Mededelingen supportersclub betreffende verplichte busreizen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Patrick » 11-03-2004 14:04

Hmm, beetje jammer, als het daar dan toch allemaal zo gemoedelijk is, dan moet reizen op eigen vervoer toch ook geen probleem zijn? En dan kondig je nog aan dat het makkelijk is een plekje in een ander vak te krijgen? Sorry, maar leg dan geen verplichte combi op, zodat al die mensen die nu weer in andere vakken gaan zitten in het uitvak komen. Dat bevordert toch alleen de steun voor het elftal maar...??
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Roelof » 11-03-2004 14:22

Lekker is dat. De club legt een verplichte combi op en de organisator daarvan gaat zeggen dat je je daar niks van hoeft aan te trekken. Zal de club blij mee zijn. Hulde voor de supportersverenging dan maar denk ik, op dit punt.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Arnoud » 11-03-2004 14:29

En zo legt iedereen zo 'n stukje van 30plus (PB) op z'n eigen manier uit. Ik maak er uit op dat de Supportersvereniging geen verplichte combi verwacht had en het er ook niet mee eens is dat deze afgekondigd is door het bestuur van de scH. Er wordt zelfs op gewezen hoe je de verplichte combi kunt omzeilen. Ik vond het een uitermate positief en eerlijk verhaal.
En wat zegt Patrick":
Sorry, maar leg dan geen verplichte combi op
. Dat doet de Supportersvereniging dus ook niet, dat doet de club, zelfs tegen de verwachting van de SC in. Val dus niet de SV aan, maar het Bestuur van de scH, dat, ook in mijn ogen, nu wel erg de plank misslaat.
Verplichte combi ? Kan gebeuren maar dan alleen met medewerking van de ontvangende club. Een situatie als in Waalwijk waar de kassa voor het uitvak gewoon op de avond van de wedstrijd open was werkt mateloos ondermijnend en een afgekondigde maatregel heeft alleen nut als hij ook 100 % uitgevoerd kan worden.
Diezelfde situatie dreigt zich dus in Kerkrade te herhalen. Uiterst onverstandige actie van onze eigen scH.
Nou ja, morgen toch maar weer een kaartje voor de bus halen :D .
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Arjen » 11-03-2004 15:55

En weer een belachelijke combi naar het verre zuiden. Je mag als club blij zijn als er 100 man meegaan naar Kerkrade. Misschien is het wel tijd om massaal de combi te boycotten en zoals hierboven geopperd naast het uitvak te gaan zitten. Dat je voor echte "risico" wedstrijden (als Heerenveen die al heeft) een verplichte combi gebruikt kan ik nog wel mee leven maar voor deze wedstrijden is in mijn ogen erg overdreven (belachelijk).
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor E.D. » 11-03-2004 16:07

Ze hebben daarnaast die kidstribune toch? En daarboven verwarmde rode stoeltjes toch Arjen?! Zit lekker he! Stuur je nog wel ff n pbtje
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Patrick » 11-03-2004 16:10

Beste Arnoud, ik vat dit stukje misschien inderdaad iets anders op dan jij, maar je bent het in ieders geval met me eens dat dit gewoon een volledig nutteloze maatregel is, gezien het feit dat je daar kaarten kan halen zonder clubcard verplichting. Het is nu dus alweer te voorspellen dat net als tegen RKC weer vele mensen in andere vakken gaan zitten. Persoonlijk vindt ik dat dat de sfeer niet ten goede komt, veel fanatics zitten niet in het uitvak, maar in andere vakken.
Inderdaad is dit niet de schuld van de supportersvereniging, maar de club, dat had ik ff verkeerd. Blijft wel staan dat de club opnieuw met deze maatregel er voor zorgt dat er waarschijnlijk weer weing mensen mee gaan met de bussen en de sfeer in het uitvak dus ook weer een stuk minder..., helaas, bedankt club!
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Riemer » 11-03-2004 19:44

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig bij Heerenveen. Ik krijg steeds meer t gevoel dat ze gewoon geen supporters meer mee willen hebben naar uitwedstrijden. Dit kun je vaak ook op maken uit interviews met Riemer. En op welke basis willen ze dan een combi op leggen? denk niet dat Roda JC samen met de lokale driehoek dat heeft besloten. Dit komt gewoon weer bij Heerenveen weg :evil: .

Maar ook dit keer zal ik er weer alles aan doen om op ev naar Kerkrade te kunnen afreizen. Heb tenslotte dat weekend ook nog een weekendje weg gepland in het Limburgse land. Maar denk dat het kaartjes regelen dit keer heel wat lastiger zal gaan, bij mijn weten kun je bij Roda alleen naar binnen met de combinatie CC Roda en toegangskaart.

Wat ik verder zeer vreemd vind, is dat Heerenveen bij besprekingen met de supp.club en NN min of meer heeft toegegd dat deze wedstrijd ev zou worden. En vervolgens maken ze er een VC van. Dan wordt je ook weer lekker voor vol aangezien door Heerenveen.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 11-03-2004 23:08

Ik krijg steeds meer t gevoel dat ze gewoon geen supporters meer mee willen hebben naar uitwedstrijden.


Ik kreeg vanb de secretaresse van Riemer te horen, dat het zo inderdaad wel eens over kwam, maar dat hij dat zo zeker niet bedoelde. Daarmee reageerde zei namens Riemer op mijn brief. En dat op het punt dat ik het slecht vind dat de club het eigen vervoer aftstraft en daarmee het gevoel geeft dat ze geen of weinig supporters mee willen hebben.

Maar goed, er komt dus uiteindelijk uitsluitsel over. Al is het dan al te laat.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Noord » 11-03-2004 23:16

Wat Riemer zegt klopt. Voor de vakken buiten het uitvak om geld een CC-verplichting waarbij de regel 1 op 1 van toepassing is.

Jammer dat het bestuur zich in de gesprekken met de Sv's zich beter voor lijken te doen dan dat ze werkelijk van plan zijn :urgs:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 12-03-2004 00:00

Gekkuboel schreef:Wat Riemer zegt klopt.

En dat is de "Riemer" die hier boven gepost heeft en niet de Riemer die in het stuk van Roelof besproken wordt....
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor 30plus » 12-03-2004 13:48

Effe een reactie op het bericht van Roelof de Vries. Tijdens het overleg met sc Heerenveen, nieuw noord en de supportersclub is aangegeven dat Roda JC uit wellicht weer vrij vervoer mogelijk zou zijn. Tot mijn verbazing moest ik via de tt vernemen dat ook voor deze wedstrijd een combi geldt. Maar deze combi geldt alleen voor het uitvak, sc Heerenveen kan/mag supporters niet verbieden om voor een ander vak een kaartje te kopen en op ev naar Kerkrade te reizen. Daarom kwam ik ook met het verhaal dat men 2 opties heeft, met de bussen mee en in het uitvak plaats nemen of op ev naar Kerkrade en in een ander vak plaatsnemen.
sc Heerenveen legt de supporters een combi op en niet de supclub. De club kan supporters niet verbieden op op ev naar Kerkrade te gaan. Dat hebben ze bij de wedstrijd tegen RKC ook niet gedaan. Jan Wind heeft toen zelf een aantal supporters die niet in het uitvak zaten weer mee teruggenomen naar Heerenveen omdat ze met de trein niet meer thuis konden komen.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Noord » 13-03-2004 14:57

Als je een beetje goed kan lezen, Beetle, dan kun je wel zien dat ik Riemer van het forum bedoel.

Ik snap niet waarom je altijd overal iets op moet zeggen :urgs:
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Klaassie » 24-03-2004 18:04

Je bent toch behoorlijk van de pot gerukt als je met de VC naar Kerkrade gaat?
Dat is wel de laatste wedstrijd die ik met de bus wil bezoeken...
Avatar gebruiker
Klaassie
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 23-04-2003 22:14

Berichtdoor J Stam » 25-03-2004 09:22

Omdat het ver weg is bedoel je??
Ik weet niet of het was omdat er maar 1 bus ging, of dat ze bij een grotere afstand luxere bussen inzetten, maar RKC uit is ook 2,5 uur zitten, en toen heb ik mooi zitten klaverjassen aan n tafeltje wat met een omgekeerde bank een heerlijke zitplaats was... Nu en dan n gekoeld biertje opentrekken, wat wil je nog meer!! Ik vind het echt gezeik als je over die combi zo moeilijk kan doen. Als je zelf heen rijdt scheelt het misschien n uur, kost het je n vermogen aan brandstof en kan minimaal 1 persoon die moet rijden niet/nauwelijks drinken (dat is toch ook je bezwaar tegen de combi?).
Groeten,
Bier op z'n Grolsch...
Avatar gebruiker
J Stam
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 05-02-2004 12:23
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor mechielz » 25-03-2004 11:03

Ik denk dat die luxe bus naar Waalwijk een uitzondering was, naar Feyenoord waren het de gewone bussen die reden terwijl rotterdam ook wel een eindje rijden is. Maar als het zeker is dat er luxe bussen naar Kerkrade rijden, wil ik er ook nog wel over nadenken, zou er nog wel eens een keer heen willen.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Klaassie » 25-03-2004 18:48

Het is niet de combi opzich foppe57, maar de behandeling. Bij ons (bij FC Groningen) wordt je behandeld als een kind op schoolreisje. Er is op de heenweg (of het nou een risicowedstrijd of geen risicowedstrijd is) een maximum van 2 blikjes bier. Een beetje weinig hé naar Kerkrade (omdat het meestal bij de afslag Assen allemaal al op is :x )!
Op een scheet wordt je bij wijze van spreken al aangesproken. En dan heb ik het nog niet eens over de even domme als oncapabele stewards die meereizen.
Neeh! Ik wil in mn eigen auto naar een uitwedstrijd, wil onderweg kunnen pissen wanneer ik wil en bier zuup'n in de kroeg vooraf en mn kaartje bij de kassa kunnen kopen.
FUCK THE COMBI!
Avatar gebruiker
Klaassie
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 23-04-2003 22:14

Uitwedstrijden: gewoon vrij vervoer!!

Berichtdoor Heerenveen Boppe » 11-04-2004 15:58

Ik vind het zo enorm oneerlijk dat mensen die helemaal niets met het gedonder in Arnhem van doen hebben gehad, de dupe worden van een maffe maatregel van Riemer. Ik woon in Ulvenhout bij Breda. Ga trouw naar een aantal uitwedstrijden. Maar ga natuurlijk niet naar Heerenveen rijden voor een uitwedstrijd in Roosendaal... Riemer, geef de trouwe supporters waar ze recht op hebben: respect en de mogelijkheid om via vrij vervoer naar een uitwedstrijd te gaan! De jarenlange uitstekende staat van dienst van perfecte supporters verdient credits!!
You will never reach the sun without trying
Heerenveen Boppe
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 29-09-2003 13:53
Woonplaats: Ulvenhout

Berichtdoor Arnoud » 11-04-2004 16:48

Zo 'n post is natuurlijk een beetje als mosterd na de maaltijd maar toch even een reactie op het volgende:
Maar ga natuurlijk niet naar Heerenveen rijden voor een uitwedstrijd in Roosendaal
Tegen RBC, op 13 december 2003 was er geen sprake van een verplichte combi. Je zult dus wel een andere uit-wedstrijd bedoelen. Als je de mededelingen van de supportersclub, ook hier op het Forum, gelezen zou hebben had je kunnen weten dat er een mogelijkheid was om onderweg op te stappen. Kwestie van even contact opnemen met de supportersclub. .
Natuurlijk ben ik ook voorstander van vrij vervoer, maar de post van Hans Heerenveen is op z'n zachtst gezegd dubieus.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron