Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

Toch kreeg de capo zaterdag de helft van het vak zittende. En zorgt tijdens de dode momenten voor de sfeer.
Vorige Capo zweepte het publiek misschien wat meer op, Iets waar in het begin ook veel kritiek op was. (omdat het te gemaakt was)
Vergeet niet dat hij er nog maar sinds februari staat.

Elk mens is anders zo ook elke Capo.
Laatst gewijzigd door NN19 op 29-09-2011 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
schamibijf
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 13-05-2009 23:03

Bericht door schamibijf »

Squerrel schreef:Je moet de sfeer ook niet ophangen aan de capo, zou niet geheel eerlijk zijn. Ligt aan het vak, het hele vak.
Precies, zo is het! Het zou pas eerlijk zijn als het commentaar dat naar de capo gaat, naar de mede-supporters gaat.
Samen zijn we verantwoordelijk voor een goede sfeer en dat kunnen we niet opleggen aan de capo.
Hij doet zijn best om de mensen die hun bek niet vanzelf opentrekken, zover te krijgen om dat wel te doen.
Hij staat er niet voor de zingende mensen want die doen het wel!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

NN inloopavond vrijdag 14 oktober a.s.
Wil je weten waarom Nieuw Noord het initiatief “Against Modern Football’ ondersteund? Ben je benieuwd hoe de politie Heerenveen, OM en gemeente omgaat met de beveiliging in en rond thuiswedstrijd van sc Heerenveen en in het bijzonder richting Nieuw Noord en hoe ze aankijken tegen het fenomeen “Against Modern Football”? Kom dan naar de tweede Nieuw Noord inloopavond op vrijdagavond 14 oktober a.s. in café De Stunt (Nieuwstraat, Heerenveen) en discussieer mee.

Met enige trots kondigen wij de onderstaande genodigden aan:
-Voorzitter, Tjarco Reitsma, van de landelijke organisatie “Against Modern Football” (http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/);
-Burgemeester van de gemeente Heerenveen, de heer Tjeerd van der Zwan;
-Politie Heerenveen, de heer Jan Kraak belast met voetbalzaken;
-Openbaar Ministerie, de heer Wim Sikkema en mevrouw Marjan Houkes secretaris en voorzitter veiligheidshuis OM;
-Voltallige directie van sc Heerenveen, Robert Veenstra, Jan van Erve en Johan Hansma;
-Veiligheidszaken sc Heerenveen, Rini ten Grotenhuis en Jan Wind

Het programma, onder motto “regelgeving en beveiliging in en rond voetbalwedstrijden”, start om 19.30 uur en ziet er als volgt uit:
1. Presentatie van de landelijke organisatie“Against Modern Football”
2. Presentatie van de politie, OM en de gemeente
3. Discussie

Het bestuur van Nieuw Noord heeft weer zijn uiterste best gedaan om een boeiend gezelschap bij elkaar te krijgen en wij denken dat dit programma een daverende opkomst verdiend en gaan er vanuit dat jullie er ook zo over denken. Tot ziens op vrijdag 14 oktober a.s.

Afbeelding
http://www.nieuwnoord.org/

Interessante avond met hoge heren en dame. Goed zulke thema avonden, best wel uniek in Nederland volgens mij want de gemiddelde directie of burgemeester elders in het land zou echt niet komen enk ik! De bereidwilligheid vanuit sc Heerenveen is top, schijnbaar kan je ze beter zelf uitnodigen dan wachten op een forum avond o.i.d.. Het supportersbeleid gaat langzaam richting de beteren in Nederland.
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Goed om te zien dat er een vervolg komt op de eerste keer. Ik vond het toen een erg interessante avond waar veel (extra) informatie aan bod kwam en waar ook de mening van de supporter mocht gelden. Heb er weer zin in!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik snap niet zo goed wat NN te maken heeft met dit alles, openbaar ministerie, een politieagent, de burgemeester van Heerenveen. Je kan ook doorslaan in dingen.
Bedankt Torcida:-)
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Misschien heb je wel een punt maar een groep nieuwnoorders heeft hier wel mee te maken (gehad) en zijn er genoeg punten waarop gediscussieerd kan worden.
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Nieuwnoord heeft hier natuurlijk alles mee te maken. De manier waarop (een deel van) Nieuwnoord het voetbal wil beleven wordt namelijk belemmerd door deze mensen. Juist daarom is het noodzakelijk en goed in gesprek te gaan met deze mensen.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Feanfan-4-life schreef:Nieuwnoord heeft hier natuurlijk alles mee te maken. De manier waarop (een deel van) Nieuwnoord het voetbal wil beleven wordt namelijk belemmerd door deze mensen. Juist daarom is het noodzakelijk en goed in gesprek te gaan met deze mensen.
Ehmm... :erm: Hoewel de naleving van een aantal regels weleens iets te strikt wordt opgevat, lijkt me niet dat je kunt stellen dat deze mensen de boel belemmeren. Zij vertegenwoordigen de maatschappij in zijn geheel en dus ook de belangen van al die anderen die het voetbal op een andere wijze of soms zelfs helemaal niet willen 'beleven' (lees: geen overlast). En gezien dat nu eenmaal een veel grotere groep betreft dan die enkele tientallen of soms honderden fanatieke(re) voetbalsupporters, is deze laatste groep veelal gemakkelijker aan banden te leggen. Daarin moet je dus met z'n allen een gezonde balans zien te vinden. Een balans waarin voor ieder zoveel mogelijk ruimte / vrijheid is, zonder inbreuk te maken op die van een ander. En in die zin kan zo'n avond als volgende week heel nuttig zijn, om eens op een andere manier met elkaar te praten en zo uiteindelijk tot een betere verstandhouding en overlegstructuur te kunnen komen.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

diepFries schreef: Ehmm... :erm: Hoewel de naleving van een aantal regels weleens iets te strikt wordt opgevat, lijkt me niet dat je kunt stellen dat deze mensen de boel belemmeren.
Dat kun je zeker wel stellen. De vrijheidsbeperking bij het lopen naar het stadion, de onnodige combi's, Vrijheidsbeperking bij eigen vervoer-wedstrijden, diefstal van eigendommen, en excessief geweld zijn zo een paar zaken die (regelmatig) voorkomen.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Dan geloof ik dat wij een andere opvatting van belemmeren en deze mensen hebben. Dat de opgelegde maatregelen / beperkingen in een aantal gevallen de plank finaal mis slaan ben ik roerend met je eens. Dat het niet meer dan normaal is dat deze mensen, uit hoofde van hun functie, af en toe bepaalde restricties op moeten leggen lijkt me dat je niet kunt betwisten.

En ja, voor zij die de beste bedoelingen hebben is dat vervelend. Daar heb ik, hoewel ik vast minder uitwedstrijden bezoek dan de gemiddelde 'fanatieke supporter', ook net zo goed 'last' van. Waar ik echter nog meer last van heb is mensen die zich niet normaal weten te gedragen. Of en zo ja, hoeveel er daarvan bij onze club rondlopen, daar heb jij meer kijk op dan ik. Hetgeen in Volendam gebeurde ruim 2 jaar terug komt echter niet uit het niets. En dat betekent dan ook meteen dat het af en toe noodzakelijk is om preventief beperkingen (of belemmeringen zo je wilt) op te leggen. Is het niet voor / binnen onze eigen club, dan zeker wel bij een flink aantal andere Ere- en Eerste divisionisten.

En uiteraard is het dan belangrijk om in onderling overleg te blijven over hoe je alle betrokken partijen zoveel mogelijk tegemoet kunt komen. Zwartwit stellen dat de manier waarop (een deel van) Nieuwnoord het voetbal wil beleven namelijk wordt belemmerd door deze mensen lijkt me iets te kort door de bocht.
In case of doubt, make it sound convincing
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Oke diepvries. Ik ben dat voor de volle 100% met jou eens!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

diepFries schreef:(...)
Applaus!

In plaats van de maatregel zou men beter de veroorzakers kunnen veroordelen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

diepFries schreef:Dat het niet meer dan normaal is dat deze mensen, uit hoofde van hun functie, af en toe bepaalde restricties op moeten leggen lijkt me dat je niet kunt betwisten.
Dat ben ik niet met je eens. Je hebt het hier over restricties en vrijheden, voor mij weegt dat enorm zwaar. Ik verbaas me er echt over hoe gemakkelijk sommige restricties bij het voetbal zomaar 'normaal' gevonden worden. 'Omdat het nodig is', hoor ik dan ook vaak. Maar ik heb echt nog nooit concrete cijfers, statistieken (waar je zelfs nog mee kunt manipuleren dus zo moeilijk moet dat niet zijn toch?) en andere zaken gezien. Altijd alleen maar 'er zijn geluiden dat'. En als er cijfers naar buiten komen, is het dat de laatste jaren er een (sterke) daling met betrekking tot incidenten is. Maar er komen juist meer restricties. Ik vind het echt ongehoord dat iedereen daar zo makkelijk mee weg komt.

In mijn ogen zijn restricties datgene wat pas als allerlaatste in je hoofd opkomt, zeker als je een verantwoordelijke functie hebt. In mijn ogen wordt er (uit gemak) veel te snel naar restricties gegrepen. Men gaat toch ook niet een deel van de A2 dichtgooien omdat daar structureel te hard gereden wordt? 'Ja, dan hadden de slechten maar niet zo vaak te hard moeten rijden, het is nodig'. Ik vind het daarom zeer goed dat Nieuw Noord zich inzet voor mensen die met deze restricties te maken hebben. Laat die beleidsbepalers maar eens exact uiteenzetten waarom die restricties nodig zijn, welke stappen er allemaal genomen zijn om dit laatste redmiddel te voorkomen, en wat men er aan doet om deze restricties zo snel mogelijk weer ongedaan te krijgen. Want ik neem niet aan dat het een doel op zich is, al krijg ik wel sterk dat idee de laatste jaren.

Ik wil verder niet meegaan in al die indianenverhalen over 'grote groepen kwaadwillenden'. Ook daarvan heb ik nooit concrete cijfers gezien, alleen maar 'geluiden' en 'ooit eens gehoord'. En als dat wel zo is, waarom is er dan in meer dan 20 jaar tijd(!) dit nooit opgelost, als het echt zo erg is als men voor doet komen? Waarom zijn daar nooit mensen weggestuurd in verantwoordelijke functies? Jij geeft Volendam als voorbeeld, maar ik weet wel zeker dat er heel weinig mensen zijn die precies weten wat daar gebeurt is. De verantwoordelijken bij (onder andere) de politie hebben daar enorm gefaald. In mijn ogen zijn ze daardoor niet meer geloofwaardig als diender van de samenleving (en in het bijzonder voor de openbare orde en veiligheid), maar daar denken ze zelf blijkbaar anders over. Of ze zijn te trots natuurlijk, dat kan ook. Waarom is daar nooit echt iets over naar buiten gekomen, behalve dat 'er een kroeg is gesloopt'? Gevalletje onder het tapijt lijkt mij, want als echt alles op tafel kwam weet ik zeker dat het vervelende gevolgen voor sommigen zou kunnen hebben.

Waar we het denk ik wel over eens zijn, is dat er overleg is (wat er trouwens al langer is, maar dat terzijde). En dat nu een ieder de kans krijgt deze verantwoordelijken (aan) te spreken over deze zaken.
Corruption is everywhere, fight it!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Iedereen kan zich nog wat langer voorbereiden op de inloopavond. Helaas uitgesteld vanwege een afmelding van een van de sprekers van ´against modenr football´.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Een mooi verhaal over Nieuw Noord in de nieuwe Feanfan waar een redacteur eens meeloopt en toch wel een positief beeld heeft.
Een avondje Nieuw Noord afsluiten met een sfeerverslag is driedimensionaal smullen. Zo'n blik in de wereld van de fanatieke aanhang, dat zouden meer feanfans moeten doen. Van het biertje in de stramkroeg 'De Skoffel"tot aan het laatste fluitsignaal tegen Heracles. Het is één groot feest.Op die goal van Armenteros na. Na de korte stilte knalt de trommel en klinkt het "Forza Heerenveen"weer uit duizenden kelen. Een verhaal over vlaggen, acties, een stadionverbod, de Cross-Side en vooral heel veel sfeer.
Helaas te groot om hier te plaatsen.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

diepFries schreef: Hetgeen in Volendam gebeurde ruim 2 jaar terug komt echter niet uit het niets.
Dit is een slecht voorbeeld, want dat kwam toch degelijk wel uit het niets.

Men vergeet wel eens, vooral bij de hoge heren, dat supporters het voetbal maken. Er gebeurt wel eens wat rondom voetbalwedstrijden (wat in de gemiddelde dorpskroeg zowat elke avond gebeurt), maar het merendeel van de supporters heeft toch alleen goede bedoelingen en vormen de club. Je moet het wel leuk houden om naar voetbalwedstrijden te gaan, want anders krijg je straks Italiaanse taferelen met lege stadions. Helemaal omdat Nederlandse clubs nou een stuk minder sponsorgelden en tv-rechten binnen krijgen is het belangrijk dat supporters ten alle tijden prioriteit nummer 1 zijn en dat zij ook naar wensen en behoeften worden voorzien.

Ik heb net bijvoorbeeld bij een betaald voetbalclub in Rotterdam gewerkt. Daar krijgen de skybox beheerders werkelijk alle vrijheden. Muren zijn volgeklad met teksten, binnen mag gerookt worden, ongelimiteerd bier en alle soorten sterke dranken en regels kennen ze daar niet. En waarom? Omdat zij (tien)duizenden euro's per jaar betalen. 'Normale' supporters kunnen tegenwoordig geeneens meer bier met alcohol in het stadion krijgen. Het is dan ook logisch dat er scheve gezichten getrokken worden en dat mensen hier tegen in protest gaan.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Eric schreef: Dit is een slecht voorbeeld, want dat kwam toch degelijk wel uit het niets.

[..]
Het moment en de groep kan onverwacht zijn geweest. Dat het een keer ging gebeuren een stuk minder. Hoewel de massa 'vredelievend' is, zit er ook bij ons gewoon een stel tussen wat er genoegen in schept rotzooi uit te halen en waar mogelijk een grote bek op te zetten. Dan kun je ook een keer de keerzijde van de medaille moeten bekijken. Hoe hoe primitief zo'n reactie ook is, het wordt niet door iedereen geaccepteerd.
Overigens wil ik het daarmee absoluut niet goed praten, integendeel zelfs. Wat mij betreft pakken ze de 'daders' in dat soort gevallen keihard aan. Al moet er dan wel aangifte worden gedaan..

Voor de rest ben ik het volledig eens met je post hoor. Zonder supporters geen voetbal en inderdaad, de verhoudingen zijn nogal eens flink scheef. Zeker wanneer er geld in het spel is. De gedachte achter “Against Modern Football” kan ik me derhalve ook prima in vinden, evenals het onderwerp van de forumavond. Helaas voorlopig uitgesteld, hopelijk komt er geen afstel van.

En om dan even positief af te sluiten:
Nieuw Noord Fancoach

Recentelijk hebben Nieuw Noord en sc Heerenveen overeenstemming bereikt om voor Nieuw Noord leden met zogenaamde fancoaches te gaan werken. De typering fancoach klinkt allemaal zwaar maar het is vrij simpel. In het verleden werden zaken door sc Heerenveen veelal middels brieven richting Nieuw Noord leden geregeld. Deze kille en onpersoonlijke benadering werkte vaak averechts en zal wat Nieuw Noord en Heerenveen betreft tot het verleden behoren.
Vanuit het Nieuw Noord-bestuur zijn Rimmer en Edward aangesteld als fancoach. Dit betekent dat zij namens Nieuw Noord zitting hebben in het zes wekelijkse overleg tussen de afdeling veiligheid, de
politie en nu Nieuw Noord.

In dit overleg worden veiligheidszaken in en rond wedstrijden en Nieuw Noord besproken. Onderwerpen die de revue passeren zijn bijvoorbeeld potentiële stadionverboden. Op moment dat sc Heerenveen vindt dat een Nieuw Noord-lid op het randje van een stadionverbod balanceert, dan worden de fancoaches geïnformeerd en in gezamenlijkheid wordt dan bepaald wat we gaan doen. Dit kan betekenen dat in bepaalde gevallen niet sc Heerenveen, maar de fancoach de communicatie gaat doen.

Uiteraard stellen de fancoaches vanuit deze functie ook bepaalde regels en acties aan de kaak: draagt een regel echt bij tot het gewenste doel? De praktijk moet uitwijzen binnen welk termijn dit project succesvol zal zijn.

Uiteraard kunnen ook Nieuw Noord-leden ons benaderen met allerlei vragen en opmerkingen.
Heb je bijvoorbeeld een aanvaring gehad met een steward of anders?
Laat het weten, wij nemen het voor jou mee in het overleg.
Heb je vragen? Mail naar fancoach@nieuwnoord.org

Uiteraard zullen de beide fancoaches alle informatie vertrouwelijk behandelen.

Bestuur Nieuw Noord
Klinkt goed. Al zou wat mij betreft ook de Supportersraad in algemene zin in zo'n overleg wel zitting mogen hebben. Ik neem althans aan dat de veiligheid niet enkel Nieuw Noord betreft.
In case of doubt, make it sound convincing
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik hoor geluiden over het feit dat de capo zijn stadionverbod zou zijn opgeheven? In dat geval hebben de KNVB én sc Heerenveen dus weer hard gefaald. Gaat NN ook iets doen met het feit dat hun capo er bijna een jaar uit heeft gelegen door toedoen van beide?

In geval van waarheid, welkom terug! :mrgreen:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kan de Capo ook iets doen dan aan dat zogenaamde FC Twente/Cross side lied waar een groot deel van NN niets mee heeft.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Uiteraard weet de club he-le-maal van niets, en steken die nu de kop in het zand. Klasse heren (en dame)!
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Na half 1 op Omrop Fryslan een reactie over de opheffing van het verbod, op de radio uiteraard.
Corruption is everywhere, fight it!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Is hier ook een geluidsfragment van?
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

gerdykster schreef:Is hier ook een geluidsfragment van?
Klik hier
Alle ballen op Henkie!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Mooi stukje, welkom terug zou ik zeggen.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Een pareltje van een nieuwe sjaal die bij elke Heerenveen supporter niet in de collectie mag ontbreken:

Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Waar kan je die bestellen?Watkost hij? Want deze hoort bij de verzameling.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

www.nieuwnoord.org in de webshop,10 euro kost die. Zal hem ook even aanschaffen.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Kan je de sjaal ook bij de NN container kopen bij de eerst volgende wedstrijd?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Tweede NN inloopavond 2 december a.s.
In tegenstelling tot het eerdere programma zal naast Nieuw Noord, ook sc Heerenveen een update geven over reilen en zeilen rond de club. Vanuit sc Heerenveen zijn Robert Veenstra, Jan van Erve en Johan Hansma aanwezig.

Programma:
1. bestuur Nieuw Noord legt kort en bondig uit waar ze allemaal mee bezig is (wat is de status van het vak, wat houd het initiatief fancoach precies in, etc.);
2. voltallige directie geeft een update over het reilen en zeilen rond sc Heerenveen, Nieuw Noord;
3. beantwoorden van vragen.

Daarna volgt het informele gedeelte waarbij we voor de liefhebbers een film draaien: Lazio Roma - AS Roma.

Datum: vrijdag 2 december a.s.
Locatie: café de Stunt (Nieuwstraat, naast de Skoffel)
Tijd: Vanaf 19.30 uur
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

Heerlijke voetbalsfeer op de tribune vandaag. Met name NieuwNoord maar ook de vakken rondom NieuwNoord massaal te horen tijdens Heerenveen - AZ. In de 2e helft deed het hele stadion goed mee. Paar keer de wave, paar keer hard meezingen met songs NieuwNoord en Fries Volkslied goed meegezongen.

Wat was er trouwens aan de hand op NieuwNoord net na de 4-1? Allemaal stewards rennen naar NieuwNoord. Opstootje ofzo?
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Plaats reactie