Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

...en dan 1 grote staantribune! Plek zat op dit moment
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Nieuw Noord en Fean Fan gaan voor een sfeervak aan het veld . Ben ik het mee helemaal mee eens. Supporters die in vak 12 zitten kunnen in het vak gaan staan of anders een plek elders in het stadion krijgen (er komt dan een groep van Zuid naar Noord dus op Zuid komen er ook mooie plekken vrij).

Heel Noord als sfeer / staanvak is een volgende stap die club moet nemen volgens mij. Daar breng je de sfeer echt een stap verder mee en ik ben er van overtuigd dat je het de hele Noordtribune vol kunt krijgen.
dickvankl
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 20-09-2014 14:59

Bericht door dickvankl »

Is het niet mogelijk dat we tegen cambuur een groter sfeervak maken? Ik zit in 415 maar zou deze wedstrijd sowieso graag in een sfeervak staan (het liefste altijd, maar helaas is het vak vol).
Wij zijn Heerenveen!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

In de nieuwsflits van NN is het de leden duidelijk gemaakt dat NN & FF achter de schermen druk bezig zijn met Heerenveen over hoe ze de sfeertribune in gaan vullen. De komende maanden zullen we ongetwijfeld meer nieuws kunnen verwachten.

Curva Nord!! :stan:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Goede ontwikkelingen bij Nieuw Noord zo te lezen in de Nieuwsflits!
gerrit421
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-11-2009 09:56

Bericht door gerrit421 »

Kan iemand het stuk plaatsen? Wat er in de niewsflits staat?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

gerrit421 schreef:Kan iemand het stuk plaatsen? Wat er in de niewsflits staat?
Lid worden dus! ;)
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik heb de nieuwsflits niet ontvangen, maar ben gewoon lid van NN. Heb ik een foutje gemaakt of is er iets anders aan de hand?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

gerrit421 schreef:Kan iemand het stuk plaatsen? Wat er in de niewsflits staat?
Ik ben wel lid maar kon het bestand na downloaden niet openen....
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Ja, inderdaad zou iemand dat stuk kunnen plaatsen?
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Appie_M schreef:Ik heb de nieuwsflits niet ontvangen, maar ben gewoon lid van NN. Heb ik een foutje gemaakt of is er iets anders aan de hand?
Evem info@nieuwnoord.org mailen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Beter plaats iemand dat stukje even hier?
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Beter word je lid?
Heerenveen till I die!
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Kan de bijlage ook niet openen, als iemand het even kan plaatsen su mooi weze.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Hinkelpikke schreef:Beter word je lid?
De rest boeit me niet zoveel, alleen dit. Als ik straks zou plaatsnemen in het vak, dan word ik zeker lid. Dus zou je het even willen plaatsen of zitten er auteursrechten of zo op?
superfriezen4ever
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 04-08-2006 15:26
Locatie: waskemeer

Bericht door superfriezen4ever »

De meeste van jullie weten dat wij begin dit jaar, samen met FeanFan, een presentatie hebben gegeven aan de directie van sc Heerenveen wat het sc Heerenveen gevoel volgens ons inhoud.

Prominent onderdeel van deze presentatie is de ambitie om een staanvak grenzend aan het veld te krijgen. Aangezien deze ambitie is uitgesproken door beide supportersverenigingen spreken we vanaf nu niet meer van een NN-vak, maar liever over een sfeervak/sfeertribune. Wat is de concrete status van dit onderwerp?De verwachting is dat wij eind deze maand als werkgroep voor het eerst bij elkaar komen en dan vervolgens maandelijks overleg hebben om de vorderingen te bespreken. Beide supportersverengingen hebben inmiddels hun deelnemers aan de werkgroep bij de club bekend gemaakt en ook sc Heerenveen is intern druk bezig om vanuit de club de juiste mensen in de werkgroep te krijgen.

I.o.m. de directie van sc Heerenveen hebben wij gekozen voor een slagwaardige werkgroep waarin alle relevante afdelingen (veiligheid, ticketing en directie) en/of geledingen aanwezig zullen zijn. De werkgroep zal zeker niet te groot zijn om een gedegen voortgang te borgen. Vanuit Nieuw Noord zullen André en Edward plaats nemen in de werkgroep.

Onze ambitie en insteek is heel helder. Wij willen, als eerder vermeldt, een sfeervak aan de rand van het veld. De club heeft inmiddels de meerwaarde van onze ambitie ingezien en denkt middels het opzetten van de werkgroep mee in een oplossing om aan onze ambitie te kunnen voldoen. Belangrijkste taak van de werkgroep is om te kijken op welke termijn onze ambitie gerealiseerd kan worden zonder hierbij trouwe seizoenkaarthouders in de vakken 11-14 tegen het zere been te schoppen.We hopen in de volgende Nieuwsflits weer meer informatie te verschaffen omtrent dit onderwerp.
dickvankl
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 20-09-2014 14:59

Bericht door dickvankl »

Dit zegt in mijn ogen heel veel.

Heel veel mensen willen blijkbaar in de buurt van het sfeervak zitten, dan ga ik er ook automatisch maar vanuit dat veel van deze mensen sfeer willen maken en dus liever staan. Ik zou het nogmaals een goed idee vinden om (eenmalig tegen cambuur) het sfeervak te vergroten. Zou dit niet mogelijk zijn door een oproep van Heerenveen, NieuwNoord en FeanFan om te gaan staan in de vakken rond de NieuwNoord en dan alleen achterin de vakken voor degenen die willen staan. Dan kunnen mensen die willen zitten gewoon voorin de vakken plaats nemen. Er is dan bij deze wedstrijd alleen controle op vak en niet op stoelplaats.

Dit idee zal echter waarschijnlijk te laat (en waarschijnlijk onhaalbaar) zijn. Misschien een idee voor later dit seizoen of om verder op door te bouwen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij zijn Heerenveen!
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Hoofd- en Oosttribune zullen volzitten met DKV'ers.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Hinkelpikke schreef:Hoofd- en Oosttribune zullen volzitten met DKV'ers.
Elke blauw/gele sjaal of shirt hardhandig de tribune af schoppen. Vorig jaar ging het een aantal keer flink mis, met als hoogtepunt (lees dieptepunt) al dat gajes dat vak 9 inkwam. Doorgesnoven gekken, niet normaal.

Het zal wel weer ijdele hoop zijn. Vind dat onze club en suppoosten wat dat betreft wel erg zwakke knietjes hebben.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Hinkelpikke schreef:Hoofd- en Oosttribune zullen volzitten met DKV'ers.
Hoe is dat toch mogelijk? Zijn er zoveel bedriegers onder onze fans met stiekem een Dkv hart? Natuurlijk worden kaarten weggegeven door supporters. maar vorig jaar heeft Univé notabene onze hoofdsponsor ook kaarten weggegeven aan wat bleek camb**r tuig.

Samen met de stewards en dergelijke van onze club diegenen er erg hardhandig naar beneden werken wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Heerlijk sfeertje vandaag! Niet alleen NN, maar ook de rest van het stadion deed mee! Geweldig!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Appie_M schreef:Heerlijk sfeertje vandaag! Niet alleen NN, maar ook de rest van het stadion deed mee! Geweldig!
Zeker. De trainer en de spelers hebben daar echter ook de hand in. Ik heb het vorig jaar keer op keer gezegd. Als de spelers erop klappen en alles geven, dan krijgen ze het publiek mee, en speelt de tegenstander tegen 12 man. Of 11 in dit geval :wink:
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

ik verwacht tegen DKV heksenketel boys :stan: , steunt de spelers zo erg, en die spelertjes van DKV worden doods bang!

WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Pride of the north! :stan:
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

NNboss schreef:ik verwacht tegen DKV heksenketel boys :stan: , steunt de spelers zo erg, en die spelertjes van DKV worden doods bang!

WIJ ZIJN HEERENVEEN!!

Met alle respect denk ik niet dat er ooit een tegenpartij bang is geworden in het stadion door onze supporters.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

wist niet waar ik het neer moest zetten, maar wat vond ik het mooi dat de suporters na de wedstrijd bij de spelersbus waren!
dat doet de spelers goed, filmpje staat op youtube.

wij zijn HEERENVEEN!!
Pride of the north! :stan:
Magnus Eikrem
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 24-09-2013 15:42

Bericht door Magnus Eikrem »

Waar kan ik het vinden op Youtube?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Heb in 2010/2011 na bezoek aan Tilburg (4-3 verlies) ook eens bij de spelersbus gestaan. Toen was de sfeer wat meer gespannen, maar Jans nam wel de tijd om supporters te woord te staan.
wimpiewillem
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-06-2013 18:12

Bericht door wimpiewillem »

Magnus Eikrem schreef:Waar kan ik het vinden op Youtube?
https://www.youtube.com/watch?v=S1cGALS-Pmk
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

ik ben er niet een echte grote voorstander van, maar toch hoop ik dat tegen cambuur heel noord onder het rook staat, en het rood oplicht van fakkels! :D :stan:
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

NNboss schreef:ik ben er niet een echte grote voorstander van, maar toch hoop ik dat tegen cambuur heel noord onder het rook staat, en het rood oplicht van fakkels! :D :stan:
Blauwe rookpotten mogen ook wel erbij :stan:
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Plaats reactie