De nieuwe Trend

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

De nieuwe Trend

Bericht door Niels »

Dit mailtje kreeg de fansite afgelopen weekend binnen:
De Trend is overgenomen door een aantal jonge ondernemers en hoopt alle voetbalfans weer TOP avonden te bezorgen!!! HET BIER STAAT KOUD!!!!!
Nu weet ik dat het gevoel anders zal zijn, maar misschien moeten we het een kans geven... :?

P.S. In dit topic géén roddels a.u.b.!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Altijd proberen toch, t is een ideale lokatie....
Let's Go Blue White Army!!
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Zaterdag voor vertrek dus maar even kijken!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Het gevoel zal zeker anders zijn, maar ook ik wil het wel een kans geven, Kunnen de sjawls e.d ook achterhaald worden zodat die er weer komen te hangen?
Lang leve het censuur
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Afdeling G'Gast is tijdens de thuiswedstrijden ook weer van de partij!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

hmmmm ben er niet happig op maar we zien wel
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik ga de sjaaltjes missen..... :|
Wéér uit!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Na er nog over nagedacht te hebben vind ook ik het niet een topidee, er zal dan teveel teruggepraat worden e.d. en het zal nooit hetzelfde zijn.

Ander Cafe
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

De nieuwe mensen hebben goede bedoelingen, maar dat zullen we wel zien. Ik ben er wel, misschien zaterdag ook wel ff! Een andere kroeg zou ook kunnen, alleen wil ik dit eerst nog wel een kans geven.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Gewoon doen lijkt mij. Geen probleem mee. Ik denk dat ik misschien zaterdag voor Vitesse uit ook wel even ga kijken. Ik wil namelijk misschien ook wel even bij het stadion gaan kijken.
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Ja, als de sjaaltjes e.d. weer terugkomen kan het volgens mij wel weer erg gezellig worden........
gebruikersnaam
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-09-2003 14:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door gebruikersnaam »

Afgelopen zaterdag er nog langs geweest, zo wat was het daar leeg. Kale muren, 2x zoveel licht, 1 draaiend discoballetje. En de mensen (3) waren Dakar rally aan het kijken. Ik verwacht er niet veel van.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wat een originele.... eh.... gebruikersnaam.


Goh zeg. Kunnen we het plafond ook weer eens zien. Aan de andere kant. Roelof zei het al. Misschien moeten de nieuwe mensen een drukje in de goeie richting krijgen want als we de Trend weer de Trend willen laten worden moeten we die nu niet links laten liggen. Ik zal eens een cd-tje branden. Misschien moeten ze qua muziek ook weer bij nul beginnen.

Kans geven.
Wéér uit!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Geven jullie het maar lekker een kans, ik weet bijna zeker(kan het mishebben) Dat de grote groep die dichterbij Dagmar staan elders een onderkomen gaan zoeken.

Nee geen kans geven, het verleden laten rusten...
Lang leve het censuur
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Cross79 schreef:Geven jullie het maar lekker een kans, ik weet bijna zeker(kan het mishebben) Dat de grote groep die dichterbij Dagmar staan elders een onderkomen gaan zoeken.

Nee geen kans geven, het verleden laten rusten...
Ik begrijp werkelijk de motivatie van Cross 79 niet dat hij vooraf al roept dat het geen kans van slagen zal hebben. Natuurlijk zal het even wennen zijn zonder Dagmar en Tessa achter de bar, maar ik persoonlijk vind dat je de nieuwe eigenaren wel het voordeel van de twijfel moet geven. Uit je post kan ik opmaken dat jij er in elk geval niet meer een biertje gaat drinken voor de wedstrijd? Of krabbel je op hangende pootjes straks terug wanneer een groot deel van de supporters het toch wel naar hun zin heeft daar?
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zoals je kunt lezen zeg ik dat ik het weinig kans gun gezien de reactie,s die ik van de oudere groep krijg via msn, die hebben er geen zin in, die groep gaat meestal voorop bij bepaalde dingen, dus de rest zal volgen, zonder DIE bewuste groep(en nee niet ons groepje) zal het er minder gezellig zijn.
Ik zal wel een kuddedier zijn maar ik volg hun in de beslissingen, mede doordat zij net als ik alle kroiegen hebben meegemaakt vanaf de Barriere.
Als hun denken dat het geen kans heeft geloof ik dat meteen en volg ik daarin.
Neen ik geloof niet dat het ooit weer gezellig zal worden, je zal altijd terugdenken aan de "echte trend"de nieuwe eigenaren denken klakkeloos de supporters erbij te kunnen hjouden want zonder de supporters verdienen ze weinig, daar pas ik opzich voor.
Tuurlijk ik kan het mishebben maar dan zal ik ook de eerste zijn die dat toegeeft.
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Cross moet niet altijd denken dat hij weet hoe het zal gaan. Het boeit mij helemaal niks als Cross denkt dat het een bepaalde weg op zal gaan en we moeten gewoon kijken of de nieuwe trend een beetje vol zal lopen. Als dat toevalligerwijs straks een andere kroeg zal zijn, dan so be it.
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Justem,

Als je probeert de gevoelens aan de kant te zetten en het een kans geeft kan het alleen maar mee vallen. De overgrote meerderheid op dit forum is er volgens mij na de tijd nooit meer geweest, terwijl er wel negatief over wordt gepost.
Verder heb ik ook niet het idee dat die zoektocht naar een nieuwe toko nu zo vlekkeloos verloopt.....
Petter Hansson, rots in de branding.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

roelof de vries schreef:Cross moet niet altijd denken dat hij weet hoe het zal gaan. Het boeit mij helemaal niks als Cross denkt dat het een bepaalde weg op zal gaan en we moeten gewoon kijken of de nieuwe trend een beetje vol zal lopen. Als dat toevalligerwijs straks een andere kroeg zal zijn, dan so be it.
Zeg ik dat jij er niet heen mag gaan Roelof?
Lang leve het censuur
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

gebruikersnaam schreef:Afgelopen zaterdag er nog langs geweest, zo wat was het daar leeg. Kale muren, 2x zoveel licht, 1 draaiend discoballetje. En de mensen (3) waren Dakar rally aan het kijken. Ik verwacht er niet veel van.
Hey gebruikersnaam! Ga jij zaterdagmiddag voor de reis nog ergens een(wat) biertje(s) drinken?

Het gevoel zal zeker weg zijn, maar misschien willen de nieuwe eigenaren wel aan onze wensen (shirtjes en sjaals) tegemoet komen.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Atom schreef: Het gevoel zal zeker weg zijn, maar misschien willen de nieuwe eigenaren wel aan onze wensen (shirtjes en sjaals) tegemoet komen.
Dan zouden er duidelijk afspraken moeten worden gemaakt wie er het beheer over krijgt. Mocht ik weer sjaals ter beschikking stellen aan het café wil ik niet zien dat die ter zijner tijd in een zwart gat verdwijnen, want eigenlijk zit het me niet lekker dat ze zomaar verdwenen zijn. Ze zullen wellicht bij Dagmar liggen, vers gewassen hoop ik. Maar nog steeds is niet duidelijk waar ze werkelijk zijn.

Ik zou het behoorlijk onbeschoft vinden mocht ik ze bij Marktplaats, Ricardo of eBay tegenkomen..... Grievend vooral voor degenen die er aan bijgedragen hebben. Er zaten niet te vervangen exemplaren bij.

Een mooie oplossing zou zijn als die sjaals t.z.t. in een nieuw home komen te hangen als de verbouwing eenmaal voltooid is.
Wéér uit!!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ze zijn al een tijdje 'terecht' en het komt ongetwijfeld goed. Dat was het.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

en die nieuwe eigenaren wat een groep van 20 man moet zijn hoe staan die in de eerste plaats tegen over heerenveen? daar ben ik ook wel benieuwd naar. zijn zij wel wat voetbal minded of is het een keer in de week een gemakkelijk volle kroeg. wat zijn hun intenties kwa ons. bierontbijt, supportersavond, muziek invulling, zeg niet dat ik er zaterdag er niet ben alleen als er een andere optie is neem ik die. kwam er wat vaker dan de gemiddelde lezer hier. daarom. maar zeg nooit nooit.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Is de Trend zaterdag uberhaupt wel voor vijfen open?
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Nielshh schreef:Dit mailtje kreeg de fansite afgelopen weekend binnen:
Nu weet ik dat het gevoel anders zal zijn, maar misschien moeten we het een kans geven... :?

P.S. In dit topic géén roddels a.u.b.!

Niels, zou jij dan ook terug kunnen mailen met hoelaat ze open zijn, tip 15 uur is de kijk opendag afgelopen. En de prijzen mogen ook wel wat voetbalsupporter vriendelijker :D .
gebruikersnaam
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-09-2003 14:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door gebruikersnaam »

Hey gebruikersnaam! Ga jij zaterdagmiddag voor de reis nog ergens een(wat) biertje(s) drinken?
nou ja, 1 of 2 kan geen kwaad toch? We bellen over de exacte lokatie.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Vandaag een stuk in de LC over De Trend. Daar word ik dan weer niet echt warm van als ik het lees... :?
Plaats reactie