Belachelijk optreden politie en stewards!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Belachelijk optreden politie en stewards!

Bericht door Irnsum Fans »

Heerenveen europa in, Afscheid van Foppe de Haan! het had nog een lange nacht kunnen en moeten worden!!!! Maar feest vieren mag waarschijnlijk in Heerenveen alleen als je met je pinken omhoog je biertje netjes opdrinkt! en ze verwachten bijna dat je je lege bier glas netjes inlevert of in de prullebak deponeert!

Ik had even het gevoel dat ik bij de huldiging van Ajakkus was!Paarden en heel veel politie op de been! Maar na een keer goed knipperen met mijn ogen zag ik toch het geweldige doek voor Foppe boven het podium hangen, e besefte ik dat ik toch in het friese haagje was!

Goed wij hadden misschien niet over dat hek moeten klimmen, Maar dat was pure blijdschap! wij als supporters willen feest maken! maar dan hoef je godverdomme niet met 4 man iemand op de grond te smijten alsof je 1 of andere crimineel ben en dan ook nog het lef hebben om met zijn poten op mijn hoofd te staan, en vervolgens de rest van de avond in de cel te zitten, en toen wij er uit mochten ons vermelden dat er eigenlijk niets aan de hand is geweest. En hun dus ook niet snapte waarom wij daar zaten!

En zo ken ik nog 5 mensen die uit , ja zeg het maar wat is het? frustraties van de stewards dat hun niet konden feesten?, opgepakt en ook in de cel belande!

Er zullen mensen wel niet met me eesn zijn, dat mag maar mijn avond is door die lui verneukt en dat draai je niet terug!

Het beste

Edit: Voortaan mag de Caps-Lock gewoon uit hoor.
S-C-H
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-03-2004 13:19

Bericht door S-C-H »

Je hebt helemaal gelijk kerel en velen met je !
Bang voor een relletje en daarom maar meteen de bak in worden gesmeten. :evil:

Stelletje..... :evil: :evil:
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

volgen er verder nog sancties? Boetes, sv's?
S-C-H
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-03-2004 13:19

Bericht door S-C-H »

Ik zou zeggen zowiezo geen sv´s omdat het in het centrum gebeurde en dus niet op het BK plein of stadion.
Dan kunnen ze daar toch niet een sv voor geven?
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

SCH- Girl schreef:Ik zou zeggen zowiezo geen sv´s omdat het in het centrum gebeurde en dus niet op het BK plein of stadion.
Dan kunnen ze daar toch niet een sv voor geven?
tuurlijk wel ... als je iets uitspookte op station zwolle kon je ook zo een sv krijgen
S-C-H
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-03-2004 13:19

Bericht door S-C-H »

Toen waren we onderweg naar een wedstrijd... :blbl:

Dit zondag gebeurde zonder supporters van AZ.
Zonder stewards in de buurt etc. etc.

En was niet naar aanleiding van een wedstrijd. :?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Maar waarom klom je over het hek??

Ben het met je eens dat ze eerst wel ff zouden kunnen vragen of je terug zou willen gaan. Maar stewards en politie te paard staan niet echt als praters bekend, dat had je ook wel vantevoren kunnen bedenken.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Zwolle leverde geen stadionverboden op, behalve voor degenen die nu nog voor moeten komen. Ik denk dat dit akkefietje ook wel met een sisser zal aflopen. Zeg eens eerlijk, is je niet verteld dat je van het hek af moest vóór men tot actie overging? Eerlijk zeggen. Je herinnert je alles wat politie en stewards gedaan hebben dus zal je zoiets ook kunnen herinneren, mocht er een waarschuwing zijn gegeven.
Wéér uit!!!!
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

sorry weet niet of je met 1 of 2 ogen stond te kijken, ben idd 1 keer op het podium geweest (och wat een ramp sluit me op) :blbl: toen ik daar weg ben gegaan ben ik aan podium zijde blijven staan en dat was de aanleiding om hun machts vertoon even te laten zien!
Laten we nou hier niet allemaal de heiligen gaan uithangen, volgens mij is het het feest van de supporters en niet van de suppoosten! En dan is het nog niet een rede om als je over het hek klimt, om je op te pakken en de hele avond in die tering cel te zitten!

eikels dat zijn het!!!
Franssie
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 14-02-2004 11:06

Bericht door Franssie »

Laten we nou hier niet allemaal de heiligen gaan uithangen, volgens mij is het het feest van de supporters en niet van de suppoosten! En dan is het nog niet een rede om als je over het hek klimt, om je op te pakken en de hele avond in die tering cel te zitten!
Hebben die suppoosten je in de cel gegooid??? (daar komt t op neer wat je zegt).
Maar heb je idd wel gezien op t podium, vind ik geen reden om iemand op te pakken,
helemaal met je eens. Politie was verdomd aanwezig, soort nieuw zero-tolerance-beleid
ofzo? Was nergens voor nodig en komt provocerend over vind ik (zij zijn de proffesionals
en zouden dus zeker beter moeten weten maar das een bekend verhaal), als je zo
provoceert weet je dat als er drank (oid) in het spel is je als eerste de ellende over je
afroept. Er valt natuurlijk wel wat voor te zeggen dat ze aanwezig zijn want respect is er
niet dus zul je dat weer af moeten dwingen (kip? ei? wie was er ook weer het eerst?)

Verder vond ik het in ieder geval geslaagd en heb bijna geen suppoost gezien laat staan
dat ik er last van had.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Goed wij hadden misschien niet over dat hek moeten klimmen
Zo simpel is het, en de rest is niet meer relevant. Je had gewoon voor het hek moeten blijven. Stel je even voor dat iedereen vanuit pure blijdschap denkt: we gaan even het hek over ! Zou een aardige zooi worden.
Met andere woorden: je hebt het over jezelf afgeroepen en moet achteraf niet zeuren.

Het was gewoon een geweldig feest en van politie of stewards heeft iedereen die zich vrij normaal gedroeg geen last gehad.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heb vandaag een sv gekregen voor akkefietje Zwolle, verklengt van feb. 2005 tot 2007.

De deurwaarder wist me te melden dat er geen rechtzaak zou kome, vraag me af wat er van waar is, komt wel bij dat ze een rechtzaak binnen 2 maanden duideijk hadden moeten maken aan de verdachten, dus denk dat het hierbij blijft.
Lang leve het censuur
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Je had volgens mij sowieso binnen honderd dagen voor moeten komen dan, al was het maar pro forma. Als je geen dagvaarding hebt gehad binnen honderd dagen na het gebeuren, mag je er volgens mijn vanuit gaan dat je idd niet hoeft voor te komen.
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

ja arnaud, idiale schoonzoon!

jij rijdt zeker ook nooit harder als 120 op de snelweg of wel??
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

s.c.h forever schreef:ja arnaud, idiale schoonzoon!

jij rijdt zeker ook nooit harder als 120 op de snelweg of wel??
Wat had je verder voor ogen met dit topic? Je hebt beschreven wat er is gebeurd en daar kan iedereen het zijne van vinden. Om je vraag te beantwoorden: als Arnoud of wie dan ook harder dan 120 rijdt op de snelweg dan riskeert hij een bekeuring die hij zal moeten betalen. Net zoals jij een risico hebt genomen waar je de consequenties van moet dragen. Als je vindt dat je onterecht behandeld bent, kun je klagen bij de mensen die daar over gaan.

Ik laat het topic nog even open maar als het blijft bij afzeiken van mensen die het anders zien dan jij, is het snel over.
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

sluit dan maar..we weten wel beter
Gesloten