Brief directie aan NN

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Get a life, vergeet die brief toch!Vakje 10 heeft wel erg lange tenen zeg!!! :grmbl:
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Johnny '86 schreef: ben ik de enige die daar zo ontzettend moe van wordt?
Nee hoor, ik word er ook doodmoe van, zeker van zulke reacties als hierboven. Probeert zich er even tussen te mengen zonder enige knowhow...
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Zola schreef:Get a life, vergeet die brief toch!Vakje 10 heeft wel erg lange tenen zeg!!! :grmbl:
Waarom besteed je er dan toch nog aandacht aan?? Je kan je zinloze reactie ook gewoon voor je houden hoor?!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Zola schreef:Get a life, vergeet die brief toch!Vakje 10 heeft wel erg lange tenen zeg!!! :grmbl:
niet vlak bij de trap staan dus...En mensen waar gaat dit allemaal nog over?En wat dat hamas aan gaat?De jongens die dat zongen deden dat [vast] in het heetst van de letterlijke strijd.IK stoor me daar niet aan.Ik begrijp het.Nu niet gelijk over mij oordelen maar ik kan het me voorstellen dat je evn niet nadenkt vol adrenaline zit na een kleine vechtpartij en dat zingt.Want dat was het meer niet!!!!!
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waren dat dan dezelfde lui die zongen 'Hamas, hamas, Samaras aan het gas?'. Daar kan ik geen enkel begrip voor opbrengen.

En ja Squerrel. De door mij genoemde typering slaat om de figuren die dergelijk teksten zingen. Te laag voor woorden.

Het komt waarschijnlijk wat anders over dan wat ik bedoel Jeroen, maar ik NN heeft jarenlang 'gestreden' voor een sfeervak, dus het zou zonde zijn dat een paar (imbicielen :mrgreen: ) het zouden verpesten. Dus die figuren moeten er op aangesproken worden door iedereen in het vak, maar ook door de mensen van het bestuur. De sociale controle moet zijn werk doen!
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Heerenveen rules schreef:De sociale controle moet zijn werk doen!
En wat gebeurde er toen ze dat zongen? Juist...
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Heerenveen rules schreef:. Dus die figuren moeten er op aangesproken worden door iedereen in het vak, maar ook door de mensen van het bestuur. De sociale controle moet zijn werk doen!
Moeten erop aangesproken worden? Word wakker man. Het is 1 thuiswedstrijd gezongen tegen Ajax, ook vooral door de "relletjes", en de overige wedstrijden is er niks verkeerds gebeurt.
Dus die figuren zijn waarschijnlijk tot inkeer gekomen, en snappen ook dat dat niet thuis hoort in het Heerenveen stadion.
We moeten vooruitkijken, en ophouden met dat gezeur over dat Hamas-gebeuren.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

En wat dat hamas aan gaat?De jongens die dat zongen deden dat [vast] in het heetst van de letterlijke strijd.IK stoor me daar niet aan.Ik begrijp het.Nu niet gelijk over mij oordelen maar ik kan het me voorstellen dat je evn niet nadenkt vol adrenaline zit na een kleine vechtpartij en dat zingt.Want dat was het meer niet!!!!!
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik zou wel eens willen zien hoe alle welbekende ridders onder ons zouden reageerden wanneer ze daar in de gracht stonden. "Mieters, donders! Slaan doe ik niet, ik respecteer elke ajacied!"

En gooi dit ding nou maar op slot totdat er echt weer wat nieuws te melden is, want ik kan nu al voorspellen wat er in de komende 10-20 berichten komt te staan. Gaaap.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Deze verwacht je niet :mrgreen:

Ook ik sluit me bij de kukel en johnny aan, zo is het en niet anders.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Sluit me ook aan bij Squerrel, Kukkel en Johnny.

Wie volgt? :mrgreen:

Edit: ben het ook eens met The Rock II.
Laatst gewijzigd door Riverside op 01-03-2006 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
buiksma
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-03-2006 19:09

Bericht door buiksma »

Dit schreef ''Bijker''

Quote:
Een aantal stadionverboden zonder dat er een reden voor is gegeven(zelfs 18mnd..)


Zonder een reden? Sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in.



Stadion verboden die worden gegeven zonder een reden zijn ongeldig. punt uit..
als er een stille in het vak das meestal een van de politie, En reden heeft om iemand aan te geven bij de direcktie en die daardoor een stadionverbod krijgt.
-Moet hij ten eerste een reden hebben dus bewijs.
-En hij MOET zijn naam prijsgeven.
-En als hij niet eens als agent of weet ik veel wat voor petrus op de tribune staat dan mag hij niet eens iemand aangeven zonder het boven staande .

waarom niet hij is op prive terein van SC Heerenveen en daar heeft de politie niks over te zeggen.. spreek me maar tegen dan zoeken we het op en verlies je

dus iemand die zich zelf moet bewijzen om vrij te komen van zijn sv'tje kan naar de rechter en wint hij ... geen schuld zonder bewijs....

En de actie was goed super ik heb geen negatief iets gehoord nog nergens..
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Het is geen poll mensen....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Wat lopen er een paar zeikerds rond op het forum zeg. Werkelijk ongelofelijk. Dat jullie naar het voetbal mogen zeg...moet je niet bij moeders de vrouw op de bank zitten met een gereformeerd biertje?!

Kritiek op NN, het sfeervak en op het bestuur van NN geven mag altijd, graag zelfs. Echter het dwaze praat wat hier versreid wordt...kom op zeg.

Die brief van de directie is in mijn ogen schandalig. Er staan onwaarheden in, 800 supporters worden gediscrimineerd en is een dreigement voor opheffing van het sfeervak.

Het resultaat van de brief is een zeer negatieve beeldvorming van supporters op in sfeervak. Dank je wel directie! Of is dit misschien wat ze juist wilde??

Spreekkoren...tja er zijn wel wat dingen gezongen die niet kunnen/mogen. Het enige verschil met de oude situatie op zuid en de rest van het stadion nu is dat het te horen is. Hamas is niet gezongen dus daar valt niet veel over te zeggen. Een heel klein groepje roept dit uit baldadigheid en in een kwade bui n.a.v. hetgeen daarvoor gebeurde. Ach, die mensen zien achteraf ook wel in dat dit niet kan. En nee, in mijn ogen is dat geen sv waardig en nee het NN bestuur hoeft die personen niet te weigeren. Je kunt die personen ook een flinke waarschuwing geven: 'doe je nog eens iets wat niet mag dan krijg je een sv'.

Iedereen zijn mening...maar waar hebben we het over....en waarom heeft de club het zover laten komen.......
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

frisian viking iets te goed opgevoed??
Dat hamas gedoe wordt wel erg opgeblazen, ik heb het misschien 5 seconden gehoord toen werd het overstemt.
Dit is dus een spreekkoor wat de meeste in de verkeerde keelgaten schiet, kan ik inkomen.
Maar anti ajax werd puur alleen gezongen omdat ajacieden onze medesuporters aanvielen, zag 2 jongens bij me weer de trap op komen met een vreemde rode vloeistof in hun mond, en collega van me uit franeker werd belaagd terwijl ze wat wou bestellen, mag je dan in je emotie zingen anti ajax???

bekijk het ook eens in perspectief!

Ik vind van wel, want als er al mensen bezopen en strak van de drugs stonden waren het die ajacieden wel, nee iedereen gaat afgegeven op NN/vak 10.

Er is misschien ook wel eens wat over een scheidsrechter gezongen maar vergeet niet dat we die andere 88 minuten de ploeg vooruit schreeuwen en ook bij achterstand, en er prachtige doeken worden gemaakt (lieuwe Brink actie)

Als riemer ook anti-ajax niet wil horen, oke mee eens gaan we er voor zorgen, maar nee toch geen stadionverbod van 18 maanden, ik moet me onschuld maarbewijzen.
Maar ondertussen mis ik toch al weer 4 wedstrijden van MIJN clubke!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Anti-Ajax werd ook geregeld geroepen op 30 december. Dus niet alleen naar aanleiding van de ongeregeldheden op 2 februari.

Vind dat dat gewoon moet kunnen, verder beledig of kwets je er ook niemand mee. Anti-Sneijder, en de overige liederen over Sneijder hetzelfde. Zoals er in Utrecht tegen hem aan gekeken wordt ben ik het ook niet mee eens, maar de liederen over Sneijder die wij zongen moeten gewoon kunnen lijkt mij.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Jij bepaalt niet wat kan, NN bepaalt dat niet, dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is. Je mag alleen spreekkoren uiten die VOOR Heerenveen zijn en daar ben ik het volledig mee eens.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is.
En dat is volgens mij pertinent NIET waar (en nee ik ga dat niet nader toelichten).
Heerenveen: superbia ex septentrio
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

ALS 26.000 schreef:Jij bepaalt niet wat kan, NN bepaalt dat niet, dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is. Je mag alleen spreekkoren uiten die VOOR Heerenveen zijn en daar ben ik het volledig mee eens.
Ja, dat was ook wel te verwachten inderdaad..!!
Af en toe iets tegen de tegenstander is helemaal geen probleem man, behalve als het te grof/discriminerend wordt, tot dat moment moet het best kunnen ff iets richting tegenstander te zingen.
En ook de club bepaalt niet wat wel en niet mag worden gezongen. De KNVB heeft richtlijnen over wat wel en niet kan, zelfs een hele lijst met woorden die wel en niet mogen. Als je die woorden niet gebruikt en dus niet te grof wordt moet er best wat mogen..!!!
We zijn toch geen kleuterklas, doe normaal zeg!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

99,99 procent van de spreekkoren en songs is vóór Heerenveen tot nu toe. Dat is 99 procent meer dan de resterende 95 procent van het stadion uit z'n strot krijgt (en dan tel ik het Folksliet nog mee). En toch...

Ach, laat ook maar... :urgs:
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

ALS 26.000 schreef:Jij bepaalt niet wat kan, NN bepaalt dat niet, dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is. Je mag alleen spreekkoren uiten die VOOR Heerenveen zijn en daar ben ik het volledig mee eens.
Gelukkig kan ik dat heel goed voor me zelf bepalen.Mischien haal jij een voetbalclub en een dictatuur door de war?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Zonder supporters geen sponsors en zonder sponsors geen club....dus wie is er nu de baas. De club is van de supporters en zal dat altijd blijven....ook nu alles steeds commercieler wordt.

De club schetst nu (indirect) een verkeerd beeld naar de buitenwacht over haar fanatieke aanhang.

Anti ALS 26.000 8)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Gaat niet om wie de baas is, het gaat gewoon om het goede imago van de club dat door dat soort zaken naar de knoppen gaat.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

ALS 26.000 schreef:Jij bepaalt niet wat kan, NN bepaalt dat niet, dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is. Je mag alleen spreekkoren uiten die VOOR Heerenveen zijn en daar ben ik het volledig mee eens.
Dit is wel een beetje overdreven hoor. Er mag best eens iets negatiefs geroepen worden over scheidsrechter, tegenstander en uitsupporters. Het moet alleen niet de overhand krijgen. En dat valt reuze mee op het moment vind ik.
Bliksem
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2002 16:29
Locatie: Sneek

Bericht door Bliksem »

ALS 26.000 schreef:Jij bepaalt niet wat kan, NN bepaalt dat niet, dat bepaalt de club en die geven volgens mij aan dat NIKS kan wat TEGEN de tegenpartij, scheids of wat dan ook is. Je mag alleen spreekkoren uiten die VOOR Heerenveen zijn en daar ben ik het volledig mee eens.
Joepjunior wat een ongelooflijk triest bericht weer, op lui zoals jij....ach nee laat ik dat ook maar niet doen.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

ALS 26.000 schreef:Gaat niet om wie de baas is, het gaat gewoon om het goede imago van de club dat door dat soort zaken naar de knoppen gaat.
Als het gaat zoals jij wilt, kun je beter je naam naar ALS 260 veranderen!
Wie moet er kapot?
buiksma
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-03-2006 19:09

Bericht door buiksma »

Als je niet over spreekkoren kan dan kun je beter thuis blijven ... ronduit belachelijk dat je niet eens meer eens negatief in wat voor zin ook kunt wezen..

en denk eens aan die procenten van niels..?? hij heb wel gelijk!

geef hem eens ongelijk.. :urgs:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Leg uit..... Zonder NN-vak al een ALS met 21.000 man, dus als je daar op doelt......
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

ALS 26.000 schreef:Gaat niet om wie de baas is, het gaat gewoon om het goede imago van de club dat door dat soort zaken naar de knoppen gaat.
Geloof je het zelf?? Als die brief niet verstuurd was, dan had nu niemand het er over. Dan had het niet in de krant gestaan, niet op de radio geweest, enz...
Zoals Niels ook al zei: Het gaat voor 95% positief en pro-heerenveen, dit zal altijd zo blijven. Alleen af en toe iets richting scheids of tegenstander roepen moet best kunnen, zeker zolang je er geen enge ziektes of andere kwetsende dingen aan toe voegt.
Verder worden negatieve geluiden altijd al snel overstemd door de rest, dat heet sociale controle en die is er genoeg.
Maar als het aan jou ligt komt Riemer in het vervolg voor de wedstrijd het vak in om briefjes uit te delen met welke liedjes we gaan zingen en wanneer...
Waar maak je je toch zo druk om, ga lekker in je eigen vak het voetbal bekijken en beleven op je eigen manier, dan doen wij dat ook!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

T'is mooi geweest hier.

Het vorige topic heb ik gedelete, en daar gaf ik de volgende reden voor:
Ik heb dat topic verwijderd omdat het uiteindelijk toch weer een pro-NN/anti-NN/spreekkoren-discussie gaat worden, en daar hebben we er al genoeg van gezien
Nu is er na het weekend dit topic geopend, en ditmaal lieten we het open omdat de actie nu eenmaal publiek was geworden. Helaas ontspoort de discussie andermaal.
Het is vervelend om je gelijk te moeten halen, maar blijkbaar kan er niet normaal gediscussieerd worden zonder op de man te spelen.
Gesloten