Sfeer in vak 26/27 en 427

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Kunnen meerdere van NN hier wel lopen te zeuren, het blijft een mooi gezicht die fakkels.
Appielwt
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 08-06-2009 21:21

Bericht door Appielwt »

Ik sta ook in NN vak maar ik vind het denk ik als zoveel anderen van NN goed dat niet alleen NN sfeer acties maakt nu kan je bij meerdere wedstrijden acties hebben. Ik vind actie mooi en is goed geslaagd ik ben benieuwd wanneer de volgende komt.
Breuer: "Leeg spelen voor het publiek"
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kunnen meerdere van NN hier wel lopen te zeuren, het blijft een mooi gezicht die fakkels.
Juist! Ondanks dat het georganisseerd is, ziet het erg altijd prachtig uit. Ik zeg; legalize Pyro!
SCH
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Choreo's zijn toch ook georganiseerd, megadoeken en banners actie's toch ook? Vind het altijd zo'n geneuzel dat een fakkelactie niet georganiseerd mag zijn. Het ziet er gewoon prachtig uit.
Op naar het volgende seizoen....
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

En Morgen steun aan onze ploeg? lijkt mij dat het daar de hoogste tijd voor is.
today is D-Day
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sfeer plan je niet, die ontstaat. Hoe de sfeer zal zijn is nu simpelweg nog niet in te schatten. De één is woest op de spelersgroep, de ander verwijt vooral De Jonge wat en zo kun je nog wel wat bedenken. Of die groep samen tot een soort overeenstemming komt is moeilijk te zeggen. Bovendien zal ook het spel van invloed zijn. Schiet je er vanaf de aftrap eentje binnen zal het misschien gaan lopen, schiet Utrecht er snel eentje binnen krijg je een heel ander beeld. De spelers zullen ook moeten aantonen dat ze de steun verdienen, die zijn natuurlijk veel krediet kwijt.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

klopt enigszins, maar als je vanaf de warming up met zijn allen er achter gaat staan dan zijn de mannen misschien erg onder de indruk en beseffen ze dat wij er voor hun zijn en van hun het verwachten.

Sfeer kan je niet plannen, maar als FF en NN massaal vocaal positief aanwezig zijn laten we in ieder geval zien dat wij de club zijn en in de club geloven. Denk aan de feyenoord supporters die GJV steunden.
today is D-Day
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

marrumrules schreef:Denk aan de feyenoord supporters die GJV steunden.
Ben je vergeten hoe de supporters tijdens de eerste wedstrijd zonder Gertjan reageerden?
Laatst gewijzigd door Riverside op 05-02-2010 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

vertel
today is D-Day
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Die hebben de spelers dus fijntjes laten weten dat de schuld van het slechte presteren niet bij Gertjan lag, maar bij de spelers. Je herinnert die wedstrijd vorig jaar thuis tegen Feyenoord toch nog wel?
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

ja klopt wel wat je zegt maar het steunen van de supporters ging toen naar GJ. Hij kreeg de steun. Wij steunen HEERENVEEN. Als de selectie er voor kiest dat de steun er voor hun is dan nemen ze hem in ontvangst en laten zien dat ze het verdienen. Gaan ze er niet beter door voetballen dan is het duidelijk dat we volgend jaar met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander elftal aan de hand van een nieuwe trainer door het leven gaan.

de bezem staat klaar als ik de Heer vd Meer mag geloven.

Wij steunen de bezem. :D
today is D-Day
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

marrumrules schreef: maar als je vanaf de warming up met zijn allen er achter gaat staan dan zijn de mannen misschien erg onder de indruk en beseffen ze dat wij er voor hun zijn

Zij zijn er voor ons en niet andersom. WIJ ZIJN HEERENVEEN!
Spijt heb je morgen maar!
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

sorry ebiede terechte constatering.
today is D-Day
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ebiede schreef: Zij zijn er voor ons en niet andersom. WIJ ZIJN HEERENVEEN!
Ofterwijl: Zij moeten aangemoedigd worden te presenteren voor ONS Heerenveen?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

ONS Heerenveen
Die spelen toch helemaal niet in Heerenveen??? :mrgreen:
Gewoon lekker feesten, mensen, en steunen die hap, ook al is die very slap.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik laat om een paar lapswanzen op het veld mijn club niet vallen. Iedereen is passant maar de club blijft.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

gekko is the men
today is D-Day
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zou er vandaag eens geluid komen van Zuid???? :lol:
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

jij heb humor...

misschien dat wij dan NN eens horen want dat is indd al lang gelden. en zo lullen we weer nergens over... wat een dooddoener
today is D-Day
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Marrum bedankt, nu weet ik weer waarom ik die Feanfansfiguren haat. Liever met 100 man in de jupiler dan kampioen met 26000 van die menstruatievlek/poncho/gebr. anker/koffiekan/yme/gebreidewollentrui idioten.

En hou es op met sfeeracties te doen. Een bingo avond is spannend genoeg.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ik vind het niet gepast om als SC Heerenveen supporters mede supporters af te kraken en te haten. De één vind de sfeeractie leuk , de ander vind het niks. Dat mag iedereen zelf weten. Ze hebben geprobeerd iets te organiseren qua sfeeractie. Hulde daarvoor. Volgende keer NN maar weer eens iets organiseren en eens allebei tegelijk. Komt de sfeer alleen maar ten goede.
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Heeft er al iemand een foto van de sfeeractie op zuid,ik heb geen idee wat,hoe en het er zag.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

JD schreef:Marrum bedankt, nu weet ik weer waarom ik die Feanfansfiguren haat. Liever met 100 man in de jupiler dan kampioen met 26000 van die menstruatievlek/poncho/gebr. anker/koffiekan/yme/gebreidewollentrui idioten.

En hou es op met sfeeracties te doen. Een bingo avond is spannend genoeg.

JD jij bent een echte supporter flink hoor. bedankt voor de respect aan al je medesupporters die er ook voor gezorgd hebben dat jij kan supporteren voor deze club.
bedankt dat jij liever in de JL speelt met jou 100 man die willen staan zingen en springen.

ga dan naar SCC alsjeblieft en laat daar je respect voor andere mensen blijken. dit is echt triest wat jij hier zegt.
today is D-Day
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Afbeelding

Voor VDB dus,was inderdaad weer duivels goed gisteravond!!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Triest dat er zo weinig mensen het vel omhooghouden, kleine moeite toch?

Verder leuk idee voor een actie, maar in het verleden is al eens gebleken dat zwarte vellen niet goed opvallen (mede omdat vele mensen een donkere jas hebben), puntje voor de volgende keer.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Blijkbaar is dat teveel gevraagd inderdaad, dat is jammer maar toch kwam hij nog heel redelijk uit de verf. En met die zwarte vellen, daar heb je inderdaad gelijk in, want die zie je amper.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Mooie actie.
Idd jammer dat er mensen bij zijn waarvoor het teveel moeite is om even het vel omhoog te houden, als iedereen mee werkt had het een schitterend gezicht geweest.
Nu moest je van af de overkant bijna raden wat er moest staan.
Laatst gewijzigd door Freezeman op 07-02-2010 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

JD schreef:Marrum bedankt, nu weet ik weer waarom ik die Feanfansfiguren haat. Liever met 100 man in de jupiler dan kampioen met 26000 van die menstruatievlek/poncho/gebr. anker/koffiekan/yme/gebreidewollentrui idioten.

En hou es op met sfeeracties te doen. Een bingo avond is spannend genoeg.
Als alle mensen op zuid hadden meegewerkt was het een schitterende tifo geworden.
Dus wat een kansloze reactie JD. Je lijkt wel een gefrustreerd konijn, omdat NN geen tifo organiseerde.

Moest ff goed nadenken wat er moest staan, maar had al vrij snel in de gaten dat het de Belgische vlag moest voorstellen en dan is het eenvoudig te raden wat de letters moesten voorstellen.
Prachtige tifo en de enige man die hem verdient momenteel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat is er waar van het gerucht dat er op zuid komend seizoen een staanvak komt?
Corruption is everywhere, fight it!
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Flying Tilster schreef: Als alle mensen op zuid hadden meegewerkt was het een schitterende tifo geworden.
Dus wat een kansloze reactie JD. Je lijkt wel een gefrustreerd konijn, omdat NN geen tifo organiseerde.
Volgens mij is JD geen tifo man, ik denk dat hij gefrustreerd is omdat NN geen bingo avond organiseerd.
Fanatic 4-ever schreef:Wat is er waar van het gerucht dat er op zuid komend seizoen een staanvak komt?
Niks over gehoord maar dat zou super zijn!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Plaats reactie