Spreekkkoren

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

hansrob schreef:Kijk iedereen kan eens uit zijn/haar rol vallen en daarvoor zal je echt geen stadionverbod krijgen
Denk dat dit bij heerenveen juist wel het geval is. Je weet denk ik niet hoe het bij heerenveen werkt...
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Sneeuwbal schreef: Denk dat dit bij heerenveen juist wel het geval is. Je weet denk ik niet hoe het bij heerenveen werkt...
Ik laat het me graag uitleggen!
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wij ook... :urgs:
Franco
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 28-01-2006 20:33
Locatie: Heerenveen

Bericht door Franco »

Je valt 1 keer uit je rol en dan krijg je bij Sc Heerenveen echt wel een stadionverbod! Reken daar maar wel op.
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

IN het plan van aanpak dat blijkbaar door de clubs wordt aangenomen mis ik het volgende:

Welke club is verantwoordelijk voor uitsupporters die niet in het uitvak zitten!!!
Bij Heerenveen hebben we tegen Twente en Ajax gezien dat er uitsupporters buiten het uitvak zaten en dat het tijdens die wedstrijden ook uit de hand liep.
Vraag is dan ook wie is daarvoor verantwoordelijk: de thuisclub of de bezoekende club
Voorheen was het altijd zo dat een bezoekende club alleen verantwoordelijk was/is voor het geen er in het uitvak gebeurde. De thuisspelende club is verantwoordelijk voor hetgeen er verder in het stadion gebeurt. Het is ook de thuisspelende club die bepaalt hoe de kaartverkoop voor de eigen vakken ingeregeld wordt. Als men de kaartverkoop op een dusdanige manier inregeld waardoor het voor uitsupporters ook mogelijk is om kaarten te kopen dan moet je later niet bij de bezoekende club gaan klagen dat hun supporters niet in het uitvak zitten
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Daar gaaat men bij Heerenveen liever niet op in, berichten als deze zien ze maar al te graag op de voorpagina van de LC, mensen denken: he, dat beleid bij Heerenveen is goed, aanpakken die lui. Fouten erkennen en er van leren is nog altijd iets wat bij Riemer niet in het woordenboek voor komt.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

http://www.youtube.com/watch?v=3oQxqcQzLaU 3 van sc heerenveen, zo creatief kunnen we zijn, beter dan je moeder is een hoer toch?
Pride of the north! :stan:
Plaats reactie