Betalen contributie NN

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Betalen contributie NN

Bericht door Eastermar »

Herinnering, oproep aan alle niet betalende leden!

Ondanks herhaalde oproepen is het door veel leden, zo`n 340 nog steeds niet gelukt om de jaarlijkse contributie te betalen. Als bestuur zijn wij teleurgesteld in deze gang van zaken, temeer we de contributie laag proberen te houden.

Voor de leden die nog niet betaald hebben en waarvan we voor 31 mei 2004 de contributie niet hebben ontvangen, jammer maar dan zijn we genoodzaakt je voor het volgende seizoen als lid te royeren. Daarom maak de contributie € 9,00 over!

Je kunt de contributie overmaken op rekening no 62.44.87.709 tnv Nieuw Noord, te Heerenveen, onder vermelding van je naam, adres en lidnummer.
De bovenstaande oproep kwam in tegen op de site van :stan: . Leek me een prima topic voor ons forum...zie het als een reminder. Betalen dus!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Het kost bijna niks, en dan ook nog niet betalen. Maar wel zeuren over de sfeer in het stadion. Rare jongens ;)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Als ik wist wat mijn nummer was...

Ik heb me deze winter in laten schrijven. Krijg inmiddels wel de nieuwsbrieven van NN binnen maar heb naar mijn weten geen pas gehad. Als iemand van NN me mijn nummer even kan mailen of PM-en schrijf ik die contributie wel over. Ik vind het wat wazig om te zeggen dat ze teleurgesteld zijn. Ik kom sowieso niet vaak op de website en een eventueel ander bericht over contributie heb ik over het hoofd gezien. Neemt niet weg dat deze herinnering op zijn plaats is.

Edit:
Inmiddels ben ik door Heert Jan op de hoogte gesteld. Ik heb weer een identiteit. :mrgreen:


Dus wie zijn lidnummer niet weet, laat het in dit topic merken en Heert Jan neemt contact met je op via een Afbeelding
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-03-2004 17:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Beetle schreef:Als ik wist wat mijn nummer was...

Ik heb me deze winter in laten schrijven. Krijg inmiddels wel de nieuwsbrieven van NN binnen maar heb naar mijn weten geen pas gehad. Als iemand van NN me mijn nummer even kan mailen of PM-en schrijf ik die contributie wel over.
Dat heb ik nou ook, precies hetzelfde.
'k heb het een paar keer gevraagd, iets van confirmatie dat ik lid ben maar geen nr gekregen
heb het gister maar overgemaakt zonder m'n lidnr. erbij
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Geef mijn lidnummer ook ff door. Zal ik deze week betalen. Heb verder ook geen pasje gehad, wel de brieven.
Groningen - Heerenveen 0-3
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 639
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

:idea: 't Is misschien een idee om dit soort dingen via de website te regelen.

Bouw een database met de NAW en het lidnummer van iedereen (bestaat ongetwijfeld al), zet er een emailadres bij en wat informatie over betalingen. Dan kan je iedereen laten inloggen met zijn emailadres, zijn lidnummer vinden en of ie wel of niet betaald heeft. Een tweede stap kan zijn om NN-informatie via de mail te versturen, dat scheelt je ook die dure enveloppen en postzegels (hoe doen jullie dat eigenlijk van die schamele 9 euro?).

Geef maar een gil als mijn hulp hierbij op prijs wordt gesteld.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

jah idd ik had eerst ook een beetje het idee dat alles bij nn niet op orde was,,,
bekenden van mij kregen geen briefen en andersom en ook kregen zij een pas terwijl zij niet betaald hadden.

ik heb wel zo'n acceptgiro verstuurd..maar ik heb ook paar keer een mail gestuurd, dat jullie mij ook via de mail wel post kunne sturen i.v.m kosten, die kunnen "we" beter in andere dingen steken...

torcida en andere nn post mij a.u.b. op jeroentjeheerenveen@hotmail.com

maar gelukkig is hopelijk alles op orde, en lijkt mij de 9 euro voor niemand geen probleem, zal em wel zitten in laxheid.

verder succes met alles, ow jah wel belangrijk om te vermelden ik ben er morgen bij vak 26, ben benieuwd na wat voor brief we krijgen...

inmaken rbc..tot morgen!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik überhaupt betaald heb... :oops:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik überhaupt betaald heb
Even een mailtje sturen naar :stan: met je gegevens en ze kunnen het zo opzoeken lijkt mij.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Robert H. schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ik überhaupt betaald heb... :oops:
Het is toch zo dat als je betaald hebt dat je dan je pas hebt gekregen...? Dus als je geen pas hebt dan heb je niet betaald en anders dus wel..
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Eastermar schreef: Even een mailtje sturen naar :stan: met je gegevens en ze kunnen het zo opzoeken lijkt mij.
Dat zal ik eens doen. Nu eerst naar het ABS :stan:
Plaats reactie