Uitduels

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Uitduels

Berichtdoor heerenveen's verste sup. » 29-01-2004 19:32

Ik heb een klein vraagje. Moet ik in de toekomst als ik een wedstrijd van Heerenveen wil zien mee met de supportersbus. Dan zou dat willen zeggen dat ik vanuit België naar Heerenveen moet rijden en dan bijv terug naar Eindhoven moet komen en na de match de omgekeerde weg.

Dat zou wel heel wat minder zijn voor mij.

please reactie's?

thx
heerenveen's verste sup.
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 11-12-2002 18:57

Berichtdoor mechielz » 29-01-2004 19:44

Voorlopig zit er niks anders op dan met de supporters bus mee reizen vanuit Heerenveen.
Maar als alles een beetje meezit zal er binnenkort wel een speciale regeling opgezet worden.
Dus er is nog wel hoop.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 19:53

Valt wel mee, mensen die niks met deze wedstrijd te maken hadden en een goeie naam van de club hebben kan wel wat mee geregeld worden zei Riemer van de week op de radio.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fulton » 29-01-2004 20:40

Als je de supportersclub belt valt er vaak wel wat te regelen, geloof ik.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor heerenveen's verste sup. » 29-01-2004 21:33

normaal ga ik altijd tickets halen in breda en dan met eigen vervoer naar de wedstrijd, voor mij is het dus echt onbegonnen werk om met de bus te gaan.

willen jullie mij op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen en eventuele mogelijkheden om toch nog met eigen vervoer te gaan???

bedankt
groeten uit belgie
heerenveen's verste sup.
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 11-12-2002 18:57

Berichtdoor dekoning » 30-01-2004 09:08

Er zijn ook wedstrijden waarvoor je (behalve voor het uitvak) geen clubkaart nodig hebt. Nadeel is wel dat je dan niet tussen de Heerenveensupporters komt te zitten.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Fulton » 31-01-2004 13:58

Bestuur sc Heerenveen legt buscombi op
gepost door Sietze/Pieter op 31-01-2004
--------------------------------------------------------------------------------
De directie van sc Heerenveen heeft bepaald dat supporters voorlopig alleen met buscombi de uitwedstrijden kunnen bezoeken. In overleg met nieuw noord en de supportersclub wordt bekeken onder welke voorwaarden en op welke termijn het vrije vervoer weer mogelijk wordt. De supportersclub heeft daarop besloten om bij het reserveren van de bussen rekening te houden met het feit dat sommige supporters pas op de laatste dag een buskaart kopen. Voorheen liep men dan de kans dat de bestelde bussen reeds vol zaten. Nu het vrije vervoer voorlopig niet mogelijk is willen we iedereen toch de kans geven om een buskaart te kopen. De supportersclub loopt daarmee het financiële risico dat er bussen besteld worden waarvoor geen buskaarten verkocht zijn. Supporters die geen mogelijkheid zien, vanwege hun woonplaats in het midden of zuiden van het land, om in Heerenveen op te stappen kunnen contact opnemen met Pieter Bruin, tel.: (0513) 65 11 69. Per wedstrijd wordt bekeken waar we evt. nog supporters kunnen laten instappen.


wat een tering regeling!
zo kunnen alle 'betrokkenen' (die immers allemaal uit heerenveen kwamen) nog gewoon met de bus naar alle wedstrijden
Maar supporters door het land verspreid wordt het ongeveer onmogelijk gemaakt. :|
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Eastermar » 31-01-2004 14:16

zo kunnen alle 'betrokkenen' (die immers allemaal uit heerenveen kwamen) nog gewoon met de bus naar alle wedstrijden

Das niet helemaal waar. Er zaten ook mensen in die trein die niet uit Heerenveen of omgeving kwamen.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Fulton » 31-01-2004 14:32

Eastermar schreef:
zo kunnen alle 'betrokkenen' (die immers allemaal uit heerenveen kwamen) nog gewoon met de bus naar alle wedstrijden

Das niet helemaal waar. Er zaten ook mensen in die trein die niet uit Heerenveen of omgeving kwamen.


Oke dat kan. Een beetje apart is het wel.
De trein naar Heerneveen nemen om de trein naar Arnhem te pakken om vervoglens in Zwolle naar Leeeuwarden gestuurd te worden.. en dan weer naar huis.

