voor einde vertrekken..

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

tarva-nn schreef: Straks krijgen we nog concurrentie van FCG. :cry:
Gewoon een klein onleesbaar scorebord en niemand gaat eerder weg... :lol: Overal gaan mensen voor het einde weg...troost je.
Graaijax Hamsterdam!!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Als mensen voortijds vertrekken dan willen ze nog wel eens bij mij op de trap blijven staan. Ik vraag ze dan wel vriendelijk om óf door te lopen, óf terug te gaan naar hun plaats. "Mar ik woe nog efkes dizze oanfal sjen", is het dan. Hé vriend, jij wil toch naar huis? Je seizoenskaart is ook voor de blessuretijd geldig hoor. Dus doorlopen of terug naar je plaats. Er blijft nu nauwelijks meer iemand staan.

Irritantelingen. De reactie van Tijnjenees kan ik dan ook helemaal niet begrijpen. Hij ergert er zich aan dat mensen over de kuipstoeltjes gaan lopen, maar blijkbaar is het oké dat hij anderen ergert door eerder weg te lopen waardoor die anderen even niks zien. Beetje raar. Na de wedstrijd zijn de tribunes binnen 10 tot 15 minuten leeg, dus zo lang hoef je niet te wachten.

En ja, na de wedstrijd kom je in de file. Dat wordt niet veel beter wanneer je eerder weggaat, of je moet hard kunnen lopen. En wat dan nog? Dat moet je incalculeren of anders thuisblijven.
Gebruikersavatar
Tijnjenees
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 23-10-2004 16:50
Locatie: Tijnje

Bericht door Tijnjenees »

Waar blijven toch de reacties van de '"Kuipgangers" ?
Of hebben die al gereageerd? :?
"In doarp riist ut 'e puollen"
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Hou gewoon de deuren dicht tot dat er afgefloten is. dan moeten ze wel blijven zitten. gister was ook weer het geval in vak 7 .. en toch nog maar ff blijven staan op de trap omdat er nog een kans komt.. tjonge jonge jonge
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

g3r4rd schreef:Hou gewoon de deuren dicht tot dat er afgefloten is. dan moeten ze wel blijven zitten. gister was ook weer het geval in vak 7 .. en toch nog maar ff blijven staan op de trap omdat er nog een kans komt.. tjonge jonge jonge
Niet iedereen komt uit Friesland hoor, sommige mensen moeten ook de trein halen, op tijd thuis zijn voor de kinderen (dus een half uur file verwijderen) of op tijd voor de vrouw...

Ik ben ook tegen mensen die eerder weggaan maar denk dat zeker 50% daar een zeer goede reden voor heeft.
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

g3r4rd schreef:Hou gewoon de deuren dicht tot dat er afgefloten is. dan moeten ze wel blijven zitten. gister was ook weer het geval in vak 7 .. en toch nog maar ff blijven staan op de trap omdat er nog een kans komt.. tjonge jonge jonge
Ik dacht dat jij voor eht voetbal kwam, maar je let meer op de andere supporters zeker :D.

En ja bij doordeweekse wedstrijden als ik weer naar emmen moest met amstel cup en UEFA cup dan ging ik ook zo snel mogelijk weg omdat, me dat gewoon een half uur reistijd scheelt.
NN gekkenhuis
ikke
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-02-2006 11:00

Bericht door ikke »

Wat kunnen sommige zeuren zeg. Dat een enkeling op tijd weg moet en dan ook weg gaat (!!!!!!!) heb ik geen moeite mee, maar de mensen die zonodig nog blijven staan of al gezellig kwebbelend met vrienden naar beneden waggelen, bah....
En dat zij het einde niet zien, fijn, maar dat ze voor de ons zitteblijvers lopen, wil dat zeggen dat wij het laatste ook niet zien. Daar baal ik flink van. En als je ze verzoekt om door te lopen.... blijven ze grijnsend voor je staan en vragen....wat zeg je????
Ik zit in vak 23 en degene die boven aan zitten hebben altijd haast. Ik zit vlak bij de trap naar beneden en dus..altijd het einde missen.
En het geloop over de zitplaatsen is net zo 'fijn' Ik vind het asociaal gedrag, als je in die rij thuis hoort vraag het gewoon als je er langs mag, maar meestal zijn het ook nog mensen die niet eens bij je in de buurt zitten en het liefst via de trap omhoog lopen naast het uitvak. Leuk als je op die rijen zit er lopen tig tallen mensen voor je langs en ook dat vind ik heel vervelend worden. ga gewoon via de trap naar boven naar je eigen rij en ga er dan pas tussen door. en niet op de onderste rijen.
Zo, dit zal helaas niet helpen, maar ik ben het weer kwijt. Ik hoop wel dat er eens iemand van sc Heerenveen er over na gaat denken. bv voor de eerste rij een breder pad leggen dan kunnen ze er langs zonder iemand lastig te vallen.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Je kan hoog of laag springen, maar na gisteren zou je gewoon je seizoenkaart verbranden. Ik denk dat na de eerste helft er al genoeg naar huis zijn gegaan. Het wordt tijd voor voetbal....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Je seizoenkaart verbranden na de laatste wedstrijd heeft denk ik niet zoveel zin en maakt weinig indruk :lol:

Het was idd beter geweest als iedereen in de rust lekker naar huis was gegaan.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Forza schreef:Het was idd beter geweest als iedereen in de rust lekker naar huis was gegaan.
Dan hadden ze wel het beste ........sorry minst slechte gemist! En hoe slecht het ook is eerder naar huis gaan zal ik nooit doen, naar huis ga ik pas na het "ere" rondje van de spelers en zelfs dat is de laatste tijd van hetzelfde gehalte als het voetbal, armetierig dus.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Ik zag net dat als je bij google ''koffiekanners'' intoetst de eerste 2 verwijzing naar ons forum zijn :mrgreen: dat woord moet maar in de Van Dale.
Een onderschrift: wat is dat?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

De eerste 8 hits zijn allemaal gelinkt aan heerenveen.. laat poenkt het niet lezen.. :lol:
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Haha. Geïnspireerd door "sc heerenveen 4 ever" heb ik het woord koffiekanner aangemeldt voor woord van het jaar!

Iedereen dus even naar:
http://www.woordvanhetjaar.nl/

En stem op "koffiekanner" !!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Leuk verhaal erbij, dit is alleen jammer:
Vindplaats: Nieuw-Noord vak
Daar zijn ze namelijk juist niet te vinden. :wink:
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Jeroen schreef:Leuk verhaal erbij, dit is alleen jammer:
Daar zijn ze namelijk juist niet te vinden. :wink:
Met vindplaats wordt bedoeld: "waar je het woord voor het eerst hebt gehoord."

Ik had eigenlijk al verwacht dat dit voor verwarring zou zorgen, maar is toch echt bedoelt in de positiefste zin van het woord.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Leuk dat je het woord hebt aangemeld, omschrijving had wel iets minder hatelijk gemogen zeg...beetje gefrustreerd ofzo?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Venderwel schreef:Leuk dat je het woord hebt aangemeld, omschrijving had wel iets minder hatelijk gemogen zeg...beetje gefrustreerd ofzo?
Ik zou zeggen: neem het niet te letterlijk en zie het als een grap.
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Koffiekanner staat op de 8e plek met 48 stemmen. nog4 stemmen en dan staat we 7e.. 8) dus kom op mensen .. STEM
net stinne, mar winne!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hmm, 7e zou wel een betere uitgangspositie zijn bij de play-offs. Tenminste, ik neem aan dat die er zijn? :mrgreen:

Staan trouwens een hoop beroerde woorden tussen zeg...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Belspeldel vind ik wel een erg leuke trouwens!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Die nummer 1 vind ik nou werkelijk ook nergens op slaan... :lol: maar we staan al 6e, 5e wordt nog een heel eind
Christian
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 28-07-2006 21:21
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Christian »

ikke schreef:Even wil ik graag mijn ergenis uiten.
Waarom vertrekken er rijen met mensen voor dat de wedstrijd afgelopen is van de tribune?
Ze vinden het niets meer aan, daarom. Het klopt wel dat dat bij veel mensen grote ergernis opwekt, bij mij ook, want je hebt ten eerste (veel) geld betaald voor een kaartje en dan gaan de mensen weg en kun je soms 20 minuten van de wedstrijd niet meer zien.

Maar ik vind dat de Stewards de mensen moeten verplichten dat ze tot het einde van de wedstrijd niet weg mogen.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

De stewards kunnen natuurlijk niet verplichten dat men niet vroegtijdig weg mag. Sommige mensen hebben goede redenen om eerder weg te gaan. Voor de duidelijkheid de file ontwijken is GEEN goede reden.

Ik erger me ook aan de mensen die vroegtijdig weg gaan, je club steun je de hele wedstrijd!
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Christian schreef: Ze vinden het niets meer aan, daarom. Het klopt wel dat dat bij veel mensen grote ergernis opwekt, bij mij ook, want je hebt ten eerste (veel) geld betaald voor een kaartje en dan gaan de mensen weg en kun je soms 20 minuten van de wedstrijd niet meer zien.

Maar ik vind dat de Stewards de mensen moeten verplichten dat ze tot het einde van de wedstrijd niet weg mogen.
Als steward op de zuidtribune ergerde ik me ook altijd kapot aan mensen die voor het einde weggingen en dan met name op de trap bleven staan om vooral niets van de slotfase te missen. Ik stuurde ze dan van de trap af, maar dan kreeg ik de reactie "ach joh, even de laatste minuut zien". Hallo, blijf dan zitten, mafkees... Je hoeft niet weg...

Maar vanaf volgend seizoen hoog en droog in het NN-sfeervak, even 'onder de mensen'... :-) Even geen steward meer uithangen!
Gebruikersavatar
René..!!
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-08-2006 01:38
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door René..!! »

De mensen gaan eerder naar huis omdat ze dan niet zolang hoeven te wachten bij de uitgang..! En laat je club maar in de steek..!(8)
herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Liever 1 min eerder weg en weg kunnen komen dan een hele tijd zitten te klooien met de auto. Laat je club maar in de steek pffffffffffffffff grapjas.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

herman schreef:Liever 1 min eerder weg en weg kunnen komen dan een hele tijd zitten te klooien met de auto. Laat je club maar in de steek pffffffffffffffff grapjas.
Blijf dan lekker thuis bij radio, tv, of internet dan heb je dat gezeur met de auto helemaal niet of beter nog help ons gewoon even de sfeer materialen weer op te ruimen tegen dat dat is gebeurd kun je zo weg en heb je nergens last meer van.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
herman
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 30-10-2005 09:22

Bericht door herman »

Ik hoef niet te zingen en te klappen, ik kom gewoon voetbal te kijken, helaas snappen jullie dat niet, moet ik jullie vlaggen enz opruimen?????????????????, ik neem het ook niet mee. Ik ben malle pietje niet. Maar ja de echte suppoters zingen natuurlijk. Helaas dan maar niet zo'n fantastische supporter als wat jullie zijn.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

herman, je gaat toch naar het stadion voor het voetbal? Voor Heerenveen neem ik aan? Steun die dan de GEHELE wedstrijd op je eigen manier!
Elke supporter beleeft een wedstrijd op zijn/haar eigen manier. De één zit de hele wedstrijd aandachtig te kijken, de ander maakt een praatje en weer iemand zingt en springt om zijn club aan te moedigen. Iedereen in zijn waarde.

Alleen het is gewoon "Not Done" om voor het laatste fluitsignaal te vertrekken uit het stadion om de file te ontwijken. Als je nou een belangrijke reden hebt om vroeger te vertekken, oké. Maar de file ontwijken wekt frustraties op, doordat anderen niks meer kunnen zien. Als in de laatste minuut een penaly komt, voor de winnende goal voor Heerenveen, ga je dan ook weg?
Gebruikersavatar
Shota
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 07-08-2006 15:09
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door Shota »

HarLeQuiN schreef:herman, je gaat toch naar het stadion voor het voetbal? Voor Heerenveen neem ik aan? Steun die dan de GEHELE wedstrijd op je eigen manier!
Elke supporter beleeft een wedstrijd op zijn/haar eigen manier. De één zit de hele wedstrijd aandachtig te kijken, de ander maakt een praatje en weer iemand zingt en springt om zijn club aan te moedigen. Iedereen in zijn waarde.

Alleen het is gewoon "Not Done" om voor het laatste fluitsignaal te vertrekken uit het stadion om de file te ontwijken. Als je nou een belangrijke reden hebt om vroeger te vertekken, oké. Maar de file ontwijken wekt frustraties op, doordat anderen niks meer kunnen zien. Als in de laatste minuut een penaly komt, voor de winnende goal voor Heerenveen, ga je dan ook weg?
Helemaal mee eens ! :!:
Gesloten