De speaker e.a omlijsting ergernissen in het stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

HVNFL schreef:Is het mogelijk om NOOIT weer een zangeres het Fries volkslied te laten zingen? Wat een aanfluiting was dit zeg, hoe hard kun je dit verkrachten. Zo verschrikkelijk traag en veel te hoog. Laat het dan gewoon alleen door de supporters zingen...
Dinsdagavond draaiden ze het volkslied vanaf een ceedeetje. Wat een verademing was dat zeg. Weg met die zangers en zangeressen en dweilerige dweilorkesten.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

HVNFL schreef:Is het mogelijk om NOOIT weer een zangeres het Fries volkslied te laten zingen? Wat een aanfluiting was dit zeg, hoe hard kun je dit verkrachten. Zo verschrikkelijk traag en veel te hoog. Laat het dan gewoon alleen door de supporters zingen...
Ik vond de toonhoogte prima. Maar het tempo was terug te zien in de wedstrijd. Misschien ook wel aangepast op het spel: alles ging veeel en veeel te traag.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Als topicstarter dit keer complimenten voor de speaker bij de laatste wedstrijden. Voelt de sfeer goed aan.
Goede muziekkeuze ook vanavond in de pauze
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Klopt, ik vind alleen wel dat die van vandaag (Andries Ophof) tien keer beter te verstaan is dan die van woensdag (Jouke de Vries). En het volume kan voor de wedstrijd ook wel iets omlaag, zodat je nog fatsoenlijk met elkaar kunt praten. Verder inderdaad meer dan prima!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ET
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 23-09-2005 22:40
Locatie: Heerenveen

Bericht door ET »

Zo'n stadionspeaker niets voor ons??

https://www.youtube.com/watch?v=QXROcBwRf2E
He is back (for what it's worth)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

ET schreef:Zo'n stadionspeaker niets voor ons??

https://www.youtube.com/watch?v=QXROcBwRf2E
Zie je Jouke al zo langs de lijn staan? Lekker voor de 4e official lijkt me wel een leuk plekje voor hem hehehe :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef:Zie je Jouke al zo langs de lijn staan? Lekker voor de 4e official lijkt me wel een leuk plekje voor hem hehehe :lol:
Ik wil wel hoor :p
Gebruikersavatar
frisiansmurf
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-01-2014 17:06

Bericht door frisiansmurf »

Ik moet zeggen dat het sfeertje bij Roda JC ook mooi is hoor de wisselwerking tussen stadionspeaker en het publiek. Spreekt mij wel aan.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Vind dat juist de definitie van vreselijk eng, dat Duitse gedoe daar. Die vreselijke volksmennerij van die Spanjaard even zo. Overdreven gedoe daar in Zuid-Europa/Zuid Amerika überhaupt. Mij spreekt de Britse stijl juist erg aan, sober, geen poespas. Een prettige stem die omroept wie er heeft gescoord en wie er in komt of er uit gaat. George Sephton vind ik de beste stadion speaker ter wereld.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Niet echt een ergenis maar ik meende dat onze doelnetten altijd blauw wit gestreept waren. Zaterdagavond viel het mij op dat ze gewoon wit waren. Is dit altijd al zo geweest? :erm:
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Lenstra schreef:Niet echt een ergenis maar ik meende dat onze doelnetten altijd blauw wit gestreept waren. Zaterdagavond viel het mij op dat ze gewoon wit waren. Is dit altijd al zo geweest? :erm:
ja. zolang ik er kom zijn ze volledig wit.
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

In het Foppe-tijdperk heeft er volgens mij wel eens een Heerenveenlogo in gestaan, maar dat weet ik niet zeker.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

feanryp23 schreef:In het Foppe-tijdperk heeft er volgens mij wel eens een Heerenveenlogo in gestaan, maar dat weet ik niet zeker.
Dat was idd in de tijd eind Foppe, begin Gertjan v Beek. We hebben toen wel eens netten gehad compleet in de friese vlag en we hebben ook wel eens witte netten gehad met een Heerenveen clublogo midden in.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Nou Jouke de Vries, nog ff oefenen op namen
Michel te Vrede en Clavan. Misschien wel begrijpelijke fouten, maar in zo'n functie mag dat niet
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Feanfan 1 schreef:Nou Jouke de Vries, nog ff oefenen op namen
Michel te Vrede en Clavan. Misschien wel begrijpelijke fouten, maar in zo'n functie mag dat niet
Daar heb ik me ook aan zitten ergeren, dat kan toch niet? Het is zo'n beetje het enige wat je goed hoeft te doen.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Feanfan 1 schreef:Nou Jouke de Vries, nog ff oefenen op namen
Michel te Vrede en Clavan. Misschien wel begrijpelijke fouten, maar in zo'n functie mag dat niet
Dat is zeker diezelfde grapjas die op de clubsite een stukje over 'Lukah Zahovivc' schreef. Maar goed, het kan altijd erger: https://www.youtube.com/watch?v=47b3gtX1fMY :lol:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat is inderdaad echt een blunder om te schamen. Hier op het forum schrijven ze ook Duricic (op zijn Servisch) i.p.v. Djuricic. Iedereen zijn eigen manier .
Maar als speaker moetje de namen i.i.g. goed uitspeken, zeker die van je eigen club. Bij Mallorca sloeg hij zelfs soms de achternaam over, dat waren dan ook subtropische namen
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Jouke had het ook al over Clavan tijdens de Open Dag. Geen verspreking maar hij weet dus niet beter. Stom.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Jammer dat het verschrikkelijke, nietszeggende doelpuntenlied nog niet vervangen is. Óf helemaal weg laten óf iets doen wat bij de club/supporters past. Dit is 10x niks en dat is al meerdere keren aangegeven door supporters. Echter doen ze er gewoon helemaal niks mee. Wie beslist eigenlijk zoiets?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Royce_SCH schreef:Jammer dat het verschrikkelijke, nietszeggende doelpuntenlied nog niet vervangen is. Óf helemaal weg laten óf iets doen wat bij de club/supporters past. Dit is 10x niks en dat is al meerdere keren aangegeven door supporters. Echter doen ze er gewoon helemaal niks mee. Wie beslist eigenlijk zoiets?
Onlangs dit berichtje geplaatst en moet er nu op terugkomen. Gelukkig dat het traditionele Olé uit ons clublied terug is als doelpuntlied. Ook mooi dat het ook nog even wordt gedraaid na het omroepen van de doelpuntenmaker.

Gisteren lieten ze volgens mij ook voor het eerst de kansen en doelpunten op beide schermen zien. Weliswaar gesponsord door Peugeot, maar dat neem ik voor lief.

Goed bezig!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

En de muziek staat voor de wedstrijd niet meer zo belachelijk luid, prima ontwikelingen. Allemaal door het Foppe effect 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie