Spreekkkoren

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Riemer heeft al eens aangegeven dat ook Annie wel eens bedenkelijke dingen roept. Of zou in dit geval het selectieve Heerenveense supportersaanpakbeleid haar uitsluiten?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Gewoon massaal blijven schreeuwen, maar pas wel op wat je roept.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

De songs die je wilt zingen graag 5 werkdagen voor de wedstrijd inleveren :(
Jos in de basis
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Aha, krijgen we weer briefjes met songteksten?
Mooi.
Ik ben namelijk het vorige kwijt geraakt terwijl ik nog zo graag wilde bewaren als collecters item.
Anti anti. :)
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Nergens om maar ik neem aan dat we binnenkort op teletekst het bericht kunnen lezen dat de openbaar aanklager een onderzoek gaat doen naar de spreekkoren rondom Groningen - PSV. Volgens mij was het "Temmink hoerenjong" minimaal zo massaal als wat er bij ons gebeurde. Nu kan de KNVB tonen dat ze consequent zijn mbt spreekkoren..........
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

In Heerenveen was het nauwelijks hoorbaar.

Ik snap niet dat die commentatoren (+Cuilenborg) van SBS6 het continu hadden over de fantastische sfeer. Deze bestond voor meer dan de helft uit spreekkoren. Beetje krom. Een debiele uitspraak van Cuilenborg: 'het kan hier spoken'....knappe kop om zo'n conclusie te trekken na 2 wedstrijden Euroborg :urgs:
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

the rockII schreef:In Heerenveen was het nauwelijks hoorbaar.

Ik snap niet dat die commentatoren (+Cuilenborg) van SBS6 het continu hadden over de fantastische sfeer. Deze bestond voor meer dan de helft uit spreekkoren. Beetje krom. Een debiele uitspraak van Cuilenborg: 'het kan hier spoken'....knappe kop om zo'n conclusie te trekken na 2 wedstrijden Euroborg :urgs:
je moet natuurlijk ook een beetje rekening houden dat cuilenborg en zijn vrienden van sbs anders in stadion komen met maar 1000 mensen of iets meer.... :wink:
vinden dit naturrlijk fantastische zoveel mensen en die ook wat geluid maken.

leuk was wel dat de wedstrijd begonnen was en na 1 minuut en 30 seconden al ging roepen:staan voor groningen....
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

Arjen schreef:Nergens om maar ik neem aan dat we binnenkort op teletekst het bericht kunnen lezen dat de openbaar aanklager een onderzoek gaat doen naar de spreekkoren rondom Groningen - PSV. Volgens mij was het "Temmink hoerenjong" minimaal zo massaal als wat er bij ons gebeurde. Nu kan de KNVB tonen dat ze consequent zijn mbt spreekkoren..........
van mij mag daar nog wel een aanklacht ingediend worden tegen de stadionspeaker wegens ophitsend gedrag! schandalig hoe hij ons na de wedstrijd toesprak!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ja dat zullen ze vast en zeker doen!
Wegens ophitsend gedrag.... :urgs:

Waren inderdaad véél spreekkoren en KNVB kennende krijgt Grunn daar ook wel een boete voor.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Wat kan iemand het nou schelen dat het Groningen publiek Temmink uitmaakte voor hoerenjong? En dat de KNVB er dan wat aan moet doen...heeft iemand er hier meer of minder om of de KNVB ze aanklaagt?

Had ik hier ook gedaan gezien het eerste doelpunt en de manier waarop hij verder floot.
Laatst gewijzigd door Squerrel op 02-02-2006 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Het kan mij ook géén fuck schelen wie het was. Het gaat mij erom of de Knvb nu ook een boete geeft. Als dat niet het geval is snap ik het niet, omdat H'veen wel een boete kreeg voor een zelfde geval!

k had waarschijnlijk net zo hard meegeschreeuwd, maar ik ben gewoon benieuwd of Knvb ook hier een boete voor geeft.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Squerrel schreef:Wat kan iemand het nou schelen dat het Groningen publiek Temmink uitmaakte voor hoerenjong? En dat de KNVB er dan wat aan moet doen...heeft iemand er hier meer of minder om of de KNVB ze aanklaagt?
Het gaat mij ook niet om Groningen maar wel om consequent handelen van de KNVB. Als ze ons een boete/straf/onderzoek geven dan moeten ze dat bij alle clubs doen. Nu was het toevallig Groningen dat massaal spreekkoren had die op de zwarte lijst van de KNVB staan. Zondag zijn het waarschijnlijk supporters van Feyenoord en Ajax. Ik ben dan ook erg benieuwd of de KNVB consequent gaat handelen in dit geval...

Wanneer doet de KNVB trouwens uitspraak in "onze zaak"??
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

Force schreef:Ja dat zullen ze vast en zeker doen!
Wegens ophitsend gedrag.... :urgs:

Waren inderdaad véél spreekkoren en KNVB kennende krijgt Grunn daar ook wel een boete voor.
Nou in België is een stadionspeaker ontslagen wegens ophitsend gedrag:p Die zei zo "Ondanks zuiver handsspel wordt het 0-1 door ..."
tarva-nn

Bericht door tarva-nn »

De beste scheidsrechter op het moment vind ik Bas Nijhuis. mij vader kent die kerel die de baas is van de scheidsrechters en die zei dat de jonge scheidsrechters op het moment beter waren dan de ouwe lui, dus als ze die luinge, egmond en braamhaar nou ff ontslaan en jonge knapen voor in de plaats doen ben ik dik tevreden :!:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

tarva-nn schreef:De beste scheidsrechter op het moment vind ik Bas Nijhuis. mij vader kent die kerel die de baas is van de scheidsrechters en die zei dat de jonge scheidsrechters op het moment beter waren dan de ouwe lui, dus als ze die luinge, egmond en braamhaar nou ff ontslaan en jonge knapen voor in de plaats doen ben ik dik tevreden :!:
ehh... die vent die de tuinman van je vaderkent en daar de zoon van heeft er dan wel een gekke kijk op Luinge en Jol staan meestal goed te fluiten
Een onderschrift: wat is dat?
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Ik ben het wel met tarva-nn eens, toen hij ons fluitte deed ie dat ook goed. Hij ziet het goed en heeft uitstraling. Die zie ik graag terug komen in Heerenveen. Een van de weinigen die nog niet de vriend van Braamhaar is. :P
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

MarteNN schreef: Een van de weinigen die nog niet de vriend van Braamhaar is. :P
Meen je dat nou serieus? volgens mij word dat elke wedstrijd gezongen
ik vind het diep triest
net stinne, mar winne!
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Wat maakt het uit spreekkoren laat iedereen zeggen wat ie denkt en het valt heus wel wat mee het gebeurt 1, 2 keer in Hveen wat een ophef
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

sf-NN schreef:Wat maakt het uit spreekkoren laat iedereen zeggen wat ie denkt en het valt heus wel wat mee het gebeurt 1, 2 keer in Hveen wat een ophef
13 dagen na de laatste post er weer over beginnen, dat is pas ophef!! :upto:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Iemand die nieuw is op het forum gelijk proberen op zn plek te zetten..das stoer...
sf-nn welkom op dit forum..En je hebt helemaal gelijk.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

kukkel schreef:Iemand die nieuw is op het forum gelijk proberen op zn plek te zetten..das stoer...
sf-nn welkom op dit forum..En je hebt helemaal gelijk.
Ik vond Venderwel niet echt ongelijk hebben hoor.En het aantal posts dat de plaatser heeft gedaan doet daar niks aan af wat mij betreft.

NB is hier ook niet het enige topic waar hij met wel erg late post komt.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Hoe zou het staan met het vermeende onderzoek naar de spreekkoren tegen Willem II. Zoiets hoeft toch slechts een week o.i.d. te duren?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Logisch. We hebben volgens de KNVB-normen niks verkeerds gedaan namelijk. Je moet langer dan 3 minuten aaneen spreekkoren zingen voordat er een boete volgt. Dat hebben we in die wedstrijd niet gehaald.
K.Kist
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 27-12-2002 17:41
Locatie: Sneek

Bericht door K.Kist »

Dus voortaan iets beter je best doen.... :lol:
Live untill you Die...
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Hoorde zaterdag ook enkele 'supporters' een tekst zingen waarvan mijn broek afzakte.

'Geld, maar geen voetbal'.

Ik kan ergens wel begrip op brengen voor de ontevredenheid over de verkoop van onze vrienden Huntelaar en Samaras. Maar wanneer je de spelers die nu in het veld staan, op deze manier wilt motiveren................dan ben je rijp voor een goed gesprek.
Nu zullen er wel weer reacties komen in de trant van; het was voor Riemer, blablabla.
Denk nou toch eens na!
Bah.

Met vriendelijke groet, Sjoerd.
Petter Hansson, rots in de branding.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het was voor Riemer.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Sjoerd schreef:Hoorde zaterdag ook enkele 'supporters' een tekst zingen waarvan mijn broek afzakte.
Toch een wonderlijke reactie van je heupen op je oren :mrgreen:

Ach, je moet ook niet roomser willen zijn als de Paus. Als iets goed is mag je dat zeggen, maar als iets slecht is dan mag dat ook gezegd worden. Als diezelfde mensen juichen voor het team zijn ze geweldig, maar als ze een keer kritisch zijn dan is de beer los. Er is niemand beledigd en er is voor zover ik weet geen boete op het gebruiken van deze 'yell'.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Sjoerd schreef:Hoorde zaterdag ook enkele 'supporters' een tekst zingen waarvan mijn broek afzakte.

'Geld, maar geen voetbal'.

Ik kan ergens wel begrip op brengen voor de ontevredenheid over de verkoop van onze vrienden Huntelaar en Samaras. Maar wanneer je de spelers die nu in het veld staan, op deze manier wilt motiveren................dan ben je rijp voor een goed gesprek.
Nu zullen er wel weer reacties komen in de trant van; het was voor Riemer, blablabla.
Denk nou toch eens na!
Bah.

Met vriendelijke groet, Sjoerd.
Maak ens een afspraakje zou ik zeggen want inhoudelijk is er niks mis met die tekst (die ik overigens niet heb gezongen hoor).

Waarschijnlijk ben je niet mee geweest naar uitwedstrijden als Roda, PSV en Utrecht want als je daar je goeie geld aan hebt uitgegeven, zoals velen uren in de bus hebt gezten en dan een dergelijke lakse vertoningen te zien krijgt dan heb je wel enig recht van spreken.

En dan mogen de heren op het veld nog niet eens mopperen dat ze niet ook nog te horen krijgen dat de trouwe fans die stad en land afreizen om hen te komen aanmoedigen (velen zelfs tot in het verre buitenland toe want ga maar even 15 uur enkele reisin de bus zitten ) het een beetje zat zijn dat zij bij uitwedstrijden na een wel heel erg povere vertoning niet eens de moeite nemen die fans even onder aan het vak te komen bedanken. Echt geloof me die afstand is dan even groot als bij een winst partij.

Zoals je ziet zijn er nog andere argumenten dan de door jou gevreesde die wellicht zelf nog wat meer hout snijden. Dus maak die afspraak voor een goed gesprek eens met die spelers die deze matige reeks voorschotelen zou ik zeggen en wees eens even kritisch naar hen als naar de trouwe fans die het team door dik en dun steunen.

Denk eens na voor je dergelijke dingen post.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Plaats reactie