Sjaals de lucht in!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Frisianfalcon
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 18-12-2005 13:32

Sjaals de lucht in!!!!

Bericht door Frisianfalcon »

Ik heb gisteren genoten van de wedstrijd tegen Steaua, en ik vind dat we a.s. zondag tegen nac de spelers warm mogen gaan onthalen op het moment dat ze het veld opkomen en het Fries volkslied gespeeld wordt.

Vorgie week kwamen alleen de sjaaltje in het vak van NN de lucht in(en een enkele op zuid en oost), maar waar was de rest van het publiek met de sjaaltjes.

Doen we zondag allemaal de sjaals in de lucht of blijft het weer bij die enkele op zuid en oost en NN.

Ik hoop van niet...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Leuk initiatief. Maar Oost heeft het te druk met de koffiekannen, net als West. Verder zijn de meesten toch niet bereid om de moeite nemen zijn of haar sjaaltje even omhoog te houden... zijn vast bang dat ze het dan te koud krijgen.

FeanFanFak is de laatste tijd ook leuk bezig, wellicht dat zij doormiddel van iets de Zuid-tribune meekrijgen.

NieuwNoord heeft de sjaaltjes standaard altijd omhoog.

Nogmaals; ik zou het fantastisch vinden wanneer iedereen zijn of haar sjaaltje de lucht in zou houden. Probleem is alleen dat ik in deze wat sceptisch ben.
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Zou inderdaad best aardig zijn, maar om hier nou een topic voor te openen is wat overdreven.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

oneliner: slotje! Nu niet echt een "topic"
Gesloten