voor einde vertrekken..

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

scheerenveen05 schreef:zo ook tijdens de wedstrijd tegen levski sofia de mensen gingen allemaal weg op het moment dat de wedstrijd afgelopen was en we moesten toen nog lang wachten op de uitslag in marseille om te weten of we door waren ik vind het op zon moment echt ongeloofelijk dat je dan weg gaat.
Ik ben toen ook weg geggaan, ik was lang nit fit en wou de foto's dezelfde avond nog online hebben, vandaar de haast.

Als de spelers hun rondje na de wedstrijd voor vak 10 langs zijn geweest ga ik weg.

de rest van de week lag ik op bed uitzieken :urgs:
Timbo
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 09-12-2005 21:12
Locatie: ermelo

Bericht door Timbo »

dat is heel vervelend maar natuurlijk wel een ander verhaal 8)
ik vind het ook heel vervelend dat er veel mensen 5 minuten voor tijd weggaan. je komt toch naar het stadion om je club te steunen dit moet je dan wel de hele wedstrijd doen vind ik en niet 85 minuten
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

service van de zaak:
superfries'88 schreef:Ik keek vanmorgen op cootjedesign.nl (foto's Heracles e.d.)

Bijna onderaan in verslag tegen Willem II:
Quote:
Wederom het iritante fenomeen in Almelo... De toeschouwers die ruim voor het einde van de wedstrijd de tribunes verlaten... Ik snap het denk ik niet helemaal... hebben deze mensen korting gehad en maar betaald voor 85 minuten?? Blijf toch eens zitten tot het einde er zijn mensen op de eerste rij, die graag de wedstrijd af willen zien en wat is er dan iritanter dan dat er constant mensen voor je langs lopen....


Zelfs bij degradatieduel Heracles gebeurd zoiets dus.
Heerenveen: superbia ex septentrio
GW
Bankzitter
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-02-2005 13:14

Bericht door GW »

Misschien een optie voor de genen die eerder weg willen een eigen vak te creeeren. Nieuw-Eerderweggaan ofzo. Misschien ook een idee voor de koffiekanners. En dan denk ik aan bekerhouders op de achterkant van de stoelstjes van je voor buurman......
Ik val onder klapvee!!
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Oplossing: plaatsnemen in het NN-vak. Dan heb je nergens last van.
ikke
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-02-2006 11:00

Bericht door ikke »

zou je niet iets kunnen doen als...Zo gauw het fluitsignaal is geweest niet meer de trap op/af? tenzij het een andere reden heeft.Er staan (bij ons) altijd dezelfde mensen op de trap en die weten prima wie er altijd eerder langs gaan. Dus de veel plegers weren als ze te laat zijn.. of te vroeg weg willen natuurlijk.
Leren ze vast van.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Ach, je houd dit toch altijd, ze moeten het ook zelf maar weten, het is natuurlijk wel grappig als er op het laatst gescoort word en een aantal het door eerder weg te gaan gemist heeft, maar denk eerlijk gezegd niet dat die mensen er lang mee zitten...
Als ze dan zo nodig eerder weg willen prima, maar ga dan ook echt weg...zat vorig jaar 1e rij en weet hoe irritant het is want ze blijven gewoon doodleuk in je zicht staan als er een kans komt!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Il prima Capo! schreef:Oplossing: plaatsnemen in het NN-vak. Dan heb je nergens last van.
Dan moeten ze wel zingen anders heb je strax een half vak die niet zingt.
Gebruikersavatar
markiesch
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 21-03-2006 14:34
Locatie: Bergum

Bericht door markiesch »

Il prima Capo! schreef:Oplossing: plaatsnemen in het NN-vak. Dan heb je nergens last van.
Ooit gehoord van vol=vol?
Wie niet waagt, die niet ontmaagd.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

markiesch schreef: Ooit gehoord van vol=vol?
Volgend seizoen wordt het vak hoe dan ook groter..
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Timbo schreef:Je komt toch naar het stadion om je club te steunen
Jij en ik wel, maar er zijn ook erg veel mensen die naar het stadion komen om voetbal te kijken. Gewoon, voetbal kijken bij Heerenveen, maar het had bij wijze van spreken ook RKC of Feyenoord of Twente kunnen zijn. Zo ga ik sinds ik in Heerenveen woon regelmatig gewoon voetbal kijken op maandag bij het tweede. Dat doe ik niet om ze te steunen, maar omdat het spelniveau gewoon wat hoger ligt dan dat van een plaatselijke zesdeklasser. Leuk, voetbal kijken. En vergeet dus niet dat het halve stadion daar zo over denkt.

Maar het blijft natuurlijk irritant :D
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

ik ben al jaren geleden begonnen met het van roepen van pittige commentaren op de halve garen die voortijdig van hun plaats vertrekken. Dit heeft inmiddels al wel wat navolging gekregen (er gaan meer mensen roepen) en het fenomeen neemt bij ons in het vak wel af (vak 17).
De "nieuwe" seizoenkaarthouders (boven rij 15) hebben de juiste signalen helaas nog niet opgepakt. Hier zit de loop er ook behoorlijk in vanaf 10 minuten voor tijd.

Ik vind het echt een schande, vooral voor de mensen die stukken missen omdat er lui naar huis moeten omdat ze thuis niks te vertellen hebben.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Kan me nog herinneren dat de speaker eens heeft omgeroepen dat het niet gewenst was om voortijdig te vertrekken. Is inmiddels al een paar seizoenen geleden. Het had toen enig nut die wedstrijd, helaas was het de wedstrijd erna alweer vergeten. Misschien heeft het nut om er weer eens een brief over te sturen, misschien kan er een nieuwe oproep komen.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Patrick schreef:Kan me nog herinneren dat de speaker eens heeft omgeroepen dat het niet gewenst was om voortijdig te vertrekken. Is inmiddels al een paar seizoenen geleden. Het had toen enig nut die wedstrijd, helaas was het de wedstrijd erna alweer vergeten. Misschien heeft het nut om er weer eens een brief over te sturen, misschien kan er een nieuwe oproep komen.
Is afgelopen wedstrijd ook al gebeurd, maar toen deed ie het 20 minuten voor de wedstrijd. En ja, de mensen die eerder weggaan, zitten er ook pas 1 minuut voor de wedstrijd..
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Misschien iets voor volgens seizoen op de seizoenskaart:
U heeft betaald voor de hele wedstrijd, dus u bent ook welkom tijdens de blessuretijd :mrgreen:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als ik de baas van Heerenveen was dan liet ik het electronisch apparaat bij de ingangen zo instelllen dat iedere minuut die iemand vertrekt vóór afloop wordt verrekend bij binnenkomst voor de volgende wedstrijd. Dus : 10 minuten eerder weg, dan de volgende wedstrijd 10 minuten wachten voor je naar binnen mag. Lekker puh!
Maar ja. Ik ben niet de baas van Heerenveen....
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Ach.. elke club heeft er wel last van..
Afgelopen zaterdag bij Twente was het nog veel erger viel mij op...
Twente viel nog volop aan, maar de helft maakte zich klaar om huiswaarts te keren...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zolang deze mensen niet mijn beeld verstoren heb ik er niet zoveel last van. En weeee je gebeente als ze na de wedstrijd mij in de weg staan bij het bier bestellen in de FFP!!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Als je dus een draak van een wedstrijd ziet, wat regel,matig het geval is in het ALS, zie ik geen redenen om dan gewoon te blijven zitten. Je zit er voor een mooie pot voetbal.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Tijnjenees
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 23-10-2004 16:50
Locatie: Tijnje

Bericht door Tijnjenees »

Waarom gaan mensen voortijdig de tribune verlaten?
Daar kunnen natuurlijk verschillende redenen voor zijn. Die van mij zal ik nader verklaren:

Ondergetekende zit op de bovenste rij; en dat naar volle tevredenheid. :D Maar.!
Zodra de wedstrijd afgefloten wordt begint mijn ergernis. :evil: Je denkt dan dat iedereen gediciplineerd naar de middentrappen gaat en zijn beurt afwacht om het vak te verlaten .
De werkelijkheid is echter dat de à-socialen zich daar niks van aantrekken en met hun vuile (p)oeten over de kuipstoeltjes schuin in de richting van de uitgang “rauzen”.

Waar ik mij dan over verbaas :roll: is, dat de fatsoenlijken onder ons gedwee en zonder morren in het midden gedeelte blijven wachten (waar het tjokvol en dringen geblazen is) totdat alle à-socialen uitzicht zijn. Deze ergernis wil ik ontlopen en ik probeer daarom elke keer het juiste moment te kiezen om vlak voor het eindsignaal al vast onder aan de trap te zijn.
Mocht ik daarbij nog iets spannends mislopen ,dan zie ik het later wel voor de TV.
"In doarp riist ut 'e puollen"
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Mocht ik daarbij nog iets spannends mislopen ,dan zie ik het later wel voor de TV.
En dát, snap ik dus niet... :roll:

Je komt toch voor de wedstrijd? Niet voor het op tijd weg zijn na... euh, tijdens de wedstrijd?
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Nee zulk soort dingen snap ik ook niet. En iets spannends zie je wel op tv ?? MMM bij talpa moet je altijd maar weer afwachten wat er uitgezonden wordt.

En over het assosiale gedrag naar de uitgang. Gewoon de ere ronde afwachten van de spelers. even klappen en je kan rustig doorlopen. Of dat is bij mij het geval. Maar ik zit ook in vak 30 :P
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Nielshh schreef:
Ik heb eigenlijk ook nooit last van gedrang bij de uitgang. Maarja ik verlaat doorgaans het vak (427) dan ook als laatste omdat er nog wel wat valt op te ruimen ik ik daar dus pas mee begin na de ere ronde van de spelers.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Tijnjenees
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 23-10-2004 16:50
Locatie: Tijnje

Bericht door Tijnjenees »

Hoi iedereen,

Een dronkaard zei eens tegen mij: Begrijp toch, hoe groot mijn dorst iedere keer is.
Mag ik (goed bedoeld hoor!) tegen jullie zeggen: Begrijp toch, hoe groot mijn ergernis iedere keer is. :evil: :evil: :evil: :wink:
"In doarp riist ut 'e puollen"
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Tijnjenees schreef:Hoi iedereen,

Een dronkaard zei eens tegen mij: Begrijp toch, hoe groot mijn dorst iedere keer is.
Mag ik (goed bedoeld hoor!) tegen jullie zeggen: Begrijp toch, hoe groot mijn ergernis iedere keer is. :evil: :evil: :evil: :wink:
Dat mag je zeggen ja maar.... begrijp dan ook hoe groot de ergernis bij anderen is over het te vroeg weggaan met alle (over)last van dien en zeg nou zelf is het dan zo moeilijk even geduld te hebben en een half uurtje later thuis te zijn, je bent ten slotte toch gewoon uit.

Overigens erger ik me er niet echt aan maar vind het wel storend.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Tijnjenees schreef:Mag ik (goed bedoeld hoor!) tegen jullie zeggen: Begrijp toch, hoe groot mijn ergernis iedere keer is. :evil: :evil: :evil: :wink:
Mag ik dan zeggen dat het gedrag van jou en je collega traplopers mij elke wedstrijd weer een doorn in het oog is. Je probeert begrip te kweken door te zeggen dat jij je ergert, maar moeten andere mensen de dupe zijn van jou onvermogen om in de rij te staan? Als er in de laatste minuten een mooie actie is dan kan ik er donder op zeggen dat ik die mis omdat iemand zoals jij in de weg staat. Soms is het zo druk op de trap dat ik het hele spel niet kan volgen ... daar kan ik me nu aan ergeren. Dat er een paar mensen over de stoeltjes lopen als het stadion uitgaat ... pff peanuts vergeleken met de ergernis die eerder vertrekkende mensen me opleveren.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Tijnjenees schreef:Mocht ik daarbij nog iets spannends mislopen ,dan zie ik het later wel voor de TV.
Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Kun je de spannende momenten van de eerste 85 minuten daar toch ook kijken en je plekje op de tribune geven aan iemand die alles echt live mee wil maken?!? Je bent een doorn in het oog voor alle mensen die wel willen kijken tot het laatste fluitsignaal! Kan me best voorstellen dat je je ergert aan het gedrang op de tribune na afloop, snap best dat iemand zich ergert aan de standaard file na afloop in de stad, maar eerder weg gaan nee!!
Ik zat eerst in vak 16, daar liepen ook steeds dezelfde figuren naar beneden 5 min. voor tijd, waardoor de mensen die wouden blijven steeds weer een spannende actie missen. Kan me nog indenken dat je weggaat bij een dikke achterstand of voorsprong, maar je wilt toch niet naar huis lopen zonder zeker te weten wie gewonnen heeft?? Bovendien realiseer je je blijkbaar niet dat door jouw geloop een heleboel andere mensen ook niet kunnen zien waar ze voor betaald hebben!!! Net die mooie actie die je mist omdat er zo nodig iemand voor je langs moet lopen.. :urgs:
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik ben blij dat ik niet meer met mensen zoals jou in het vak zit!! Ik wil namelijk wel ZIEN hoe een wedstrijd afloopt..
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Het voortijdig weggaan bij wedstrijden zal altijd blijven. Het heeft ook wel zo z`n charmes vind ik. Als we met z`n allen blijven zitten totdat de ploeg z`n 'rondje' heeft gemaakt,zou ik het gevoel krijgen alsof we met z`n allen tot na de aftiteling hebben gekeken na afloop van een film in de bioscoop, bllll !!
Miereneukert!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

paparazzi schreef:Het heeft ook wel zo z`n charmes vind ik.
Die mag je gaan uitleggen want die snap ik echt niet :mrgreen:
Gesloten