Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Nee joh, totaal geen probleem hoor!:grmbl:
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Dan moet ik ook wat bekennen!
Ik heb ook een vlaggetje mee naar huis genomen. :oops:
Ehm Sorrie? :cry:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Wat moet je nou met een effen blauw of wit vlaggetje?

Je kan ze trouwens gewoon inleveren bij het Nieuw Noord Hokje, onder vak 27.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Jeroen schreef: Als jij daar wat ingangen hebt houdt niemand je tegen! :D
Ik ben hem afgelopen vrijdag niet tegen het lijf gelopen, maar ik denk dat ik hem zeker aanstaande woensdag zal treffen. Dan gooien we het wel ff in de groep, we zijn niet voor niets samen geridderd tot erelid van de "oeletoeters!" :mrgreen: (schept toch een band hé? :wink:)

Afbeelding

Zal gelijk even contact opnemen met hodijcoatings om te kijken of er nog wat blikken verf staan die rijp zijn voor de container, want verf kan je niet genoeg hebben voor dit soort projecten lijkt me. Is er ruimte waar dit eventueel opgeslagen kan worden??
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

BouBa schreef:Er zijn mensen die ik ken die hebben bij de wedstrijd Sch-macabbi 12 vlagjes gestolen en daar maken ze nu een grote vlag van is dit een probleem het is alweer een grote tijd gelden daarom..
Ben je misschien zelf gaan verzamelen en heb je daarvan nu een doekje gemaakt?? Triest dat mensen spullen meenemen die niet van hun zijn. Betaal de doekjes terug aan Nieuw Noord en dan kan jij gerust een nieuw doek ophangen, hoe meer hoe beter.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Voor straf moet de vlag dan a.s. woensdag klaar zijn. En inleveren bij NN. Praten we nergens meer over...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Die vlaggen dienen in ongeschonden staat, dus los van elkaar te worden ingeleverd!

En frisian, ook 'jouw' vlag wordt terug verwacht bij het NN-huisje aanstaande woensdag.
FrieSche #1
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 13-12-2004 18:49

Bericht door FrieSche #1 »

Als hij nu Morgen Klaar is En Hij WOrdt ingeleverd Bij Het NN Hokje Is Het dan goed..Of Hoeveel Euro Moeten jullie voor de vlaggetjes hebben?want hij is bijna klaar en wordt erg mooi..ik wil hem graag hebben te hangen hij is zomaar 10a12 meter breed en 2 vlaggetjes hoog..duz beheerder wat is de beste oplossing? :( :oops: :cry: :oops: :cry: :oops: :cry: :( Ps er Komt een Viking op met de Tekst Frisian Vikings
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Krijgt ie ook van die dikke vet gedrukte letters? 8)
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Als hij nu Morgen Klaar is En Hij WOrdt ingeleverd Bij Het NN Hokje Is Het dan goed..Of Hoeveel Euro Moeten jullie voor de vlaggetjes hebben

Als je om 18.00uur komt bij het NN-huisje....kun(nen) je/jullie gelijk helpen met het vlaggetjes leggen.
FrieSche #1
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 13-12-2004 18:49

Bericht door FrieSche #1 »

maar van de vlagje is al een spandoek gemaakt als ik hem om half 8 inlever kan hij dan opgehangen worden? en hoeveel moeten jullie er voor hebben? :cry:
FRYSLÂN FOPPE
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 10-12-2004 11:03

Bericht door FRYSLÂN FOPPE »

:oops: euh nu probeer ik van alles te ontdekken over het spandoek van 80 meter, maarre waar is da gebleven?
heb vorig jaar zelf veel succes geoogst met mijn kleine doekje, in vak 16, heel eenvoudig doch geniaal gevonden ( al zeg ik het zelf!)
FRYSLÂN FOPPE, zelfs jack van gelder sprak erover, en ook ka niedereen het doek nog regelmatig bewonderen, want omrop fryslan heeft immers zo'n mooie dvd van Foppe uitgebracht, euh hoe heete die ook alweer?
zo zie je maar ook daar is het, beter goed gejat, dan slecht zelf bedacht!

niet slecht wat je met een spuitbus en een oud tafellaken kunt bereiken, :D :D :D :D :D
ieder mens is de som van zijn eigen keuzes.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Nielshh schreef:En frisian, ook 'jouw' vlag wordt terug verwacht bij het NN-huisje aanstaande woensdag.
Ehm sorrie ik dacht dat BouBa het over de plastic vlaggetjes had dus ik dacht laat ik ff een ''leuke'' opmerking maken, helaas heb ik het verkeerd begrepen.
Ik heb dus geen stoffen vlaggetje thuis, het zal eerlijk gezegt niet eens in me opkomen.
Nogmaals sorrie :oops:
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

had 80 meter doek..heb ik verdeeld ik stukken..als je beter had gelezen, was je daar zelf ook achter gekomen.. voor morgen hebben wij niets... alleen dan het al wel bekende Irnsum Fans spandoek
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Mijn nieuwe topic was bedoeld om nieuwe banners en ideeen te plaatsen en een soort 'spandoek/banner-award' er aan te hangen. Dat is wat anders dan dit topic. Betere en duidelijkere titel, award-idee erbij, een wat beter overzicht van datgene wat er al is en wat er nog kan komen en een topic om mensen te motiveren om met meer TIFO te komen. Fijn dat het meteen verwijderd is. Wordt erg gewaardeerd hier...
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Jeroen schreef:Mail me als je het er niet mee eens bent.
Afbeelding
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Roelof, ik denk dat het een zaak voor NN is om dergelijke award in te voeren. Idee is goed hoor, daar hoor je mij niet over. Maar leg het idee gewoon bij NN neer en laat hun het verder uit werken. Wie weet wordt er straks op het NN forum wel een topic over geopend :stan:
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Roelof, ik denk dat het een zaak voor NN is om dergelijke award in te voeren. Idee is goed hoor, daar hoor je mij niet over. Maar leg het idee gewoon bij NN neer en laat hun het verder uit werken.
Nog beter is het om een uitgewerkt idee bij ons neer te leggen :wink:
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

roelof de vries schreef:Mijn nieuwe topic was bedoeld om nieuwe banners en ideeen te plaatsen en een soort 'spandoek/banner-award' er aan te hangen. Dat is wat anders dan dit topic. Betere en duidelijkere titel, award-idee erbij, een wat beter overzicht van datgene wat er al is en wat er nog kan komen en een topic om mensen te motiveren om met meer TIFO te komen. Fijn dat het meteen verwijderd is. Wordt erg gewaardeerd hier...
hulde voor dit idee (click)
tic.
Angerfist
Bankzitter
Berichten: 160
Lid geworden op: 20-04-2004 16:06
Locatie: Drachten

Bericht door Angerfist »

Hmz...dat dat forum nog leeft, het het vroeger ooit mee opgezet.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Binnenkort zal ik ook een(of meerdere)doeken, of bandieri's te maken, ik dacht aan Youth Army, Fanatics 4-ever, voor uitwedstrijden en andere evenementen:Youth Army on tour
Gebruikersavatar
TIFOSI DELLA NORD
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-11-2004 23:11
Locatie: Como

Bericht door TIFOSI DELLA NORD »

Binnenkort zal ik ook een(of meerdere)doeken, of bandieri's te maken
Dit gaat de goede kant op! Misschien dat wij in de winterstop ook wel het één en ander gaan maken.
Steun TIFOSI DELLA NORD!
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

vraagje aan Nieuw noord.. waar hebben jullie de vlaggen stof weg, waarvan jullie die kleine blauw witte vlaggetjes van hadden gemaakt?? en hoeveel ze ongeveer koste.. heb nl mooi idee voor nog een mega vlag!!!


tip voor de banner dan wel spandoek knutselaar!!
ga es naar de ikea.. 1.50 de strekkende meter! en als je geluk heb......

Ik was bij de ikea voor stof, het zit verpakt in pakketten van 35 meter. Ik dacht ik neem dan gewoon gelijk 35 meter mee, dus ik had uitgerekend dat dat mij dan 52,50 zou kosten. kwam ik aan bij de kassa en 1 of andere doos scande het artikel en ze zei 'dat is dan 1,50' ik keek haar verbaast aan en ze vroeg aan mij of dat wel klopte.. ik zei ja anders zou de kassa dat wel niet aangeven, ik stond klaar met mijn pinpas, maar zei dat ik dit ook wel gepast had. Ik gaf haar 2 euro en ik zei dat ze het wisselgeld wel mocht houden. :wink:

dus tip..loop de Ikea in, pak een 35 rol, kies de domste kassaireuit en hou je vast aan de 1,50..

oja het gebeurde in Groningen, dat verklaarde al een hoop natuurlijk.. 8)
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik was bij de ikea voor stof, het zit verpakt in pakketten van 35 meter. Ik dacht ik neem dan gewoon gelijk 35 meter mee, dus ik had uitgerekend dat dat mij dan 52,50 zou kosten. kwam ik aan bij de kassa en 1 of andere doos scande het artikel en ze zei 'dat is dan 1,50' ik keek haar verbaast aan en ze vroeg aan mij of dat wel klopte.. ik zei ja anders zou de kassa dat wel niet aangeven, ik stond klaar met mijn pinpas, maar zei dat ik dit ook wel gepast had. Ik gaf haar 2 euro en ik zei dat ze het wisselgeld wel mocht houden.
:mrgreen:

Ik verwacht een enorme drukke kerstperiode bij de IKEA! 1,50 per strekkende meter is echt een heel mooi prijsje! Hoe breed is de stof dan??
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Idd, maar ff snel langs de Ikea. We kunnen nog wel wat stof gebruiken.
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

1.60 breed geloof ik... de banner voor brian is under construction
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

trouwens heb de 1ste week van de vakantie de overhead projector ter beschikking.. misschien nog eens een banner dag organiseren???
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hele goede tip Irnsum. Moeten we binnenkort maar even langs de Ikea. Totnogtoe hadden we per strekkende meter een rijs voor 2.95.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Irnsum Fans schreef:trouwens heb de 1ste week van de vakantie de overhead projector ter beschikking.. misschien nog eens een banner dag organiseren???
Strak plan :D Misschien ook wat speciale doeken maken voor uitwedstrijden?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Tussen kerst en oud en nieuw heb ik de beschikking over een beamer.
Plaats reactie