De nieuwe Trend

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

er zijn mensen hier die de trend bij voorbaat al af kraken, je moet toch ff afwachten wat die 20 man allemaal van plan zijn, maar ik hoop wel dat de sjaals en andere atributen dan weer trug komen, gaf de kroeg toch echt kleur (wandschilderingen enz.)

de keren dat ik er was oa. amstel cup tegen az en telstar was het erg gezellig.

maar die verbouwing houd dat in alleen het intrieur of wordt de kroeg ook uitgebreidt, want we mochten ook al niet meer buiten een biertje drinken (terecht).
en dat was het toch behoorlijk vol/wat te krap.

kortom geef de trend een kans!!!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

er zijn hier mensen die de trend bij voorbaat al afkraken.
we moeten toch ff afwachten wat die 20 man van plan zijn.
ik hoop wel dat de sjaals en andere sfeeratributen (wandschilderingen enz.) weer trug komen gaf de kroeg toch kleur.

de keren dat ik er was o.a. amstel cup tegen telstar en az was het erg gezellig.

maar die verbouwing houdt dat alleen in het intrieur of word de kroeg ook op de een of andere manier uitgebreidt?

we mochten toen ook buiten niet meer een biertje drinken (terecht?).
en dan was het toch behoorlijk vol/krap.

kortom geef de nieuwe eigenaren een kans!!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Wat heeft een stadionverbod nou weer te maken met het wel dan niet zitten in de trend.
Dat ik over de sjawls begin is puur omdat de meeste sjawls van de fanatiekelingen zijn en aangezien die daar niet meer komen.
Ook het shirt van Lurling en Vonk zullen er niet weer komen te hangen. Dat is iets wat ik 1000 % zeker weet.
Lang leve het censuur
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Over sjaals gesproken trouwens. Ze schitteren nog steeds door afwezigheid. Onze Jojo heeft er een leuke column over geschreven. Staat in de kantlijn geschreven van Feanfans.

Ze komen terug, al is het in een andere vorm misschien.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Aanstaande vrijdag zal Falco Zandstra onder het toeziend oog van de 20 aandeelhouders en enkele genodigden het eerste aandeelhouders café van Friesland officieel openen. Op zaterdag zal het vernieuwde café onder een nieuwe naam (welke ik jullie nog niet ga verklappen) weer voor het publiek toegankelijk zijn.

Wat is er veranderd? op zich niet zo heel veel, behalve dat het geheel van een nieuw likje verf is voorzien zodat het er allemaal weer verzorgd uitziet, en natuurlijk zijn er nieuwe mensen die de tap bedienen. Aan de wanden hangen prachtige foto's van hof fotograaf Mustafa. De sjaaltjes hangen er niet meer, en naar alle waarschijnlijkheid zullen deze ook niet meer op de oude manier in het café opgehangen worden. Neemt niet weg dat ondanks alle negatieve verhalen de gezelligheid langzaam weer terugkeert in het café!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Heb je dit zelf getypt pleuro of heb je t toegemaild gekregen?

Nou de meesten van de vaste trend gangers hebben een reeds een andere kroeg gevonden en daar is t vaak ouderwets gezellig. Al zal t nooit de Trend kunnen evenaren.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Riemer schreef:Heb je dit zelf getypt pleuro of heb je t toegemaild gekregen?

Nou de meesten van de vaste trend gangers hebben een reeds een andere kroeg gevonden en daar is t vaak ouderwets gezellig. Al zal t nooit de Trend kunnen evenaren.
Nee hoor Riemer, dit komt niet uit mijn mailbox vandaan. Ik weet dat de supporters inmiddels een ander onderkomen hebben gevonden. Ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met de vernieuwde opzet van de Trend (wat dus vanaf morgen geen Trend meer zal zijn), en daarom zal ik gewoon de Trend blijven bezoeken zowel voor als na de wedstrijden. Maar ik wil wel opmerken dat ik de aangevoerde argumenten als een slap excuus zie om als supporter de Trend voorbij te lopen. Wanneer straks het roer door Gert Jan Verbeek wordt overgenomen en de verbouwing van het stadion een feit is, gaan jullie dan allemaal massaal naar FC Groningen? Tenslotte is het dan ook niet meer zoals het voorheen was :!: Je geeft in je antwoord al aan, dat het Brandpunt ook de Trend (van voorheen) niet kan evenaren (of moet ik Dagmar zeggen) dus daarmee geef je gelijk aan dat het in principe niet zoveel uitmaakt waar je zit op het moment.

Wat mist de Trend van vandaag, wat jij als supporter graag terug zou willen zien?
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Waarom wil je weer zo graag naar de trend, kvind dat 't brandtpunt ook veel mooier ligt zo int centrum en tis daar de laatste tijd erg gezellig, kdenk nie dat ik weer naar de trend ga
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Tjerketours schreef:Waarom wil je weer zo graag naar de trend, kvind dat 't brandtpunt ook veel mooier ligt zo int centrum en tis daar de laatste tijd erg gezellig, kdenk nie dat ik weer naar de trend ga
Ik wil niet weer zo graag naar de Trend, want ik ga nog steeds naar de Trend. Ik blijf in elk geval niet door slecht onderbouwd gezwam over emotionele herinneringen en het gemis van de sjaaltjes Afbeelding weg uit de Trend.

De Trend was voorheen het uitgangspunt om de wedstrijden te bezoeken. De ligging op de route naar het stadion was/is perfect, en ook de supporters van de tegenpartij wisten de Trend te vinden voor en na de wedstrijden. Verder ben ik benieuwd of café Brandpunt uiteindelijk ook voor NN de gebruikelijke activiteiten wil organiseren waar de nieuwe eigenaren van de Trend wel voor open staan.

Mijn bericht is ook geen verzoek aan de supporters om weer terug te keren naar de Trend, maar even een informatieve mededeling naar de mensen die de Trend nog wel bezoeken!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Hm. ik heb zelf nog niets gezien maar ik heb wel de opmerking gehoord dat het een veredelde Franse broodjestent is geworden.
Maar zal het met eigen ogen gaan aanschouwen voor ik verder oordeel.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Het lijkt wel of (pl)euro één van de twintig aandeelhouders is :lol:
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

Ben er vandaag langs gereden. De nieuwe naam is stocks.
Velle groene neo lampen op de voorgevel.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Idd, de naam is Stocks. Het zag er wel gezellig uit moet ik zeggen. Niet alleen buiten velle lichten ook binnen behoorlijk veel groene lichten.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Da's dan in ieder geval een toepasselijke naam, al vind ik het persoonlijk wel jammer dat het niet gewoon een Nederlandse naam is. Het hat bijvoorbeeld "Het Aandeel" kunnen zijn.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Beetle schreef:Da's dan in ieder geval een toepasselijke naam, al vind ik het persoonlijk wel jammer dat het niet gewoon een Nederlandse naam is. Het hat bijvoorbeeld "Het Aandeel" kunnen zijn.
Stocks is inderdaad de nieuwe naam voor het café wat voorheen de Trend was. De naam is zeer toepasselijk gekozen, gezien het feit dat "lekker bekt" en met een duidelijke verwijzing naar het feit dat dit het eerste aandeelhouders café van Friesland is.

De aandeelhouders (Wim Alves, Tony van Ast, Rene de Lange, Evert de Vries, Rob Sjouwerman, Auke van der Schoot, Coen Bruyel, Frans Hoen, Gerrit Das, Jorn de Ruijter, Lars de Ruijter, Riana Jongema, Milena Otten, Wolter Otten, Mustafa Gumüssu, Ulco Heitbrink, Yke Ykema, Okke Sappé, Achmed Sahin, Jan Wiessenberg en Pieter-Jan de Haan) waren allen aanwezig om onder het toeziend oog van Falco Zandstra en een groot aantal genodigden de nieuwe naam te presenteren aan het publiek. (en mijn naam staat niet tussen het lijstje van aandeelhouders, dus ik hoop dat hiermee dat gerucht ontzenuwd is).

Het was een zeer geslaagde avond, en de drank vloeide rijkelijk *hik*
Hm. ik heb zelf nog niets gezien maar ik heb wel de opmerking gehoord dat het een veredelde Franse broodjestent is geworden.
Maar zal het met eigen ogen gaan aanschouwen voor ik verder oordeel.
Het is vreselijk jammer dat er zoveel mensen op voorhand al een oordeel vormen aan de hand van "geruchten". Een veredelde Franse broodjestent is het zeer zeker niet (sterker nog, ik heb er nog geen broodje kunnen bestellen), maar dat de kroeg enige veranderingen heeft ondergaan, om het achterstallig onderhoud weer op peil te brengen was wel noodzakelijk. De wanden hebben een terra kleur gekregen, en de vloer bestaat uit oude houten vloerdelen, wat het geheel aan de ene kant een strakke uitstraling geeft, maar waardoor het wel sfeervol toont.
De koffie is er geweldig en het bier is nog steeds in de beugeltjes te krijgen.

Ik heb in iedergeval een "top" avond gehad! en ik weet zeker dat er nog vele zullen volgen!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

ha fijn, zondag maar ff een paar beugeltjes verorberen, want zulk mooi weer wordt het nou ook weer niet om de hele middag/avond op B.K. plein te blijven.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Franssie
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 14-02-2004 11:06

Bericht door Franssie »

De naam is zeer toepasselijk gekozen, gezien het feit dat "lekker bekt" en met een duidelijke verwijzing naar het feit dat dit het eerste aandeelhouders café van Friesland is.
Had het dan Share genoemd.....

Maar het is weer eens wat anders, misschien iets voor de minder conservatieven onder
de feansters (zijn er niet veel dacht ik)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik tel er 21 in je lijstje Pleuro terwijl er toch steeds over 20 gesproken wordt, ook jou fabeltje dat de Gebr. de Nooijer en Anthony Lurling aandeelhouder zouden zijn klopt dus niet.
Lang leve het censuur
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Franssie schreef: Had het dan Share genoemd.....

Maar het is weer eens wat anders, misschien iets voor de minder conservatieven onder
de feansters (zijn er niet veel dacht ik)
of Stake.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Cross79 schreef:Ik tel er 21 in je lijstje Pleuro terwijl er toch steeds over 20 gesproken wordt, ook jou fabeltje dat de Gebr. de Nooijer en Anthony Lurling aandeelhouder zouden zijn klopt dus niet.
Er zijn 21 aandeelhouders zoals het op de officiële uitnodiging vermeld stond. Verder zijn er naast de gewone aandeelhouders ook nog andere vormen van het aandeelhoudersschap, maar die wijsheid ga ik je niet allemaal aan je neus hangen.

Maar ik wil je gerust een kopie van de uitnodiging sturen hoor cross!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

(pl)euro schreef: Er zijn 21 aandeelhouders zoals het op de officiële uitnodiging vermeld stond. Verder zijn er naast de gewone aandeelhouders ook nog andere vormen van het aandeelhoudersschap, maar die wijsheid ga ik je niet allemaal aan je neus hangen.

Maar ik wil je gerust een kopie van de uitnodiging sturen hoor cross!
Dan zie ik hem wel tegemoet.

Maar geef je weinig hoop zover ik gehoord heb dat het gros er weer zal verschijnen.
Lang leve het censuur
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Een veredelde Franse broodjestent is het zeer zeker niet (sterker nog, ik heb er nog geen broodje kunnen bestellen), maar dat de kroeg enige veranderingen heeft ondergaan, om het achterstallig onderhoud weer op peil te brengen was wel noodzakelijk.
Ik vind het wel de uitstraling hebben van een croissanterie Pleuro. Dat geel op de wand en die foto's in lijsten - prachtig misschien, maar ik heb niks met een schaatser of een foto van het skûtsjesilen - vond en vind ik nou niet echt aanlokkelijk. Ook de muziekstijl is behoorlijk anders dan het was dan in De Trend. Beetje te feestkroegerig zal ik maar zeggen.

Sentimenten spelen voor velen een rol weet ik, en voor mij ook deels wel een beetje. Maar het heeft ook met de uitstraling te maken en die kan mij op dit moment zeker niet bekoren. Niet dat Brandpunt super is, maar het is wel meer een café waar ik me prettiger voel dan De Trend. Ik heb Stocks dus zeker wel geprobeerd, maar het was echt helemaal niets...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Nielshh schreef: Ik vind het wel de uitstraling hebben van een croissanterie Pleuro. Dat geel op de wand en die foto's in lijsten - prachtig misschien, maar ik heb niks met een schaatser of een foto van het skûtsjesilen - vond en vind ik nou niet echt aanlokkelijk.
De wanden zijn niet geel, maar Terra kleur :mrgreen:
Nielshh schreef: Ook de muziekstijl is behoorlijk anders dan het was dan in De Trend. Beetje te feestkroegerig zal ik maar zeggen.
Iedereen heeft een andere smaak qua muziek, en voor zover ik kon zien, staat er nog steeds de oude apparatuur welke er voorheen ook stond, en waar men nog steeds zijn eigen muziekkeuze kenbaar mag maken.
Nielshh schreef: Sentimenten spelen voor velen een rol weet ik, en voor mij ook deels wel een beetje. Maar het heeft ook met de uitstraling te maken en die kan mij op dit moment zeker niet bekoren. Niet dat Brandpunt super is, maar het is wel meer een café waar ik me prettiger voel dan De Trend.
Dat is je goed recht en ook niks mis mee, maar je moet het ook zien met een nieuwe woning, waar eerst weer in geleefd moet worden en waar in de loop der tijd stukje bij beetje een nieuw sfeertje ontstaat.
Nielshh schreef:Ik heb Stocks dus zeker wel geprobeerd, maar het was echt helemaal niets...
En hier sla je plank dus volledig mis!, want in dit geval zou het moeten zijn ik vind het helemaal niets! Met Stocks is niks mis, maar het sluit niet aan bij de eisen welke jij aan een kroeg stelt
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

TORCIDA schreef:ben jij ook aandeelhouder ??
ik citeer uit een vorige post
De aandeelhouders (Wim Alves, Tony van Ast, Rene de Lange, Evert de Vries, Rob Sjouwerman, Auke van der Schoot, Coen Bruyel, Frans Hoen, Gerrit Das, Jorn de Ruijter, Lars de Ruijter, Riana Jongema, Milena Otten, Wolter Otten, Mustafa Gumüssu, Ulco Heitbrink, Yke Ykema, Okke Sappé, Achmed Sahin, Jan Wiessenberg en Pieter-Jan de Haan) waren allen aanwezig om onder het toeziend oog van Falco Zandstra en een groot aantal genodigden de nieuwe naam te presenteren aan het publiek. (en mijn naam staat niet tussen het lijstje van aandeelhouders, dus ik hoop dat hiermee dat gerucht ontzenuwd is).
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

(pl)euro schreef:Er zijn 21 aandeelhouders zoals het op de officiële uitnodiging vermeld stond. Verder zijn er naast de gewone aandeelhouders ook nog andere vormen van het aandeelhoudersschap, maar die wijsheid ga ik je niet allemaal aan je neus hangen.
Ben jij dan misschien in het bezit van zo'n mysterieuze "andere vorm"? :D
Tja....
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

dekoning schreef: Ben jij dan misschien in het bezit van zo'n mysterieuze "andere vorm"? :D
Nee de Koning, maar ik lever wel mijn aandeel in de omzet :wink:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

cafe bak!!!!
als het daar altiet zo'n feest is als gister.
leuke muziek daar ook.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

kzag ook dat de deur nu groen is :( het heeft nu totaal niet meer iets weg van een voetbalkroeg, balletent!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Tjerketours schreef:kzag ook dat de deur nu groen is :( het heeft nu totaal niet meer iets weg van een voetbalkroeg, balletent!
Groen als gras! joepie!, nu nog een middenstip erop schilderen en het heeft weer alles met het spelletje te maken! :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Plaats reactie