Wanneer krijgen we een eigen sfeervak?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wanneer komt het sfeervak??

Volgend seizoen sta ik in het sfeervak te zingen en te springen
14
25%
Na de winterstop in 2004 ga ik helemaal los in dat sfeervak
18
32%
Pas als de gehele verbouwing klaar is gaat het spoken in het ALS
25
44%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Wanneer krijgen we een eigen sfeervak?

Bericht door Eastermar »

Wanneer denk je dat we in ons eigen sfeervak kunnen gaan plaatsnemen? Ik zelf ga er vanuit dat wanneer deel 1 van de verbouwing klaar is we een eigen vak krijgen.
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Denk ook dat wanneer de oosttribune klaar is er geschoven kan worden. NN heeft zich tot nu toe alleen maar positief opgesteld vind dat de club dat nu mag gaan belonen met een eigen vak.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

En met zo'n sfeervak heeft het volgens mij ook meer invloed op spel van Heerenveen, dus dat ze hierdoor beter gaan spelen. Omdat we dan een echte 12e man zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Dat duurt nog wel ff denk ik... 2005 ofzo denk ik. Clubs zijn bang om naar bijv. Galatasaray te gaan, vanwege die heksenketel daaro, zo erg hoeft et hier niet te worden, maar et moet zowiezo beter worden dan dat et nu is...
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Het lijkt me een goed plan maar omdat ik 2 seizoenkaarten heb, blijf ik voorlopig nog eventjes op de hoofdtribune zitten. Wie weet wat de toekomst brengt! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Maar Galatasaray heeft nou niet bepaald een sfeervak, die turken gaan gewoon
helemaal nuts tijdens wedstrijden dat heeft niets met een sfeervak te maken. En ik denk
dat we daar niet bang voor hoeven zijn in het ALS....
Zitten is leuk staan is beter!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb het idee dat het niet echt leeft onder de supporters. Tegen Boekarest waren al de kaarten niet eens verkocht in het sfeervak en op dit topic wordt ook niet overdreven veel gereageerd. Nu de kans er is moet er natuurlijk wel optimaal gebruik van worden gemaakt! Ik denk dat het nog wel een tijd gaat duren voordat het vak er komt: 2004/2005.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Het leeft wel, Heerenveenrules, maar dit onderwerp is al zo vaak besproken, dat er niet weer een hele discussie gaat los barsten. Bovendien, was jij ook op de afgelopen NN-vergadering? Het leeft echt wel!

De kaarten waren niet helemaal uitverkocht toen, omdat het er ook mee te maken had, dat de verkoop voor NN-leden later begon dan de echte kaartverkoop, waardoor heel veel mensen al een kaartje hadden gekocht. Uiteindelijk zat het vak helemaal vol, dus dat zegt genoeg.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik zeg ook dat ik het idee heb dat het niet echt leeft en ik hoop dat het klopt wat je zegt en dat ik er heel erg ver naast zit. Jij bent blijkbaar wel op de NN-vergadering geweest, dus je zal er een beter beeld van hebben dan ik..................
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik denk dat het juist wel heel erg leeft.
Ik weet niet hoeveel leden NN nu heeft, maar als ze allemaal in dat sfeervak komen wordt het een gezellige boel hoor :mrgreen: ...
Ook ik ben nog steeds bezig om nog wat leden te charteren (wat een moelijk woord zeg), nou is Luxwoude (waar ik woon) niet zo groot, dus is het erg moeilijk om jongeren te vinden wie het leuk lijkt om mee te gaan naar (uit)wedstrijden en ook in een toekomstig NN-vak zouden plaats willen nemen(MAAR IK DOE M'N BEST)..
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Ik denk dat het inderdaad erg leeft onder iedereen. Misschien zit in het volgende ook een kern van waarheid;

Stel je eens voor, NN heeft 400 leden. Wat een redelijk aantal is na een paar jaartjes. Het zijn veel jongeren, er zijn volgens mij ook veel ouderen die in dit vak willen. Alleen die het nut van NN niet echt in zien. ' Er komen toch genoeg plaatsen bij na de uitbreiding, dus waarom zullen we ons lid maken'. Ook zijn er veel jongeren die de moeite nog niet hebben genomen om lid te worden. Aan ons de taak om toch te zorgen dat deze mensen lid worden. En dan zijn er natuurlijk ook nog de supporters die zien, na de uitbreiding, dat het ALS kolkt en er ook bij willen. (wat klinkt dit mooi he)
Ook heeft een groot deel van de supporters geen idee van alle internetsites die er zijn van en over de S.C. Dus misschien alleen tijdens thuiswedstrijden over en van NN horen.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ook heeft een groot deel van de supporters geen idee van alle internetsites die er zijn van en over de S.C. Dus misschien alleen tijdens thuiswedstrijden over en van NN horen.
Dit is misschien ook wel de reden dat bij bijv. uitwedstrijden(met trein), veel jongeren wel willen, maar dat ze het niet weten.. Oke als je echt wilt dan moet je het wel ergens kunnen vinden, maar ik hoor vaak achteraf: "O als ik dat wist had ik ook wel meegewild".
Dat is met een toekomstig NN-vak ook zo, heel veel willen denk ik wel maar weten het niet. Ze komen er vanzelf wel achter, maar toch.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

O ja, ik wou ff vragen hoeveel leden NN nu heeft :roll:
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Fritz schreef:O ja, ik wou ff vragen hoeveel leden NN nu heeft :roll:
Iets onder de 500, +/- 490
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Iets onder de 500, +/- 490
En reken er maar op dat er nog veel meer mensen lid worden, nou dan kan je toch een aardig sfeervakje vullen..
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Volgens mij staat dit onderwerp onder de verkeerde groep. Dit hoort niet onder actueel, maar volgens mij onder sfeer.....................
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Da's waar en ook weer niet waar. Toen dit topic geopend werd, was het Actueel. Inmiddels past het beter bij Sfeer zoals je al zegd. Daarom verhuis ik het bij deze even.
Gebruikersavatar
betonschaar
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-02-2003 18:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door betonschaar »

Ik ben ervan overtuigt als eenmaal HET vak er is, dat het ledenaantal ook zal gaan stijgen. Mensen hebben dan zoiets hebben van: "Dat wil ik ook". Het vak maakt dan reclame voor zichzelf. Ik ken genoeg mensen die niet naar SCHeerenveen gaan omdat er domweg nauwelijks sfeer is.
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Dat sfeervak zal er wel komen wanneer Riemer weggaat... :erm:
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ik heb ook al veel kinderen uit mijn klas overgehaald om lid te worden en die willen daarna ook wel in het sfeervak :D
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

we hebben niks aan kinderen :blbl:
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Gekkuboel schreef:we hebben niks aan kinderen :blbl:
Daar kan je toch leuk mee dwergwerpen vanaf de tribune??? Dat zal me een tafereeltje opleveren :lol: :lol: :lol:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
betonschaar
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-02-2003 18:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door betonschaar »

Arie de Boer schreef:Ik heb ook al veel kinderen uit mijn klas overgehaald om lid te worden en die willen daarna ook wel in het sfeervak :D
heel goed, maar nog een ding.... kan je je juffrouw/meester ook vragen of ze in het vak willen.

alvast bedankt
Friessie
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-12-2002 12:16
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Friessie »

Ja ik denk niet dat je het tegen kan houden dat er kids in het vak komen. Dat zie je bij elke club. Maar zo lang ze hun zakgeld maar aan NN uitgeven is het natuurlijk een goede zaak :D
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Is een apart kindervak geen oplossing??? :lol:
Groningen - Heerenveen 0-3
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

he ho wacht, we hebben het hier dus over jeugd, en over jeugd die net zo goed mee wilen zingen en springen en lekker meedrinken... :lol: 8)
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

casparD schreef:he ho wacht, we hebben het hier dus over jeugd, en over jeugd die net zo goed mee wilen zingen en springen en lekker meedrinken... :lol: 8)
Die jeugd waar jij et over hebt is gemiddeld rond de 10 jaar( :? ), meedrinken???
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

oh, ik dacht dat we het hier over 15/16/17 jarigen hadden :lol:
Ladies and gentleman: We've got him!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

casparD schreef:oh, ik dacht dat we het hier over 15/16/17 jarigen hadden :lol:
Ik denk dat Arie de boer dit in het begin ook bedoelde :lol: , maar voor de "nog"jongere generatie is er uiteraard het Junior Heroes vak :wink: ..

Ik ben overigens nog aan het twijfelen :blbl:
Plaats reactie