Acties tegen Play-offs?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Acties tegen Play-offs?

Berichtdoor Jurruh » 19-01-2006 21:10

Ik vroeg me af of er nog een plan is om bijvoorbeeld komende zaterdag actie te voeren tegen de play-offs? Of dat het een idee is om dit nog op te zetten?

Hier de acties van afgelopen tijd (vooral afgelopen weekeinde): http://www.sovs.nl/index.php?newsId=383 ... n=&yy=&mm=
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor 30plus » 20-01-2006 01:20

als het zover is massaal thuisblijven, maar ja dat zal wel niet lukken.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Frisian Viking » 20-01-2006 16:23

Ik heb er al een aantal keer over nagedacht: Wat als het zover is?

Ik wil Heerenveen graag zien spelen en ik wil ze ook steunen in de race voor het Europees voetbal. Daarentegen wil ik ook van die verrekte play-offs af.

Een erg moeilijke beslissing als je het mij vraagt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor hansrob » 20-01-2006 19:48

Als ik het goed heb zijn er (helaas) contracten voor 3 seizoenen playoffs getekend dus denk ik dat het niet zal meevallen er vanaf te komen. maar wie er iets tegen begint kan denk ik op mijn steun wel rekenen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Berichtdoor Jeroen » 20-01-2006 19:50

Frisian Viking schreef:Ik wil Heerenveen graag zien spelen en ik wil ze ook steunen in de race voor het Europees voetbal. Daarentegen wil ik ook van die verrekte play-offs af.

Een erg moeilijke beslissing als je het mij vraagt.


Precies de emotie waar de clubs op inspelen. Ze weten dat de supporters een 'verplichting' hebben om erbij te zijn. En al zouden er een paar supporters niet komen, er zijn altijd anderen om hun plaats in te nemen...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Frisian Viking » 20-01-2006 22:02

Jeroen schreef:Precies de emotie waar de clubs op inspelen. Ze weten dat de supporters een 'verplichting' hebben om erbij te zijn. En al zouden er een paar supporters niet komen, er zijn altijd anderen om hun plaats in te nemen...

Mooi verwoord Jeroen: "Precies de emotie waar de clubs op inspelen." Ze weten toch wel dat we komen, omdat we nou eenmaal willen dat we Europees gaan. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe vol het stadion straks zit.

Trouwens, PSV was de enigste club die tegen deze play-offs was. Wat mij betreft worden ze de komende drie jaar kampioen, hoeven ze ook niet aan die onzin mee te doen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor vlqrt » 21-01-2006 01:08

PSV is ook de enige club die (bij mijn weten) de supporters niet extra laat betalen voor de play-offs. Ik vindt het wel typisch dat een club in de financiele problemen nog zo nuchter met haar fans om kan gaan en op deze manier de fans tegemoet komt.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Flying Tilster » 21-01-2006 11:07

Ik snap trouwens niet dat de clubs akkoord gegaan zijn. Ze roepen al een jaar of wat dat het programma (incl. Europese wedstrijden) te zwaar is.
Helemaal in het seizoen met een EK of WK.

Natuurlijk wil ik ook mijn club steunen, maar of de financiën het dan nog toelaten....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Onedayflyer » 21-01-2006 16:40

De clubs zijn niet tegen, maar de trainers en spelers. Die laatste worden meer belast, de clubs krijgen alleen maar meer geld binnen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor Frisian Viking » 21-01-2006 17:07

Onedayflyer schreef:De clubs zijn niet tegen, maar de trainers en spelers. Die laatste worden meer belast, de clubs krijgen alleen maar meer geld binnen.

En ook de supporters zijn tegen.

Alleen de voorzitters en andere bobo's zijn voor dit plan. Het is ook ongelooflijk hoe dit plan er ineens door gedrukt werd. In twee dagen werd bekend dat de hele competitie op de schop zou worden genomen. Er werd niets aan de trainers, spelers en supporters gevraagd. Ze wisten blijkbaar wel dat wij voor een groot gedeelte tegen zouden zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Frisianfalcon » 23-01-2006 12:32

Ook ik ben tegen de play offs.
En ik weet haast voor 75% zeker dat ik de wedstrijden ga boycotten, die andere 25% is idd de liefde de ik heb voor Heerenveen. En het voelt als verraad als je in die periode de club juist niet steunt.

De competitie en de play-offs zijn nog niet afgelopen en geweest, en er is vorige week idd besloten om het concept 3 jaar door te laten gaan. :huh:
In de VI las ik vorige week dat sommige supportersver. acties gaan voeren door middel van spandoeken op te gaan hangen en hun mening daarop weer te geven. :D

Ik ben op zich we voor veranderingen maar moet dat (soms) ten koste gaan van de supporters..... :grmbl:
Avatar gebruiker
Frisianfalcon
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 18-12-2005 13:32

Berichtdoor Freezeman » 23-01-2006 13:41

Ik ben van mening dat de enige actie die je kunt ondernemen, niet naar de playoffs toegaan.
Een spandoek op hangen heeft in dit geval weinig zin, je moet de club in de beurs treffen, boycotten is volgens mij de juiste manier.

Verder ben ik nog steeds van mening (heb het al vaker ergens geroepen :D )
Dat als Feyenoord of Ajax, ik neem gemakshalve maar aan dat PSV kampioen word, dankzij de komende playoffs naast de boot vallen voor de europesche wedstrijden, het onmiddelijk over is.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor André » 23-01-2006 14:17

Ik hoop ook op het scenario dat Ajax na 34 wedstrijden op de tweede plaats staat en dan via de play offs Europa mist :mrgreen:

Los van het spanningselement is het gewoon ruk natuurlijk. Het zijn allemaal alles of niets wedstrijden, maar voor dergelijke wedstrijden heb je de beker en niet de competitie!

De clubliefde zal bij de meeste mensen zo groot zijn dat boycotten niet een optie is, de stadions komen vermoedelijk wel vol (al dan niet door wervingsacties) dus zullen de clubs (lees penningmeesters) het als een groot succes ervaren
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Berichtdoor Niels » 23-01-2006 14:19

Zolang we geen scorende spits aantrekken hoeven we ons echt geen zorgen te maken over die play-offs... :|
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Frisianfalcon » 23-01-2006 16:20

Nielshh schreef:Zolang we geen scorende spits aantrekken hoeven we ons echt geen zorgen te maken over die play-offs... :|


Dit jaar dan niet nee..... :?
Avatar gebruiker
Frisianfalcon
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 18-12-2005 13:32


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron