Anti 'Ajax-publiek'

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Joho schreef:Ben geen Ajax-fan , maar ik kan niet ontkennen dat er veel overeenkomsten zijn. Denk dat het anti ajax sentiment meer te maken heeft met het afzetten tegen de grote "broer" en afschuw hebben van de sfeer in de arena.
Aub zie ajax aub niet als een grote broer! De ajaxfan heeft met zijn post bedoeld dat hij sympathie heeft voor Heerenveen, dat kan je o.a. aflezen aan het feit dat hij Heerenveen alleen heeft zien voetballen in de Arena! Zelf heb ik geen sympathie voor Ajax maar wel voor andere clubs in de eredivisie zoals PSV, Utrecht en Twente maar die zie ik ook niet als Grote broer (lees:PSV) of kleine broertjes (lees: Utrecht en Twente)!

Gee enkele club in de Eredivisie heeft ook maar een beleid die op het Heerenveen beleid lijkt... we hebben het zelf gemaakt en dat heeft niets te maken met een voorbeeldbroer ofzo!
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

roelof de vries schreef:Voor mijn gevoel kun je neit fan zijn van twee clubs. Fan ben je van één club en sympathie heb je wellicht voor meerdere clubs.
Je weet van mijn liefde voor Villa Roelof, dus ik ben van mening dat het wel kan.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dat speelt volgens mijn laatste informatie niet in de Nederlandse competitie. ;)
Ik neem aan dat Roelof bedoeld, en daar ben ik het mee eens, dat je niet in de zelfde competitie 2 favoriete teams kunt hebben.
Anti anti. :)
Plaats reactie