Bedankt !!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bedankt !!

Bericht door Jelle E »

Zat ik gisteren op de Johan Cruijff tribune, werd er een spandoek opgehangen met :
Jelle E superfan. Een golf van emoties ging door mij heen, ik heb werkelijk zitten janken van pure ontroering, gelukkig zat Eric naast me en samen hebben dit verwerkt, wat een heerlijk gevoel geeft dat. Alleen al een blijk van respect, jullie weten niet half hoe goed dat een mens doet, ik weet niet hoe lang ik nog te leven heb, maar dit spandoek heeft er zeker mee bijgedragen dat ik nog meer tegen deze rotziekte zal vechten. Nu ik dit schrijf ben ik weer zeer geëmotioneerd, Riemer v/d Velde heeft gelijk, dat Heerenveen supporters uniek in Nederland zijn. De solidariteit, vrienschap en vooral de gezelligheid voor en na de wedstrijden zijn uniek. Mensen van NN, en natuurlijk al die anderen (van wie je nooit iets vewacht had) met PBtjes, e-mails enz, hartelijk dank voor deze ondersteuning, het is voor mij niet in woorden uit te drukken. Ik hou van jullie. :heart:

Jelle Engelsma.
We're still a bunch of tough bastards.
Rudmer
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 13-04-2004 12:56

Bericht door Rudmer »

Dit zijn de dingen in het leven dat je als mens soms nog heel even het gevoel krijgt dat er nog een klein beetje hoop is voor de mensheid. En dat harteloosheid niet in onze natuur zit, maar ons is aangeleerd. Heel veel sterkte de komende tijd Jelle E!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Het verhaal van Jelle doet je maar weer eens realiseren dat er zaken zijn die vele malen belangrijker zijn dan voetbal en al zijn bijzaken. Hulde aan de makers van het spandoek.

Sterkte Jelle.
Tja....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik had de afgelopen week aan Niels ge-SMSt dat je jarig was ( Gefeliciteerd nog) en dat we misschien maar een mooi spandoek moesten maken. Daar was inmiddels al aan gedacht. We leven allemaal met je mee.

En deze kreet zegt jou meer dan anderen. Het wordt tegen iedereen gezegd die jarig is maar vaak is dat gedachtenloos, zoals van " dat hoort erbij". Maar vanuit de grond van mijn hart:

Nog vele jaren.

Afbeelding
Beetje slecht zichtbaar door de commeciele reclame boodschappen maar toch.
(Ow, daar zit het scorebord....)
Laatst gewijzigd door Beetle op 19-04-2004 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik ben er ook stil van, prachtig gebaar en zeker ook namens iedereen die er niet van wist maar wel aan je denkt.

Ik hoop dat je er nog vaak bij mag zijn, Jelle.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Jelle,

Je reactie geeft me gewoon de rillingen en een brok in m'n keel. Omdatje een geweldige kerel bent, iemand die ik erg respecteer en waardeer en met wie ik menig gezellig moment heb gekend in de loop der jaren. Ik denk bijvoorbeeld alleen al aan de trip naar Basel wat een fantastische belevenis was.

Het feit dat zo'n eenvoudig doek, gespoten in twee uurtjes tijd, jou zoveel doet maakt het alle moeite waard. Alle sterkte en ik hoop je nog vele malen op de schouder te mogen slaan in de supporterskantine of elders rond het voetbalveld!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik sluit mij volledig aan bij de voorgaande reacties.

Via het forum en de keren dat ik je "in real life" gesproken heb, weet ik dat je een prima kerel en echte supporter bent. Ik ben niet exact op de hoogte, maar ik hoop dat je nog lang mag genieten van het spelletje!

Jeroen
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Jelle, alsnog van harte gefeliciteerd met je verHaardag :D (you know what I mean :wink: ) Ik hoop dat je in elk geval tussen de tranen door nog wat van de wedstrijd hebt meegekregen. Tevens hoop ik dat we nog lang contact met elkaar mogen hebben! (al hebben we op het moment beiden even andere dingen aan het hoofd).
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Vanavond met diverse mensen gesproken tijdens de wedstrijd jong Heerenveen-jong PSV. Toen het spandoek voor Jelle ter sprake kwam raakten velen onder de indruk, mede door jou (bedank)bericht hier op forum. Heel veel sterkte toegewenst!
forzamijenvites
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2004 12:49

Bericht door forzamijenvites »

Ook namens vele Vitessenaren sterkte :?
crosssider
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 07-12-2002 16:39

Bericht door crosssider »

Wat kan je hier nog op zeggen....

Ook vanuit het verbannelingenkamp :wink: veel sterkte toegewenst, en we leven met jullie mee.

Jelle Superfries!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Al had ik het al op een andere manier gedaan toch ook vanuit hier......


Sterkte Jelle en Familie.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

En morgen gaan we met ons allen zingen......

Wij zijn niet bang, want Jelle is erbij!!!

(en dan een beetje hard richting vak 8 rijtje 1 als het even kan!)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

veel sterkte jelle en ik hoop dat je nog een hoop goeie momenten mee mag maken, ik wens veel sterkte en al je familie en vrienden ook misschien kom ik je nog een keer tegen.
sterkte , friese frankie
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Die goal van Sibon was voor jou Jelle, ik weet het zeker. Ik zat in vakkie 28 en kon Gerald horen denken: "zo deze is voor Jelle!!!".
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Voor degenen die meteen doorklikken naar het forum en de openingssite niet automatisch bekijken: deze week is er speciale aandacht voor Jelle.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Mooi hoor!

Ben nu al benieuwd naar het stuk in de Feanfan
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Indrukwekkende column Jaap. Herkenbaar allemaal. Ik zal de Feanfan ook zeker kopen deze keer. Ik wil de kritische kijk van Jelle niet missen.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Je hebt helemaal gelijk Roelof. Een prachtige column. Toen ik die column en de voor publicatie las moest ik gelijk terug denken aan het forumontbijt in de pronkkeamer. Met Gerard de Nooyer een broodje eten en natuurlijk na afloop nog champagne met hem drinken. Heeft iemand nog die foto waar we met z'n allen op het veld staan?

Wanneer komt de feanfan?
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Wanneer komt de feanfan?
Volgens mij vrijdag.
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Heeft iemand nog die foto waar we met z'n allen op het veld staan?
Staat wel op mijn laptop, alleen die is ff weg voor reparatie... Zet hem hier zo snel mogelijk!
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Ik heb hem ook nog ergens ja.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Huppakee!!
Ik heb ff rond gezocht in mijn cdromarchieven en ik heb hem gevonden. Als er iemand van deze forummeeting nog belang heeft bij foto's dan wil ik ze wel mailen. Zitten leuke fotos erbij.
Afbeelding

pff, ik heb nu al kippenvel als ik die stukjes lees. Dat wordt vrijdag nog wat. :?
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

eens kijken of ik ze allemaal nog weet:

bovenste rij v.l.n.r.

Sikke, broer Beetle?, Roelof de Vries, Eastermar, Nomyth(achter nomyth zie ik zo ff niet)McYosie, Vincent,ATOM, Nielshh, Thor, Arnoud,En een nog Jonge Beetle.

Onderste rij v.l.n.r.

BWA, Eric,geen idee, geen idee(maar 1 van de 2 is Jeroen B denk ik ;) )Sjoerdaka Drylstakasuperfries) , Superfan Jelle E, daarnaast die vent ken ik niet :P, sammygoal, Gerard de Nooijer met kids, en Yme Wagenaar de overloper naar DKV
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Tsja Cross, ik heb het ongelooflijk druk gehad het laatste jaar, maar dit kon ik niet voorbij laten gaa. Inderdaad was ik ook op die forummeeting, en ik ben degene die derde van links zit....

Jelle kerel, sterkte :!:

En zo zie je maar, ook al vond ik de vorige opzet wat makkelijker en heb ik geen internet in mijn huis, ik volg het hier nog wel, en de komende tijd wel meer, volgend seizoen ben ik er weer!!!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Sikke, broer Beetle?, Roelof de Vries, Eastermar, Nomyth(achter nomyth zie ik zo ff niet)McYosie, Vincent,ATOM, Nielshh, Thor, Arnoud,En een nog Jonge Beetle.
De achterste persoon zal ik wel zijn (zie het zelf ook niet echt :urgs: ) maar ik was er wel bij en ook op de foto dus kan bijna niet missen.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ofcourse, the missing link ;) Dan is die andere dus Jeroen B, de achterste Rock.
Lang leve het censuur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee ik ben die gozert op de onderste rij, 4e van links, zonder heerenveenshirt.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Zo'n forummeeting is zeker voor herhaling vatbaar lijkt me. Helaas is er dit seizoen niks van gekomen. Volgend seizoen nieuwe poging? Dit omdat je nu kunt zien waar zo'n forummeeting allemaal goed voor is.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nieuw Noord Ledenvergadering is een halve forummeeting volgens mij :)
Plaats reactie