supportershome en muntjes

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

supportershome en muntjes

Bericht door BasVak11 »

Weet iemand of je zonder kaartje/seizoenkaart het supportershome in kan tijdens de wedstrijd? Ik heb ooit zo'n gerucht vernomen namelijk...

Andere vraag: hoe zit het met de muntjes die je dit seizoen koopt, zijn die volgend seizoen ook geldig? Ik heb dit jaar namelijk voor het eerst seizoenkaart dus nog niet echt ervaren daarmee;)
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Nee, zonder toegangsbewijs voor de wedstrijd kan je het home niet in. Logisch ook, anders kan je vanuit het home natuurlijk ook zo de tribunes op.
Muntjes van vorig seizoen kon je dit seizoen de eerste 4 wedstrijden ook nog inleveren of omwisselen, geen idee of er volgend seizoen ook weer nieuwe munten komen. Wordt in ieders geval wel op tijd bekend gemaakt.
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Patrick schreef: geen idee of er volgend seizoen ook weer nieuwe munten komen. Wordt in ieders geval wel op tijd bekend gemaakt.
Ja ik geloof er eens wat over gehoord hebben, volgend zeisoen zul je ze de eerste wedstrijden weer kunnen omwissel/gebruiken.
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

g3r4rd schreef: Ja ik geloof er eens wat over gehoord hebben, volgend zeisoen zul je ze de eerste wedstrijden weer kunnen omwissel/gebruiken.
Stond tijdens de laatste thuiswedstrijd al aangegeven, ik weet zo even niet uit mijn hoofd hoeland, maar zullen wel weer 4 wedstrijden zijn ofzo...daarna moet je weer andere muntjes hebben.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik dacht vandaag even nieuwe muntjes te halen en dan krijg je muntjes van het vorige seizoen :| Dit vindt ik niet zo netjes van funplaze nu moet ik weer 12 muntejs in 2 wedstrijden op maken wat niet mijn bedoeling was. Wel slim van hun maar niet klantvriendelijk!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

@ Xander: Gewoon omwisselen bij de bar, zullen ze niet moeilijk over doen.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

xander schreef:Ik dacht vandaag even nieuwe muntjes te halen en dan krijg je muntjes van het vorige seizoen :| Dit vindt ik niet zo netjes van funplaze nu moet ik weer 12 muntejs in 2 wedstrijden op maken wat niet mijn bedoeling was. Wel slim van hun maar niet klantvriendelijk!
Dan moet je er misschien ook niet voor zoveel geld in donderen?! Er hing een blaadje onder de muntenautomaat(die er normaal nooit hing) en die iedereen moet hebben gezien. Daar staat op dat je die 2005-2006 munten in 3(!) wedstrijden op moet maken, middelsbrough meegerekend. Ook kon jevolgens mij de overgebleven munten ook nog inleveren als de nieuwe munten zouden komen.
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Force schreef: Dan moet je er misschien ook niet voor zoveel geld in donderen?! Er hing een blaadje onder de muntenautomaat(die er normaal nooit hing) en die iedereen moet hebben gezien. Daar staat op dat je die 2005-2006 munten in 3(!) wedstrijden op moet maken, middelsbrough meegerekend. Ook kon jevolgens mij de overgebleven munten ook nog inleveren als de nieuwe munten zouden komen.
12 muntjes kunnen ook wel in 1 wedstrijd op :mrgreen:
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Geen probleem. Bij dat servicepunt/infobalie(geen idee hoe het heet) kun je ze gewoon inruilen voor nieuwe munten. Dus wat je over hebt ruil je om voor munten van het nieuwe seizoen en je bent weer klaar...
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Force schreef:Dan moet je er misschien ook niet voor zoveel geld in donderen?! Er hing een blaadje onder de muntenautomaat(die er normaal nooit hing) en die iedereen moet hebben gezien. Daar staat op dat je die 2005-2006 munten in 3(!) wedstrijden op moet maken, middelsbrough meegerekend
Ja maar uit dat briefje op de automaat kan je toch moeilijk uithalen dat er nog oude munten in de automaat zitten? Ja achteraf als de munten eruit rollen.

Waarom donder ik er zoveel geld in reden dacht is vandaag mooi rustig even wat munten voor het nieuwe seizoen halen. Maar nu weet ik dat ik ze kan omrwisslen niks aan de hand dus.
Alle ballen op Henkie!
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Nou dan moet ik je maar helpen die muntjes op te maken.
Dan ben je er zo vanaf, zijn vast wel meer die je willen helpen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Een nasi-saté en drie bier. Bedankt alvast.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Nee het opmaken is geen probleem alleen het was mijn bedoeling niet om muntjes van vorig seizoen te halen.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Zeur je nu om het zeuren?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Patrick schreef:Muntjes van vorig seizoen kon je dit seizoen de eerste 4 wedstrijden ook nog inleveren of omwisselen, geen idee of er volgend seizoen ook weer nieuwe munten komen.
De muntjes van vorig seizoen kun je de 1e 2 competitiewedstrijden nog gebruiken, daarna zijn ze waardeloos!!!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Dat klopt niet, bij de infobalie kun je ze alsnog inleveren.. Heb ik vorig seizoen zelf ook gedaan en dat was echt wel een stuk later dan na 2 wedstrijden
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Wat een chaos gisteravond na afloop van de wedstrijd in het FFP.
Echt duizenden supporters gebruiken het FFP niet om daar na afloop even na te zitten, maar gewoon als looppad om het stadion te verlaten.
In tegenovergestelde richting komen dan de mensen die het FFP in willen.
Ongezellige drukte in het FFP.
Of ben ik de enige die daar zo over denkt ?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

kaaskop schreef:Echt duizenden supporters gebruiken het FFP niet om daar na afloop even na te zitten, maar gewoon als looppad om het stadion te verlaten.
Dat komt omdat het FFP onder de Oost tribune zit en de mensen van Oost voornamelijk naar huis willen terwijl oa NN op Noord eigenlijk naar Oost wil om het FFP in te komen. Dat betekend dat de twee elkaar tegenkomen bij de hoek tussen Noord en Oost, dan ben je idd sneller het stadion uit door het FFP te gebruiken als sluiproute.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ach, datzelfde probleem hebben we gehad bij Zuid toen Oost verbouwd werd. Duurt even, is niet anders.

Zelf heb ik er overigens geen enkele last van, want meestal loop ik de sfeerattributen nog te verzamelen op NN! : :mrgreen: Waar we trouwens ook zeker wel iets van die omloop kunnen maken. Dus dan ben je alweer van een stuk drukte verlost straks.
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

[quote][i]Ach, datzelfde probleem hebben we gehad bij Zuid toen Oost verbouwd werd. Duurt even, is niet anders.[/i][/quote]

Mag ik hieruit opmaken dat dit tijdelijk is ?
Hoe wordt dit dan in de toekomst opgelost ?

Overigens hebben wij gisteravond vanuit vak 13 eerst het stadion verlaten om daarna via de hoofdingang naar het FFP te gaan; dus kwamen wij de supporters van de oosttribune niet tegen in de hoek noord/oost, maar juist in het FFP.
Als supporters van de noordtribune dat allemaal doen en supporters van de oosttribune gebruiken de gracht, dan gaat het volgens mij iets beter. Ja toch ?
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Mijn vader ging koffie halen, maar je mocht daar niet met de muntjes uit het Funplaza betalen, alleen de gele muntjes, waar is dat goed voor?
Linda05
Nieuw talent
Berichten: 125
Lid geworden op: 10-09-2005 16:27

Bericht door Linda05 »

broekster schreef:Mijn vader ging koffie halen, maar je mocht daar niet met de muntjes uit het Funplaza betalen, alleen de gele muntjes, waar is dat goed voor?
edit: oopss blond :oops:
Laatst gewijzigd door Linda05 op 27-08-2006 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Hmm. Je kunt de muntjes overal gebruiken. Ik heb gisteren in de gracht muntjes gekocht en daar een hamburger en een cola + sinas gehaald en later met dezelfde muntjes in FFP twee beer en nasi gehaald..

Dus volgens mij kun je ze overal gebruiken..
Spijt heb je morgen maar!
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

de oude muntjes kan je alleen in funplaza gebruiken.. ik kon er niet mee in de gracht betalen... maar met nieuwe muntjes kan je wel overal betalen neem ik aan.. was vorig seizoen toch ook zo?
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

bas426 schreef:Weet iemand of je zonder kaartje/seizoenkaart het supportershome in kan tijdens de wedstrijd? Ik heb ooit zo'n gerucht vernomen namelijk...
Ik kan het sterker vertellen. Mijn broer kwam gisteren zonder kaart het stadion binnen! Ik ben met een tweede broer naar Middelsboro geweest. Hij gebruikte daarbij de seizoenskaart van Broer1. In de veronderstelling dat die teruggegeven was kwam Broer1 gisteren bij het stadion. Hij bleek echter de clubkaart van Broer2 bij zich te hebben. Deze werd tegen de scanner gehouden. Aangezien de zon laag stond kon de controleur van de kaarten niet goed op het display zien. Broer1 maakte hier een opmerking van door te vragen of hij last van die zon had. De controleur keek hem aan en bevestigde dat. Ik stond achter Broer1 en zag dat de groene balk op de voorzijde niet aanging maar mijn broer liep vrolijk door en was binnen. :mrgreen:

Bij het vak aangekomen zag hij dat het niet zijn seizoenkaart was die hij bij zich had en meldde dat bij een steward. Die geloofde het verhaal (wat de waarheid is) en liet hem door. Hij was immers het stadion ook binnen gekomen.

Inmiddels is duidelijk waar zijn seizoenskaart is en die wordt teruggegeven. Waterdicht is anders.
Wéér uit!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Euh, we hebben toch ook geen persoonsgebonden clubkaarten? Dus wat is nou de cluo?
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

Dat die steward door de zon niet zag of dat die broer 1 er eigenlijk niet inmocht ofzow..
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

wat zeg je nou beetle?
Ik had toevallig mijn broer ook mee en die ging op de kaart van mn buurvrouw[echt]en weet je hij mocht er in
heel gewoon toch
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
sibilla
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-01-2006 16:16
Locatie: drogeham

Bericht door sibilla »

Volgens mij bedoeld hij dat zijn broer naar binnen is gekomen met een clubkaart. Maar dat de controleur dat niet door had. Broer 2 had perongeluk zijn clubkaart gegeven in plaats van zijn seizoenskaart.
Yeti
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 21-03-2005 10:37
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door Yeti »

BasVak11 schreef:de oude muntjes kan je alleen in funplaza gebruiken.. ik kon er niet mee in de gracht betalen... maar met nieuwe muntjes kan je wel overal betalen neem ik aan.. was vorig seizoen toch ook zo?
vorig seizoen kon je nog wel met muntjes in de gracht van het stadion betalen.. raar dat het nu niet meer kan..
Plaats reactie