Brief directie aan NN

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Brief directie aan NN

Bericht door rini »

Ik heb de brief van de directie even gelezen op abelenstra.com. Ik moet er echt om lachen moet ik zeggen.....niet meer normaal

[qoute]
Echter er zijn een aantal wedstrijden geweest waarbij het gedrag van een aantal supporters in het Nieuw Noord vak niet hoort zoals het een Heerenveen supporter betaamt. Dit betreft het volgende:

- Spreekkoren beledigend gericht op de tegenstander/scheidsrechter o.a. zingen van 'hoerenjong', 'wie niet springt is een Jood', 'Hamas Hamas joden aan het gas', 'anti Ajax', 'anti Sneyder'
- Betreden van het stadion onder invloed van alcohol en drugs.
[/quote]

Ik heb het idee dat de directie bezig is met het uitroeien van sfeer in het stadion met deze dreigementen. Het is nergens in nederland zo vriendelijk in het stadion als in het ALS. Die ene keer met Ajax was een incident en kan gebeuren (schuld heereveen verkoop). Verder is er nog nooit wat gebeurd in het ALS dus ik heb geen idee waar de directie over loopt te miepen. En Riemer...schelden doet niet zeer! (uitzonderingen ziektes en lang en massaal kwetsend) Ik vind het onvoorstelbaar dat de directie zich als moraalridders opstellen en nooit eens de hand in eigen boezem steken!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

De brief:
Beste Supporter (Nieuw Noord),

Sedert dit seizoen zijn wij als club blij met het sfeervak dat, op initiatief van de supportersvereniging Nieuw Noord, in samenwerking met de club tot stand is gekomen.

De sfeeracties en de aanmoediging van ons team worden door iedereen in het stadion als zeer positief ervaren. Wij hebben als leiding van de club meerdere malen onze waardering hierover uitgesproken richting bestuur van Nieuw Noord.

Echter er zijn een aantal wedstrijden geweest waarbij het gedrag van een aantal supporters in het Nieuw Noord vak niet hoort zoals het een Heerenveen supporter betaamt. Dit betreft het volgende:

- Spreekkoren beledigend gericht op de tegenstander/scheidsrechter o.a. zingen van 'hoerenjong', 'wie niet springt is een Jood', 'Hamas Hamas joden aan het gas', 'anti Ajax', 'anti Sneyder'
- Betreden van het stadion onder invloed van alcohol en drugs.

Wij kunnen dit gedrag als club niet tolereren. Ook wordt dit gedrag door andere supporters in het stadion niet gewaardeerd.

Door dit gedrag zijn er vanaf begin januari 2006 al 6 stadionverboden opgelegd die ook landelijke werking hebben. Deze stadionverboden variëren van 18 tot en met 36 maanden.

Wij zullen in de komende tijd nadrukkelijk toezien op het gedrag en zien ons genoodzaakt in te grijpen indien de situatie daarom vraagt, waarbij als regel de overtreder een stadionverbod krijgt. Dit is noch in uw noch in ons belang.

Wij hopen dat de sfeer zo blijft als aan het eind van de wedstrijd tegen Steaua Boekarest en rekenen op ieders medewerking. Want het kan niet zo zijn dat wij het sfeervak moeten gaan missen!

Met vriendelijke groeten,

sc Heerenveen
De Directie
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Keurige brief niets mis mee. Snap niks van al die ophef.
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Inderdaad niks schokkends...beetje jammer dat er zo'n overtrokken sfeer gecreerd wordt tijdens de wedstrijd tegen NAC. Komt een beetje over alsof er niks meer gezegd mag worden, terwijl dat totaal niet het uitgangspunt is van de directie.
Ze benadrukken dat ze blij zijn met de sfeervak, alleen dat er nog een paar puntjes op de i gezet moeten worden. Voldoe hieraan, of ga je eigen gang, maar dan heeft het gevolgen.

Een keurige brief, met voorbeelden wat niet kan. Makkelijk is het niet te maken.
Ik snap de ophef absoluut niet.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

zingen van 'hoerenjong', 'wie niet springt is een Jood', , 'anti Ajax', 'anti Sneyder' doet echt veel pijn denk ik.

Van al het ledengeld gaat er elke keer een pot met coke door het vak.En verder wordt de catering bedreigd om gratis bier te schenken. Wat is hier erg aan????

Nee , maar hebben we het over. Die spreekkoren moeten gewoon kunnen en verder wordt er een biertje gedronken. So what, wat doen dan al die andere supporters die elke keer 5 minuten voor de rust weggaan. En waarschijnlijk zal er iemand een blowtje gebruiken. Volgens mij gebeurd dat op elke 100 mensen meer dan 1 dus ook in de rest van het stadion zullen die mensen zitten.

'Hamas Hamas Ajax supporters aan het gas' gaat te ver vind ik met vele NN'ders. Dit werd dan ook snel weggezongen door de rest.

Conclusie: Brief is stemmingmakend en en totaal vreemd van deze wereld.
Tink om de beam!!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Even ter verduidelijking: de actie is woensdag al opgestart. Toen was er van die hele brief nog geen sprake. Die deed de emmer alleen wat verder over lopen...
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Blablabla... en hop weer een topic over hetzelfde onderwerp en weer wat redenen om NN zwart te maken. Protesteren tegen de grote Riemer dat kan toch niet?? Schande!!

Nog een keer waar alle ophef over was:
-Een aantal stadionverboden zonder dat er een reden voor is gegeven(zelfs 18mnd..)
-Dreigen met het vak opheffen, voor de zoveelste keer
-Spreekkoren die nauwelijks een halve minuut hebben geduurd als voorbeeld noemen, maar dan vergeten te noemen dat door de sociale controle in het vak dit meteen overstemd werd..
-Geen zelfkritiek, ook mensen in vak 22 bijv. vonden het toch vervelend al die uitsupporters in hun vak
-Drank en drugsprobleem noemen, terwijl op de hoofdtribune de fles Beerenburg gewoon in de rondte gaat..
-Op vele waarschuwing over uitsupporters in NN-vakken gewoon niet reageren, maar als het uit de hand loopt dan is NN wel weer de zondebok..??
-Klachten daarover worden met een standaard brief beantwoord en de volgende wedstrijd is er weer niets verandert...(of niet vak22??)
-Bij ons wordt een kritische behangrol onmiddellijk verwijdert(samaras) en in het uitvak mag een Nazi-symbool wel heel erg lang blijven hangen..
-Anti-Ajax mag niet gezongen worden, maar vanuit het uitvak wordt Bosvelt allerlij ziektes toegewenst, maar ingrijpen??
-Wie niet springt is GEEN jood mag wel, maar Wie niet springt is een jood niet?!

Daarom dus deze actie, gewoon omdat we vinden dat het bestuur met 2 maten meet, kinderachtige verboden uitdeelt en een beetje zelfkritiek teveel gevraagd is..
Was die actie nu zo heel erg dan? 10 minuten stil en duidelijke maar absoluut geen echt beledigende spandoeken?? Vanwaar al die ophef, omdat we 10 minuten niet achter de ploeg staan?? Waar maak je je zo enorm druk om zeg..
Alles klakkeloos aannemen van Riemer is zo makkelijk, af en toe ook zelf even nadenken kan ook geen kwaad hoor..!!!
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Een aantal stadionverboden zonder dat er een reden voor is gegeven(zelfs 18mnd..)
Zonder een reden? Sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in.
Dreigen met het vak opheffen, voor de zoveelste keer
Heeft niets met dreigen te maken, maar met gevolgen. Wanneer je iets doet of niet doet, dan kunnen de gevolgen zijn....
Vergeet niet dat vak 10 nog steeds een proef is. Wanneer deze niet slaagt, komen er weer gewoon stoeltjes.
Spreekkoren die nauwelijks een halve minuut hebben geduurd als voorbeeld noemen, maar dan vergeten te noemen dat door de sociale controle in het vak dit meteen overstemd werd..
Dit kan het bestuur van NN als tegenargument meenemen bij de evaluatie.

Geen zelfkritiek, ook mensen in vak 22 bijv. vonden het toch vervelend al die uitsupporters in hun vak
Is inderdaad ook een doorn in het oog van alle supporters, tenzij de supporters zich als gewone gasten kunnen gedragen.

Drank en drugsprobleem noemen, terwijl op de hoofdtribune de fles Beerenburg gewoon in de rondte gaat..
Er wordt gesproken over onder invloed, dit houdt in dat de drank of drugs ervoor zorgt dat je bepaalde handelingen doet die je anders niet zou doen...onder invloed van.
Bij ons wordt een kritische behangrol onmiddellijk verwijdert(samaras) en in het uitvak mag een Nazi-symbool wel heel erg lang blijven hangen..
Het is nu eenmaal makkelijker communiceren met eigen aanhang dan (buitenlandse) supporters. Echter ook daar ging de Nazi symbool weg. (Moet hier echt de tijd voor worden bijgehouden ?)

Anti-Ajax mag niet gezongen worden, maar vanuit het uitvak wordt Bosvelt allerlij ziektes toegewenst, maar ingrijpen??
Inderdaad, hiervoor is maar 1 remedie, vak leeghalen en op de bus terug.
Wie niet springt is GEEN jood mag wel, maar Wie niet springt is een jood niet?!
Het gaat om het gebruik van de woord jood in de gehele context met supporters van ajax. Hierdoor zet je de boel op spanning.

Aanmoedigingen van eigen team dat is hetgeen er wordt nagestreeft.

Persoonlijk erger ik me altijd aan :Wie niet springt is voor Cambuur.
Hierdoor krijgen de Leeuwarders aandacht (vooral bij live wedstrijden), dat vind ik erg jammer. Er is maar 1 club in Friesland is dan een stuk duidelijker :mrgreen:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

helemaal mee eens patrick ,wel jammer dat de bijlage van die brief er niet bij staat hier want die sloeg al helemaal nergens op.
en met het bestuur praten of een brief sturen?
hahaha hou op joh vaak genoeg met bestuur gesproken helpt echt niet hoor hveen maakt geen fouten en zowel geven ze het niet toe.
en op brieven met een negatieve klank wordt niet gereageerd.
ook in boekarest bleek de onkunde weer eens,te weinig kaarten hadden niet op 20 man eigen vervoer gerekend die gewoon hun omwisselbiljet bij ticketbox hadden gehaald.
maar vindt overigens dat iedereen hier moet kunnen zeggen wat hij wil, ook over nn maar als je het verhaal niet goed kent is het volgens mij lastig te oordelen.
stadion verboden uitdelen omdat er iemand op het bordes staat voor 5 min. en dan 18 maanden sv of als iemand roept samaras hoerenjong in het heetst van de strijd 18 manden of wegens opruiing van supporters op het vak, 1 jaar 2x gebeurd en dan ook nog via videobeelden gaat mij wat ver!
maar zal wel weer te negatief zijn denk ik! :roll:
Laatst gewijzigd door bollebert op 27-02-2006 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Nog even over het drank en drugsgebruik: in het hele stadion en in de funplaza is drank te krijgen, en nu vind Riemer het niet kunnen om onder invloed het stadion te betreden. Hier snap ik dus helemaal niets van. En wat maakt het uit als er een jointje gerookt word op de tribune? Er zijn helemaal geen ernstige dingen gebeurt met supporters die zogenaamd onder invloed waren.
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Onder invloed in openbare ruimte's is strafbaar.
Zijn gewoon wettelijke regels, en vergeet niet dat ook de KNVB strengere regels aan de sfeervak heeft gegeven (proefproject...staanplaatsen).
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Sneeuwbal schreef:Nog even over het drank en drugsgebruik: in het hele stadion en in de funplaza is drank te krijgen, en nu vind Riemer het niet kunnen om onder invloed het stadion te betreden. Hier snap ik dus helemaal niets van. En wat maakt het uit als er een jointje gerookt word op de tribune? Er zijn helemaal geen ernstige dingen gebeurt met supporters die zogenaamd onder invloed waren.
Nee natuurlijk niet, ook gistermiddag stonden we weer met 800 man aan de coke, en waren we zo high als een kanariepiet! Verder hebben we ook allemaal last van een alcohol-verslaving. Maar er zijn geeneens rare dingen gebeurd; toch het bewijs dat wij van Nieuw Noord uiterst bekwaam met dergelijke alcoholische en wiet-achtige versnaperingen omgaan. Mag ook weleens gezegd worden! :mrgreen:

Waar het mij omgaat is het generaliserende waarmee in de brief wordt gesproken. Net wat je zegt Sneeuwbal; overal is drank te krijgen en op de hoofdtribune wordt er lukraak drank uitgedeeld, maar wij zouden zogenaamd onder invloed staan.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Ik kan het mis hebben hoor, maar is het stadion een openbare ruimte? En de vipboxen zijn dat dus niet? Waar de hele wedstrijd wel mag worden gedronken. Maar de sponsors brengen dan ook geld op natuurlijk.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Sneeuwbal schreef:Ik kan het mis hebben hoor, maar is het stadion een openbare ruimte? En de vipboxen zijn dat dus niet? Waar de hele wedstrijd wel mag worden gedronken. Maar de sponsors brengen dan ook geld op natuurlijk.
En laten we het aub niet over het drank gebruik en onder invloed hebben......menig supporter komt regelmatig als een oepke uit het FFP, NN of geen NN!!


Maar jongens, heren en dames forumleden. Zeg nou toch eens eerlijk, waar is NN daadwerkelijke over de schreef gegaan?? Nergens...echt nergens!
Tuurlijk, niet iedereen kan alles waarderen, ook ik ben niet echt fan van de anti liederen, maar goed, het wordt allemaal nog redelijk in het normale gehouden!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
tds
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-08-2005 14:42
Locatie: De Knipe

Bericht door tds »

Het lijkt er op dit forum wel eens op dat sommige mensen er alleen op zitten om de ander zijn mening of uitlating gelijk af te branden. Je eigen mening is niks mis mee en discussiëren ook niet, maar ik vind het hier soms nog al wat ver gaan.

Over de brief, riemer kan misschien eerst even met een paar leider van nieuw noord een grondig gesprek hebben voordat het hele nieuw noord vak zo'n brief thuis krijgt. Misschien is dit ook wel gebeurd, dat weet ik verder niet. Maar als je ziet wat bijvoorbeeld CSKA in het uefa cup duel voor rare spandoeken bij zich hadden, en kijkt bij wedstrijden zoals Ajax - Ado valt het hier echt nog wel mee in het noorden. Ze willen misschien wel een strak beleid voeren hierzo, maar dan moet je dat ook voor het uit publiek doen, anders is het niet echt eerlijk.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Als er dan een keer door een paar supporters een spreekkoor word gezongen, wat echt niet kan word het vaak gelijk overstemt door een pro-Heerenveen liedje. Gewoon sociale controle, wat er genoeg is in het NN vak!

Vind het een beetje onzin, wat sommige mensen hier posten, zonder dat ze weten wat er precies aan de hand is.
Bij veel mensen is Riemer heilig, omdat hij de club groot gemaakt heeft. Hij betekent veel voor de club, maar ook hij mag weten dat hij fouten heeft maakt/ heeft gemaakt.
Als een supporter iets fout doet, krijgt hij een SV voor groot aantal maanden. Maar als Riemer (en de directie) iets fout doen, mogen zij gewoon zonder problemen door "regeren"?! Als supporter mag je weleens laten merken dat je het niet eens bent met het gevoerde beleid.
Daarom de terechte en geslaagde actie gister. Super!
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Bijker schreef:Onder invloed in openbare ruimte's is strafbaar.
Zijn gewoon wettelijke regels, en vergeet niet dat ook de KNVB strengere regels aan de sfeervak heeft gegeven (proefproject...staanplaatsen).
Nogmaals..? Heb jij iemand stomdronken gezien?? Ik namelijk niet en sta er toch iedere wedstrijd? Ja, er wordt genoeg bier gedronken, absoluut.. Maar ben je dan meteen onder invloed? Nee, absoluut niet!! Verder drugs, ongetwijfeld zal er wel eens wat gebruikt worden, maar in de brief lijkt het er op dat we allemaal verslaafd zijn! En ook de hoofdtribune valt toch onder dezelfde openbare ruimte?? Sinds wanneer mag er glas mee op de tribune dan? Een fles beerenburg die rond gaat, allemaal erg gezellig en ik juich het wel toe, maar doe dan bij NN ook niet moeilijk.. Een fles is namelijk absoluut verboden en dat weet iedereen!!!! De rest van het stadion krijgt toch niet voor niets plastic bekertjes??

Dat bedoel ik dus met die 2 maten. Persoonlijk vind ik het wel grappig om te zien hoe die fles rondgaat, past gewoon bij de club, maar waarom krijgen zij dan niet zo'n brief?
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Ik kan het niet beoordelen, zit niet in de betreffende vak.
Ik hoop dat NN "toezicht" houdt op het geen er gebeurd.
Wanneer NN zelf de rotte appels (als die er zijn) onder controle kan houden,
dan lijkt mij dat stadion verboden niet uitgedeeld hoeven te worden.

Ik kan me nog een kleine knokpartij herinneren in vak 10, heeft dat er ook mee te maken ?
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik kan me nog een kleine knokpartij herinneren in vak 10, heeft dat er ook mee te maken ?
Nee. En daar is geen klap gevallen, dus is er van een knokpartij ook geen sprake...
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Bijker schreef: Ik kan me nog een kleine knokpartij herinneren in vak 10, heeft dat er ook mee te maken ?
Had niets te maken met drank. Alleen dat doordat de trappen te vol waren stonden er een aantal mensen op het rooster van de trapopgang. Hierop werd hardhandig ingegrepen door een aantal stewards, waarop het duw en trekwerk ontstond. Klein opstootje, verder niet echt schokkend en zeker geen massale knokpartij. Blijft wel iets dat zeker niet vaker moet gebeuren en dat is inderdaad ook opgeroepen door het NN-bestuur door middel van mededelingen op de site.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Over het al dan niet juist zijn van de (hele) brief: als ik de voorzitter van het briefschrijvende orgaan op zaterdagmiddag op Omrop Fryslân de brief hoor tegenspreken in een radiogesprek, of in ieder geval dingen hoor zeggen die niet helemaal in dezelfde lijn als de brief zijn, zegt dat mij eerlijk gezegd wel voldoende.

Dan heb ik het nog niet eens over de pietluttigheid en passages die niet kloppen.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Mij valt nog iets op aan de brief, niet zozeer inhoudelijk als wel technisch. Vergelijk deze brief maar eens met andere brieven die je van SCH hebt gekregen. Wat valt op...?
Ik ruik corruptie...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

misschien is het een rare vraag hoor en als dat zo is dan moet een moderator hem maar verwijderen, maar ik wil wel eens weten hoeveel mensen NN het 'Hamas deuntje' hebben horen scanderen. De andere liedjes geloof ik best dat ze die gehoord hebben, maar hoeveel mensen buiten het NN vak hebben dit gehoord?
Het kunnen er nooit veel zijn en als ze er zijn dan alleen uit vak12..

En dus daadwerkelijk zelf gehoord hebben he.....niet dat je gehoord hebt dat mensen het gehoord hebben... :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

BBB schreef:Mij valt nog iets op aan de brief, niet zozeer inhoudelijk als wel technisch. Vergelijk deze brief maar eens met andere brieven die je van SCH hebt gekregen. Wat valt op...?
hou ons niet langer in spanning
Jappuh
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-02-2006 15:22

Bericht door Jappuh »

BBB schreef:Mij valt nog iets op aan de brief, niet zozeer inhoudelijk als wel technisch. Vergelijk deze brief maar eens met andere brieven die je van SCH hebt gekregen. Wat valt op...?
Gokje: Hij is niet ondertekend met Riemer maar met "de directie"? Viel mij namelijk op! :mrgreen:
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Over dat Hamas deuntje, dat ik wel heb gehoord: DAT WAS GERICHT TEGEN DE HEER G.SAMARAS :!: Ook triest natuurlijk, maar J*den aan het gas is nooit gezongen!! :!:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

fcdinamo schreef:Over dat Hamas deuntje, dat ik wel heb gehoord: DAT WAS GERICHT TEGEN DE HEER G.SAMARAS :!: Ook triest natuurlijk, maar J*den aan het gas is nooit gezongen!! :!:
Tegen Ajax (meende in de beker, maar 30 dec. zou ook kunnen) is dat zeker wel gezongen, maar daar kunnen we beter over ophouden, het is nou wel klaar vind ik.
Dat was eenmalig, werd maar door een paar gezongen en hield maar heel even aan, stelde niks voor dus...
Laatst gewijzigd door Teppie Superfries op 27-02-2006 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Joden aan het gas is wél gezongen, tijdens de wedstrijd op 30 dec en de laatste. Weliswaar
door 4 of 5 pers. en een veelvoud van dat aantal liet hun afkeur blijken. Dat hamas was
trouwens buitewn het vak niet te horen (schat ik in).
En dat slaat dus nergens op om dat als voorbeeld aan te halen dor Riemer cs. Ze missen
gewoon krachttermen om zo een brede steun te kunnen krijgen en gebruiken dus dit voorbeeld.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

michel schreef:Ajax supporters aan het gas is wél gezongen, tijdens de wedstrijd op 30 dec en de laatste. Weliswaar
door 4 of 5 pers. en een veelvoud van dat aantal liet hun afkeur blijken. Dat hamas was
trouwens buitewn het vak niet te horen (schat ik in).
Hamas, hamas heb ik slechts één keer gehoord; tegen Ajax op 2 februari. Dat werd echter meteen de kop ingedrukt en is dus ook nooit massaal meegezongen. Jammer dat Riemer dat laatste de overige supporters wel wil doen geloven, waardoor andere mensen in het ALS ons straks met een scheve nek aan gaan kijken.
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

Wat een gezeur over 10 minuten stilte, de meesten zijn al jaren stil..

Kun je zien hoe snel luxe went
Gesloten