Gebruik sfeeratributen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Verder mag je best weten dat mijn bloedsomloop iets sneller gaat lopen van populistische opmerkingen als "Het wordt dus tijd dat het bestuur van NN eens actief mee gaat denken ipv. andersom!"
Dat kan ik me bij sommige opmerkingen voorstellen, maar het lijkt me toch wel mee te vallen. Kritiek is niet leuk. Maar de kritiek is grotendeels opbouwend en gegrond. Wel klasse Heert Jan, dat je toch nog reageert. Net als dat je tegen Feyenoord er als NN-bestuurder wel bij was!
En met deze goedbedoelde kritiek (zo zie ik het) kan het bestuur zeker iets mee.
Jazeker, Eastermar, maar de kritiek is nu nog vrij abstract en moet nog geconcretiseerd worden. Zo veel punten zijn er in dit topic nog net genoemd.
Mag ik het Bestuur er aan herinneren dat op de enige Algemene Ledenvergadering die er tot nu toe gehouden is, afgesproken is dat er verschillende "werkcommissies" zouden worden samengesteld, die met name de leden van het Bestuur moesten gaan ontlasten.
Ik kan me niet herinneren dan ook maar één keer een oproep gezien te hebben om je voor één van deze commissies aan te melden.
Inderdaad, Arnoud. En dat is ook iets wat mij dwars zit. En dat de ALV dan pas in mei is, lijkt me ook niet bevorderend.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

En dat de ALV dan pas in mei is, lijkt me ook niet bevorderend.
Voor het samenstellenvan "werkcommissies" heb je echt geen ALV nodig. Een simpel belletje en/of mailtje met de vraag of je als lid van NN in zo'n werkcommissies wilt lijkt mij voldoende. Dat kan buiten de ALV om wel worden geregeld.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arnoud schreef:Peter W.: blijf buiten deze discussie want je bent geen lid van Nieuw Noord en hebt dus geen enkel recht op kritiek ! En naar mijn persoonlijke mening, die door redelijk veel mensen gedeeld wordt, zou je, gezien je langdurige stadionverbod voor het ALS ook geen lid mogen zijn van een Vereniging die tot doel heeft de sfeer in het stadion te verbeteren.
Ten eerste donder even op om namen te noemen, ten tweede ben ik wel degelijk lid, alleen heb ik nog steeds niet betaald om verschillende redenen.
Dat ik door een sv geen lid mag zijn slaat nergens op natuurlijk.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

ben ik wel degelijk lid, alleen heb ik nog steeds niet betaald
Hiermee zit je toch echt fout. Eerder navraag bij het Bestuur of Peter W. lid is van Nieuw Noord werd ondubbelzinnig beantwoord met een : nee !
Was je wel lid geweest, dan zou ik onherroepelijk op de eerstkomende Algemene Ledenvergadering gevraagd hebben je als lid te schorsen voor de duur van je stadionverbod.
En ik denk dat ik hierin niet alleen zou staan. Je kunt als NN toch niet proberen sponsors binnen te halen (om maar wat te noemen) als bekend is dat is dat één de leden al voor de 2de keer een Stadionverbod heeft ?
Maar je bent geen lid, dus speelt dit gelukkig verder niet.
Oh ja, wat het gebruik van je naam betreft: toen je het huil-artikel "SPIJT" liet opnemen in zowel de Leeuwarder Courant als in de Feanfan, stond je daar ook met naam en toenaam in vermeld (zelfs met foto). Dus nu niet zeuren. Trouwens, door je te omschrijven als Peter W. schend ik geen enkele privacy-regel. De meeste criminelen worden zo beschreven :mrgreen:
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

De reden hiervan mag volgens mij wel duidelijk zijn. De kostenpost gaat vooral om de verzending van brieven. Als dezen naar alle leden gestuurd worden, kost dit voor een vereniging als NN genoeg. Het kan via de mail, het kan via internet, maar nog steeds niet iedereen heeft internet en dus moet het via de post.
Hadden jullie in iedergeval €0,50 kunnen besparen. Ik heb inmiddels per post al 2 ledenpasjes binnengekregen.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Del mario, denk je dat dat de enige kosten zijn?
Wanneer je bloedsomloop daar sneller van gaat lopen, zou ik maar eens een cardioloog gaan raadplegen. Het is toch normaal dat leden iets verwachten voor de contributie die ze betalen?
Ben je helderziend? Ik heb volgende week vrijdag een afspraak. Dat is inderdaad normaal ja. Alleen zou het dan wel handig zijn dat a: alle leden ook daadwerkelijk betalen en b: ze ook weten wat die vereniging doet. Zo begon jij over sfeeracties bij competitiewedstrijden. Ik denk dat velen het met mij eens zijn dat dat niet écht gaat werken op dit moment, ik kan er naast zitten.
Conclusie: Ik vind het in eerste instantie een slap excuus dat NN de treinreis aanvoerd als excuus voor het uitstellen van de Algemene Ledenvergadering.
Dat is een samenloop van omstandigheden geweest en had ook niets met het verschuiven van een LV te maken. Ik had het over het communiceren over het uitstellen van de ALV en dus niet over het uitstellen van de vergadering zelf.
Het gezwets <knip>. Blijkbaar hebben jullie die zaakjes niet op orde.
Blijkbaar heb je ergens in het begin van het seizoen niet goed opgelet toen er wel wat te melden was. De situatie is toen duidelijk geschetst, dit had te maken met een bank die de zaken niet op orde had, in het verlengde daarvan ligt ook het incasso verhaal....

Ik vind kritiek prima Del Mario, maar je hebt het al een aantal keren gehad over dingen die gewoon niet kloppen. Iedereen kan dus fouten maken.

Roelof, kritiek is prima(nogmaals), maar ik hoef niet aangesproken te worden alsof er niks gedaan is en er slechts afgewacht wordt totdat leden iets zeggen. Na 3 jaar gezeik op fora zijn er slechts een paar geweest die actie ondernomen hebben. Ik snap ook wel dat we dat niet altijd maar aan mogen/kunnen voeren, maar in het licht van die opmerking wel.

Misschien nog iets rechtzetten over die bussen: Wij hebben dat niet georganiseerd, dat heeft de supporters club gedaan. Wij hebben gewoon 'gezocht' naar een oplossing die het reizen naar uitwedstrijden, na 'afkondiging van VC's, iets aangenamer zouden kunnen maken voor sommigen.

Wat me overigens wel stoort en verontwaardigd: Als het gebruik van sfeerartikelen jullie dwars zit, waarom dan niet een directe vraag stellen? Een groot aantal van de in dit topic aanwezige heren kent wel een bestuurslid, heeft zijn email, lult wel eens op de msn enzovoorts. Als je niet iemand kent, er is een telefoonnummer en een emailadres of kun je hier vragen of er iemand is die wél een bestuurslid kent. Uiteraard kunnen ook vanaf onze kant initiatieven hiervoor komen, alleen hebben wij niet het idee dat dit werkt bij competitiewedstrijden. Volgens mij is er nog nooit 'nee' gezegd tegen iemand die een vlag wil pakken of een spandoek op wil hangen, het zou zeer goed zijn zelfs.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als het gebruik van sfeerartikelen jullie dwars zit, waarom dan niet een directe vraag stellen?
Foutje Heert-Jan. Voor de wedstrijd tegen Ajax heb ik 2 Bestuursleden van NN (waarvan jij er één bent) gevraagd waar het spandoek SuperFriezen gebleven was, want dat had ik gemist tegen PSV. Het lag in het NN-tuinhuisje maar zou tegen Ajax wel opgehangen worden. Niet dus. Beide Bestuursleden hebben ook niet gezegd: joh, help even ophangen, want dat zou ik zeker gedaan hebben. Dus wentel nou niet meteen alles af op de leden (veel misschien wel, maar zeker niet alles) en steek de hand ook in eigen boezem.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Als ik iets verdedig, wentel ik alles direct af? Dat is makkelijk!

En voor zover ik weet heb ik toen niet gezegd dat het opgehangen zou worden. Jij hebt, voor zover ik me dat nog herinner, gevraagd óf dat spandoek nog in het stadon was en niet in het bezit van iemand anders. Mocht dit wel zo zijn, dan mijn excuses!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Heert, is dat jij reageert van NN maar waarom moeten de leden de hele tijd naar zulke dingen vragen. Er zijn toch vrijwilligers gevraagd voor helpen met zulk soort dingen? Waarom worden die dan niet benaderd???? Of heeft er zich niemand op gegeven.

Verder zijn er op een maandagavond wat dingen gevraagd en zijn er aan jullie adviezen gegeven. Maar tot op heden is er na mijn inzien niks met die adviezen gedaan.

Maar ik heb me inmiddels alweer aangemeld om zaterdag de boel wat aan te kleden, hoop dat er nog wat meer mensen zich gaan melden.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als ik iets verdedig, wentel ik alles direct af? Dat is makkelijk
Nee Heert Jan,dat bedoel ik ook niet. Dit ging alleen over dit éne spandoek-gebeuren, niet over je totale functioneren als bestuurslid. Laat dat wel duidelijk zijn.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Klasse dat je de discussie aangaat Heert Jan.

Ik pak aankomende zaterdag wel een banner. Ik zit in vak 26 in het midden van het vak. Wie zit er nog meer in de vakken 25 tot en met 29 en wil een banner meenemen?Ik weet dat er genoeg mensen zijn, dus kom op! Ik ga niet voor Jan lul alleen met zo'n ding omhoog staan!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arnoud schreef: Hiermee zit je toch echt fout. Eerder navraag bij het Bestuur of Peter W. lid is van Nieuw Noord werd ondubbelzinnig beantwoord met een : nee !
Was je wel lid geweest, dan zou ik onherroepelijk op de eerstkomende Algemene Ledenvergadering gevraagd hebben je als lid te schorsen voor de duur van je stadionverbod.
En ik denk dat ik hierin niet alleen zou staan. Je kunt als NN toch niet proberen sponsors binnen te halen (om maar wat te noemen) als bekend is dat is dat één de leden al voor de 2de keer een Stadionverbod heeft ?
Maar je bent geen lid, dus speelt dit gelukkig verder niet.
Oh ja, wat het gebruik van je naam betreft: toen je het huil-artikel "SPIJT" liet opnemen in zowel de Leeuwarder Courant als in de Feanfan, stond je daar ook met naam en toenaam in vermeld (zelfs met foto). Dus nu niet zeuren. Trouwens, door je te omschrijven als Peter W. schend ik geen enkele privacy-regel. De meeste criminelen worden zo beschreven :mrgreen:
Wederom kolder van opaatje, Ik ben wel degelijk lid, alleen heb ik niet betaald, krijg gewoon per post de nieuwsbrief en zelfs ook nog eens via mail.
Ga jij lekker je gang om mensen te schorsen als lid, dat kun je nooit afdwingen en het raakt kant nog wal.
Wat intreseert t sponsers dat enkelingen een sv hebben. Je maakt jezelf weer eens belachelijk door zolang je weer actief bent op het forum alleen maar negatief te zijn, maar t zal wel door de leeftijd komen.
Of ben je PSV uit vergeten ;) ten tweede liet ik niks opnemen in het LC, ik ben benaderd en heb ja gezegt om mijn kant van het verhaal te tonen.
Dit sv is ook nog niet zeker aangezien ik do een afspraak heb op het stadion.
Maar ouwe lul, ga vooral zo door en breng mij die lachwekkende humor van je.


Ontopic: heb het al eerder voorspeld bij sommigen van NN dat de gang van zaken vreemd was. als dat toen serieus was genokmen hadden de heren nu geen kritiek gehad. denk dat er na de ledenvergadering wel nieuwe gezichten zijn binnen NN.
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Fanmasters, laat die kinderen Arnoud en Cross79 een eigen topic starten waar ze elkaar zwart gaan zitten maken. Dit heeft niks met het topic te maken en het is zonde voor de weer mooie en goede discussies die er lopen.

Met andere woorden: Kappen!
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Arnoud schreef:Mag ik het Bestuur er aan herinneren dat op de enige Algemene Ledenvergadering die er tot nu toe gehouden is, afgesproken is dat er verschillende "werkcommissies" zouden worden samengesteld, die met name de leden van het Bestuur moesten gaan ontlasten.
Ik kan me niet herinneren dan ook maar één keer een oproep gezien te hebben om je voor één van deze commissies aan te melden.
Ik kan me wel herinneren dat in de Nieuwsbrief onlangs een oproep is gedaan. Nieuw Noord is/was op zoek naar actievelingen, het ging onder meer om een soort redactie voor de Nieuwsbrief. Ik ben niet op de ALV geweest maar neem aan dat de redactie zo'n commissie is die het bestuur moet gaan ontlasten. Concrete vraag aan NN: wat is de respons geweest op deze oproep?
G.S.V.V. The Knickerbockers
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

De kritiek die hier op NN wordt gegeven is voor een deel terecht. Aan de andere kant is de tegenkritiek van Heert Jan ook terecht.

Ik wil hiermee zeggen dat NN voor een deel de hand in eigen boezem moet steken en ze beter gebruik moet maken van de mogelijkheden. Deze mogelijkheden zijn het vragen van mensen voor hulp en het beter gebruik maken van degene die zich als vrijwilliger hebben opgegeven (dit zijn er overigens niet veel). Aan de andere kant moet ook een deel van het initiatief vanuit de leden komen. Spontane hulp en activiteit komt te weinig voor, wat niet wegneemt dat de kritiek die er gegeven wordt juist en goed is. Het is per slot van rekening beter dat leden nefatieve punten aanhalen dan dat ze niets van zich laten horen.

De ledenvergadering vond vorig jaar in december plaats. NN heeft er voor gekozen de ALV voortaan te houden aan het eind van het seizoen. Op dat moment kan het afgelopen seizoen geevalueerd worden en kunnen er nieuwe plannen gesmeed worden voor het komende. Dit houdt in dat er nu een lange tijd tussen de ALV's zit. Misschien had dit anders gemoeten, ok. In elk geval zal voortaan de ALV ieder jaar in dezelfde maand plaatsvinden.

Spontaan wordt er nu van enkele mensen hulp aangeboden bij het ophangen en opruimen van spandoeken etc. Heel goed! Bij deze wil ik vragen of dezelfde mensen en anderen die ook af en toe dit willen doen even een pb'tje naar mij willen zenden. NN zal vervolgens deze mensen naast de eerder opgegeven vrijwilligers benaderen voor thuiswedstrijden.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Concrete vraag aan NN: wat is de respons geweest op deze oproep?
Er hebben 5 mensen belangstelling hiervoor getoond. Tot op heden is hier nog geen concreet vervolg aan gegeven. Op korte termijn zal NN de redactie definitief samenstellen en zal dit proces gestart worden. Eerlijk toegegeven: dit had allemaal sneller gekund.

Als hier nog mensen zijn die hiervoor belangstelling hebben, stuur maar een pb'tje.
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Alleen zou het dan wel handig zijn dat a: alle leden ook daadwerkelijk betalen en b: ze ook weten wat die vereniging doet.
punt a)
Zorgen dat je je boel goed op orde hebt qua ledenadministratie! Mensen die niet betalen, gewoon schrappen als lid, want het is natuurlijk allemaal leuk om op papier 500 leden te hebben, maar als deze leden niet betalen en wel toegang hebben in het NN vak tijdens sfeeracties, dan zal straks geen enkel lid zijn bijdrage meer voldoen! (en daar hoef je geen helderziende voor te zijn! :blbl: )
Dit is overigens heel simpel op te vangen door de mensen die niet betaald hebben op een lijst te plaatsen en wanneer ze op vertoon van hun NN ledenpas ergens actief aan deel willen nemen, eerst te controleren of die persoon ook betaald heeft. Wanneer die persoon niet betaald heeft, dan de mogelijkheid geven om dit ter plekke te voldoen en anders het ledenpasje innemen. De grote fout wordt volgens mij gemaakt, doordat er weinig controle is vanuit NN en het komt op mij over dat NN zelfs blij is met niet betalende leden, zolang hun ledenaantal maar groeiende blijft.

punt b)

Als die mensen niet weten wat NN doet, dan zou ik vooral eens kijken waar de informatie op dat punt ontbreekt. Ik zal je een kleine hint geven.. Nieuw Noord Zoek eens een paar mensen die de site van Nieuw Noord echt up to date houden en de mensen ook wekelijks informeren over de activiteiten van Nieuw Noord. Laat iemand wekelijks een verslagje maken over gemaakte afspraken en wat er in de afgelopen week zoal besproken is.
Zo begon jij over sfeeracties bij competitiewedstrijden. Ik denk dat velen het met mij eens zijn dat dat niet écht gaat werken op dit moment, ik kan er naast zitten.
Ik meen me te herinneren dat er tijdens de wedstrijd tegen FC Groningen ook meer aan sfeerverhogende middelen werd gebruikt (groot spandoek van bovenuit vak 27 over het vak uitrollen.... balonnen.... :roll: ) Van mij hoeft NN ook niet alles uit de kast te trekken op dit moment tijdens competitie wedstrijden, maar er bestaat ook nog iets tussen alles of niets.

Spontane hulp en activiteit komt te weinig voor, wat niet wegneemt dat de kritiek die er gegeven wordt juist en goed is. Het is per slot van rekening beter dat leden nefatieve punten aanhalen dan dat ze niets van zich laten horen.
Misschien dat wanneer er meer gecommuniceerd wordt vanuit NN, dat het dan ook meer gaat leven onder de leden. Laat gewoon eens wat meer informatie vrijkomen over de stand van zaken binnen NN en over het te realiseren sfeervak. Het lijkt me dat deze informatie best wel eens op de site van NN verder uitgelicht kan worden.
De ledenvergadering vond vorig jaar in december plaats.
Correctie RockII, de algemene ledenvergadering vond plaats op Vrijdag 17 januari 2003
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Berrie16
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 04-09-2003 17:55

Bericht door Berrie16 »

Dit is overigens heel simpel op te vangen door de mensen die niet betaald hebben op een lijst te plaatsen en wanneer ze op vertoon van hun NN ledenpas ergens actief aan deel willen nemen, eerst te controleren of die persoon ook betaald heeft. Wanneer die persoon niet betaald heeft, dan de mogelijkheid geven om dit ter plekke te voldoen en anders het ledenpasje innemen. De grote fout wordt volgens mij gemaakt, doordat er weinig controle is vanuit NN en het komt op mij over dat NN zelfs blij is met niet betalende leden, zolang hun ledenaantal maar groeiende blijft.

Dit wil ik ff uit de weg ruimen:

Mensen die niet betaalt hebben( waar ondertekende zich ook aan bezondigt heeft)
krijgen pas hun pasje als ze betaalt hebben.


[/code]
Heerenveen:

Trots van het Noorden !!!!!!
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Berrie16 schreef:
Dit wil ik ff uit de weg ruimen:

Mensen die niet betaalt hebben( waar ondertekende zich ook aan bezondigt heeft)
krijgen pas hun pasje als ze betaalt hebben.

Je hoeft je letter grootte niet aan te passen hoor Berrie, tot op heden kunnen we allemaal nog best lezen wat er staat. Ik heb een aantal vrienden die ook nog nooit een stuiver aan NN betaald hebben, maar toch gewoon hun ledenpas binnen de deur kregen. Ik wil er slechts mee aangeven, dat wanneer NN erover spreekt dat er mensen niet betaald hebben, dat ze dan eerst maar eens hun leden administratie onder de loupe moeten nemen.
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Mag ik het Bestuur er aan herinneren dat op de enige Algemene Ledenvergadering die er tot nu toe gehouden is, afgesproken is dat er verschillende "werkcommissies" zouden worden samengesteld, die met name de leden van het Bestuur moesten gaan ontlasten.
En hoe gaan jullie dit vormgeven NN ??
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Kritiek moet altijd kunnen al vind ik dit te gek.
Geen sfeeracties bij thuiswedstrijden?? Ik heb 1 keer geholpen voor de wedstrijd van Groningen thuis vorig seizoen staan er ongeveer een man of 10 behoorlijk werk te doen(waar was de rest?)
Kijk natuurlijk is de periode tussen 2 ledenvergaderingen te lang maar niet onoverbrugbaar en misschien is de planning van bestuur om dit nu na afloop van het seizoen te doen(volgens mij een juist moment) en dan zou dat betekenen dat dat gelijk een opgelost"probleem" is.
Verder vind ik dat men iets meer moet proberen de kritiek op te bouwen en onderbouwen zodat het bestuur niet zomaar word aangevallen maar ook een oplossing krijgt geboden.
Je kunt op dit moment niet verwachten dat elke thuis en eventueel uitwedstrijden alle bandirie spandoeken en vlaggen gebruikt worden er is geen eigen vak en zulke dingen moeten niet alleen van het bestuur komen maar van de leden want uiteindelijk zijn wij lid geworden voor meer sfeer en moeten we daar ZELF voor zorgen.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Del_Mario schreef:Als die mensen niet weten wat NN doet, dan zou ik vooral eens kijken waar de informatie op dat punt ontbreekt. Ik zal je een kleine hint geven.. Nieuw Noord Zoek eens een paar mensen die de site van Nieuw Noord echt up to date houden en de mensen ook wekelijks informeren over de activiteiten van Nieuw Noord. Laat iemand wekelijks een verslagje maken over gemaakte afspraken en wat er in de afgelopen week zoal besproken is.
Met het "Wat NN doet" doel ik vooral op de dingen die hier aangehaald worden, zoals het al dan niet hebben van activiteiten bij competitiewedstrijden. In principe worden er dan geen activiteiten georganiseerd. Als er wel iets gedaan wordt, staat dat veelal op de site. Een wekelijks verslag van gemaakte afspraken? Wij zijn nog niet dusdanig groot, dat er behoefte is om wekelijks te vergaderen.
Eastermar schreef:En hoe gaan jullie dit vormgeven NN ??
In het begin is er een commissie Eigen Vak geweest, bestaande 2 bestuursleden en 2 heren leden die zich direct na de ALV aangemeld hebben. Deze heeft na 2 ontmoetingen een 'doelstelling' voor de gesprekken die met de BVO zijn aangegaan opgeleverd. Deze doelstelling was niet schokkend en lag in de lijn die NN ook voor ogen had. Er is min of meer bewust gekozen om in de 'onderhandelingsfase' geen informatie hierover te verstrekken! Dit mede omdat er een doelstelling op tafel lag die een ieder bij NN (ook leden die we over dit onderwerp spreken) voor ogen heeft. In de nieuwsbrief van oktober 2003 heeft informatie gestaan over de vordering. Er is uitgekomen wat wij voor ogen hadden. Deze commissie wordt weer opgetakeld als er daadwerkelijk sprake is van een voorbereidingsfase richting het eigen vak.

De nieuwsbrief wordt ook in een nieuw jasje gestoken, tenminste, dat is de bedoeling. Een aantal mensen heeft zich hiervoor opgegeven en dezen zullen hiervoor binnenkort een uitnodiging ontvangen.

Richting het eigen vak zullen er ongetwijfeld meer commissies bijkomen, aangezien we dan wél meer willen laten zien tijdens wedstrijden.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

In het begin is er een commissie Eigen Vak................richting het eigen vak.
Een prima antwoord.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik pak aankomende zaterdag wel een banner. Ik zit in vak 26 in het midden van het vak. Wie zit er nog meer in de vakken 25 tot en met 29 en wil een banner meenemen?Ik weet dat er genoeg mensen zijn, dus kom op! Ik ga niet voor Jan lul alleen met zo'n ding omhoog staan!
Beetje jammer dat niemand hier even op reageert. Zijn er dan echt niet meer mensen die even zo'n banner willen pakken voor de wedstrijd?
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ja Roelof, hoop dat je een inktvis na kunt doen vanavond :mrgreen: zodat er toch nog een paar banderi de lucht in gaan. Verder zal je maatje Eastermar je toch niet in de steek laten. Maar ik zal er een paar voor je klaar leggen hoor.

En Del_Mario, wij kunnen jou dus op de eerst volgende alv verwachten??? Of ben je al op een van de eerdere alvs geweest, ik ken je niet dus je kunt wel zijn geweest in dat geval sorry.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Verder zal je maatje Eastermar je toch niet in de steek laten
Of mijn andere vak genoten in 24 op die dingen zitten te wachten is natuurlijk de vraag.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2866
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Eastermar schreef: Of mijn andere vak genoten in 24 op die dingen zitten te wachten is natuurlijk de vraag.
Ik denk dat dit een algemene Heerenveen klacht is.
Als je je sjaal al iets te lang omhoog houd staat de achter buurman al te mekken "kinst dat ding ek del dwaen, ik sjoch neat"
Anti anti. :)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

4 banners, klasse heren! 8)

Komende vrijdag maar even uitpakken in Grunn!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft toch wat. En ach, dit was echt niet zo moeilijk te organiseren hoor. Je duwt die stokken bij wat lui in de handen op de eerste rij en klaar.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Het heeft toch wat. En ach, dit was echt niet zo moeilijk te organiseren hoor. Je duwt die stokken bij wat lui in de handen op de eerste rij en klaar.
Dan ben jij bij deze hoofd van de werkcommissie "uitdelen banderi".
Het zag er idd mooi uit. Volgende wedstrijd maar weer dacht ik zo.

Misschien is het onderstaande iets voor ons??
08-03-2004 - De een noemt ze doppelhalters, de ander noemt ze banners en weer een ander noemt ze stendardi. Vreemd genoeg is er geen Nederlands woord voor een vlag met twee vlaggenstokken. Je zwaait er dus niet mee, maar houdt hem gewoon omhoog. Laten wij het maar gewoon op banners houden.

Sinds anderhalf jaar zijn deze banners, helaas te weinig, ook op Vak-P te zien. Toen liet Vak-P er meer dan 75 drukken en het resultaat was er dan ook naar. Wederom als eerste in Nederland introduceerde Vak-P dit fenomeen. Maar wat is hier nu eigenlijk de achtergrond van? In Italië, maar ook in Engeland, alleen bij Liverpool worden de banners al jaren gebruikt. Het mooie van een banner is dat een supporter zijn eigen menig kan laten zien, of een grappige afbeelding of iets waar hij trots op is.

Enige maanden geleden is een groep jonge FC supporters, op een vrije zaterdag, begonnen met het maken van "self made" banners. Leuke teksten, afbeeldingen etc allemaal gerelateerd aan FC Twente.

Enkele daarvan werden afgelopen zondag in Amsterdam ook al gebruikt. Zoals op de foto hierboven te zien is. Echter de initiatiefnemers zitten vol ambitie en willen nog meer banners gaan maken. Daarom roepen ze alle Twente supporters op om samen alle creativiteit, onder genot van een biertje bij het supportershome van Vak-P, te botvieren op de nog maagdelijk witte stukken stof. Dus heb je tijd kom dan op zaterdag 13 maart naar het stadion.

Vanaf 11.00 uur is het Supportershome van Vak-P geopend. Stof en stokken zijn aanwezig. Wat jij mee moet nemen is: Genoeg spuitbussen, stiften, brede tape en een goed humeur.

Be there!!!!
bron: vakkie-p
Gesloten