Bedankt !!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Leuk om te zien inderdaad. Zie je opeens die McYosi er nog tussen staan. Wat een legendarische discussies hebben we daar wel niet mee gehad zeg. Zou ook hij het hier allemaal nog lezen?

En dan duikt die Palle Mulder ook opeens weer op. Zit jij niet op Curacao of zo? Of ploeg je nog gewoon rond op De tuinen?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Sprak gister met Vincent op msn, heb hem voorgelegd om ergens in September een meeting te houden maar dan eens in het midden des lands, ook weleens aardig voor de mensen buiten Fryslan.
Een dagje Utrecht ofzow....
Lang leve het censuur
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ik heb de Feanfan inmiddels in huis. Een prachtig stuk. Als ik het zo lees had de hele Feanfan wel gevuld kunnen zijn met de verhalen van Jelle. Ik kan enorm genieten van verhalen van zulke echte liefhebbers.

Jelle, we kennen elkaar dan wel niet, maar ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.

Groetnis út Akkrum.
GSVK, the Blue Devils!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Normaal blader ik de Feanfan maar wat door maar dit keer heb ik een stuk echt goed doorgelezen...Met kippenvel !!

Ondanks dat ik je persoonlijk niet ken wens ik je toch veel sterkte,Kom op zou ik zeggen :!:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Inmiddels ook gelezen. Inderdaad erg indrukwekkend. En Jelle had nog een voorspellende gave ook, door te zeggen dat Heerenveen Hersi zou moeten aantrekken!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Dat vraagteken achter "Broer beetle" kan ook weg, want dat klopt. Hij is trouwens afgelopen woensdag getrouwd.

Jesus. Palle Mulder. Da's een tijd geleden. En over "da's een tijd geleden" gesproken, vroeger hadden we hier ook een zekere Crewe ergens in dit forum...
Wéér uit!!!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Crewe was volgens mij weer het broertje van - en was dat niet McYosi - jeemig, zelfs hier heeft de nostalgie al toegeslagen.

Ik ben trots op Jelle en op de Feanfan en de mensen daarachter - een verhaal met meerwaarde, hoop ik.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

idd, vroeger was er een crewe alexandra, die studeerde in Schotland, maar of het t broertje van Mc Yosie was weet ik niet zeker, maar ik betwijfel het.
Mc Yosie is die niet getrouwd in Schotland?
Ik las vandaag het verhaal in de fean fan en had het er best zwaar mee, ik ken Jelle redelijk denk ik, en het deed me goed hoe hij over de internetters sprak, Jelle bleef tegen mij hoe ik ook was normaal en dat heeft me altijd goed gedaan.


Jelle je bent en blijft een Superfan..... er moet een spandoek komen met een vaste plaats, zodat niemand de Superfan die je bent vergeet, er zijn niet genoeg zoals jou.....
Lang leve het censuur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Crewe was een medestudent van mij en is al een tijdje weg uit de stad. Drukke baan dus zal wel geen tijd meer voor het forum hebben. Voor http://www.hattrick.org ook niet zoveel want hij is snoeihard uit mijn league gedegradeerd. :mrgreen:
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Iemand die het stuk uit de feanfan online kan zetten?

Ben zelf namelijk niet meer lid van de supportersvereniging :erm:
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Robert H. schreef:Iemand die het stuk uit de feanfan online kan zetten?

Ben zelf namelijk niet meer lid van de supportersvereniging :erm:
Fragmenten staan op de fansite - ik wil geinteresseerden het stuk wel integraal toemailen, het is wat lang om hier te plaatsen, mail dan ff: jaap@heerenveen.org
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Je weet wat ik van het stuk vond Jaap! en ik ben blij dat het er gekomen is. Voor Jelle zijn familie een prachtig naslagwerk van een geweldige persoonlijkheid en één van mijn allerbeste vrienden ooit!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

ik heb net de fean fan gelezen,ik kan maar 1 ding zeggen Jelle en familie veel sterkte.
Plaats reactie