cross-side" harde kern"

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

cross-side" harde kern"

Bericht door friese frankie »

de cross-side noemen zichelf dan wel de " harde kern" maar de enige harde kern die er is zijn de mensen die hun club ook steunen in uitwedstrijden en dan ook bijna altijd die cross-side gaan er mischien een paar mee naar groningen en zwolle maar verder ook helemaal niet nec, roda, ado geen hond van hun te bekennen en dan ook nog zeggen " wij zijn de harde kern " dus niet .
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

:lol:
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Ben et wel een beetje met je eens maar het begrip 'harde kern' heeft tegenwoordig niet alleen meer met voetbal te maken maar ook met zaken buiten et veld. Niet dat de cross side daar echt veel presteert ofzo. Ze laten zich helemaal afbluffen door de groningse aanhang met bijv. de ludiek acties enzo. Dus echt harde kern kun je de cross side niet meer noemen
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Afbeelding

slotje?
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Nee, geen slotje. Kan best een aardige discussie worden. Haal dat slot maar even weg - is nergens voor nodig.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Als het maar niet weer een discussie wordt over wie "echte supporters" zijn, want daar komen we toch niet uit. Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier, de één door fanatiek te zingen, de ander door aandachtig de wedstrijd te volgen, nog weer anderen door 90 minuten te zaniken en zeiken.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

friese frankie schreef:de cross-side noemen zichelf dan wel de " harde kern" maar de enige harde kern die er is zijn de mensen die hun club ook steunen in uitwedstrijden en dan ook bijna altijd die cross-side gaan er mischien een paar mee naar groningen en zwolle maar verder ook helemaal niet nec, roda, ado geen hond van hun te bekennen en dan ook nog zeggen " wij zijn de harde kern " dus niet .
Dom gewauwel van een domme poster..
Ben et wel een beetje met je eens maar het begrip 'harde kern' heeft tegenwoordig niet alleen meer met voetbal te maken maar ook met zaken buiten et veld. Niet dat de cross side daar echt veel presteert ofzo. Ze laten zich helemaal afbluffen door de groningse aanhang met bijv. de ludiek acties enzo. Dus echt harde kern kun je de cross side niet meer noemen
Dat slaat dus ook al nergens op, wij laten ons afbluffen, bedenk zelf elk jaar eens een actie tegen grunn en voer hem uit, maar nee je verwacht van ons dat we het elk jaar maar doen.
Lang leve het censuur
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Cross, ik wil deze discussie een kans geven . Ik verwacht zeker van jou een inhoudelijke bijdrage, anders post je maar niet. Zie het als een waarschuwing.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Ja cross dat gaan we komend seizoen ook doen. Als we het op jullie laten aankomen dan worden we helemaal overgelopen. Dus dit jaar zullen we het goede voorbeeld geven.
En ja inderdaad ik verwacht van de 'harde kern' dat ze zich met dat soort zaken zoals ludieke acties bezighouden. Daarvoor ben je toch harde kern. Maak et nou eerst maar eens waar voordat je overal gaat lopen verkondigen dat je de 'harde kern' van heerenveen bent.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik heb het vermoeden dat alles een beetje samenloopt in Nieuw Noord. Maar dat is mijn mening.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

:huh:
Om wel moe van te worden dit hoor...
Het is belangrijker dat het stadion thuis zometeen aan de hasses toe vol zit zien we dan wel verder...
En meestal zijn uit wedstrijden wel minder aantrekkelijk.. hoe wel de wedstrijd tegen vitesse wel aantekkelijk was maar wel eng tussen als die vitesse supporters :wink:
Ik zat toen dicht bij het uit vak en die zat redelijk vol als die train happening niet was gebeurt hadden we daar een redelijk vol vak...
Ik zou ook wel uit wedstrijden willen bezoeken das voor mij haast geen optie..
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

De start van dit topic is al jaren oud nieuws.
Maar om nu zo iets weer te openen wanneer je weet dat je gelijk hebt dan
kun je het beter laten. Want dit is niet de reden dat "CS" niet een Harde Kern is.
Ga een te rade bij bv Feyenoord, 020, of Den Haag en zo ken ik er nog wel een paar. Dan weet je wat Harde Kern inhoud. En daar valt "CS" bij in het niet.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

sch-united schreef:Ja cross dat gaan we komend seizoen ook doen. Als we het op jullie laten aankomen dan worden we helemaal overgelopen. Dus dit jaar zullen we het goede voorbeeld geven.
En ja inderdaad ik verwacht van de 'harde kern' dat ze zich met dat soort zaken zoals ludieke acties bezighouden. Daarvoor ben je toch harde kern. Maak et nou eerst maar eens waar voordat je overal gaat lopen verkondigen dat je de 'harde kern' van heerenveen bent.

1/ De Middenstip
2/Roy Beukenkamp
3/Kapsalon

ga er maar aanstaan en we praten weer als je daadwerkelijk een goeie actie hebt gemaakt.
Lang leve het censuur
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Oke das afgesproken cross.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Leuk en aardig, maar als je kijkt naar datgene wat de 'derde groep fanatieke supporters' (na supportersvereniging en NieuwNoord) doet aan activiteiten dan is het verdomd weinig. Of is de Cross-side op sterven na dood?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Leuk en aardig, maar als je kijkt naar datgene wat de 'derde groep fanatieke supporters' (na supportersvereniging en NieuwNoord) doet aan activiteiten dan is het verdomd weinig. Of is de Cross-side op sterven na dood?
En hoeveel Crosssiders zitten daarbij Roelof :upto:
Lang leve het censuur
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Ik vermoed, weet bijna wel zeker, dat de "CROSS-SIDE" een klein clubje binnen Nieuw Noord is, die zich opwerpen als sfeermakers.
Harde kern is een groot woord, die is er niet, en die zal er ook nooit komen............
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

het lijkt mij ook handig dat de cross-side samensmelt in nieuwnoord, ik weet verder niet of de cross-side op sterven na de dood is, maar als bijv. cross-side in een ander vak gaat zitten is er toch een fanatieke groep weg.

al denk ik dat nieuwnoord groter is dan de cross-side.
cross-side is 30 man?
en NN zit nu boven de 600 leden?

met elkaar in een staanvak, verheug me al op de uefa cup wedstrijden!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

...en NN zit nu boven de 600 leden?..
Echt niet, er zijn geloof ik maar iets van 300 betalende leden...
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Dat is dan vreemd want mijn lidschapsnr zit in de 500....
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Moet je een keer op de vergadering komen..
Plaats reactie