centerparcs weekend

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

centerparcs weekend

Berichtdoor 30plus » 05-04-2006 07:34

Was wel benieuwd naar de ervaringen van de "supporters" die naar dit weekend geweeest zijn. IN hoeverre had het een "sc Heerenvee" karakter en hoe was de inbreng van de spelers de zondag na het debacle tegen NEC?
Kortom laat ons weten hoe het was en evt. foto's worden natuurlijk op prijs gesteld :mrgreen:
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 05-04-2006 08:03

In de stamkroeg staat wel één en ander omschreven door chrissie.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor sch4-live » 05-04-2006 11:59

Was erg leuk en gezellig lasse nilson en mark de vries warren nog in het zwembad.Gert jan verbeek was wel een beetje boos :mrgreen:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor xander » 05-04-2006 16:23

Check http://www.sc-heereveen.nl daar staat een verhaal over dat centerparcs weekend op en een paar foto's!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor 30plus » 05-04-2006 23:30

het ging mij meer om de ervaringen van de heerenveensupporters, wat maakte het weekend zo speciaal en is het een aanrader voor volgend seizoen :?:
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor chrissie » 05-04-2006 23:47

30plus schreef:het ging mij meer om de ervaringen van de heerenveensupporters, wat maakte het weekend zo speciaal en is het een aanrader voor volgend seizoen :?:


Ik vind het inderdaad een aanrader voor volgend seizoen. De reacties die ik heb gehoord waren allemaal zeer positief. Wij hebben leuke dagen gehad. De combinatie van SC Heerenveen en de activiteiten in het park waren gewoon geweldig.
Helaas was onze dochter wat koortsig, zodat ze niet overal aan mee kon doen, maar ze wilde wel overal bij zijn. Zaterdagmorgen was er training met SC Heerenveen jeugdtrainers. Schieten op gaten, 2 tegen 2 en met groep allerlei opdrachten uitvoeren, dribbelen, spelgewijs contact met de bal. (ging hier om groep 6-8 jaar) Complimenten voor de trainers, die het geweldig deden, goed contact met de kinderen.
Was voor elke leeftijdscategorie een aangepast programma.

'smiddags voetbalactiviteiten binnen tegen betaling. Gedeelte van geld ging naar goed doel."KiKa", Kinderen met Kanker.
sAvonds de wedstrijd op een groot scherm. Entourage was geweldig voor de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd tot 1-1 wel aardig, niet te vergelijken met vak NN, natuurlijk 8)
Goed georganiseerd programma.

Zondag om 12.00 uur waren we toevallig in de "winkelstraat" van het park en zagen een aantal spelers lunchen. Was verbaasd dat er al een aantal waren. Om 16.00 uur vond presentatie plaats en ik dacht dat ze tegen die tijd pas zouden komen. Welkome verrassing. Viel me op hoe ontspannen de sfeer was, spelers liepen overal en deden mee aan voetbalactiviteiten, die ook nu weer op verschillende locaties werden gehouden.
Ze leken het ook leuk te vinden. Een gesprek aanknopen was geen probleem, werden veel handtekeningen gescoord en foto's gemaakt.
De presentatie was gericht op de kinderen, wat ik ook heel geslaagd vond. Zij mochten apart vooraan zitten en vragen stellen. Met de microfoon in de hand mocht de vragensteller naar de betreffende speler toelopen, best wel spannend natuurlijk!
Viel me op dat Paul Bosvelt steeds zat te lachen en er plezier in had, evenals andere spelers. GJV en Hansson keken een beetje onverschillig, maar dat kan mijn inbeelding geweest zijn :?

Al met al een geslaagd weekend, zoals gezegd voor herhaling vatbaar.
Vanaf deze plek complimenten voor de organisatie!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor 30plus » 06-04-2006 08:13

chrissie, bedankt voor de toelichting. IK zal maar vast beginnen met sparen zodat we volgend jaar ook het weekendje gaan boeken :D
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor KingBee » 07-04-2006 09:37

Ik ben ook bij de Family Event geweest, vond het erg leuk en sluit me helemaal aan bij het verhaal van Chrissie. Spelers waren er bijna allemaal (prager, kissie, J Drost en Boy waren er niet) en inderaad erg sociaal en toeganklijk. Bosvelt gaf ook daar al aan dat hij hier volgend seizoen ook nog speelt!

Al met al zeker voor herhaling vatbaar, en dan hopen dat ze de betreffende wedstrijd winnen en dat het weer wat mee zit.

Hoorde trouwens ook dat ze een Family Event van Vitesse wilden regelen maar dat dit wegens te weinig animo niet door ging :lol:
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor chrissie » 07-04-2006 11:29

KingBee schreef:Hoorde trouwens ook dat ze een Family Event van Vitesse wilden regelen maar dat dit wegens te weinig animo niet door ging :lol:


Ik heb je niet gezien KingBee, had je je geel/zwart gestreepte pak niet aan zeker 8)

RKC ook afgelast wegens te weinig deelname. Twente ook weekend georganiseerd. Blijken 6 spelers aanwezig geweest te zijn, na een uur weer vertrokken. :?

Alle lof voor organisatie SCH en voor instelling spelers/staf.
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor sch4-live » 07-04-2006 11:35

warren ook nog een paar Grunn fans en twente fans :angry:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor chrissie » 07-04-2006 11:45

sch4-live schreef:warren ook nog een paar Grunn fans en twente fans :angry:


Wij hadden Twente fans als overburen, shirtjes en sjaals voor het raam, wij deden er niet voor onder met onze SCH attributen :D Wij verloren, maar zij ook :mrgreen:
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor sch4-live » 07-04-2006 15:36

Ze warren irritant in de snackhouse ofzow. :roll:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor chrissie » 10-11-2006 13:35

Ik haal dit topic ff naar boven want het nieuwe Family Event weekend voor SCH staat weer gepland bij Centreparcs. :P
Kreeg vandaag brief binnen en direct geboekt, wat schetst verbazing, het loopt storm en er zijn nog enkele huisjes beschikbaar!!!
Dus wie dit wil meemaken moet echt snel beslissen. :shock:

Datum: 2 - 5 februari 2007

De wedstrijd die we met zijn allen in het geimproviseerde stadion gaan meemaken is
FC Groningen - SC Heerenveen. 8)
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor Surhuisterveen » 10-11-2006 13:41

Pfff geen denken aan. Dan zit ik in de euroborg. Ook weer zo'n commerciel doel van de club..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Niels » 10-11-2006 13:45

Hmmm, de derby beleven in een huisje op de hei of in het stadion zelf? Hele lastige keus zeg... :huh:

Btw, 'voetballen met je idolen' staat op de brief en de envelop. Laat die idolen eerst maar eens fatsoenlijk met elkaar voetballen. Dan kunnen we later wel eens energie steken in voetballen met de rest.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor chrissie » 10-11-2006 14:04

@ SFF en Nielshh, dit is ook geen mededeling voor jullie, mutsen :mrgreen:
Van jullie en anderen weet ik wel wat keuze zal zijn 8)

Dit is echt fantastisch voor het hele gezin of opa en oma met kleinkinderen! (kunnen ouders naar de euroborg! :wink: )
Is ons vorig jaar heel goed bevallen en ik weet dat er mensen waren die het gemist hebben en nu misschien willen gaan!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor chrissie » 31-01-2007 22:20

Gaan er nog mensen naar Centerparcs dit weekend? Was benieuwd of 30+ genoeg gespaard heeft, of toch voor Euroborg kiest! :mrgreen:
Had eigenlijk zelf ook liever naar de uitwedstrijd gegaan, maar goed we hebben geboekt dus ik ga met dochter lekker weekend weg!

Maak wel paar foto's voor de thuisblijvers. De fotos van de wedstrijd zie ik wel weer op de site :wink:
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor chrissie » 06-02-2007 21:30

Zo, weer terug van een geslaagd SCH weekend. Alle lof voor de organisatie.
Voor fotos moet ik jullie (nog) teleurstellen, daar deze dame zo stom was om haar digitale camera thuis op tafel te laten liggen. Heb me beholpen met een "wegwerpding".

De wedstrijd is vrijdagavond in goede atmosfeer bekeken, honderden fans aanwezig, had het idee dat het er meer waren dan vorig jaar. De fans in de Euroborg waren goed te horen en wij zongen gretig mee. De wedstrijd kunnen we kort over zijn, foutenfestijn, daardoor misschien spannend, weinig kansen aan beide kanten, goal voor beiden, gelijkspel terechte uitslag. Bal is rond, uitslag had alle kanten uit kunnen vallen, ben tevreden.

Zaterdag om 13.00 uur zaten de spelers te lunchen en daarna was er de "meet en greet".
Dit hield toch wel meer in dan alleen foto en handtekening scoren. De spelers waren bereid tot praatje en deden mee met de activiteiten in de "Action Factory" en de Tennishal. Neem aan dat dit voor spelers een "verplichting" is om hier aanwezig te zijn, maar daar was niets van te merken. Ze waren allemaal enthousiast, namen de tijd voor alle fans en maakten dolletje met fans en/of elkaar.
Begreep dat Nilsson er wegens familieomstandigheden niet bij was, verder was het 1e team en het belofte team zogoed als volledig aanwezig.

Zondag was er een clinic. Een lust om naar te kijken hoe de trainers (Henk Herder, Maarten de Jong, Johan Hansma en jeugdtrainers van SCH) de jeugd bezig hielden. Al die lachende, inspannende en vermoeide gezichtjes tijdens en na afloop waren top om te zien!

Al met al geen spijt dat ik hier naar toe geweest ben, al is de wedstrijd op zich beleven in de Euroborg natuurlijk niet te vergelijken, de rest was echt extra bonus!!!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Re: centerparcs weekend

Berichtdoor chrissie » 02-03-2008 15:49

Deze keer is mijn dochter met haar vader naar het SCH weekend bij Center Parcs. Deze keer Het Heijderbos bij Nijmegen.
Tussen de middag belde mijn dochter en ze heeft het naar haar zin. De spelers waren vanmorgen in het zwembad, dus grote lol gehad. Ze heeft met Sibon op de motor gezeten, in de spelletjeshal wel te verstaan en vanmiddag zijn de voetbalactiviteiten waar spelers aan meedoen samen met de kinderen.
De spelers waren vannacht aangekomen en hebben dit keer ook in een accomodatie in het park geslapen, vandaar dat ze vanmorgen al vroeg in het zwembad aanwezig waren.
Heb spijt dat ik niet mee ben!!!! 8)
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Re: centerparcs weekend

Berichtdoor Caspar » 02-03-2008 15:56

Ik hoop voor je dochter dat de speles daar meer inzet tonen dan gister op het veld...
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron