Speciale organisatie uitwedstrijden

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

een speciale organisatie voor uitwedstrijden

Ja,doen!
9
23%
Ja is wel leuk
2
5%
Nee word nix met Berrie16 erin ;)
25
64%
nee word gewoon nix
3
8%
 
Totaal aantal stemmen : 39

Speciale organisatie uitwedstrijden

Berichtdoor Berrie16 » 19-01-2004 13:22

jullie kennen me onderhand wel als een irritant ventje die een grote bek heeft maar nu wil ik iets serieus zeggen:

Ik zat zoon beetjuh te kijken op het forum en toen had men het over een speciale organisatie omTREND de uitwedstrijden.
Nu hoor ik daar niets meer van maar het lijkt me wel een goed idee en ik wil me er wel voor inzetten( Kan niet zo vaak met jullie mee maar toch..)
Ik kan wel de administratieve dingen op me nemen en mailtjes sturen naar de Supp.vereniging en naar de directie en naar NN.

Dus als jullie nu normaal willen reageren en we er gelijk mee aan de slag kunnen vind ik het best.
Moet toch wat over hebben voor SCH.


Met vriendelijke groet


berrie16
Avatar gebruiker
Berrie16
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 04-09-2003 16:55

Berichtdoor Patrick » 19-01-2004 13:43

Ok, op zich een best goed initiatief! Denk dat het handig is om een aantal dingen te combineren. Kreeg voor komende zaterdag een duidelijke flyer met de reisplannen en de oproep mee te gaan naar Vitesse. Hier zijn denk ik al best veel mensen mee bereikt. Misschien is het een plan om bij een reisje zoals deze ook via NieuwNoord wat te regelen, ook al weet ik dat NieuwNoord eigenlijk alleen voor de thuiswedstrijden is opgericht. Als ik me niet vergis heeft NieuwNoord van haar leden ook de e-mailadressen..? Het zou misschien een idee zijn om een flyer, zoals die van de Cross-side via de mail door te sturen, dan bereik je in 1 klap de meeste fanatics denk ik..?
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Cross79 » 19-01-2004 13:55

Met alle respect maar ik denk niet dat jij )Berry) daar de aangewezen persoon voor bent.
Komt bij dat er al een paar jongens mee bezig zijn die alles regelen, qua Bandierie, zwaaivlaggen flyers e.d.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Patrick » 19-01-2004 14:40

Cross, is het dan wel een idee om die flyers ook via de mail te versturen, eventueel als NieuwNoord daar akkoord mee gaat met hun e-mailadressenbestand. Dan bereik je met 1 druk op de knop ruim 500 fanatics??
Nu is die flyer uitgedeelt tijdens de bekerwedstrijd en hebben velen die ook gekregen, maar die bekerwedstrijden zijn er niet meer dit seizoen, dus nu is iedereen weer verspreidt of niet aanwezig in het stadion.. Zo'n flyer is mooi en duidelijk, dus een goeie manier om te informeren, maar het is weinig werk en een groot bereik als je het ook ff via de mail gooit..? (desnoods wil ik het wel voor je doen)
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Berrie16 » 19-01-2004 14:52

Zo'n flyer is mooi en duidelijk, dus een goeie manier om te informeren, maar het is weinig werk en een groot bereik als je het ook ff via de mail gooit..? (desnoods wil ik het wel voor je doen)


Anders wil het het wel doen ik wil iets doen voor de club!!!
Ik wil laten zien dat ik nu al 17 ben!!!:P:D
Avatar gebruiker
Berrie16
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 04-09-2003 16:55

Berichtdoor Cross79 » 19-01-2004 14:53

We hebben eerder een mailinglist gehad, dat werkte niet doordat oude adressen niet meer bestonden.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Wicky de Viking » 19-01-2004 15:07

Lijkt me een goed plan een speciale organisatie, er gaat op het moment niet veel aan supporters mee zie NAC uit ik denk hoogstens 100 man. Zet 'm op Berry
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Patrick » 19-01-2004 15:16

Cross79 schreef:We hebben eerder een mailinglist gehad, dat werkte niet doordat oude adressen niet meer bestonden.


Die van Nieuw-Noord zijn nu toch up to date?
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor SCH Supporter » 19-01-2004 15:38

Het lijkt me ook dat deze e-mailadressen allemaal kloppen

Trouwens Goed Idee berrie :D
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Berrie16 » 19-01-2004 15:39

Ik heb al een aantal id'tjes:

Ik stuur een e-mail naar de directie van Heerenveen en stel me voor als een commisie ter bevordering van de uitwedstrijden.
Ik vraag daarin of ze misschien de kaartjes niet zo duur kunnen laten worden omdat wij de duurste uitkaartjes hebben en als dat niet lukt of ze dan iets zelf kunnnen betalen zodat de uitwedstrijden weer druk bezocht gaan worden of dat het een soort premie word(telkens als er 400 of meer mensen mee gaan dat ze dan iets terugbetalen ofzo).

Ik stuur E-mails naar alle verenigingen (NN en Supp.vereniging) en ik vraag daar of ze naar alle leden willen sturen.
En dan kunnen we leden werven zodat we naast NN kunnen gaan werken en er bij uitwedstrijden voldoende animo zal zijn.

Ik denk dat het zo wel zal moeten lukken mits ik medewerking krijg van deze en gene bijvoorbeeld van Patrick en andere ingewijden.
Avatar gebruiker
Berrie16
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 04-09-2003 16:55

Berichtdoor Cross79 » 19-01-2004 15:48

Hahahahaha....geweldig dit, jongen lees jij wel, er is al een commissie voor uitwedstrijden.
Die is in de winterstop samengesteld, en de club mailen? die is goed, niemand wil via de club reizen.

waarom ga ik hier ook op in...
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Berrie16 » 19-01-2004 17:39

Ik d8 zo, als iemand anders, een bekende nou eens voorzitter werd dan wil ik best helpen.
Avatar gebruiker
Berrie16
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 04-09-2003 16:55

Berichtdoor BWA » 19-01-2004 18:00

Iemand die in Zeeland woont, niet fatsoenlijk Nederlands schrijft, 17 jaar is, nooit (uit)wedstrijden bezoekt, die wil van alles gaan regelen???

Jongen, ik help je bij deze uit je droom, want het wordt echt niks.
Avatar gebruiker
BWA
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Patrick » 19-01-2004 18:28

Ok Berry, nu draaf je toch echt door.. Je kunt toch niet bij het bestuur aankomen om een betere organisatie of zelfs beloning van eigen vervoer, die zien het liefst dat we allemaal met de bus mee gaan.
Op zich is het allereerste initiatief om de uitwedstrijden op eigen vervoer meer te promoten natuurlijk niet verkeerd, maar zeker niet op deze manier...
Dat werkt natuurlijk nooit..
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Cross79 » 19-01-2004 18:55

Maar het is natuurlijk mooi dar Berry dit alleen gaat doien, neemt hij naar de uitwedstrijden die 60 hogeveners ook even mee?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Blue White Billy » 19-01-2004 19:29

Er kan beter een organisatie komen die de reisjes organiseert... en wel op een manier dat mensen van het bestuur van H'veen dr niet achter komen.. zodat we als een vrije groep in de stad van de thuisspelende ploeg rustig een biertje kunnen pakken ipv gelijk in de bus te worden getrapt!

Maar dat is iets wat heel erg moelijk is, omdat het moelijk is er een waterdicht systeem van te maken... alhoewel het bij cambuur wel kan....

Dus BWA ;) haal mij ook maar uit mn droom.. haha

I HAVE A DREAM.... :lol: :lol:
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor Beetle » 19-01-2004 21:54

Patrick schreef:Cross, is het dan wel een idee om die flyers ook via de mail te versturen, eventueel als NieuwNoord daar akkoord mee gaat met hun e-mailadressenbestand. Dan bereik je met 1 druk op de knop ruim 500 fanatics??
Nu is die flyer uitgedeelt tijdens de bekerwedstrijd en hebben velen die ook gekregen, maar die bekerwedstrijden zijn er niet meer dit seizoen, dus nu is iedereen weer verspreidt of niet aanwezig in het stadion.. Zo'n flyer is mooi en duidelijk, dus een goeie manier om te informeren, maar het is weinig werk en een groot bereik als je het ook ff via de mail gooit..? (desnoods wil ik het wel voor je doen)


Ten eerste: Los dat ik niet denk dat NN hier echt zin in hebben denk ik niet eens dat het mag. De mensen van de NN-lijst hebben hun mailadres uitsluitend beschikking gesteld voor activiteiten die NN organiseerd. Bovendien is NN opgericht voor uitsluitend thuiswedstrijden.

Ten tweede: Je loopt hiermee voor de spaken van de Supportersclub zoals we die kennen. Die zijn georganiseerd en hebben jarenlang ervaring. Ik denk dat het beter is die meer taken te geven (zorgen voor bandieri e.d. dat die mee het stadion in kunnen.

Ten derde: Ik denk dat de club er niet blij mee is dat er een wild organiserend clubje is die alles buiten de club denkt te regelen.

Ten vierde: Ik denk dat je erg veel hooi op de vork neemt. NN heeft het al moeilijk genoeg met was zij te doen hebben, dus zullen jullie het ook moeilijk krijgen in slechte tijden gemotiveerd aan de slag te gaan.


Dat is wat ik erover te zeggen heb. Er zijn wel zinnige suggesties te geven maar ik denk niet dat de club op jullie zitten te wachten. Ik ben geen zwartkijker, meer realistisch. Denk er eens over na.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Freezeman » 19-01-2004 22:15

Dit goed lezen:

Beetle schreef: De mensen van de NN-lijst hebben hun mailadres uitsluitend beschikking gesteld voor activiteiten die NN organiseerd.



Ik zit zeker niet te wachten op spam activiteiten van een Berrie16. :evil:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor JD » 19-01-2004 22:47

Blue White Billy schreef:Er kan beter een organisatie komen die de reisjes organiseert... en wel op een manier dat mensen van het bestuur van H'veen dr niet achter komen.. zodat we als een vrije groep in de stad van de thuisspelende ploeg rustig een biertje kunnen pakken ipv gelijk in de bus te worden getrapt!

Maar dat is iets wat heel erg moelijk is, omdat het moelijk is er een waterdicht systeem van te maken...

I HAVE A DREAM.... :lol: :lol:


Je kunt het ook doen als het bestuur er van af weet..... kijk maar naar Tjerketours! :mrgreen:
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Berichtdoor Blue White Billy » 20-01-2004 12:27

Tjerketours schreef:
Blue White Billy schreef:Er kan beter een organisatie komen die de reisjes organiseert... en wel op een manier dat mensen van het bestuur van H'veen dr niet achter komen.. zodat we als een vrije groep in de stad van de thuisspelende ploeg rustig een biertje kunnen pakken ipv gelijk in de bus te worden getrapt!

Maar dat is iets wat heel erg moelijk is, omdat het moelijk is er een waterdicht systeem van te maken...

I HAVE A DREAM.... :lol: :lol:


Je kunt het ook doen als het bestuur er van af weet..... kijk maar naar Tjerketours! :mrgreen:


IDD, je hebt gelijk.. bij Telstar uit waren dr ook geen stewards mee geloof ik.... :?: :!:
Maar zodra er met de trein wordt gereisd is dit wel het geval...
Let's Go Blue White Army!!
Avatar gebruiker
Blue White Billy
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 03-12-2002 17:02
Woonplaats: Middle Friesland

Berichtdoor Cross79 » 21-01-2004 00:04

Ik ben al een half jaar verliefd op een meisje uit de buurt.
Ik hoop dat ze ook op mij is omdat we altijd naar elkaar kijken en ik weet me dan ECHT geen raad.Ben er veels te verlegen voor.
Heb namelijk nog nooit verkering gehad(ben al 17 jaar!!!)
Wat moet ik doen wie is er expert op gebied van de liefde?

Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen???
--------------------------------------------

Scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen!!!


Goh Berry lekker bij je leeftijd genootjes op soccergamez???
Veel te verlegen om een meisje te vragen, maar hier een grote mond, toevallig kreeg ik de link van dat forum, maar daar heb je ook niks zinnigs te melden.
Leuke zin onder elk bericht ook, scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen, ik geloof dat dat het eerste zinnige is wat je ooit gezegt hebt.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor fuss » 21-01-2004 07:40

Cross79 schreef:
Ik ben al een half jaar verliefd op een meisje uit de buurt.
Ik hoop dat ze ook op mij is omdat we altijd naar elkaar kijken en ik weet me dan ECHT geen raad.Ben er veels te verlegen voor.
Heb namelijk nog nooit verkering gehad(ben al 17 jaar!!!)
Wat moet ik doen wie is er expert op gebied van de liefde?

Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen???
--------------------------------------------

Scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen!!!


Goh Berry lekker bij je leeftijd genootjes op soccergamez???
Veel te verlegen om een meisje te vragen, maar hier een grote mond, toevallig kreeg ik de link van dat forum, maar daar heb je ook niks zinnigs te melden.
Leuke zin onder elk bericht ook, scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen, ik geloof dat dat het eerste zinnige is wat je ooit gezegt hebt.


dat is 1 van zn vele versiertruct :wink:
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor Berrie16 » 21-01-2004 10:16

Quote:
Ik ben al een half jaar verliefd op een meisje uit de buurt.
Ik hoop dat ze ook op mij is omdat we altijd naar elkaar kijken en ik weet me dan ECHT geen raad.Ben er veels te verlegen voor.
Heb namelijk nog nooit verkering gehad(ben al 17 jaar!!!)
Wat moet ik doen wie is er expert op gebied van de liefde?

Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen???
--------------------------------------------

Scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen!!!



Goh Berry lekker bij je leeftijd genootjes op soccergamez???
Veel te verlegen om een meisje te vragen, maar hier een grote mond, toevallig kreeg ik de link van dat forum, maar daar heb je ook niks zinnigs te melden.
Leuke zin onder elk bericht ook, scoren tegen kanker, deze wedstrijd moeten we winnen, ik geloof dat dat het eerste zinnige is wat je ooit gezegt hebt.


Wat is dat nou weer voor un opmerking?
Ik heb gehoord dat ik me niet teveel van jou (een turf van 1,60 meter lang) moest aantrekken en dat doe ik dan ook maar niet.
Maar als je niks beters te doen hebt dan mij afzeiken dan zeg ik 1 ding:

Get real!!!
Avatar gebruiker
Berrie16
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 04-09-2003 16:55

Berichtdoor Roelof » 21-01-2004 10:49

Moderators, het begint een beetje de keel uit te hangen en het gedrag op het forum wordt er niet beter van. Het belemmert continue discussies, dus doe er alsjeblieft iets aan.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Beetle » 21-01-2004 11:17

Kunnen jullie die discussies niet beperken tot PB-tjes of MSN? Kan heel verhelderend zijn....
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Robert » 21-01-2004 13:24

roelof de vries schreef:Moderators, het begint een beetje de keel uit te hangen en het gedrag op het forum wordt er niet beter van. Het belemmert continue discussies, dus doe er alsjeblieft iets aan.


Moderators? De enige moderator die ik hier nog regelmatig zie is Nielshh. Let wel, ik geef hun niet de schuld van continu verpeste discussies, maar een actievere rol van hun kant kan dit zeker mede voorkomen. Ik snap echt niet dat een forum van dit formaat het doet met anderhalve moderator.. :(

Vat dit aub niet al te negatief op, ik stel het alleen ter discussie...
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Niels » 21-01-2004 13:48

Het gaat inderdaad niet helemaal meer zoals het zou moeten. Ik zal het even in de groep gooien. :?

Afijn, dan even naar de aanleiding van die oproep richting ons. Ook ik ben het een beetje zat wat betreft die hetze tussen Cross en Berrie. De laatste post af en toe 'dom', daar kan ik me zeker in vinden, maar Cross moet het ook niet elke keer op de man gaan spelen en dingen erbij gaan halen die totaal niet relevant zijn hier.

Je kunt wel elke post van Berrie de grond in trappen, maar ook jouw bijdrages zijn niet altijd zinvol, dat weet je zelf ook. Geen kritiek, slechts een geheugensteuntje en het geldt ook zeker voor vele anderen.

En voor Berrie: misschien zie je het zelf niet, maar er zijn niet veel mensen die de inhoud die je aan je huidige posts geeft echt waardevol achten. Misschien toch even nadenken voor je iets plaatst, je enthousiasme even laten bezinken en nog eens goed nadenken of het wel ergens op slaat wat je meldt.
Want ook dit onderwerp is in mijn ogen - en daar sluit ik me dus bij een flink aantal hier aan - totaal onnodig komende vanuit iemand die zelden of nooit bij wedstrijden aanwezig is en in Zeeland woont (overigens, wel leuk dat je dan voor SC Heerenveen bent, wat de reden daarvoor ook mag zijn).

Je enthousiasme kent geen grenzen, maar je realiteitszin is ver, ver te zoeken...
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

crosssider

Berichtdoor crosssider » 23-01-2004 22:24

Ik reageer niet vaak op een topic maar ik kriebel nu van alle kanten. Berrie AUB hou op met deze onzinnige dingen ok? Wie denk je dat wij zijn... Padvinders? Volgens mij ben je niks meer dan een mislukt Cambuursupportertje die de boel hier even op stang wil jagen. Nou dat lukt je aardig, tenzij je echt voor Heerenveen bent, dan snij je jezelf even lelijk in de pols. Kijk als je iemand was van 16 die jaren naar Heerenveen ging, en bekend was bij de meesten van de fanatiekere kern, ok... jouw inbreng wordt zeer gewaardeerd, maar op deze manier... please grow up...
Avatar gebruiker
crosssider
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 07-12-2002 16:39

Volgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten