Tv commercial unive

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Tv commercial unive

Bericht door sf-NN »

Oproep aan sc Heerenveen-fans:
figureer in nieuwe tv-commercial
18 oktober 2006
Op woensdag 25 oktober worden er in het Abe Lenstra Stadion opnamen gemaakt voor een nieuwe televisiecommercial van hoofdsponsor Univé. In dit spotje spelen sc Heerenveen, het Abe Lenstra Stadion én de sc Heerenveen supporters een belangrijke rol.

Graag willen wij U vragen om bij deze opnamen te zijn, gedeeltelijk om het team van sc Heerenveen aan te moedigen tijdens deze opnamen, maar ook om een bepaalde tribune in het stadion een mooi gevuld decor van een uitzinnige menigte te creëren.
De opnamen vinden plaats op woensdag 25 oktober van 17.30 tot 22.00 uur in het Abe Lenstra Stadion. Er zal gezorgd worden voor versnaperingen. Ook als u niet gedurende al die uren aanwezig kunt zijn, maar wel een paar uurtjes, dan is dat natuurlijk zeer welkom!

sorry als het al gepost was.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Tja de commercie staat tegenwoordig boven het voetbal en als we hier zelf ook nog eens aan mee gaan werken :urgs: Mooi niet dus!!

Meewerken aan een commercial is gewoon werk dus laten ze een uitzendbureau vragen.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

laat ze voor of tjdens de wedstrijd maar plaatjes schieten, als jouke dan zijn best weer even doet wil iedereen best mee doen (behalve een aantal forumleden)

ik vind die reclame van unive trouwens best wel leuk en eigenlijk ook wel uniek te noemen

abnamro heeft babangida wel eens gebruikt, fortis had gullit en kuyt, maar unive heeft fraaie beelden van spelers in actie op het veld en sfeervolle beelden van de tribune

maar om supporters daarvoor speciaal op een avond naar het stadion te vragen: nee
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Paolo Soprani schreef: maar unive heeft fraaie beelden van spelers in actie op het veld en sfeervolle beelden van de tribune
Oude beelden zeker?

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Unive is een sponsor waar we blij mee mogen zijn. Grote betrokkenheid en niet alleen centjes.
SCHZwolle
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 01-10-2006 10:58
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door SCHZwolle »

Ik ben er wel bij. Maar niet voor Univé zelf, meer voor de hapjes en de spelers ;P. Even lekker rondneuzen :).
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

De opnames voor morgen worden vanwege de weersomstandigheden afgeblazen, en men probeert het op een later moment nogmaals.

Bron: De club. Neem aan dat het vanavond/zometeen ook op de site van heerenveen verschijnt. 8)
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Ik snap het echt niet als ze sfeerbeelden willen hebben komen ze toch tijdens de wedstrijd filmen! Dan zou ik wat extra camera's richten op het :stan: vak! Maar plaatst niet zo'n oproep! Daar komt bijna geen enkele (fanatieke) suppoter op af!

Maar jah zelf maar weten! Maar het zou zonde zijn dat die comercial een groote flop word! Maar dan moet je het anders aanpakken lijkt mij
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Deze reclame is al vaker op tv geweest. Ik heb ‘m nu al een aantal keer gezien namelijk. Ziet er trouwens mooi uit :) .
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Ik heb die raclame nog niet gezien. Maar de acteur die Abe speelt is volgens mij iemand van HSV Hoek of Kloetinge. Hij zou de beste ABE zijn van zo'n 300 mensen die Abe wilden spelen.

Weet iemand daar iets van :?: :!:
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Toevallig.
Hij was net op Talpa.
Mooie reclame spot!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Hij is echt geweldig, vind hem mooi passen bij Heerenveen en Unive, is een mooie combinatie wat goed tot uiting komt in deze commercial :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ken iemand die commercial hier plaatsen ik mis de cormmercial steeds geloof ik :roll:
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Het is dat in de commercial "Heerenveen" beelden zitten, maar om nou te zeggen schitterende reclame filmpje?
Nee niet echt.
Maar het blijven natuurlijk wel schitterende beelden. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het reclame-filmpje van Univé kwam gisteravond wederom voorbij dus heb em maar ff opgenomen.. Hier te zien..
Takashifeanfan
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-04-2007 23:59
Locatie: Margraten
Contacteer:

Bericht door Takashifeanfan »

Hoe heet het liedje bij die reclame

Gr kelvin
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Marça schreef:Het reclame-filmpje van Univé kwam gisteravond wederom voorbij dus heb em maar ff opgenomen.. Hier te zien..
Beste reclamespot van dit jaar wat mij betreft! :wink:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Een kippenvel reclame. Machtig mooi.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie