4 van de 80 arrestanten moeten voorkomen.

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

4 van de 80 arrestanten moeten voorkomen.

Bericht door Cross79 »

Beetje Jammer Jaap F om zo,n Topic te sluiten het gaat om de supporters die in Zwolle tegengehouden en terug zijn gestuurd, om er nou gelijk een slot op te gooien is kolder, dus omdat het jou niet aandstaat kunnen wij er wel in discuseren.

Vrijdag 18 juni is het dus zover, ik nodig mensen die erbij waren uit om op de tribune plaats te nemen want het zal een komedieshow worden.
Lang leve het censuur
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Volgen mij boeit het de forummers nie echt dat jij en een paar anderen moeten voorkomen, daarom heeft jaap er ook een slotje op gedaan denk, het lijk wel of je er trots op bent ofzo.. :huh: maar ik kan me vergissen..
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

nou denk dat er genoeg zijn die het wel boeit aangezien zij indirect hiermee ook veroordeeld worden cq vrijgesproken worden.
Lang leve het censuur
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Laten we even voorop stellen dat als Jaap een topic sluit, het niet de bedoeling is dat je hetzelfde topic weer opent. Vergeet niet dat je zeer recentelijk door het oog van de naald bent gekropen wat betreft het forum- 'lidmaatschap'.

Neem volgende keer contact op me Jaap via een PB als je het er niet mee eens bent.

Jouw bedoeling met dit topic is om de mensen op de hoogte te stellen van en uit te nodigen voor het proces. Dat heb je hierbij gedaan, ook op dit topic komt dus een slotje.
Gesloten