De nieuwe Trend

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Jezus he, Pleuro verdedigt die kroeg al was het de hare, ik vertel het je nog een x, het gros en de uitsupporters zullen er weinig tot niet meer verschijnen om verschillende redenen.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Cross79 schreef:Jezus he, Pleuro verdedigt die kroeg al was het de hare, ik vertel het je nog een x, het gros en de uitsupporters zullen er weinig tot niet meer verschijnen om verschillende redenen.
Laat die heilige er maar buiten Cross :wink: Overigens begrijp ik niet wat jij mij duidelijk wil maken, want zoals ik al eerder en nu wederom voor de zoveelste keer zei zijn er nog steeds mensen die wel naar Stocks gaan! Dat jij niet meer naar Stocks (voorheen de Trend) gaat is ons allemaal wel duidelijk, want jij zit op de wedstrijddagen met je stadionverbod langs de lijn bij studio sport.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Maar niet degenen die de trend groot hebben gemaakt pop.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Cross79 schreef:Maar niet degenen die de trend groot hebben gemaakt pop.
Zo groot dat slechts 1x in de 14 dagen voor en na de thuiswedstrijden (en de enkele uitwedstrijden) de supporters daar kwamen voor een biertje... zo groot dat de voormalige eigenaar er niet het hoofd mee boven water wist te houden. Waar waren al die mensen die de Trend groot gemaakt hebben op de dagen dat er geen wedstrijden gespeeld werden? Overigens ben ik nog altijd van mening dat je de sfeer in de kroeg met z'n allen maakt, en dat het er niets mee te maken heeft of er wel of geen sjaaltjes hangen, of er wel of geen ingelijste foto's aan de muur hangen, geel of terra kleuren gebruikt zijn etc om de juiste toon te zetten voor een gezellige avond!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Kom daarom dus allemaal naar het Brandtpunt!
en dat het er niets mee te maken heeft of er wel of geen sjaaltjes hangen, of er wel of geen ingelijste foto's aan de muur
Want daar ist gezellig!
(Maar (pl)euro ik ben blij dat jij niet naar het Brandtpunt komt)om ergernissen te voorkomen
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Tjerketours schreef: (Maar (pl)euro ik ben blij dat jij niet naar het Brandtpunt komt) om ergernissen te voorkomen
Ik heb er tot op heden niks van gemerkt dat er wat te ergeren viel in het Brandpunt, want daar kom ik ook wel eens evenals de Blauwe Kater en Bak!, maar wat wil je hiermee nou duidelijk maken Tsjerketours?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Dat je moet op houden die nieuwe trend van je te promoten
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Tjerketours schreef:Dat je moet op houden die nieuwe trend van je te promoten
Want anders? (wordt-bang-maar-niet-heus-modus) Ik geloof dat het forum gemaakt is om je mening te geven en een discussie te voeren over bepaalde onderwerpen. En het is vaak zo, dat er binnen een discussie mensen zijn die verschillend over bepaalde onderwerpen denken anders heet het geen discussie meer, maar éénsgezindheid!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Sorry (p)leuro, maar ik ben het helemaal eens met de mensen die van mening zijn dat je alleen maar bezig bent met één lange commercial voor de voormalige Trend.
You made your point, maar overdaad schaadt, ook in de reclame ! Logisch dat mensen gaan denken dat je belangen in die tent hebt (of bij één van de eigenaren).
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Arnoud schreef:Sorry (p)leuro, maar ik ben het helemaal eens met de mensen die van mening zijn dat je alleen maar bezig bent met één lange commercial voor de voormalige Trend.
You made your point, maar overdaad schaadt, ook in de reclame ! Logisch dat mensen gaan denken dat je belangen in die tent hebt (of bij één van de eigenaren).
Ben het niet vaak eens met Arnoud, maar deze keer....

Want anders? (wordt-bang-maar-niet-heus-modus) Ik geloof dat het forum gemaakt is om je mening te geven en een discussie te voeren over bepaalde onderwerpen. En het is vaak zo, dat er binnen een discussie mensen zijn die verschillend over bepaalde onderwerpen denken anders heet het geen discussie meer, maar éénsgezindheid!
Precies, je zegt het zelf al, je mening geven en een discussie voeren, wat jij doet is Spammen, reklame maken en zeiken over hoe goed dat cafe wel niet is.

Om strontziek van te worden.
Lang leve het censuur
Plaats reactie