en daar hoor je niemand klagen iedereen vindt het juist machtig :? Of heb ik het mis. Het is miss dat hier iemand op gepakt is maar dan nog.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

xander schreef:Maar nu even wat anders waarom wordt hier altijd bij heerenveen zo erg over dit soort zaken geluld terwijl ze bij ajax/ twente bijna wekelijks fakkels en rook hebben en daar hoor je niemand klagen iedereen vindt het juist machtig :? Of heb ik het mis. Het is miss dat hier iemand op gepakt is maar dan nog.
Daar heb jij weer gelijk in! :mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

xander schreef:Maar nu even wat anders waarom wordt hier altijd bij heerenveen zo erg over dit soort zaken geluld terwijl ze bij ajax/ twente bijna wekelijks fakkels en rook hebben en daar hoor je niemand klagen iedereen vindt het juist machtig :? Of heb ik het mis. Het is miss dat hier iemand op gepakt is maar dan nog.
Bij Heerenveen doen ze wat ze zeggen. Ze willen gewoon geen vuur in het stadion.
Het verbaast me dat supporters die zo langzamerhand weten wat het beleid is, dit soort
acties ondernemen. Je weet toch dat wanneer je in het water springt dat je nat wordt.

Bij veel andere clubs zien we vaak harde woorden en geen navolging daarvan.
Bij Heerenveen is dat anders. Roomser dan de paus ???? Misschien wel. Het schept in iedergeval wel duidelijkheid.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Bij Heerenveen doen ze wat ze zeggen. Ze willen gewoon geen vuur in het stadion. Het verbaast me dat supporters die zo langzamerhand weten wat het beleid is, dit soortacties ondernemen. Je weet toch dat wanneer je in het water springt dat je nat wordt
Zonder verder al te veel te willen uitwijden over het wat, hoe en waarom, maar geloof mij deze jongen had redenen om aan te nemen dat het hier ging om een met en door de club overlegde/geaccordeerde actie.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gesloten