Rondom SCH - Ajax --> aanval vak 10 door Ajax 'supporters

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Rondom SCH - Ajax --> aanval vak 10 door Ajax 'supporters

Bericht door Niels »

Naar aanleiding van de post van Edmanian Devil in het wedstrijdtopic deze spin-off (om het overzichtelijk te houden!):
Iets heel anders, het schandelijke gedrag van de Ajax-supporters in Vak 8/9.
1. Hoe komen die daar? Volgens een vrouwelijke steward elders in het stadion ging het om een proef: een paar honderd Ajacieden tussen het thuispubliek.
2. Waarom worden die nadat het misloopt op slag van rust niet óf het stadion uitgezet (de "daders") óf verplaatst naar het halflege Ajax-vak (de rest)?
3. Waarom ondervinden de thuissupporters hinder van dit alles, m.a.w. waarom moeten wij met het halve stadion door één = 1= uno = one = eins = un deur onder vak 15??? En daarna de hele bouwput omlopen?
4. Waarom treedt de club (naar mijn mening terecht) hard op tegen negatief gedrag van eigen supporters, maar mag een groep Ajax-supporters anderhalve helft lopen provoceren (= inconsequent)?
5. Waarom geven de stewards geen reden = schouderophalen voor het niet tijdig ingrijpen?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

En nu gaan we weer een hele discussie krijgen over stewards? :?
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik kan me niet voorstellen dat het die-hard supporters waren. Waarschijnlijk gewoon simpele teletext supporters die kaartjes hadden gekregen. Lijkt me dat dit draadje erg wordt opgeblaze (niet de eerste keer)....

Denk je echt dat Heerenveen bewust Ajaxieden tussen 'ons' laat zetten?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik heb geen idee wat jij er van weet, en ik geef ook direct toe dat ik er niet zelf bij ben geweest, maar als ik van een realistisch en betrouwbaar persoon hoor dat een groep van 40-50 Ajax supporters gewoon de gracht bestormd in de pauze, dan kun je volgens mij niet spreken over een stel 'toeristen' die 'toevallig' in het verkeerde vak terecht zijn gekomen en dan een misverstandje krijgen over wie er het eerste aan de beurt is bij de koffiestand...

Het gaat er niet om of het bewust gebeurd of niet - het lijkt mij van niet - het gaat er om dát het überhaupt gebeurd. Zulke situaties kunnen nu eenmaal escaleren, zeker als het de aanhang van een club als Ajax betreft. Bij RKC of RBC supporters zul je dit probleem niet kennen, maar zoals gezegd was dit dus niet het geval.
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Feit is dat het al bijna een week bekend was dat er een groep Ajax-supporters kaarten had voor vak 10. Ze waren ook al ruim vantevoren aanwezig en duidelijk herkenbaar(ajax-mutsen ed). Stewards zagen het ook. Waarom wordt er dan niks aan gedaan? Op deze manier was het in mijn ogen wachten tot er iets ging gebeuren. Uiteindelijk, na zeer provocerend juichen van dit groepje, werd er dan toch ingegrepen door de groep te verplaatsen. Maar dan zet je ze toch in het uitvak en niet in vak 9, pal tegen het NN-vak. Ik kreeg bijna het idee dat Heerenveen wilde dat het mis ging.
Gebruikersavatar
Sprietsma
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 05-02-2004 21:57
Locatie: Klooster-City

Bericht door Sprietsma »

Het is echt ronduit belachelijk dat die Ajax supporters daar zaten waarom bestaan er dan uit-vakken???
Stond er zelf tussen in en dat stelletje mongolen van een ajax supporters was duidelijk aan het provoceren, die raddraaiers moet je gewoon direct het stadion uitzetten maar wat gebeurt er.... Helemaal niets...
En wij als Nieuw Noord supporters hebben het straks weer gedaan en we worden de dupe van die eikels daar... er moet gewoon veel harder worden opgetreden, gebeurd dat niet dan lijkt me het logisch dat je voor eigen rechter gaat spelen!!
Het is nog wel ONS stadion, dit moet je es in de ArenA proberen....
Vond het echt een schande!!
I'm living this till the day that I die!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Klinkt als een stukje naïeviteit vrees ik. "Hier gebeurt toch nooit iets..." of iets van die strekking. En dat lijkt me dus niet echt slim.

Wat dus ook gebleken is. Benieuwd wie de zwarte piet toegespeeld gaat krijgen... :huh:
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Er werd wel lekker op souveniertjes gejaagd in de pauze.

Ze gingen op het einde mooi sonder mutsen en sjaaltjes er vandoor :D

Maar er waren enorm veel 020 supporters die kinderen mee hadden en die liepen aan het einde met sjaaltje rond. Lekkere verstandige ouders hebben die. Ik zag iemand die had de sjaals van zijn kinderen mooi in een tas gedaan tijdens de wedstrijd en geeft ze de sjaals aan het einde weer aan de kinderen een beetje improverserend.
Alle ballen op Henkie!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Kinderen met sjaaltjes van Ajax ben ik ook niet blij mee. Maar die ga je echt niet jatten lijkt me. Je kunt die ouders wél wijzen op het gebrek in de opvoeding! :mrgreen:

Maar laten we nu niet afdwalen. Punt wat hier behandeld wordt is het plaatsen van de groep Ajacieden in vak 9 en de gevolgen daar van.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Wat belachelijk zeg! Er was een redelijke groep Ajacieden in vak 10. Bij de 0-1 begonnen ze te juichen, waarop enkele Heerenveen supporters eropaf gingen. De Ajacieden werden in bescherming genomen, en werden in vak 9 geplaatst! En vlak voor rust kwam deze groep naar beneden stormen, en er kwamen nog uit andere hoeken Ajacieden aangesneld, om de confrontatie op te zoeken met de Feanfans.

En na de wedstrijd was de uitgang onder vak 9 ook nog eens gesloten. :angry:
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

wat een stelletje akelige ajaxcieden, er is van te voren duidelijk aangegeven dat er ajaks supporters aanwezig zouden zijn in vak 10 (het waren er meer als 20) na de 1-0 zijn ze uit het NN vak weggehaald en in vak 9 gezet.
Zelfs nog supporters bij Jan Wind geweest dat dit niet goed ging komen, mijn inziens heeft de club en de stewards niet goed ingeschat wat voor supporters dit waren!
Want dit waren zeker geen jongens die ajaks rustig wouden supporteren, maar gewoon uit waren op slaanderij, hetgeen ook gebeurde.
Stewards konden het in 1e instantie niet keren, al werd het redelijk opgelost, pas echt rustig werd het toen ME met honden arriveerde, jammer dat mijn inziens de club dit zover heeft laten komen, al staat Nieuw-Noord hier volkomen los van.
Er waren cker 100 ajakscieden rondom vak 10 aanwezig, dit is toch vragen om problemen, terwijl vele supporters vantevoren nog tegen stewards hadden gezegt, zorg ervoor dat ze hte vak niet inkomen, de meesten waren ook nog verij makkelijk te herkennen d.m.v van mutsen en sjalen.
kortom volkomen belachelijk dit!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Als dit allemaal waar is (waar ik overigens niet aan twijfel) dan mag de club zich wel eens goed achter de oren krabben. Mensen binnen de club lezen dit forum ook en waren zich er dus wel degelijk van bewust dat het gerucht rondging dat er Ajax 'supporters' zich rond NN zouden ophouden. Dat men daar dan zo halfslachtig op reageerd (terwijl eigen supporters voor verbaal geweld harder worden aangepakt) vindt ik dan ook niet kunnen.

Als de 'supporters' dan worden aangepakt mogen ze simpelweg de wedstrijd in een ander vak uitkijken. Dit is natuurlijk voor de eigen supporter niet uit te leggen. Bij het minste of geringste zal er tegen eigen supporters worden opgetreden terwijl iemand met een seizoens-/clubcard van een andere club de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Het wordt tijd dat de club inziet dat het bij andere clubs geen ouwejongens krentenbrood is en dat dit soort toestanden dan ook niet getolereerd kunnen worden. Temeer omdat het een stigmatiserende werking heeft op het NN vak, terwijl NN aan dit incident op geen enkele manier schuld heeft.
Het is maar een spelletje
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Fotze schreef:Je verplaatst niet een groep van 20 020 supporters naar een naast gelegen vak waar nog eens 30 man van 020 zitten.
Dat vroeg ik me ook al af op het moment dat ze het vak werden uitgestuurd. Er was plaats genoeg in het uitvak, stop ze daar dan in! Waarom hebben we anders een uitvak? En kom niet aanzetten met excuses als "ze hebben geen uitregistratie o.i.d." daar horen ze, en niet tussen de SCH fans! De organisatie mag zich echt eens achter de oren krabben over wat hier is gebeurt want dat kan echt niet!

Of ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom?
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

wat een stelletje akelige ajaxieden, er is van te voren duidelijk aangegeven dat er ajaks supporters aanwezig zouden zijn in vak 10 (het waren er meer als 20) na de 1-0 zijn ze uit het NN vak weggehaald en in vak 9 gezet.
Ik zat de eerste helft ook in vak 9. Stond eerst een groepje van rond de 20 man. Daar kwamen dus even later de gasten uit vak 10 bij. Daarna druppelden allemaal kleine groepjes joden binnen in vak 9, die ook allemaal hartelijk werden toegelaten. De groep groeide naar op z'n minst 70 man. Daar zit je dan, met een horde ajaxieden voor je...

Dat zoiets nooit goed kan komen, had Heerenveen kunnen weten...
Fotze schreef:Stewards en Heerenveen sc voor jullie een dikke onvoldoende vanavond!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Supportersbeleid deugt niet, en vanavond werd dat maar weer eens pijnlijk duidelijk. Stewards hadden die neuzen gewoon niet binnen mogen laten. Verder was het triest dat na de 0-2 de helft van het stadion opveerde. Niet te geloven. Ik vind het vreselijk irritant wanneer ik mensen tegenkom met een sjaaltje/shirt van de tegenstander. Meestal maak ik dan een opmerking, en vervolgens kijken ze je vreemd aan...

Hier moet maar een einde aan komen vind ik. Ze verzinnen tegenwoordig van alles op het gebied van supporters, dan moet het ook mogelijk zijn om neuzen uit onze vakken te weren.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Morgen gaat er op zeker een officiele klacht richting heerenveen!!

Men beschouwd ons als scum terwijl wij gvd vantevoren duidelijk hebben aangegevn dat er joden stonden in vak 10 en dan wordt er zo laconiek met deze informatie omgegaan. En het meest onbegrijpelijk vind ik nog dat je na de tijd in het FFP gasten tegen komt die in de pauze nog liepen te provorceren en vechten...

Niet te geloven dat dit allemaal kan in heerenveen....

Hand in eigen boezem steken GVD
Laatst gewijzigd door Squerrel op 03-02-2006 02:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

In de pauze ging het behoorlijk los! De reden was heel simpel....supporters van ajax in vak 10 en 9 die provoceren worden niet geaccepteerd. Iedereen wist het, van club tot politie, maar ingrijpen dus ze dus niet. Zelfs de ME en AE stonden er bij en keken er na.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Sluit me helemaal bij Fotze aan! Het is werkelijk van de zotte dat notabene de Heerenveen supporters de stewards wijs moeten maken dat er iets gedaan moet worden. Dat je dan als antwoord krijgt dat deze stakkers niet in het uitvak geplaats kunnen worden, omdat Ajax dat niet wil dan breekt bij mij de klomp. Wie is er gvd eigenaar van het stadion!?! Gaat Ajax in Heerenveen bepalen welke supporters wel en welke supporters niet in het uitvak mogen!?!

Ga je schamen Heerenveen! En helmaal als je later op de avond de supporters in het FFP tegen komt die diezelfde avond uit vak 10 zijn gehaald wegens provocatie! Onbegrijpelijk amateuristisch optreden van Heerenveen!
Gebruikersavatar
JacPos
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 27-01-2006 01:59
Locatie: Hantumeruitburen
Contacteer:

Bericht door JacPos »

Sluit me ook volledig aan met al de vorige sprekers! Ik zag het met eigen ogen gebeuren terwijl niemand van de stewards of de politie ook maar ingreep :evil: !!! Het is toch verdorie niet te goloven dat onschuldige supporters de dupe worden van dit wanbeleid... Er zaten ouders met kinderen in vak 9 die te maken kregen met dit soort raddraaiers die gewoon op ruzie uit waren! Er zijn Heerenveen supporters die rake klappen hebben moeten incasseren doordat ze in de pauze vak 9 uit wilden gaan. Er zijn toch wel mensen binnen de organisatie die dit forum lezen want dit kon je natuurlijk verwachten na al de aanwijzingen die gegeven werden. Zag ook idd deze zelfde 'Ajakkes aanhangers' naderhand in het FFP! Dat moet toch niet kunnen!!! Heerenveen; doe hier wat aan voordat het echt een keer flink uit de hand loopt!
In voor- en tegenspoed; altijd een Fean-fan!!!
rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Bericht door rini »

SCH-4-LIVE schreef:Wat belachelijk zeg! Er was een redelijke groep Ajacieden in vak 10. Bij de 0-1 begonnen ze te juichen, waarop enkele Heerenveen supporters eropaf gingen. De Ajacieden werden in bescherming genomen, en werden in vak 9 geplaatst!

En vlak voor rust kwam deze groep naar beneden stormen, en er kwamen nog uit andere hoeken Ajacieden aangesneld, om de confrontatie op te zoeken met de Feanfans.
Dit is dus absoluut niet waar. De groep van 20 ajax supporters (wat ik van te voren al had aangekondigd die in vak 10 zaten) hebben totaal niet deelgenomen aan de rellen. Ikzelf zat in vak 8 en heb het allemaal zien gebeuren.

Er ontstond een klein relletje nadat ajaxsupporters bier gingen halen onder bij vak 10 ongeveer 5-10 minuten voor de rust. Toen stroomde heel vak 9 leeg met ajax-supporters en toen was de beer los, om het zomaar te zeggen.
Naar mijn mening was dit door de ajaxsupporter die bier ging halen uitgelokt, omdat binnen enkele seconden aardig wat harde kern joden in de gracht stonden. Een van te voren opgezet plan dus.....

Dit waren duidelijk geen doorsnee supporters van ajax met een sjaaltje en muts op. Hooligans dragen namelijk bijna nooit sjaaltjes en mutsen met ajax logo.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

iemand op een ajax-forum schreef:Niemand heeft de rellen gezien op tv? Niemand? Het ging echt raar... Een bier-inschenk-mevrouw had het nog nooit zo erg meegemaakt in haar dorpje. Ik wist ook niet dat het zo raar kon gaan in Heerenveen. The nice public, of all places..

Wij zaten eerst in vak 10, maar na de 0-1 konden we snel vertrekken. 20 stewards om ons heen, het leek net een gevangenis. We moesten een vak verderop gaan zitten, waar ook veel harde Ajacieden zaten. In de rust ging het los. Gefrustreerde boertjes gingen los tegen zo'n 100 Ajacieden, waarvan er 25 echt gek waren. ME, politie, politiehonden, et cetera... Niet verwacht dat er zulke gekke boertjes waren. Na een minuut of 15 rumoer begin dan eindelijk de tweede helft. Ik had het te druk met bier halen, dus heb weinig gezien. Na de 0-2 zijn we richting auto gegaan. Al anti-010 zingend werden we plots aangevallen, maar de stillen waren al paraat. Daarna ging het ook in de kleine straatjes los. We zijn nu net veilig thuis en gaan nog even op stap. Een vreemde gewaarwording als ervaring rijker.
Trusten!
Dit post 1 van die (nep) ajax gasten die in vakkie 10 stonden. Hij en zijn vrienden kwamen uit Zwaagewesteinde vertelde hij aan iemand :twisted: Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.

edit: aangepast door Michel, gewoon voor de duidelijkheid.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

GVD, dat dit bij ons moet gebeuren, zeker na dat gedonder tegen ajax. De schuld lag voor 90% bij die joden, ik sta er VOLEDIG achter als er een officiele klacht naar de club gaat. Ik ging 2 minuten voor de rust even koffie halen bij zoon standje op oost, toen ging het mis. Komen er van die contactgestoorde MEers met honden aan, die het allleen maar ophitsen. Er werden nog wel rake klappen door de ME uitgedeeld. Vond het wel klasse dat Riemer het vak in kwam. Hij zei tegen mij dat het ajaks fans waren met heerenveen clubkaarten :urgs:

En dan nog even over 1 of andere klapmongool alias steward, deze man begon tegen mij te tieren omdat ik een blikje bij me had, en ging meteen met boetes drijgen. Ik ga even netjes met deze man in discusie, pakt hij mijn blikje en giet hij het voor mijn neus leeg :urgs: hoe zo irritatie oproepen, ben maar verstandig weggelopen, maar wel even tot 10 moeten tellen.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

mart761 schreef:Niemand heeft de rellen gezien op tv? Niemand? Het ging echt raar... Een bier-inschenk-mevrouw had het nog nooit zo erg meegemaakt in haar dorpje. Ik wist ook niet dat het zo raar kon gaan in Heerenveen. The nice public, of all places..

Wij zaten eerst in vak 10, maar na de 0-1 konden we snel vertrekken. 20 stewards om ons heen, het leek net een gevangenis. We moesten een vak verderop gaan zitten, waar ook veel harde Ajacieden zaten. In de rust ging het los. Gefrustreerde boertjes gingen los tegen zo'n 100 Ajacieden, waarvan er 25 echt gek waren. ME, politie, politiehonden, et cetera... Niet verwacht dat er zulke gekke boertjes waren. Na een minuut of 15 rumoer begin dan eindelijk de tweede helft. Ik had het te druk met bier halen, dus heb weinig gezien. Na de 0-2 zijn we richting auto gegaan. Al anti-010 zingend werden we plots aangevallen, maar de stillen waren al paraat. Daarna ging het ook in de kleine straatjes los. We zijn nu net veilig thuis en gaan nog even op stap. Een vreemde gewaarwording als ervaring rijker.

Trusten!
Dit post 1 van die (nep) ajax gasten die in vakkie 10 stonden. Hij en zijn vrienden kwamen uit Zwaagewesteinde vertelde hij aan iemand :twisted: Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.
Waarom ga je in godsnaam zitten te proveceren in vak 10? Ben jij hooligan ofzo?
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Waarom ga je in godsnaam zitten te proveceren in vak 10? Ben jij hooligan ofzo?



Ik ga dit provoceren, :twisted: :twisted: waar slaat dat nou weer op ga lekker op je stoeltje zitten te janken :twisted:

Ik post alleen wat een van deze figuren op een ajax forum, heeft gezet.

Tjonje jonge wat ben jij sneu :urgs: :urgs:
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

benieuwd wat de "steward" nou weer voor smoesjes heeft????
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Waardeloos en diep triest dat SCH op dit gebied geen beter beleid kan (of wil) voeren, als je ziet hoeveel groepen Ajax supporters er door het stadion heen zaten dan kun je je echt afvragen: wanneer gaat het een keertje echt goed mis. Het is toch simpel: kom je als een Ajax uitgedoste groep, direct doorsturen naar het uitvak ook al heb je een kaartje voor het SCH-vak.

Heus als een individuele Ajax-supporter(of wie dan ook) in het Heerenveen vak plaatsneemt dan zul je mij niet horen, maar zoals gister kan het echt niet langer. Ik heb hier al een keer aangegeven hoe vervelend de situatie in vak 23 is. Je zit daar naast een commercieel vak (22) dat 3 van de 4 keer wordt verkocht aan een sponsor van de tegenstander, je hebt dan wel te maken met meer dan 200 man. Als het dan de tegenstander scoort dan veert dat hele vak op en gaat contact zoeken met vak 24 (het uitvak). Nu is het elke keer nog goed gegaan, maar het wekt irritaties op en het zal mij niet verbazen dat het daar ook een keer fout gaat.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

mart761 schreef:Waarom ga je in godsnaam zitten te proveceren in vak 10? Ben jij hooligan ofzo?



Ik ga dit provoceren, :twisted: :twisted: waar slaat dat nou weer op ga lekker op je stoeltje zitten te janken :twisted:

Ik post alleen wat een van deze figuren op een ajax forum, heeft gezet.

Tjonje jonge wat ben jij sneu :urgs: :urgs:
Had em even als quote gezet, dan was het een stuk duidelijker.

Vanuit vak 22 heb ik dit overigens alles totaal niet meegekregen.


@Nielshh: Gebruik van termen als "joden" en "neuzen" vindt overigens absoluut niet kunnen:
jasperio
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 21-12-2005 00:56
Locatie: Giekerk

Bericht door jasperio »

Het enigste wat nieuw-noord de hele eerste helft heeft gedaan is die lui provoceren!
Als ze dan gewoon langskomen onder aan de gracht van wat willen jullie nu eigenlijk, schijt 95% in zijn broek.

Persoonlijk heb ik me de eerste helft geergerd aan het provocerende gedrag van nieuw-noord. Is even wel leuk maar begint snel te vervelen. En dan in de rust erger ik me dat die lui gewoon de baas zijn in ons eigen stadion. Jammer. Het grote bek achter een hek gehalte was wel erg hoog.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik heb vannacht met zowel Henk Hoekstra als Riemer gesproken. Van een niet nader te noemen persoon weet ik dat het een groep (Ajax supporters) betrof die uit de regio Dokkum komt. Dit is inmiddels ook bij Henk Hoekstra bekend en bij Riemer. Ik wil NN adviseren zsm met Riemer en/of henk H. rond de tafel te gaan om toe te lichten wat er gebeurd is en afspraken te maken voor de toekomst. Je kunt er vanuit gaan dat dit een sport wordt voor tuig van de tegenpartij. Er is nu een zichtbare (dus aanvalbare) 'harde' kern van SCH. Jullie hebben Riemer nu nog zeker op je hand. Om een uur of 2 was hij nog woedend op de Ajax aanhang.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

jasperio schreef:Het enigste wat nieuw-noord de hele eerste helft heeft gedaan is die lui provoceren!
Provocerend gedrag van Nieuw Noord??? Kerel waar heb je het in hemelsnaam over? Als er 1 groep aan het provoceren was dan was dat de 020 groep! Ik vraag me af of je uberhaupt hebt gezien wat er gebeurd is.
Wie moet er kapot?
Gesloten