Fansite Danijel Pranjic

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Fansite Danijel Pranjic

Bericht door Pranjicfan »

Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Beetje voorbarig, er staat namelijk niks op.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

je meot ook lezen:er staat op de site dat er aan word gewerkt
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

forza heerenveen schreef:je meot ook lezen:er staat op de site dat er aan word gewerkt
Dat zie ik ook ja, maar waarom er dan nu al een topic over maken?
Echt een informatieve waarde heeft het (nog) niet.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik probeer de site up-to-date te houden,
maar er zijn ook andere dingen wat ik moet doen,
dus dat lukt niet altijd!
Jippie :roll: Verder met de sprekers eens dat het een ietwat voorbarige actie is om het hier neer te zetten.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Forza schreef: Jippie :roll: Verder met de sprekers eens dat het een ietwat voorbarige actie is om het hier neer te zetten.

Is niks voorbarigs aan, heb de site gezien en moet zeggen zag er goed uit. Alleen moesten er weer enkele dingen worden geplaatst enzo vandaar dat die even de lucht uit is :wink: Maar waneer die klaar is zullen de reacties wel positief zijn :D
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Bericht door Pranjicfan »

jaa sorry!
De hele site was 1 dikke rommel dus vandaar dat de site even her ingericht moest worden!
Alle foto's worden klikbaar en alles wordt verandert.. dat neem nogal wat tijd in beslag en vandaar is de site even uit de lucht!
Ook zijn er wat problemen met het uploaden van de bestanden..
Maar jullie kunnen ook kijken op http://www.freewebs.com/danijelpranjic23/nl/index.html Als je daar op kijkt krijg je de site zoals het er nu uit ziet... er staan een paar foto's op en als je het leuk vindt stem dan ook even op foto van de week 8) :roll: :wink:
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

kortom over een tijdje zien jullie een site daar jullie met verbasing naar kijken of niet duiveltje :D
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Bericht door Pranjicfan »

whahaha :P
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Dat zal allemaal best, maar je plaats een link naar je site, die binnen een uur uit de lucht is. Zgn. omdat het een rmmeltje is. Als je hem nou eerst eens aan een paar mensen laat zien (dat heet testen) dan kunnen die hun zegje er over doen en kun je het waar nodig nog aanpassen voor je het aan het 'grote' publiek laat zien.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Bericht door Pranjicfan »

De site is al meer dan een maand uit de lucht hoor! Die is er niet een uur af...
Ik denk zet het er nu op want anders vergeet ik het weer maar ik verwijder het wel als het zo'n probleem is :?
Niet iedere site is perfect..
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Pranjicfan schreef:De site is al meer dan een maand uit de lucht hoor! Die is er niet een uur af...
Ik denk zet het er nu op want anders vergeet ik het weer maar ik verwijder het wel als het zo'n probleem is :?
Niet iedere site is perfect..
Oh ik zeg ook niet dat ie perfect moet zijn en hij zal ook best hartstikke goed worden, maar ik geef je alleen een tip: als er niks op te zien is, promoot hem dan niet, want het zal in de herrinering blijven als een site waar niks te zien is, hoe mooi die ook wordt later. :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Venderwel schreef: Oh ik zeg ook niet dat ie perfect moet zijn en hij zal ook best hartstikke goed worden, maar ik geef je alleen een tip: als er niks op te zien is, promoot hem dan niet, want het zal in de herrinering blijven als een site waar niks te zien is, hoe mooi die ook wordt later. :mrgreen:
dat valt nou ook wel wat mee, als de site straks hartstikke leuk is, ben je al snel vergete hoe die eerst was... Laat het er gewoon op staan dan geeft da meiske jullie vanzelf wel bericht waneer die weer klaar is. Post gewoon tot die tijd niks dan is er toch ook weinig aan de hand?
Superfriezen!!!!
Christian
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 28-07-2006 21:21
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Christian »

Als ik die site bezoek die erop staat (waar aan gewerkt wordt) geeft ie een foutmelding "Not Found".. dus er wordt helemaal niet aan gewerkt, in tegenstelling bestaat die site nieteens.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

@schfries1989 Snap best dat jij het positief ziet, maar ja jij bent ook een beetje bevooroordeelt he? :wink:

@Christian wordt wel degelijk gemeld dat er aan site gewerkt wordt als ik hem aanklik.

Ben het wel met Vanderwel eens dat als je op een site komt die uit de lucht is, dat je daar niet zo snel weer gaat kijken. Heb op andere link gekeken en daar is idd wel de site te zien. Ik wens "Marieke" heel veel succes met opzetten van deze site, er moet nog wel wat gebeuren. En tip om het aan anderen te laten zien is prima. Zij kunnen je vertellen wat er goed aan is en wat verbeterd kan of moet worden. (schfries1989? 8) )
Christian
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 28-07-2006 21:21
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Christian »

Dat krijg ik ook.. maar als ik die URL die erbijstaat intype dan geeft 'ie Notfound.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

[quote="chrissie"]@schfries1989 Snap best dat jij het positief ziet, maar ja jij bent ook een beetje bevooroordeelt he? :wink:


haha ow ja :P ? ik bekijk het positief haha, neej klopt ben beetje partijdig maar jij weet die reden vast wel :P
Superfriezen!!!!
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

ik vind het best een leuke site om eerlijk te zijn .... is tog leuk als je fan van een bepaalde speler bent ?
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Bericht door Pranjicfan »

Nouja maar weer even een bericht van mij want ik kan jullie nu melden dat er weer meer pagina's online zijn!
En we hopen de site voor woensdag weer online te krijgen!

http://www.freewebs.com/danijelpranjic23/nl/index.html
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

begint al vorm te krijgen :D
Superfriezen!!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Als ik jou was zou ik de banner van BMP naar een ander formaat veranderen (banner.bmp). Op dit moment is je banner 550k, dat is voor elke internetverbinding een behoorlijke grootte. Ik heb hem voor de test in paint even naar JPG veranderd, toen kwam de grootte uit op 24K.

Je kunt testen hoe lang het duurt totdat een webpagina laad door de cache van je browser te legen (crtl + F5). Dan worden alle plaatjes die op de computer staan (in je tijdelijke internet bestanden) leeg gemaakt en moet je browser de pagina compleet opnieuw laden. Dit is geeft dezelfde 'ervaring' als iemand die de pagina voor het eerst ziet. Als richtlijn kun je meestal nemen dat een pagina ongeveer een max heeft van 100k (inc plaatjes). Als je dreamweaver gebruikt kun je onder in je scherm de laadtijd zien (deze staat standaard op een 14.5k modem meende ik).
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

vlqrt schreef:Als ik jou was zou ik de banner van BMP naar een ander formaat veranderen (banner.bmp). Op dit moment is je banner 550k, dat is voor elke internetverbinding een behoorlijke grootte. Ik heb hem voor de test in paint even naar JPG veranderd, toen kwam de grootte uit op 24K.

Je kunt testen hoe lang het duurt totdat een webpagina laad door de cache van je browser te legen (crtl + F5). Dan worden alle plaatjes die op de computer staan (in je tijdelijke internet bestanden) leeg gemaakt en moet je browser de pagina compleet opnieuw laden. Dit is geeft dezelfde 'ervaring' als iemand die de pagina voor het eerst ziet. Als richtlijn kun je meestal nemen dat een pagina ongeveer een max heeft van 100k (inc plaatjes). Als je dreamweaver gebruikt kun je onder in je scherm de laadtijd zien (deze staat standaard op een 14.5k modem meende ik).
Dat niet alleen, het scheelt je ook aan 'verkeer' op je site!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Pranjicfan
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-01-2006 20:51
Locatie: Beetsterzwaag
Contacteer:

Bericht door Pranjicfan »

hmm naja ik houd em eerst zo..
Kijk later wel verder want het meisje waar ik mee samenwerk doet dat allemaal..
maar die is nu op vakantie dus ik kan alleen foto's enzo bijwerken.
Ook is de site weer als vanouds op http://www.danijelpranjic.nl.tt te bereiken!
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Venderwel schreef: Dat niet alleen, het scheelt je ook aan 'verkeer' op je site!
Dat zullen er ook niet veel meer worden met een gratis domein :roll:
Plaats reactie