Gebruik sfeeratributen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Gebruik sfeeratributen

Bericht door Riemer »

Het valt me al een hele tijd op dat er bij thuiswedstrijden maar enkele spandoeken hangen terwijl het huisje van NN vol ligt met spandoeken. Mijn vraag is waarom worden die spandoeken nooit opgehangen?
Verder mis ik het gebruik van de zwaaivlaggen op een na dan. Ook gebruik van banderi mis ik.
Ik heb gevoel dat ze alleen maar worden gebruikt bij wedstrijden als er een eigen vak is. Dit is toch zonde van al dat matriaal. Je moet die dingen ook af en toe ff laten luchten en dat kan dacht ik mooi eens in de 14 dagen :mrgreen: .
Verder mis ik ze ook bij de uitwedstrijden van Hveen, als ik de foto's dan weer zie van FCG dan denk waarom kunnen die dingen bij Hveen niet meegenomen worden.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Tja, helemaal mee eens.

Ik had tegen de wedstrijd van Feyenoord wel wat attributen verwacht. Dan wordt er eens een NN bus mogelijk gemaakt, is een groot gedeelte er niet en liggen de attributen achter slot en grendel in het stadion. Ik mis toch enige beleving. Leuk hoor, zo'n vereniging, maar je moet er ook wat mee doen.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Ik zat het me laatst ook al wat af te vragen, waarom de banderies niet vaker worden gebruikt. Ik kan me wel voorstellen dat het bij thuis wedstrijden moeilijk is( wel de vlaggen!) maar bij uit wedstrijden is het toch wel mogelijk?!?!? Bij Feijenoord had het idd goe/mooi gekund omdat NN een eigen bus had.
Ook vroeg ik me af wanneer er weer een ledenvergadering is. En wat de plannen zijn voor de rest van het seizoen(en).

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Ja, op zich dus wel een idee om tegen Groningen, als er ook een Nieuw Noord bus is dit gedeeltelijk of helemaal mee te nemen, dat wil zeggen, weet niet wat er mee het stadion in mag daar..? En iedereen die meegaat is vantevoren toch bij de bussen, dus dan zijn er vast en zeker ook wel genoeg mensen die ff willen helpen sjouwen lijkt me? Spandoeken kunnen lijkt me sowieso wel mee. Eventueel de trommel en megafoon ook?
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Op 'groningen' komen we later op terug. Er komen dan overigens geen NN bussen.

Voor zaterdag: tot zaterdag!

Grie, de ledenvergadering gaat aan het eind van het seizoen plaatsvinden.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Op 'groningen' komen we later op terug.
Dat lijkt me idd een heel goed plan om daar op terug te komen. Want ook deze keer moeten we natuurlijk weer met een aantal nieuwe "dingen" komen lijkt me.

En iedereen moet natuurlijk in dat uitvak gaan staan en niet in de vakken er om heen.

Misschien een idee om eens met z'n allen spandoeken/banderi te gaan maken? Ik heb dat al eens eerder voorgesteld en ik weet dat er voldoende animo is voor zoiets.
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

jah ben het hier mee eens de vlaggen en banieri zorgt zeker net voor dat beetje extra, bij f'noord was het gezellig maar vlaggen enz. zorgen net ff voor dat beetje extra sfeer.
(aan de overkant waren wel 15 vlaggen zag er mooi uit)

ik twijfel er ook of je dat allemaal mee het stadion in krijgt, maar wij zaten zondag in bus 9 (ook nn bus volgens mij) en dan zaten maar een paar nn' ers.

maar de atributen uit het "tuinhuisje" naar de bussen te vervoeren moet toch geen probleem zijn (wil daar ook best bij helpen) als er dan een man of 15 ff meelopen ist het in een x klaar.

maar ik vraag mij af of je daar vantevoren met groningen contact over kan opnemen wat er mee het vak in mag..., als nix mee mag zou het zonde zijn van de inspanningen.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Lijkt me geen probleem bij Groningen, aangezien ze op West daar ook allerlei banieri hebben.
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Inmiddels is er vanochtend contact geweest met de club(s) om de NN-sfeerattributen mee te nemen naar Groningen. Later komen we hier dus op terug, als we meer weten.

En mensen die graag ook een spandoekje willen ophangen bij thuiswedstrjden kunnen zich vanaf 18.30u melden bij het stadionhuisje om te helpen. Hulp is zeker welkom! Ook bij het opruimen na de wedstrijd.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat het Bestuur van Nieuw Noord al aardig BoBo-trekjes begint te vertonen. Wij melden ons wel als het ons behaagt - jullie mogen spandoekjes komen ophangen als jullie dat zo graag willen - de ledenvergadering komt als het ons uitkomt - en zo zou ik nog wel het één en ander kunnen opmerken.
Hallo beste bestuursleden: Nieuw Noord is een vereniging met leden en het Bestuur zit er (in principe) benoemd door de leden en is er voor de leden en heeft verantwoording af te leggen aan die leden. De laatste keer dat dat gebeurd is, is als ik het goed heb geweest eind 2002 en we zijn inmiddels maart 2004.
Het feit dat veel leden weinig tot geen betrokkenheid tot NN tonen anders dan met sfeeracties georganiseerd rondom bijvoorbeeld Bekerwedstriden, ontslaat het Bestuur niet van de plicht tot het afleggen van verantwoording aan de wel geinteresseerde leden. Nogmaals, enig BoBo-trekjes kan ik het Bestuur niet ontzeggen :urgs:
Laatst gewijzigd door Arnoud op 09-03-2004 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Nogmaals, enig BoBo-trekjes kan ik het Bestuur niet ontzeggen :urgs:
Ut wut se met de paplepel ingoten!!
Zaterdag mot ik tegen de Walde balle, komst ok, Arnie?? Aanvang 12.45!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

De NN ALV is nu aan het eind van het verenigingsjaar, wel zo makkelijk voor de financiën(en kunnen misschien diegenen die nog niet betaald hebben, ook in dit topic aanwezig, ook in de jaarrekening meegenomen worden.) Er had eerder een LV plaats zullen vinden, er kwam echter door de gebeurtenissen in Zwolle een kink in de kabel c.q. planning. Dit had gecommuniceerd kunnen worden, maar we hebben daar niet voor gekozen -> extra kostenpost. Omdat een paar zaken niet duidelijk waren, kon dit niet meegenomen worden in de nieuwsbrief.
Laatst gewijzigd door Heert-Jan op 09-03-2004 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Berrie16
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 04-09-2003 17:55

Bericht door Berrie16 »

Heey Heert-jan hoe bedoel je voor de gene die nog niet betaalt hebben?
Moeten die ook komen op de ALV?
Of begrijp ik dat verkeert.

Ik ben dat briefje kwijt met die kleuren.
En ik ben het rekeningnummer vergeten.
Kun je me ff helpen.
Heerenveen:

Trots van het Noorden !!!!!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ik heb dit topic niet geopend voor sfeer atributen tegen Groningen, anders had ik dat wel in topic van de wedstrijd gedaan. Maar het gaat mij meer om de wedstrijden wanneer er geen :stan: vak is. Dan vind ik dat er te weinig aan de aankleding wordt gedaan terwijl er wel matriaal beschikbaar is. Dit vind ik zeer zonde. En dit vind ik toch echt wel 1 van de taken van NN.

Ja Heert, ik weet het mijn machtiging ligt nog steeds in mijn fruitschaal, maar die vergeet ik elke keer weer. Maar als 1 van jullie in de kroeg is zaterdag geef ik hem wel over anders haal ik hem wel op.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Dit had gecommuniceerd kunnen worden, maar we hebben daar niet voor gekozen-> extra kostenpost
Beetje"goedkoop"Heert-Jan want NN communiceert, gratis, veelal via het Forum (daarbij laat ik maar even in het midden of ik dat de juiste manier vind). Maar jullie hadden natuurlijk ook, gratis, op de eigen site kunnen melden dat de Algemene Ledenvergadering pas aan het einde van het seizoen zal plaats vinden.
Communiceren beste NN-bestuurders, is zo ongeveer het belangrijkste wat er is. Kijk bij het Zwolle-incident maar wat er met miscommunicatie allemaal kan gebeuren.......
Het grappige is dat een aantal maanden geleden sommige Bestuursleden ook wel toegaven dat e.e.a. niet ging zoals het zou moeten, maar ondanks dat is van enige progressie is helaas geen sprake.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Tsja, taken van NN. Daar horen de leden ook bij he Riemer :wink:
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Communiceren beste NN-bestuurders, is zo ongeveer het belangrijkste wat er is.
Dat heb ik eerder gehoord. Kom op :stan: , laat iets van je horen!!
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Van deze kritiek op zich wel iets te ver gaan als ik eerlijk mag zijn. Inderdaad had er eerder een ledenvergadering moeten zijn en ook zouden de sfeeratributen wat vaker meemogen, maar er worden ook veel zaken goed aangepakt. Zo is er door NieuwNoord zeker voor de supporters opgekomen die bij Zwolle werden opgepakt, zo is als reactie op de verplichte combi een Nieuw Noord bus gekomen. Maar goed, als je dan aan de andere kant hoort dat een enorm aantal leden z'n contributie niet betaald, of niet meegaan met de NieuwNoord bussen, tja... is natuurlijk ook niet echt motiverend voor het bestuur van Nieuw Noord..? En hoe goed worden die ledenvergaderingen eigenlijk bezocht? Maar goed, ook ik hoop dat tegen Groningen een hoop sfeerattributen meegaan, maar vooral ook dat het uitvak flink vol komt met Nieuw Noord-leden, zodat we daar een mooie sfeer kunnen bouwen..!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Krijg steeds meer het idee dat de heren bestuurders maar aan 1 ding denken en dat is het eigen vak, op zich geen verkeerde gedachte maar er zijn meer dingen zoals Arnoud al aangeeft.
Heb zelf ooit ook eens kritiek gehad op de gang van zaken en dat werd al snel weggewimpeld, en dan vind men het vreemd dat de contributie niet betaald wordt.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Peter W.: blijf buiten deze discussie want je bent geen lid van Nieuw Noord en hebt dus geen enkel recht op kritiek ! En naar mijn persoonlijke mening, die door redelijk veel mensen gedeeld wordt, zou je, gezien je langdurige stadionverbod voor het ALS ook geen lid mogen zijn van een Vereniging die tot doel heeft de sfeer in het stadion te verbeteren.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Van deze kritiek op zich wel iets te ver gaan als ik eerlijk mag zijn. Inderdaad had er eerder een ledenvergadering moeten zijn en ook zouden de sfeeratributen wat vaker meemogen, maar er worden ook veel zaken goed aangepakt.
Natuurlijk. Maar dat betekent niet dat je kritieke punten niet kunt belichten. Dat is nou juist goed om te doen.
Zo is er door NieuwNoord zeker voor de supporters opgekomen die bij Zwolle werden opgepakt
Daar heb ik tot dusverre weinig van gemerkt. Niet dat ik dat verwachtm, maar het is ook niet gebeurt.
zo is als reactie op de verplichte combi een Nieuw Noord bus gekomen
Was dat een iniatief van NN of van de club? En als je al een NN bus organiseert, zorg er dan ook voor dat er genoeg aan wordt gedaan. Denk dus dan aan sfeerattributen.
Maar goed, als je dan aan de andere kant hoort dat een enorm aantal leden z'n contributie niet betaald, of niet meegaan met de NieuwNoord bussen, tja... is natuurlijk ook niet echt motiverend voor het bestuur van Nieuw Noord..?
Dus als leden niet betalen, houdt dat in dat een bestuur minder gemotiveerd mag zijn? Lijkt me toch niet. Misschien ligt daarvoor zelfs wel een punt bij hen zelf. Waarom betalen al die mensen niet?
En hoe goed worden die ledenvergaderingen eigenlijk bezocht
Redelijk. En al werd de ALV helemaal niet goed bezocht, dan nog is dat geen reden om een ALV uit te stellen, Patrick.

Er zijn best wel veel kritieke punten aan te geven en dat lijkt me geen goede zaak. Dat is wel eens anders geweest.
Maar goed, ook ik hoop dat tegen Groningen een hoop sfeerattributen meegaan, maar vooral ook dat het uitvak flink vol komt met Nieuw Noord-leden, zodat we daar een mooie sfeer kunnen bouwen..!!
Juist. Laten we daar maar van uit gaan.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

E.D. schreef:Tsja, taken van NN. Daar horen de leden ook bij he Riemer :wink:
Snap je niet helemaal E.D., maar als je doelt op dat ik nog niet betaald heb dat klopt ook eerder gemeld. En al beterschap beloofd. Verder uit ik wel eens kritiek maar wil daarna ook wel helpen met dingen op te zetten.

Dit topic is echt niet bedoeld om NN in de zeik te zetten of zo hoor. Maar op de boel een beetje wakker te schudden. Misschien is dit hier niet de juiste plaats maar zo kom je wel te weten hoe je achterban over dingen denkt.

Ik heb ook het gevoel dat NN bijna alleen maar bezig is met het eigen vak, maar er zijn zo veel dingen meer. Dit alles is een tijdje geleden ook bij jullie aangegeven maar ik zie nog steeds geen vooruitgang hierin. Het is toch niet vreemd dat de helft van de leden zijn contributie nog niet heeft betaald, dat is toch ook wel een teken aan de wand.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Het is alleen maar goed dat er ook leden zijn deie de boel willen wakker schudden. Daar is idd niks mis mee.Actief meedenken is nooit verkeerd toch?!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

E.D. schreef:Het is alleen maar goed dat er ook leden zijn deie de boel willen wakker schudden. Daar is idd niks mis mee.Actief meedenken is nooit verkeerd toch?!
Je mag toch aannemen dat het bestuur van NN wakker genoeg is? Het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor zijn er amper sfeerverhogende acties geweest binnen het Abe Lenstra stadion. Reden genoeg voor de leden om opheldering te vragen en tijd om de noodklokken te luiden voor NN om de algemene ledenvergadering te vervroegen.

En met die extra kosten zal ook allemaal best meevallen, tenzij je de kosten van de consumpties tijdens de vergaderingen gaat meerekenen. Zoals Arnout ook al aangaf gaat het grootste deel van de communicatie hier via het forum, e-mail of NN site. Allemaal geheel kosteloos. En overige postverzendingen zijn op jaarbasis ook op één hand te tellen.

Het wordt dus tijd dat het bestuur van NN eens actief mee gaat denken ipv. andersom!
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Het is alleen maar goed dat er ook leden zijn deie de boel willen wakker schudden.
Ik mag aannemen dat jullie, het bestuur van NN, nu redelijk wakker zijn geschud. En zoals Del Mario al schreef wordt het tijd dat het bestuur van NN van zich laat horen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Mag ik het Bestuur er aan herinneren dat op de enige Algemene Ledenvergadering die er tot nu toe gehouden is, afgesproken is dat er verschillende "werkcommissies" zouden worden samengesteld, die met name de leden van het Bestuur moesten gaan ontlasten.
Ik kan me niet herinneren dan ook maar één keer een oproep gezien te hebben om je voor één van deze commissies aan te melden.
Het gaat mij er in deze discussie niet om het Bestuur af te branden, maar wel om het Bestuur op te roepen tot een transparanter beleid te komen. Achterkamertjes politiek is dacht ik niet meer van deze tijd.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor zijn er amper sfeerverhogende acties geweest binnen het Abe Lenstra stadion.
De reden hiervan mag volgens mij wel duidelijk zijn. De kostenpost gaat vooral om de verzending van brieven. Als dezen naar alle leden gestuurd worden, kost dit voor een vereniging als NN genoeg. Het kan via de mail, het kan via internet, maar nog steeds niet iedereen heeft internet en dus moet het via de post.

Verder mag je best weten dat mijn bloedsomloop iets sneller gaat lopen van populistische opmerkingen als "Het wordt dus tijd dat het bestuur van NN eens actief mee gaat denken ipv. andersom!"


Op de komende ALV bestaat er overigens weer een mogelijkheid voor mensen om zelf plaats te nemen in het bestuur.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

mag ik.....deze tijd
Idd Arnoud, dat is toen tijdens de ledenvergadering besloten. En ik denk dat deze topic en de op- en/of aanmerkingen die diverse mensen plaatsen terecht zijn. Als bestuur moet je blij zijn dat de leden zich (nog steeds) betrokken voelen. Want zo'n topic had ik eigenlijk al veel eerder verwacht. En met deze goedbedoelde kritiek (zo zie ik het) kan het bestuur zeker iets mee.
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Heert-Jan schreef: De reden hiervan mag volgens mij wel duidelijk zijn. De kostenpost gaat vooral om de verzending van brieven. Als dezen naar alle leden gestuurd worden, kost dit voor een vereniging als NN genoeg. Het kan via de mail, het kan via internet, maar nog steeds niet iedereen heeft internet en dus moet het via de post.
Het verzenden van drukwerk in partijenpost kost voor 500 stuks €168.98 hoe vaak verzend NN een nieuwsbrief per jaar? Wanneer je een vereniging wilt zijn dan moet je deze kosten incalculeren. Daarnaast heb je aan inkomsten het ledengeld, sponsor bijdragen en de extraatjes die verkregen worden/werden door het leggen van vlaggetjes tijdens wedstrijden.
Verder mag je best weten dat mijn bloedsomloop iets sneller gaat lopen van populistische opmerkingen als "Het wordt dus tijd dat het bestuur van NN eens actief mee gaat denken ipv. andersom!"
Wanneer je bloedsomloop daar sneller van gaat lopen, zou ik maar eens een cardioloog gaan raadplegen. Het is toch normaal dat leden iets verwachten voor de contributie die ze betalen?

Op de komende ALV bestaat er overigens weer een mogelijkheid voor mensen om zelf plaats te nemen in het bestuur.
Die Algemene Ledenvergadering die aan het einde van het jaar plaats zal vinden, wat nog ruim 8 maanden zal duren. In de tussentijd maar even hopen dat er geen treinreisjes meer verknald worden, anders moet de ledenvergadering weer verplaatst worden.

Conclusie: Ik vind het in eerste instantie een slap excuus dat NN de treinreis aanvoerd als excuus voor het uitstellen van de Algemene Ledenvergadering. Daarnaast is het mijn mening dat je als vereniging de plicht hebt om je leden te informeren over de gang van zaken en het afgelopen jaar moet evalueren tijdens een Algemene Ledenvergadering die doorgaands 1 jaar na de laatste vergadering plaats zal vinden. Het gezwets over leden die niet betaald zouden hebben is iets waarvan je de schuld grotendeels bij de ledenadministratie neer kunt leggen. Die is er verantwoordelijk voor dat de contributie betaald wordt en deze ook als zodanig in de boeken wordt opgenomen. Blijkbaar hebben jullie die zaakjes niet op orde.
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Die Algemene Ledenvergadering die aan het einde van het jaar plaats zal vinden, wat nog ruim 8 maanden zal duren.
Even een opmerking over de termijn de Del Maro hier stelt: klopt niet. De ALV zal in mei plaatsvinden, net na de laatste wedstrijd van het seizoen. Dan sluiten we dus het seizoen af, zowel qua voetbal als qua Nieuw Noord. En dat is dus de reden dat we kiezen voor een verschuiving van de ALV naar dat tijdstip, zodat alles dan afgerond is.
Gesloten