ik zoek mensen die ook bij heerenveen speelden van 1993-1997

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Stefan vd Berg
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 30-05-2006 23:47
Locatie: huizen

ik zoek mensen die ook bij heerenveen speelden van 1993-1997

Bericht door Stefan vd Berg »

ik kom uit lelystad en speelde bij sc heerenveen van 1993-1997, het laatste seizoen niet afgemaakt, helaas werd ik voortijdig weggestuurd door foppe zelf, mijn sociale leventje was niet zoals het hoorde, en na een aantal waarschuwingen was het uiteindelijk exit....

maar goed...ik ben dus op zoek naar mensen die ook in die periode bij sc heerenveen hebben gespeeld, dit omdat ik het zowieso leuk zou vinden om wat mensen te ontmoeten uit die tijd....want het was wel een tijd om nooit te vergeten....en ik heb helemaal geen elftal foto's meer......die zou ik zo graag willen hebben .....dus als jullie wat te binnen schiet....graag even een mailtje naar mij .....

ff wat info:
ik woonde van maandag t/m vrijdag middag in heerenveen, bij een kostgezin, samen met vincent beumer, daarvoor heb ik eerst nog een half jaartje met pjotr rachmatov samen gewoond bij de familie hielkema. heb op school gezeten op de burgemeester harmsma school in gorredijk en daarna op het roc in heerenveen....ik heb ook meegedaan aan het abe lenstra spektakel (als speler), dat was ook erg leuk....ben op trainingskamp geweest in lommel met de A1, en ben met de A1 naar Denemarken geweest op trainingskamp...allemaal dingen om nooit meer te vergeten maar helaas heb ik hier geen foto's meer van ....

ik zal nog even wat namen opschrijven van jongens uit mijn team van die tijd....misschien dat het uw buurman is..je weet nooit....

egbert van der wal (zo gek als een deur)
fokko van der duim (nu een tennisleraar geloof ik)
jeroen gaarenstroom (echte amsterdammer)
leo de wagt (speelt nu bij sneek geloof ik)
sandor van der heide (speelt nu bij emmen dacht ik)
robert van der berg
michiel klinkers
even tuinstra
pjotr

trainers waren :
henk herder
foppe de haan
henk heijsing
gert jan verbeek
luuk balkestein


ik ben benieuwd of iemand met wat verder kan helpen....
bij sc Heerenveen gespeeld, 1993 t/m halverwege seizoen 1997.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fokko van der Duim heeft een tennis en squash centrum in Wolvega.

Egbert van der Wal is volgens mij trainer bij Heerenveen, correct me if i'am wrong
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Pjotr Rachmatov speelde bij ONS SNeek en nu bij ASV Dronten (1e klasse?)
No retreat, No surrender!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Stefan vd Berg schreef:
leo de wagt (speelt nu bij sneek geloof ik)
Niet bij Sneek maar bij ONS, groot verschil ;)
Stefan vd Berg schreef: sandor van der heide (speelt nu bij emmen dacht ik)
Die speelt ook bij ONS
Anti anti. :)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

ASV Dronten is idd eerste klasse (volgend jaar ook)
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

egbert van der wal (alcides dit seizoen) gaat naar msc! (meppel)
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

fokko van der duim is inderdaad tennisleraar en heeft een tennis en squash centrum ik heb af en toe training van hem.
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Mischien moet je even contact opnemen met de club zei weten percies wie er toen allemaal speelden.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

en waar speel je nu en wat doe je?
Spijt heb je morgen maar!
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Michiel Klinkers speelde jaren bij eerste divisieclub BV Veendam tot en met 2003.
Daarna 2 jaar bij Appingedam gespeeld.
Afgelopen seizoen verkaste hij naar hoofdklasser Blauw Wit Amsterdam (dit seizoen gedegradeerd), maar speelde zijn wedstrijden bij de Beursbengels in 1e klasse.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

michiel klinkers
''oud'' collega. speelde tot voor kort bij vv Appingedam en afgelopen seizoen bij Blauw Wit Amsterdam.

http://www.blauwwitamsterdam.nl/cms/fro ... iew&name=1

Hey, je was me net ff voor.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

sandor van der heide (speelt nu bij emmen dacht ik)
Ik altijd maar denken dat Sandor van der heide een echte Liwarder was, eentje dus met een cambuur hart. Heb nooit geweten dat hij in de heerenveen selectie heeft gezeten, kan nog een wedstrijd voor de geest halenm waar hij een lange neus maakt naar de heerenveen aanhang na dat hij Cambuur op 0-1 zette. Spijtig voor hun verloren ze deze match.

Stefan vd Berg, waar voetbal je nu zelf, of doe je niets meer aan/in de voetballerij???
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Vd Heide heeft inderdaad bij Heerenveen gespeeld. Net als Rene van der Weij, één van de publiekslievelingen in Leeuwarden :) .

Die 'lange neus' maakte hij overigens in 99/00 nadat hij 1-1 maakte. Heerenveen won die wedstrijd als ik me het goed herinner met 4-1.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Heb volgens mij een keer in een interview met v/d Heide gelezen dat hij na een aanvaring met de Heerenveen leiding moest vertrekken.
Vandaar die lange neus...
Sandor is overigens geboren en getogen in Scharnegoutum, onder de rook van Sneek.
Woonde vlak bij familie van mij.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Poenkt schreef: ''oud'' collega. speelde tot voor kort bij vv Appingedam en afgelopen seizoen bij Blauw Wit Amsterdam.

http://www.blauwwitamsterdam.nl/cms/fro ... iew&name=1

Hey, je was me net ff voor.
Heb ik nog aantal keren mee gespeeld in eerste elftal van Heerenveen (amateurs).Hij was toen nog A junior. Luuk Balkestein is nu overigens scout voor Borussia Mönchengladbach. Hij woont nog wel in Heerenveen. Robert vd Berg heeft nog bij Be Quick Gron. (Haren) gespeeld dacht ik. Abe was leuk, heb ik ook aan meegedaan (als grensrechter).
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Die lange neus was een uitgestoken tong en was niet voor de club bedoeld maar voor een paar vrienden die daar op de tribunne zaten.
Was een dolletje tussen hem en een paar van zijn vrienden alleen de halve zuidtribunne kon het niet waarderen.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

speelt luuk balkestein zijn zoon Pim dan in de A jeugd en in de beloften van heerenveen
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

forza heerenveen schreef:speelt luuk balkestein zijn zoon Pim dan in de A jeugd en in de beloften van heerenveen
jazeker
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Frisian schreef:Die lange neus was een uitgestoken tong en was niet voor de club bedoeld maar voor een paar vrienden die daar op de tribunne zaten.
Was een dolletje tussen hem en een paar van zijn vrienden alleen de halve zuidtribunne kon het niet waarderen.
Hij kon het de volgende dag in Sneek ook niet meer waarderen, want vele malen hebben mensen op dezelfde manier voor hem gestaan :mrgreen:
Stefan vd Berg
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 30-05-2006 23:47
Locatie: huizen

Bericht door Stefan vd Berg »

nadat ik ben weggestuurd bij heerenveen na 3 1/2 seizoen ben ik weer naar lelystad gegaan heb daar nog een paar jaar gespeeld, 1 seizoen helf in de a junioren daarna in het 1ste van sv lelystad, dat was de lichting van rene boerenbach,dennis de brons, eric bayens, ted vendrich, rene hamaker, jeroen vd pijl etc.etc.etc

na een paar jaar in lelystad te hebben gevoetbald ben ik naar huizen verhuisd, ik heb nu 1 kleine jongen van 5 en de 2de is op komst, ook hier heb ik nog geprobeerd te gaan voetballen maar vanwege blesures die ik ben opgelopen in lelystad werd dat niks meer...

nu ben ik dus op zoek naar de jongens waar ik mee heb gespeeld in de heerenveen jeugd...een reunie lijkt me wel gaaf ....of een keer weer een wedstrijdje voetballen met de jongens van toen .... en uiteraard ben ik op zoek naar elftal foto's ....
bij sc Heerenveen gespeeld, 1993 t/m halverwege seizoen 1997.
Stefan vd Berg
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 30-05-2006 23:47
Locatie: huizen

Bericht door Stefan vd Berg »

weet iemand hoe de tennis club van fokko heet ? of als iemand wel eens les van hem heeft of diegene dan eens de groeten wil doen ..... ik heb een leuke tijd met hem gehad ......
bij sc Heerenveen gespeeld, 1993 t/m halverwege seizoen 1997.
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Tennis en squash centrum wolvega is de naam.

Hij doet zelf nu ook nog een beetje aan voetbal bij fc wolvega.

En het nummer staat vast wel in het telefoon boek kun je gezellig bij kletsen. :lol:
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
Caniggia
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 01-05-2005 17:48
Locatie: ZEVENHUIZEN
Contacteer:

Bericht door Caniggia »

Van de officiele Tennis en Squashsite van

Tennis en Squash Centrum Wolvega

Dhr. F. van der Duim
Grindweg 124 a
8471 EM Wolvega
Telefoon: 0561 616262
Mobiel: 06-50523575
Fax: 0561-616148
Mail: duimtanger@home.nl
Stefan vd Berg
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 30-05-2006 23:47
Locatie: huizen

Bericht door Stefan vd Berg »

Van de officiele Tennis en Squashsite van

Tennis en Squash Centrum Wolvega

Dhr. F. van der Duim
Grindweg 124 a
8471 EM Wolvega
Telefoon: 0561 616262
Mobiel: 06-50523575
Fax: 0561-616148
Mail: duimtanger@home.nl
Tennis en squash centrum wolvega is de naam.

Hij doet zelf nu ook nog een beetje aan voetbal bij fc wolvega.

En het nummer staat vast wel in het telefoon boek kun je gezellig bij kletsen.
thnx !!
bij sc Heerenveen gespeeld, 1993 t/m halverwege seizoen 1997.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

MarteNN schreef:egbert van der wal (alcides dit seizoen) gaat naar msc! (meppel)
Ik heb jarenlang bij hem in het team gespeeld bij vv Delfstrahuizen. Van het D'huizenforum:
Helaas jongens,

Egbert van der Wal speelt komend seizoen voor MSC. De 26-jarige Heerenvener speelde in het voorbije seizoen voor Alcides. Van der Wal kwam jarenlang uit voor de amateurs van Heerenveen. Hij speelde daar samen met Martin de With die aan zijn tweede jaar bij MSC begint. MSC behaalde dit seizoen de kampioenstitel en promoveert daarmee naar de hoofdklasse zondag. Over exacte bedragen gemoeid bij deze transfer is verder helaas niets bekend. Wel gaan de geruchten dat Van der Wal volgend seizoen bij MSC meer gaat verdienen dan de hoofdtrainer van vv Delfstrahuizen. Of dit heeft meegewogen in de beslissing naar MSC te gaan wordt bevestigd nog ontkend door de Heerenvener Rolling Eyes

Bron: http://www.mscmeppel.nl

Kortom: volgend seizoen nog even geen Egbert van der Wal voorin bij vv Delfstrahuizen. Collega-linkspoot Pieter Braaksma kan dus met een gerust hart aan de nacompetitie beginnen Wink
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

dan verliezen jullie een goede speler, maar die Braaksma is ook goed en had ook wel een niveautje hoger aangekunt.
Hij heeft tenminste mijn cluppie helemaal gedold in de nacompetitie (promotie 3e klasse)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

feanfans schreef:dan verliezen jullie een goede speler, maar die Braaksma is ook goed en had ook wel een niveautje hoger aangekunt.
Hij heeft tenminste mijn cluppie helemaal gedold in de nacompetitie (promotie 3e klasse)
Egbert v/d Wal speelt al jaren niet meer bij D'huizen. Hij was ongelukkig bij Alcides en zou eventueel komen bij promotie van D'huizen dit jaar. Maar hij kwam sowieso niet meer, want hij kon dus naar MSC.

Tegen Ouwe Syl was het echt geweldig ja, 1-4 en 5-1 gewonnen toendertijd.
ikke
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-02-2006 11:00

Bericht door ikke »

volgens mij zit Fokko v/d Duim elke wedstrijd op de tribune in vak 23
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

nu ben ik dus op zoek naar de jongens waar ik mee heb gespeeld in de heerenveen jeugd...een reunie lijkt me wel gaaf ....of een keer weer een wedstrijdje voetballen met de jongens van toen .... en uiteraard ben ik op zoek naar elftal foto's ....
Reunie op het NieuwNoordvak zorgt altijd voor gezelligheid.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

En als ik het goed heb voetbalde je ook in de Friese Selectie,Egbert v/Wal en Fokko zaten er wel bij,De zoon van mijn vriendin speelde ook mee in die tijd,hij stond links achter. We hebben nog wel veel opstellingen van die tijd.En volgens mij deden Ties Heldens en Janus Pol ,Jan v/d Bij ook mee.Mocht je meer willen weten dan zoek ik de opstellingen wel eens op.
Plaats reactie