Funplaza

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Funplaza

Bericht door rini »

Ik ben benieuwd wat iedereen tot op heden van het funplaza vindt??

Ik vind het leuk ingericht en de sfeer is er prima.
Echter de artiesten na de wedstrijd kunnen wel eens wat beter worden uitgezocht...
zo was er laatst na de fantastische overwinning tegen Levski een wannabe robbie williams....echt ontzettend bagger...dan moet er juist sfeermuziek zijn, zodat je lekker mee kan zingen. Er waren overigens wel 3 meisjes van 15 die het schitterend vonden :-)

En dan de naam....Funplaza....tja, ik vind het persoonlijks niks. Het is toch geen speelplaats of kermisattractie ofzo....?
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Ach je kunt het zo gezellig maken als je wil. Vind het er prima en je kunt er bier drinken. Wat wil een voetbalsupporter nog meer!
Legendarysk
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

Wat ik mis bij het funplaza is soms een leuk feestje,en nee dan niet jannes ofzo.
Maar meer gericht op de jeugdige supporters er mag best wel eens een dj komen die eens wat hardstyle draait.
Dit gebeurt ook bij andere clubs zoals utrecht en feyenoord.
Nieuw Noord
Baantjer
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2006 21:37

Bericht door Baantjer »

Wat ik mis bij het funplaza is soms een leuk feestje,en nee dan niet jannes ofzo.
Maar meer gericht op de jeugdige supporters er mag best wel eens een dj komen die eens wat hardstyle draait.
Dit gebeurt ook bij andere clubs zoals utrecht en feyenoord.
Van mij zou dat ook heel erg graag mogen!! Maar ik denk dat de gemiddelde bejaarde er wel iets anders over denkt hier in het stadion. En omdat deze nogal in grote getalen aanwezig zijn in het stadion, lijkt me dit zeer onhaalbaar :(

Maar wie weet krijgen we oom Riemer nog eens zover :?
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Ik moet er niet aan denken dat er "hardstyle o.i.d gedraaid wordt denk dat je de kantine op 150 man na, snel leeg hebt.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hoeft ook niet na de wedstrijd. Het plaza is af te huren voor feesten en partijen. Denk dat er best iets mogelijk is voor bepaalde supportersdoelgroepen.

Ontopic: ik vind het er vaak te druk, nu al.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Ik vind het een schitterende accomodatie. Volgens mij hebben wij het grootste supporters home van de hele eredivisie (die van Utrecht schijnt ook groot te zijn), en nog steeds is het te druk. Echt een goed idee was het om daar een kantine te bouwen. De naam vind ik niet zo geweldig.

Misschien moet er ook maar één komen op Noord voor de NN- leden. Alleen toegang op vertoon van het pasje.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Misschien moet er ook maar één komen op Noord voor de NN- leden. Alleen toegang op vertoon van het pasje
ja en dan zeker lekker in 15 zitten
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Baantjer schreef:
Van mij zou dat ook heel erg graag mogen!! Maar ik denk dat de gemiddelde bejaarde er wel iets anders over denkt hier in het stadion. En omdat deze nogal in grote getalen aanwezig zijn in het stadion, lijkt me dit zeer onhaalbaar :(
Denk dat de gemiddelde bejaarde niet zo snel het ffp in komt, en het hoeft heus niet altijd, maar nu is het niet echt gericht op de jeugd in mijn ogen, dat mag ook wel een keer na een thuiswedstrijd, andere keer weer ander programma. Wat afwisseling kan denk ik nooit kwaad.
rini
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 25-12-2005 12:06
Locatie: Grunn

Bericht door rini »

SCH-4-LIVE schreef:Ik vind het een schitterende accomodatie. Volgens mij hebben wij het grootste supporters home van de hele eredivisie (die van Utrecht schijnt ook groot te zijn), en nog steeds is het te druk. Echt een goed idee was het om daar een kantine te bouwen. De naam vind ik niet zo geweldig.

Misschien moet er ook maar één komen op Noord voor de NN- leden. Alleen toegang op vertoon van het pasje.
Dat vind ik dus niet. Ik ben ook fanatiek, maar zit niet in het sfeervak. Met een kantine onder noord en funplaza kan iedereen zelf kiezen waar hij heen gaat....naar de bejaarden in het funplaza of naar het NPH (Noord Pils Home :-))
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Er komt dus alléén een kroeg voor Nieuw Noord als Heerenveen in de hoeken gaat staan volgend jaar, wat dus niet de bedoeling is. Dan valt het te vergelijken met het uitvak, en dat is nou niet echt de mooiste plek voor een staanvak.

Dus ik denk dat je een Nieuw Noord home wel op de buik kan schrijven
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Force schreef:Er komt dus alléén een kroeg voor Nieuw Noord als Heerenveen in de hoeken gaat staan volgend jaar, wat dus niet de bedoeling is. Dan valt het te vergelijken met het uitvak, en dat is nou niet echt de mooiste plek voor een staanvak.

Dus ik denk dat je een Nieuw Noord home wel op de buik kan schrijven
Verkeerde conclusie. Als we in 15 gaan zitten (gaat niet gebeuren trouwens), dan hebben we zéker een eigen kroeg. Dat betekent niet dat er niks mogelijk is als we in 10 of achter de goal gaan staan.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Over Funplaza ben ik erg tevreden. Jammer dat het er altijd zo bomvol is! Maar hoe langer je blijft, hoe rustiger het wordt :wink: .
Er is meestal leuke sfeermakende muziek. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Nederlandstalig dus ja.. Maar andere muziek is ook best hoor. Zolang het maar geen R&B of hiphop is!
SCH
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Oh, ik meende dat het supportershome als 'aantrekkertje' voor vak 15 was, en dat als NN in de overige vakken kwam, dat er dan helemaal niks kwam.

Dan zal het inderdaad foute conclusie zijn, gelukkig!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Vak 15 is voor mij ook onbespreekbaar, en met mij zijn velen :stan: . Maar deze discussie is al gevoerd.

Het gaat er om dat de catering en sanitaire voorzieningen nu zachts gezegd beroerd zijn. En als we naar 12 verhuizen zal dit niet verbeterd zijn. Vandaar deze gedachte. En ik denk dat er wel animo is voor een NN-café. En er is nog niet bekend wat er met de ruimte onder Noord moet gebeuren, wellicht dat er een ruimte beschikbaar is.

En tijdens de rust is het vrijwel onmogelijk om snel in de plaza te komen vanuit vak 10. Zelfde geld voor na de wedstrijd. En met de uitbreiding van de Noord tribune zal het er alleen maar drukker worden in de funplaza.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik vind een appart honk alleen voor NN leden niet zo'n raar idee. Bij de meeste clubs is het zo dat je alleen op vertoon van je leden pas naar binnen kan thans dat is bij het groningen supporters home ook zo. Maar over dat van hardstyle enzo dat is bij ajax volgens mijn niet in de arena zelf. Maar naast het trainings veld hebben ze een honk staan. Toen ik daar langs liep na de wedstrijd was het alleen maar hardstyle wat je hoorde.
Alle ballen op Henkie!
ZKV
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-11-2005 21:22

Bericht door ZKV »

Ik ben vorig seizoen in het funplaze geweest na onze onderlinge wedstrijd en het zag er prima uit.
Echt een groot café onder het stadion, persconferentie op grote schermen, genoeg verkooppunten voor bier en vreterij en nog betaalbaar ook allemaal als ik me goed kan herinneren.

Mijn complimenten, ik had dat graag ook bij ons in de Euroborg gezien.

De muziek heb ik destijds niet zo opgelet, was nog wat beduusd van de nederlaag, maar als je week in week uit bagger te horen krijgt, dan gaat dat je op een gegeven moment wel behoorlijk tegenstaan, lijkt me.
Maar mijn eerste indruk was: fantastisch!
iffit kantko lijkkit sjoet, it sjoetko lijkkit kan
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Funplaza - de naam is op zich niet raar gekozen aangezien er ook andere evenementen plaats kunnen vinden buiten het voetbal om - is een schot in de roos gebleken lijkt me. Het is nu gewoon al te klein.

Maar niet omdat ik er zo graag kom. Waar ik mij aan erger is dat er elke keer dezelfde muziek na de wedstrijd wordt gedraaid en dan ook vaak nog eens in dezelfde volgorde. Het is allemaal ski-hut/beach club muziek en dat trek ik af en toe, maar niet de hele tijd. Afwisseling zou wat dat betreft welkom zijn.

Verder erger ik me mateloos aan die DJ's en artiesten die menen er na een nederllaag toch een 'lekker feestje van te moeten maken vanavond'. Doe even normaal man! Als ik als supporter mijn club met 1-2 zie verliezen tegen Heracles, dan wil ik echt niet zulk dom gejeuzel horen, zeker niet direct na het laatste fluitsignaal. Later op de avond mag hij dat best proberen, maar niet dan al.
Waar ik mij op hetzelfde moment ook aan erger zijn de mensen die op dat moment ook nog vrolijk mee lopen te hossen en zelfs de polonaise inzetten. Dan snap je er toch weinig van in mijn ogen. Manisch depressief hoef je echt niet te worden, het is immers maar voetbal, maar zo feestelijk... :shock:
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

ach ieder beleeft het op zijn/haar manier

Die artiesten of hoe ze dan ook mogen worden genoemd worden ook ingehuurd en worden betaald om hun best te doen. Als je het publiek mee wil krijgen kun je moeilijk een begrafenismuziekje opzetten.
Legendarysk
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Ik vind het een prachtig mooi supportershome, en kwam er in het begin ook erg vaak, maar de laatste wedstrijden al niet meer, het is mij daar te druk.
En een bakkie koffie onder vak 10 smaakt ook goed, en bier drink ik wel thuis,
wil wel graag heel en veilig thuis komen.

Maar menig club kan jaloers zijn op dit mooie onderkomen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Ik vind het erg mooi maar vindt het eigenlijk na afloop te druk, van te voren gaat het wel maar na de wedstrijd is het echt je overal tussendoor wurmen, nee daar hou ik niet zo van. En wat de muziek/ bandjes betreft: Ik vind het ok, als je wint dat er zo'n pipo feest staat te vieren maar als er verloren is vind ik dat minder, maja , dat is heel persoonlijk natuurlijk :wink: Ik vind het verder ook heel erg handig in het gebruik met bijvoorbeeld het sinterklaasfeest, het is groot en ideaal voor al die kinderen. De naam vind ik niet zo denderend, het zegt eigenlijk niets over wat het is (vind k ). Maarja, er zal wel goed over zijn nagedacht.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Leuke tent (al kom je er altijd lui tegen die je er liever niet tegenkomt :P )
Grootste minpunt is de drukte. Je mag toch aannemen dat er straks onder de Noordtribune ook een dergelijke gelegenheid komt. Nog meer mensen in die ruimte kan gewoon echt niet.
Wat variatie in de muziekkeuze kan ook absoluut geen kwaad!

Oh ja het magazijn is ook veel te klein :mrgreen:
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Funplaza vind ik heel mooi van binnen, ziet er prachtig uit. Het geeft je echt de sfeer van Friesland. Het mooiste is natuurlijk de Waterpoort in het midden :wink:

Er hadden alleen wel meer uitgangen kunnen zijn, zodat de mensen sneller erin en eruit zijn. Want nu is het vaak een drama qua drukte, het duurt een eeuwigheid voordat je op de plaats van bestemming bent.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Leuke tent (al kom je er altijd lui tegen die je er liever niet tegenkomt )
Tsja, met jou in plaza valt er meestal wel wat te beleven :wink:
SCH
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Funplaza is een prima plek waar je na de wedstrijd even een biertje kunt drinken!... Het ziet er mooi uit en het is er altijd gezellig. Het enige wat jammer is dat het er wat te druk is en zoals velen hier in dit topic de muziek stijl!!! Verder hebben ze alles prima voor elkaar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als er nog een dergelijke voorziening bij komt zou het mooi zijn die het hoekje om te bouwen. Een eigen onderkomen voor bepaalde groepen vind ik niet passen bij het gemixte karakter van de aanhang. Ik vind het leuk, jong en oud door elkaar.Je doet de meest onverwachte contacten op.
Plaats reactie