Maar je zou toch zeggen dat een stadionverbod voor de echte relschoppers genoeg is.. onzinnig om dan de verre supporter te naaien.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Cross79 » 31-01-2004 14:51

Moeten ze eerst wel weten wie de relschoppers zijn he Fulton, komt bij dat er voor de verre supporters wel wat te regelen is. jij kan bijvoorbeeld in Almere opstappen :)
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Eric » 31-01-2004 18:40

Fulton schreef:
Eastermar schreef:
zo kunnen alle 'betrokkenen' (die immers allemaal uit heerenveen kwamen) nog gewoon met de bus naar alle wedstrijden

Das niet helemaal waar. Er zaten ook mensen in die trein die niet uit Heerenveen of omgeving kwamen.


Oke dat kan. Een beetje apart is het wel.
De trein naar Heerneveen nemen om de trein naar Arnhem te pakken om vervoglens in Zwolle naar Leeeuwarden gestuurd te worden.. en dan weer naar huis.

quote]


Of je voegt je bij zwolle bij de groep (samen met de politie) en de politie denkt ook dat je met die trein bent gekomen (terwijl je 't kaartje laat zien) en daarna de trein ingeknuppeld worden :)
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Fulton » 31-01-2004 18:46

Eric schreef:Of je voegt je bij zwolle bij de groep (samen met de politie) en de politie denkt ook dat je met die trein bent gekomen (terwijl je 't kaartje laat zien) en daarna de trein ingeknuppeld worden :)


Dan heb je een leuk verhaal om uit te leggen mocht de conducteur langskomen. :D
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Klaassie » 06-02-2004 16:47

Hoe krijgen jullie het voor elkaar? Nou ja, weet je ook hoe het voelt om (bijna) altijd met de VC naar een uitwedstrijd te moeten. Maar ik vind dit erg drastisch... bij Groningen gebeurt er ook wel eens wat bij een uitwedstrijd, maar dan wordt er niet zo gereageerd. Maar ja, Riemer heeft het - in al zijn wijsheid - besloten. Koning Riemer.
Avatar gebruiker
Klaassie
Nieuw talent
 
Berichten: 122
Geregistreerd op: 23-04-2003 22:14

Berichtdoor wikenoost » 07-02-2004 04:47

het feest wordt er voor mij niet minder om hoor!
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor Harris » 08-02-2004 01:02

Jullie zijn allemaal schuldig, want jullie zijn supporter van een BVO. Geheel terecht dat iedereen gepakt wordt voor het gedrag van slechts enkelen (ja, jij ook Tubbie, flauw hoor, een TL-buis doet niks terug!). Dit zal jullie leren, boefjes! Wat zeg ik: alle supporters naar een werkkamp in het bos, jullie voorop. Ik zie geen andere mogelijkheid om die friese agressiviteit te beteugelen. (En welkom in supportersland.)

Dit was uiteraard cynisch bedoeld, voordat alle friese kutjes zich weer gaan roeren, hehe. Niet dat het mij eigenlijk veel boeit of jullie met de bus moeten (ook naar Groningen wordt jullie een combi door de EIGEN club opgelegd, dus wat is er nieuw), maar toch... dit is wel weer een nieuw dieptepunt en welke mongool is daarvoor verantwoordelijk? Ene Riemer uit Langweer. De oplossing lijkt me dan ook: een hele harde schop onder die dikke reet van Riemer. Vrijwilligers?
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor MJP » 08-02-2004 10:12

Cross79 schreef:Moeten ze eerst wel weten wie de relschoppers zijn he Fulton, komt bij dat er voor de verre supporters wel wat te regelen is. jij kan bijvoorbeeld in Almere opstappen :)


Weten wie de relschoppers zijn???? Er is toch PV opgemaakt in Leeuwarden. Is dus duidelijk dat de lijst al bij Riemer c.s. ligt.

Regelen dat je in Almere wordt opgehaald? Oh dus het wordt zo'n debielenbusje die langs iedere supporter komt om hem / haar op te halen. Das mooi, dan wil ik ook mee. Kunnen ze tenminste al om 09.00 uur vanuit Heerenveen gaan vertrekken om iedereen op te halen voor RKC uit woensdag a.s. !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat gebeurt toch niet. Sukkel. Waar zit je verstand ? Zeker uitgescheten in de trein.
MJP
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 07-08-2003 12:30

Berichtdoor Fotze » 08-02-2004 20:37

MJP schreef:
Cross79 schreef:. jij kan bijvoorbeeld in Almere opstappen :)


Regelen dat je in Almere wordt opgehaald?

Dat gebeurt toch niet. Sukkel. Waar zit je verstand ? Zeker uitgescheten in de trein.


MJP, Er staat een knipoog bij!! En even normaal over dat busje he! Cross heeft het over iets heel anders!! Als je niet weet waar het over gaat, dan even dimmen met zulk commentaar svp
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor (pl)euro » 08-02-2004 20:50

Harris schreef:Jullie zijn allemaal schuldig, want jullie zijn supporter van een BVO. Geheel terecht dat iedereen gepakt wordt voor het gedrag van slechts enkelen (ja, jij ook Tubbie, flauw hoor, een TL-buis doet niks terug!). Dit zal jullie leren, boefjes! Wat zeg ik: alle supporters naar een werkkamp in het bos, jullie voorop. Ik zie geen andere mogelijkheid om die friese agressiviteit te beteugelen. (En welkom in supportersland.)

Dit was uiteraard cynisch bedoeld, voordat alle friese kutjes zich weer gaan roeren, hehe. Niet dat het mij eigenlijk veel boeit of jullie met de bus moeten (ook naar Groningen wordt jullie een combi door de EIGEN club opgelegd, dus wat is er nieuw), maar toch... dit is wel weer een nieuw dieptepunt en welke mongool is daarvoor verantwoordelijk? Ene Riemer uit Langweer. De oplossing lijkt me dan ook: een hele harde schop onder die dikke reet van Riemer. Vrijwilligers?


Ik ben dan wel geen fries k*tje, maar ik heb je wel eens sterker zien posten Harris!
Ik begrijp überhaupt niet wat een inwoner van Mongolië hiermee te maken heeft :wink:

En nu maar gauw weer terug naar jullie gezellige babbelboxje :mrgreen: (doe de groetjes aan takkie :heart: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Harris » 09-02-2004 11:27

(pl)euro schreef:Ik ben dan wel geen fries k*tje, maar ik heb je wel eens sterker zien posten Harris!

Ja klopt, er was wat drank in de man. :D

(pl)euro schreef:En nu maar gauw weer terug naar jullie gezellige babbelboxje :mrgreen: (doe de groetjes aan takkie :heart: )

Ik kom daar nooit, maar jij wel he (voor de ban). FC Groningen heeft blijkbaar toch wel een grote aantrekkingskracht op je. Terecht ook, is een hele mooie club :mrgreen:
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor (pl)euro » 09-02-2004 12:20

Harrie schreef:Ja klopt, er was wat drank in de man. :D


Altijd weer die dubbelfris die het voor je verpest hé Harrie 8)

Harrie schreef: Ik kom daar nooit, maar jij wel he (voor de ban). FC Groningen heeft blijkbaar toch wel een grote aantrekkingskracht op je. Terecht ook, is een hele mooie club :mrgreen:


Het leukste is gewoon dat die Groningers gewoon helemaal op tilt slaan wanneer je steeds weer even terug komt, waardoor ze in paniek :shock: op het knopje bannen drukken terwijl dat totaal geen effect heeft.....

Hoera ik ben weer daar! :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Harris » 10-02-2004 17:17

(pl)euro schreef:Altijd weer die dubbelfris die het voor je verpest hé Harrie 8)


Nou, Wesley zei: Veel beter dan koffie uit zo'n suffe thermosfles :mrgreen:

(pl)euro schreef:Het leukste is gewoon dat die Groningers gewoon helemaal op tilt slaan wanneer je steeds weer even terug komt, waardoor ze in paniek :shock: op het knopje bannen drukken terwijl dat totaal geen effect heeft.....

Hoera ik ben weer daar! :mrgreen: :mrgreen:


Dat je veel aandacht nodig hebt, was de meesten al bekend denk ik. Het is maar goed dat er internet is, anders zat je vast al in een of andere inrichting uit het raam te kijken en konijntjes te tellen.
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 10-02-2004 21:25

he varkentjuh misschien lopen er bij jullie konijne door de stad, maar is jullie eigen forum niet boeiend genoeg meer.
ma ga niet dit forum vullen met van die domme knorr verhalen.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten