Nieuwe fanclub voor jeugdige voetbalsupporters

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Nieuwe fanclub voor jeugdige voetbalsupporters

Bericht door Eastermar »

Nieuwe fanclub voor jeugdige voetbalsupporters

Onder de naam Feanatics start Heerenveen met ingang van het nieuwe seizoen een nieuwe fanclub voor jeugdige voetbalsupporters. Met de tienerclub richt Heerenveen zich op kinderen in de leeftijd van dertien tot en met zeventien jaar.
De Feanatics gaat in op de belevingswereld van de moderne tiener, waarin Internet, SMS en mail centraal staan. Chatten met je favoriete speler, een mailtje met de opstelling van Heerenveen voor de belangrijke kraker tegen Ajax, het is straks allemaal mogelijk voor de tieners. Maar het gaat niet om een hype, waarschuwt manager Henk de Jong. "We willen de kinderen kennis laten maken met Heerenveen en het Heerenveengevoel. Doel is dat ze uiteindelijk seizoenkaarthouder worden en blijven."

Met de Feanatics, de naam is een idee van kidsclub-medewerkster Karin Smit, vult Heerenveen niet alleen het hiaat tussen junior- en supportersclub, maar wordt ook de oudere jeugd beter bediend.

"De tienerclub vormt een mooie tussenstap naar de supportersclub. We denken er aan om gezamelijke activiteiten te houden voor Feanatics en supportersclub. Misschien wel een game-avond of zo.Dat is een mooie manier om beide geledingen kennis te laten maken", aldus Henk de Jong.
Het gehele verhaal is te lezen in het Aktiejournaal dat vandaag in Heerenveen en omstreken in de brievenbus is gevallen. Dus naast :stan:, supp.club en Junior Heroes nu de Feanatics. Een interessante ontwikkeling, zeker op commercieel gebied. Als je ziet hoeveel jeugd er mee gaat naar uitwedstrijden dan is er zeker een markt voor deze nieuwe fanclub.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Als ze dan op hun 17e overstappen naar NieuwNoord zou het helemaal mooi zijn natuurlijk,....
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Lijkt me een fanclub voor de toekomstige koffiesupporters. Word zelf i.i.g. geen lid. Lijkt me ook eerder dat ze dan overstappen naar de sup. vereniging i.p.v. naar NN.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

F*ck..Ben net te oud :mrgreen:
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Da's nou jammer Eric anders dan konden wij samen Feanatics worden......
Maar M-H jij kan nog wel, snel doen zou ik zeggen
F.A.R.K.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

"De tienerclub vormt een mooie tussenstap naar de supportersclub."
Het lijkt me toch eigenlijk dat daar NieuwNoord hoort te staan. De oudere jeugd is denk ik een groot deel van de doelgroep van NieuwNoord. Commercieel lijkt het me een goed initiatief. Uiteindelijk zal het commercieel gezien een goed initiatief zijn voor de supportersvereniging, omdat zij die groep lid willen gaan maken. Daar zullen wel allerlei aardigheden aan vast zitten, zoals leuke kortingen.

Zijn we niet bang dat de mensen die lid worden van de Feantics daardoor minder snel lid zullen worden van NieuwNoord?
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

ik kan er wel heen maar waarom ik bereik er toch niks mee.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

frankie frankie frankie, wil je dan geen echte koffiesupporter worden :wink:
Plaats reactie